Helaas, hoogstwaarschijnlijk is dat fout, maar met een beetje aardige nakijkers kan je geluk hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Ik heb bij D: "H" ingevult. H is toch ook gewoon waterstof (alhoewel wel het element). Zou dit foutgerekend worden?
ik snapte daar ook geen moer van.. wtfquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:32 schreef Depisch het volgende:
Vraag 13 en 18 begreep ik geen moer sigh...
Ff klagen, misschien krijgen we gratis punten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:34 schreef Diamond95 het volgende:
[..]
ik snapte daar ook geen moer van.. wtf
Hahaaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:34 schreef Depisch het volgende:
[..]
Ff klagen, misschien krijgen we gratis punten.
Vraag 30 had ik eerst helemaal goed en toen heb ik later de ontleding fout verbeterd...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:00 schreef scholiertjes0203132314 het volgende:
bij 12 had ik " De insteltijd van het evenwichtsreactie is korter" dus komt het er eigenlijk op neer dat de reactie en productie van methanol sneller verloopt. Zo staat het wel in mijn boek.
13 was idd lastig, 20 vond ik een beetje vaag, bij 22 te moeilijk gedacht x),
Bij 29 moest je volgens het antwoordenmodel ook zeggen dat de reactor gekoeld wordt ?
Bij 30 moest je blijkbaar weten wat de ontledingsreactie was van waterstofperoxide?
Balen, ik had 'm ook verkeerd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vraag 30 had ik eerst helemaal goed en toen heb ik later de ontleding fout verbeterd...
Ja, daar had ik hem dus in veranderdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:33 schreef Depisch het volgende:
[..]
Balen, ik had 'm ook verkeerd.
Ik had H2O2 -> H2 + O2
Ah ma natuurlijk >,<quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef laiveneertiekje het volgende:
Vraag 30 was in de tekst terug te vinden. Staat dat de ontleding kan resulteren in warmte, zuurstof en mogelijk stoom. Stoom is (water)damp.
Inderdaad balen, had je het voor de rest wel goed gemaakt? Als ik het goed herinner was je wiskunde de niet super, dus zet hem op!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, daar had ik hem dus in veranderd![]()
Hier baal ik wel van want je moet gewoon van je eerste antwoord uit gaan.
Wiskunde ging inderdaad niet zo lekker, maar ik verwacht voor dit examen wel iets van een 7.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:45 schreef Depisch het volgende:
[..]
Inderdaad balen, had je het voor de rest wel goed gemaakt? Als ik het goed herinner was je wiskunde de niet super, dus zet hem op!
En daarom baal ik ook zo hard! Ik had het eerst goed...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef laiveneertiekje het volgende:
Vraag 30 was in de tekst terug te vinden. Staat dat de ontleding kan resulteren in warmte, zuurstof en mogelijk stoom. Stoom is (water)damp.
Had ik ook!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:33 schreef Depisch het volgende:
[..]
Balen, ik had 'm ook verkeerd.
Ik had H2O2 -> H2 + O2
Wat hadden we daar dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef Depisch het volgende:
[..]
Hey, wij hebben wel veel hetzelfde hè. Wiskunde ook al.
Ohja dat kan wel kloppen. Had jij hier dan ook 61 punten toevallig?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:18 schreef Depisch het volgende:
[..]
70 punten allebei toch? Of was dat weer een ander?
Ja!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja dat kan wel kloppen. Had jij hier dan ook 61 punten toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |