Stom wijfquote:
Ja PB is een kut wijfquote:
Blijft niet veel over denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef Jian het volgende:
Die zou ik nog niet downloaden als ik geld toe kreeg zeg, gelukkig kan ze altijd nog wat anders gaan doen .....
Dat deed ze eerst dit was haar stap omhoog.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef Jian het volgende:
Die zou ik nog niet downloaden als ik geld toe kreeg zeg, gelukkig kan ze altijd nog wat anders gaan doen .....
Kijk, DAT willen we zien!!!quote:
Op z'n tijdquote:
quote:
Nee is het ook niet, en ik ben een beetje verliefd op dat patatjequote:
Ja, je denkt toch zeker niet dat we voor de muzikale wanprestaties zitten kijken?quote:
Vind je Anouk wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch zeker niet dat we voor de muzikale wanprestaties zitten kijken?
Ja. Ik ga het nummer steeds beter vinden naarmate ik het vaker hoor, Alleen denk ik dat het kansloos is omdat het absoluut geen ESF-lied is.quote:
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
Lekker gekut in die regie, gefuck met geluid
Ja knulligquote:
Ja blijkbaar keek al op ander net of dat wel kleur hadquote:
Het is een Tipi, geleend van Joan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Jezus, wie is de vader?
Wat een positiejurk.
dat is in principe al gelogenstraft omdat ze in de finale staat en volgens mij zijn er ondertussen al aardig wat omquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja. Ik ga het nummer steeds beter vinden naarmate ik het vaker hoor, Alleen denk ik dat het kansloos is omdat het absoluut geen ESF-lied is.
Terwijl er nog geen buikje te zien isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Jezus, wie is de vader?
Wat een positiejurk.
Had ze net zo goed die veren ook kunnen lenenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Het is een Tipi, geleend van Joan.
tja....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Jezus, wie is de vader?
Wat een positiejurk.
We zullen zien. Op kwaliteit zou ze het met vlag en wimpel moeten winnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is in principe al gelogenstraft omdat ze in de finale staat en volgens mij zijn er ondertussen al aardig wat om
Eens, maar dat zie ik ook niet gebeuren hoor, teveel politiek en andere draadjes ....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zullen zien. Op kwaliteit zou ze het met vlag en wimpel moeten winnen.
Precies één en al farce.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens, maar dat zie ik ook niet gebeuren hoor, teveel politiek en andere draadjes ....
had ik al van de week gepost, Pino is doodquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:45 schreef Soury het volgende:
Ik dacht dat ze was overleden
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:45 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:44 schreef Jian het volgende:
Man, dit vind ik nog troep als ik hartstikke lam ben en dan vind ik Koos Alberts zelfs goed ....
Niet dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ik al van de week gepost, Pino is dood
Dat is dat alles bij elkaar gejatte liedje. En toch vind ik het wel leukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
oh deze let vooral op die vieze valse grijns van hem, heel het liedje
valse kop heeft die gozer, zulke lopen ook hier in de stad, allemaal zakkenrollersquote:
Ik zou er op stemmenquote:
jajaquote:
Godverdomme zegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
valse kop heeft die gozer, zulke lopen ook hier in de stad, allemaal zakkenrollers
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:49 schreef Jian het volgende:
Malta, heb ik ooit 's nachts in een zeilboot moeten ontvluchten omdat m'n neefje de maagdelijke dochter van de één of andere plaatselijke godfather de nacht van haar leven had gegeven en .... uiteindelijk niet met haar wilde trouwen
En je neef afgeknepenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar gebeurd .... en denk erom dat ik 'm geknepen heb toen
geloof je hoor, en als je van zulke gasten achter je aan krijgt ja dan zou ik heel hard rennenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar gebeurd .... en denk erom dat ik 'm geknepen heb toen
Hoe oud was dat neefje ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
We hebben m wel geweldig op z'n flikker gegeven toen, dat rotjong
als Gordijn zou het niet misstaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat oma al niet kan maken van een oud beddensprei en een oude vitrage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft geen klasse.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:55 schreef Toverheks het volgende:
Duitsland een overjarige discodancequeen en glorius net als van verleden jaar hoor maar
flink gejat sommige stukjes zwaai ze vast ff uit![]()
![]()
![]()
Maar dat heeft het ESF al jaren niet meerquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:45 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor nog liever Modern Talkingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:57 schreef Jian het volgende:
Duitse slagerdisco of zoiets, bedankt en tot ooit
Op een boot ergensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:57 schreef Jian het volgende:
Duitse slagerdisco of zoiets, bedankt en tot ooit
Tering-tyfus... wat valsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:58 schreef Toverheks het volgende:
oh het lekkere dingmaar winnen mag hij niet
Volgens mij heeft hij zingen geleerd van z'n kapper en laat hij zijn haar verzorgen door z'n zangleraar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:00 schreef Jian het volgende:
Okee, beetje vals, maar indien gezongen door een echte zanger vind ik het niet het slechtste liedje tot nu toe.
Mocht ie willenquote:
Zijn kop ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:02 schreef Soury het volgende:
Ik kijk ook alleen maar naar het uiterlijk hoor, alle songs zijn kut
Zo te zien lijkt hij op Jezus, maar zijn luisteraars dragen het kruisquote:
Zeg ik net aan me man lijkt Jezus welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:01 schreef Jian het volgende:
O heer verlos hem uit zijn lijden alstublieft
quote:
En PomPomquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
nou ik vind hem lekker en heerlijk en en en![]()
twitter:LeoBlokhuis twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:02:28Ik heb nog nooit zo veel valsigheid in een half uur gehoord. De voorrondes van X-Factor zijn er niets bij. #esf reageer retweet
Bloemen voor Leo!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:04 schreef HiDiHo het volgende:
conclusie:twitter:LeoBlokhuis twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:02:28Ik heb nog nooit zo veel valsigheid in een half uur gehoord. De voorrondes van X-Factor zijn er niets bij. #esf reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:04 schreef HiDiHo het volgende:
conclusie:twitter:LeoBlokhuis twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:02:28Ik heb nog nooit zo veel valsigheid in een half uur gehoord. De voorrondes van X-Factor zijn er niets bij. #esf reageer retweet
Hij heeft nog gelijk ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:04 schreef HiDiHo het volgende:
Nietquote:
Niet jatten Heks, daar woont ze, maar het is een Haagse, gun die mensen ook wat, ze hebben al zo weinig om trots op te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft commentaar gekregen op haar ogen, want ze heeft ze nu iets meer open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat was ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft commentaar gekregen op haar ogen, want ze heeft ze nu iets meer open.
+1quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ik. Nee maar tot nu toe is dit toch wel het mooiste nummer
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:09 schreef Jian het volgende:
Jezussssss wat vals, godsamme wat gaat er mis
Are you kiddin' me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
7equote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
Al word ze laatste door die idiote punten telling, ben ik best wel een beetje trots
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
Al word ze laatste door die idiote punten telling, ben ik best wel een beetje trots
Speak for yourselfquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:11 schreef Jian het volgende:
Nou, ze is geweest, kom er maar in Dotteke, niemand gaat het je nog inpeperen .....
Zoa nog beter dan van de weekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef ZOA het volgende:
Was Anouk een beetje goed .. ik was ff eten enzo bij Suzie
Ze deed het super cool vet!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef ZOA het volgende:
Ja eten en dat moeten wij geloven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef ZOA het volgende:
Laat dat glorie ook maar weg, wat bewoog haar in godsnaamquote:
Ja ze was superquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef ZOA het volgende:
Bij Suzie kan je lekker eten .. ze komt uit Armenie dus ik kan er ook mee pratenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:18 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ja eten en dat moeten wij geloven.
Echt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
zie zo die pik van die gozer zitten in die broekoh het gaat niet goed met me
Nee, het vervelende met die overdreven act's dat ik niet eens meer naar de muziek luisterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
Heks tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
ja nou ja .. de botoxlippen van bonnie zag je ook...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
twitter:TioCoos twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:19:07Laat Nederland volgend jaar Zanger Rinus met Ramona op zijn scooter sturen. De zaal gaat geheid plat. #esf reageer retweet
of ze muts..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:22 schreef Soury het volgende:
Deze vond ik wel leuk geloof ik, of was het die vent zelf
die vent vond je leuk, ja jou snap ik ook niet hoor deze lijkt op giel beelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:22 schreef Soury het volgende:
Wat jij wilquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:22 schreef Soury het volgende:
Oh ja ik dacht aan Remlofquote:
En ik neem mijn bord meequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef Jian het volgende:
Als ie dat liedje begint te zingen onder het eten, dan loop ik het restaurant uit ..
Suzie had ook betere muziek..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef Jian het volgende:
Als ie dat liedje begint te zingen onder het eten, dan loop ik het restaurant uit ..
en zo is hettwitter:NOS twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:21:02Het optreden van @Anouk wordt geroemd. BBC: "Anouk is too good for the Eurovision".http://t.co/4KTPdIlKSe reageer retweet
Is er nog wat van die reclamestunt terechtgekomen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef Jian het volgende:
Its good to smoke the green green grass of home...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:26 schreef Poezewoes het volgende:
Volgend jaar vast Tom Jones voor Engeland
Hahahaquote:
Jammer hèquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Is er nog wat van die reclamestunt terechtgekomen?
Hup 10 stemmen.quote:
Ze heeft er wel voor gezorgd dat het songfestival ineens weer een stuk populairder is in Nederlandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
en zo is hettwitter:NOS twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:21:02Het optreden van @Anouk wordt geroemd. BBC: "Anouk is too good for the Eurovision".http://t.co/4KTPdIlKSe reageer retweet
op blote voeten .. dat vind ik dan wel weer een afknapperquote:
Dit is ESF he?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef Toverheks het volgende:
echt ik raak steeds meer overtuigd dat ANOUK gaat winnen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef Toverheks het volgende:
echt ik raak steeds meer overtuigd dat ANOUK gaat winnen![]()
![]()
![]()
ik geloof in Anouk vanaf het begin zij gaat winnen, zoniet ach ik vind haar helemaal top en blijf dat vindenquote:
Op de BBC waren ze inderdaad zeer lovendquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
Ja die fluit doet het hemquote:
Ik geloof jou .. vandaag dan hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik geloof in Anouk vanaf het begin zij gaat winnen, zoniet ach ik vind haar helemaal top en blijf dat vinden
Had de winnares van vorig jaar ook, dus ook dat hebben ze maar gekopieerdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef ZOA het volgende:
[..]
op blote voeten .. dat vind ik dan wel weer een afknapper
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik geloof in Anouk vanaf het begin zij gaat winnen, zoniet ach ik vind haar helemaal top en blijf dat vinden
ik vond sandra kim toen een vrolijk liedje hebben, j'aime la vie, zoiets doet het nu nog steeds goed denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef Poezewoes het volgende:
Ooit heeft een engelse zangeres op blote voeten gewonnen, ben ff naam kwijt jong meisje!
Bonnie Tyler?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef Poezewoes het volgende:
Ooit heeft een engelse zangeres op blote voeten gewonnen, ben ff naam kwijt jong meisje!
bij frizzle sizzle oid mocht het niet batenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Had de winnares van vorig jaar ook, dus ook dat hebben ze maar gekopieerd
Hoe en wie dan ook ... ik blijf zuks een afknapper vindenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
Frizzel zizzel was de eerste groep die op blote voeten mee deed ja ja uit Holland.
en als Roel het zegt....twitter:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
Frizzel sizzel was de eerste groep die op blote voeten mee deed ja ja uit Holland.
Sandie Shaw - Puppet On A Stringquote:
Maak me op welk moment van de nacht wakker en ik zing het hele liedje nog zo uit m'n hoofd meequote:
Ik ook en m'n meisie wil Baantjer kijkenquote:
21 Griekenland – Koza Mostra – Alcohol Is Freequote:
Volgens mij had je ook bote potenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Sandy Shaw won in 1967 het songfestival op haar blote voeten met Puppet on string.
Mooi jaar
Een vrolijk songfestivaliedjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vond sandra kim toen een vrolijk liedje hebben, j'aime la vie, zoiets doet het nu nog steeds goed denk ik
Ik zou jou nooit op elk moment van de nacht wakker maken om een liedje te zingen ...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maak me op welk moment van de nacht wakker en ik zing het hele liedje nog zo uit m'n hoofd mee
Nee zeg, blijf dan maar gewoon snurkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maak me op welk moment van de nacht wakker en ik zing het hele liedje nog zo uit m'n hoofd mee
13 kwamen ze later achter dacht ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vrolijk songfestivaliedje![]()
Volgens mij was zij nog heel jong.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:
In 1967 had ik inderdaad blote voetjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]Dat klopt ook nog denk ik maar ik bedoelde blote
Ow okee, ik dacht al, die is stoned of lam, la maar gaan ...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]Dat klopt ook nog denk ik maar ik bedoelde blote
Te veel vlees, dat trek ze nietquote:
Nasdrovje .. met je bijna Oekraiens vlaggetje als avaquote:
Stond op nos.nlquote:
Ik kan alleen maar naar die rots kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |