Ik heb niet eens offroad geredenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Tuurlijk. De geloofwaardigheid is er een beetje af.
Net zoveel als de rest denk ikquote:
Tuurlijk, maar de offroads gingen er wel wat soepeler over dan de rest. Stinkie heeft nog last van zijn ballen waarschijnlijkquote:
Ja logisch, maar hij koopt zelf zo'n asfaltraket toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:09 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de offroads gingen er wel wat soepeler over dan de rest. Stinkie heeft nog last van zijn ballen waarschijnlijk
Hij was wel blij met het stukje snelweg op het eindequote:Op zondag 19 mei 2013 12:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja logisch, maar hij koopt zelf zo'n asfaltraket toch?
Ik ben maar bij iedere drempel als een jockey uit t zadel gekomen om 't klokkenspel te ontzienquote:Op zondag 19 mei 2013 12:09 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de offroads gingen er wel wat soepeler over dan de rest. Stinkie heeft nog last van zijn ballen waarschijnlijk
Dat zal idd een hele opluchting zijn geweest, kon hij hem eindelijk effe lostrekkenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:12 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hij was wel blij met het stukje snelweg op het einde*zoef*
Ook wel echt het toppunt van praktisch zijn hoor, een fiets die oververhit raakt bij normale snelhedenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zal idd een hele opluchting zijn geweest, kon hij hem eindelijk effe lostrekken
Deed ik soms ook, dat remmen en optrekken werd ook wat vervelend na een tijdjequote:Op zondag 19 mei 2013 12:13 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ik ben maar bij iedere drempel als een jockey uit t zadel gekomen om 't klokkenspel te ontzien
Verder top filmpje
Hij reed de hele dag in z'n 1 toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zal idd een hele opluchting zijn geweest, kon hij hem eindelijk effe lostrekken
Neh, da's ook weer overdreven, maar ik denk niet dat hij veel in 3 of hoger heeft gereden tijdens de rit.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Deed ik soms ook, dat remmen en optrekken werd ook wat vervelend na een tijdje
[..]
Hij reed de hele dag in z'n 1 toch?
Ik heb alleen maar naar hogere versnellingen opgeschakeld om niet als een idioot met constant 9k toeren door de bebouwde kom te rijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, da's ook weer overdreven, maar ik denk niet dat hij veel in 3 of hoger heeft gereden tijdens de rit.
Overigens is dat ook een keuze he; je maakt mij niet wijs dat je met een Busa op de snelweg alleen maar in 3 rijdt.
Volgens mij rijdt dat voor geen meter; ik kom zelden boven de 5K. Als ik dan effe wat meer wil stamp ik hem er wel effe 2 omlaag.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:44 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar naar hogere versnellingen opgeschakeld om niet als een idioot met constant 9k toeren door de bebouwde kom te rijden.
Op de dijk was het meestal de 2de versnelling en dan tussen de 7-12k toeren
Bij 160 @ snelweg zit ik aan net geen 6K rpm.. en bij 120 aan de 4K. Toerenteller gaat in het rood bij 7500 geloof ik, maar daar kom ik zelden.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:57 schreef BlackLining het volgende:
De mijne rijdt pas boven de 5k echt lekker soepel, koppel komt dan ook pas duidelijk los, en max koppel zit op 9.5k rpmGisteren toch ook wel een aantal keer rond de 12k uitgekomen. Op het dijkje heb ik weinig onder de 7k gezeten volgens mij.
Zal hetzelfde zijn als wat jik hebt als je 160 rijdt met dat ding, dan voel je dat het blok het niet naar zijn zin heeft. Dat heb ik onder de 4k. Als ik daar te lang rij en ik geef ineens gas wil ie zich ook nog wel eens verslikken.
Die kentekenplaatquote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef Salatrel het volgende:
Helaas kleurfouten doordat de cams van Deka en Wally op 60fps stonden en die van mij op 30 fps (waar Vegas ook mee werkt waardoor alleen mijn beelden geen kleurfouten vertonen)
Bij dezequote:
Nu iedereen weet waar jullie wonen moet je maken dat je weg komt zeker?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij deze!
Edit: Ik heb trouwens een hele hoop data weer weg gehaald uit de manager; We zijn dan hoogstwaarschijnlijk aan het verhuizen, ik weet alleen niet welk weekend precies.
Precies.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nu iedereen weet waar jullie wonen moet je maken dat je weg komt zeker?
sta je gewoon overal op misschienquote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Crap, manager ingevuld, vergeten vakjes aan te vinken... En met de eerder gemaakte account kan ik helaas de nieuwe niet aanpassen, alleen de oude
Inmiddels al gelukt met het nieuwe wachtwoordquote:Op zondag 19 mei 2013 15:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sta je gewoon overal op misschienwe zien wel of je op komt dagen
Dijkjes bijna alles in 2, wat langere stuken in 3. Hoger niet nee. Stukje snelweg eventjes naar 3.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Deed ik soms ook, dat remmen en optrekken werd ook wat vervelend na een tijdje
[..]
Hij reed de hele dag in z'n 1 toch?
Wat een boel transalpenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef Salatrel het volgende:
iets mindere kwaliteit omdat wmv maar die irritante kleurfouten zijn wel pleite
als SD of Anne ook even de link in de OP wil vervangen dan gooi ik die andere straks weg
Lol @ 1:59quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef Salatrel het volgende:
als SD of Anne ook even de link in de OP wil vervangen dan gooi ik die andere straks weg
ik kon het benzinekraantje niet vindenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lol @ 1:59
Stiekem vind je het toch best een leuke fiets he
Donequote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef Salatrel het volgende:
Zien de foto's wel verschijnen! Enne, vergeet de as niet hequote:Op maandag 20 mei 2013 16:37 schreef Salatrel het volgende:
Kan ik als ik terug ben van vakantie even proefrijden...
zit al in de tanktasquote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zien de foto's wel verschijnen! Enne, vergeet de as niet he
Staat genoteerdquote:Op maandag 20 mei 2013 16:37 schreef Salatrel het volgende:
Kunnen we 29 juni vastzetten als datum?
Eerste concept voor een route heb ik ook al waar deka nog wat feedback op had. Kan ik als ik terug ben van vakantie even proefrijden...
Slaapplek kunnen roggelen?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:45 schreef picodealion het volgende:
Het lijkt erop dat ik dan kan, even de vakantieplannen afwachten.
Las ik 29 juni goed? Dan haak ik ook aan.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:57 schreef einschtein het volgende:
Randstad, prima locatie. Heb ik alvast een slaapplek.Vriendinlief woont in Rotterdam.
Ik heb nog een reserve sleutel van mijn oude appartement in Leidenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:57 schreef einschtein het volgende:
Randstad, prima locatie. Heb ik alvast een slaapplek.Vriendinlief woont in Rotterdam.
Zal wel iets van half 11 verzamelen / 11 uur vertrekken zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe laat starten jullie? Dan kom ik jullie misschien wel even uitzwaaien
quote:
Huppelmuts niet gezellig vindenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten het wel gezellig houden hea
Ik wilde nog wel heel lief perenijsjes meenemenquote:
Dat verandert de zaak.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wilde nog wel heel lief perenijsjes meenemen
Sisiquote:
Details, details.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb nog een reserve sleutel van mijn oude appartement in Leidenmoet ik alleen wel de huidige bewoner even buiten schoppen, maar dat zijn details.
Ik heb zo'n vermoeden, met een aangrenzende zekerheid, dat die al in de rit zijn inbegrepen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel heel lief perenijsjes meenemen
Ja nou nu weet ik niet meer of ik dat nog wel wil doen hoorquote:
Vorige rit waren er geen perenijsjes heb ik vernomen!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden, met een aangrenzende zekerheid, dat die al in de rit zijn inbegrepen.
Verkeerd geïnformeerd danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige rit waren er geen perenijsjes heb ik vernomen!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou nu weet ik niet meer of ik dat nog wel wil doen hoor
Je kan nooit genoeg perenijsjes hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden, met een aangrenzende zekerheid, dat die al in de rit zijn inbegrepen.
Nou niet weer je fiets slopen hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Sisi
[..]
Details, details.Heb ook sleutel van d'er place, maar is raar als ik gezelschap meeneem.
Speciaal nog gehaald!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ben weer weg hier mijn fiets is niet geschikt voor jullie ritje![]()
BMW c1?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ben weer weg hier mijn fiets is niet geschikt voor jullie ritje![]()
Jongeuh, ik heb helemaal niets gesloopt! De ketting was gewoon af.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou niet weer je fiets slopen he![]()
Als ik thuis eens goed ga zoeken zou het best nog eens kunnen dat ik ook nog een sleutel heb van de oude kamer van mijn ex..![]()
Ik ben dan misschien op vakantie. Maar dat is met een groepje van 4, waarvan twee enorme dramaqueens, de derde heeft om die reden al afgehaakt en ik vrees dat ik dat binnenkort ook ga doenIk ga niet 1000 kilometer in de auto rijden om naar sentimenteel geneuzel te luisteren
Dit houd ik ff in m'n achterhoofd. Tis een stukkie om, maar liever in een groepje rijden dan alleen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Vanuit omgeving Arnhem kunnen we met een groep richting Gorinchem, A15 op en gaan
Niet miepen, gewoon meegaan. Gooi anders maar een lading dildoflinac in je strotjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:46 schreef lipjes het volgende:
Hoor ik daar Gorinchem...
Dat is naast de deur.
Nu moet ik wel mee, tenzij ik nog steeds kreupel ben
en zonder oortjesquote:Niet miepen, gewoon meegaan. Gooi anders maar een lading dildoflinac in je strotje
Ik reed afgelopen rit met een verrotte rug en was de dildodinges vergeten![]()
ja je hebt van die autisten die alles bij zich hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat was dat een hel op aarde man!
Gelukkig kreeg ik ze voor de terugweg
Is altijd zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef klawie het volgende:
[..]
ja je hebt van die autisten die alles bij zich hebben![]()
net als me tas vol kleren en wat denk je niet regenen![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Is altijd zo![]()
Veur de volgende rit heb ik wel propjes alvast, overkomt mij geen 2e keer
EDIT: (ja..edit sletje) Is de rit 29-06?
Icm een HJC en een standaard Alp ruitje was het niet uit te houden op de snelweg en boven de 100km/hquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb de afgelopen rit zonder doppies gereden, de 80-wegen en snelweg was wat minder prettig, maar zo kon ik wel van het geroffel genieten
Heen- en terugweg wel doppies in
Dat kan ik mij voorstellenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Icm een HJC en een standaard Alp ruitje was het niet uit te houden op de snelweg en boven de 100km/h
Een ezel stoot zich in het algemeen niet een 2e of 3e keer aan dezelfde steen. Helaas ben ik nogal hardleers en eigenwijs.quote:
Oh dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef Gummiebeer het volgende:
Icm een HJC en een standaard Alp ruitje was het niet uit te houden op de snelweg en boven de 100km/h
Count me in!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef Salatrel het volgende:
29-6 is de datum voor de rit. Staat ook al in de OP!
Spoilertje erop helpt al een hoop.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef Gummiebeer het volgende:
Word weer sparen veur een neue botsmuts.Of een MRA schermpie
Ik had alleen het laatste stukje mijn doppies er in, kon meteen een vlieg uit mijn oren peuterenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb de afgelopen rit zonder doppies gereden, de 80-wegen en snelweg was wat minder prettig, maar zo kon ik wel van het geroffel genieten
Heen- en terugweg wel doppies in
Oh, fijn is datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik had alleen het laatste stukje mijn doppies er in, kon meteen een vlieg uit mijn oren peuteren
Op die 20 seconden van Nijmegen naar Gouda ja? Dat is wel erg toevallig ja.quote:
Het lijkt me ook wel handig als ik kan schakelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niet miepen, gewoon meegaan. Gooi anders maar een lading dildoflinac in je strotje
Ik reed afgelopen rit met een verrotte rug en was de dildodinges vergeten![]()
levend ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood op gevonden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |