BTW, Jeroen met de nek aankijken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik kan het bekijken van alle kanten en ik veroordeel niemand.
Voor mij zijn hier twee slachtoffers: Julian en Ruben.
Verder oordeel ik niet en zal ik dat nooit doen omdat ik niet persoonlijk bij deze mensen betrokken ben. Ik speculeer wel, en probeer jullie te laten inzien dat Jeroen niet alleen met de nek aan gekeken kan worden als niet bekend is wat er is gebeurd.
Natuurlijk is hij gruwelijk fout bezig geweest door die heren om te brengen. Anderzijds probeer ik me te verplaatsen in zijn laatste vier jaren. Hij moet het ook een rot leven hebben gehad (en nee dan mag je nog niemand vermoorden, ontvoeren of wat dan ook)
Je maakt 1 grote fout nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Vanwege mijn werk (GGZ) zie ik heel veel van dit soort situaties. Mannen die gek zijn gedreven door hun ex. Het is een algemeen bekend feit dat veel partners elkaar beschuldigen en de kinderen als wraak middel gebruiken. Mijn inziens ben je dan beide fout.
Als ik naar de foto kijk van Jeroen ziet hij niet uit als een niet opgevoed tokkie figuur wat niet beter zou weten, en als ik lees dat ze al 4 jaar aan het vechten zijn over vanalles dan is Iris ook niet helemaal ok bezig vind ik. Qua kids!
Je pakt het te persoonlijk op, hij zegt niet dat er nooit vrouwen bij de GGZ komen met soortgelijk verhaal.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Tuurlijk... weer de mannen die gek gedreven zijn door hun ex.Hebben die ook allemaal zelfmoord gepleegd. Kom je nooit vrouwen tegen die gek gedreven zijn door hun ex bij het GGZ? Vreemd, ook die zijn er. Wellicht meer dan bij het GGZ komen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:13 schreef highwire het volgende:
[..]
Los van mijn persoonlijke Vete tegen het GGZ en aanverwante pseudo-wetenschap-hanterende instanties; hoe kan iemand van het GGZ zeggen dat een burger initiatief te gek is? Is dat niet juist een belangrijk aspect van het GGZ? Samenwerken, opkomen voor elkaar, je medemens helpen...
Quote: "Het GGZ vindt het te gek dat mensen elkaar helpen bij het vinden van vermiste kinderen"
just saying....
Denk dat de meeste vrouwen het bespreken met vriendinnen en niet met het GGZ....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Tuurlijk... weer de mannen die gek gedreven zijn door hun ex.Hebben die ook allemaal zelfmoord gepleegd. Kom je nooit vrouwen tegen die gek gedreven zijn door hun ex bij het GGZ? Vreemd, ook die zijn er. Wellicht meer dan bij het GGZ komen.
Jij laat mij vooral wat van jezelf zien. Het etiketje wat jij opgeplakt hebt gekregen probeer je los te weken en bij een ander op te plakken. Het ziet er nogal smoezelig uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik kan het bekijken van alle kanten en ik veroordeel niemand.
Voor mij zijn hier twee slachtoffers: Julian en Ruben.
Verder oordeel ik niet en zal ik dat nooit doen omdat ik niet persoonlijk bij deze mensen betrokken ben. Ik speculeer wel, en probeer jullie te laten inzien dat Jeroen niet alleen met de nek aan gekeken kan worden als niet bekend is wat er is gebeurd.
Natuurlijk is hij gruwelijk fout bezig geweest door die heren om te brengen. Anderzijds probeer ik me te verplaatsen in zijn laatste vier jaren. Hij moet het ook een rot leven hebben gehad (en nee dan mag je nog niemand vermoorden, ontvoeren of wat dan ook)
Hij heeft het toch over mannen, of lees ik nu weer niet goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je pakt het te persoonlijk op, hij zegt niet dat er nooit vrouwen bij de GGZ komen met soortgelijk verhaal.
Lol, doet me denken aan de woordvoerder van de politie die iets zei van 'tot ze boven water komen'....quote:
Welke feiten / aanknopingspunten wijzen richting drugs?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef hartloper het volgende:
Ik denk inderdaad dat hij drugs voor zijn daad heeft gekocht.
Drugs voor zichzelf en iets om zijn kids te verdoven.
Als je zoiets doet dat zou je nuchter niet kunnen gok ik
- lang kunnen op blijven, wakker blijvenquote:Welke feiten / aanknopingspunten wijzen richting drugs?
GGZ in het verpleeghuis? Psychogeriatrisch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Vanwege mijn werk (GGZ) zie ik heel veel van dit soort situaties. Mannen die gek zijn gedreven door hun ex. Het is een algemeen bekend feit dat veel partners elkaar beschuldigen en de kinderen als wraak middel gebruiken. Mijn inziens ben je dan beide fout.
Als ik naar de foto kijk van Jeroen ziet hij niet uit als een niet opgevoed tokkie figuur wat niet beter zou weten, en als ik lees dat ze al 4 jaar aan het vechten zijn over vanalles dan is Iris ook niet helemaal ok bezig vind ik. Qua kids!
0quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke feiten / aanknopingspunten wijzen richting drugs?
Je weet niet of die vriendin daar iets van wist, misschien heeft hij wel gezegd dat de afspraak verschoven is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze maar beginnen met z'n vriendin, die ze op vakantie laat gaan terwijl hij de volgende dag een van de belangrijkste afspraken van z'n leven heeft, en die toevallig die volgende dag ook vrijwel onbereikbaar is.
Klopt. Omdat het ver Jeroen gaat zegt Hartloper dat er wel vaker mannen met zo'n verhaal komen, maar hij zegt niet dat er geen vrouwen komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:15 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over mannen, of lees ik nu weer niet goed.
Oh gelukkig. Ik dacht al.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt. Omdat het ver Jeroen gaat zegt Hartloper dat er wel vaker mannen met zo'n verhaal komen, maar hij zegt niet dat er geen vrouwen komen.
Hij wel.... z'n posthistory staat ook vol met tegenstrijdigheden, dus hij ziet dat wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof je aan iemand zijn uiterlijk kan zien waartoe iemand in staat is.
Je speurt te veel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wel.... z'n posthistory staat ook vol met tegenstrijdigheden, dus hij ziet dat wel.
GC / Grap loopt compleet uit de hand, of valt het mee?
vs
WGR / Arbo arts, wat zijn mijn rechten en plichten?
En in de GGZ werken en dan hier een topic voor moeten openen: R&P / Is een psycholoog een goed idee?
Voor een account van nog geen maand oud best een aardige score.
Ik vindt het mooi hoe instanties alle labelen als 'probleem'... maar ik bemoei me er niet mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:22 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Wat is jou probleem t.o.v mij?
Als ze het niet wist is Jeroen behoorlijk onbetrouwbaar lijkt me, samenwonen en zoiets niet vertellen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Je weet niet of die vriendin daar iets van wist, misschien heeft hij wel gezegd dat de afspraak verschoven is.
De enige die daar antwoord op kan geven is de vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |