Stom wijfquote:
Ja PB is een kut wijfquote:
Blijft niet veel over denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef Jian het volgende:
Die zou ik nog niet downloaden als ik geld toe kreeg zeg, gelukkig kan ze altijd nog wat anders gaan doen .....
Dat deed ze eerst dit was haar stap omhoog.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef Jian het volgende:
Die zou ik nog niet downloaden als ik geld toe kreeg zeg, gelukkig kan ze altijd nog wat anders gaan doen .....
Kijk, DAT willen we zien!!!quote:
Op z'n tijdquote:
quote:
Nee is het ook niet, en ik ben een beetje verliefd op dat patatjequote:
Ja, je denkt toch zeker niet dat we voor de muzikale wanprestaties zitten kijken?quote:
Vind je Anouk wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch zeker niet dat we voor de muzikale wanprestaties zitten kijken?
Ja. Ik ga het nummer steeds beter vinden naarmate ik het vaker hoor, Alleen denk ik dat het kansloos is omdat het absoluut geen ESF-lied is.quote:
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
Lekker gekut in die regie, gefuck met geluid
Ja knulligquote:
Ja blijkbaar keek al op ander net of dat wel kleur hadquote:
Het is een Tipi, geleend van Joan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Jezus, wie is de vader?
Wat een positiejurk.
dat is in principe al gelogenstraft omdat ze in de finale staat en volgens mij zijn er ondertussen al aardig wat omquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja. Ik ga het nummer steeds beter vinden naarmate ik het vaker hoor, Alleen denk ik dat het kansloos is omdat het absoluut geen ESF-lied is.
Terwijl er nog geen buikje te zien isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Jezus, wie is de vader?
Wat een positiejurk.
Had ze net zo goed die veren ook kunnen lenenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Het is een Tipi, geleend van Joan.
tja....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Jezus, wie is de vader?
Wat een positiejurk.
We zullen zien. Op kwaliteit zou ze het met vlag en wimpel moeten winnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is in principe al gelogenstraft omdat ze in de finale staat en volgens mij zijn er ondertussen al aardig wat om
Eens, maar dat zie ik ook niet gebeuren hoor, teveel politiek en andere draadjes ....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zullen zien. Op kwaliteit zou ze het met vlag en wimpel moeten winnen.
Precies één en al farce.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens, maar dat zie ik ook niet gebeuren hoor, teveel politiek en andere draadjes ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |