PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Bij die meest linkse steekt haar buik verder uit dan haar tietenquote:
Bij PSV zaten er bij de presentatie toendertijd wel een paar bij die beter te doen waren. Weet niet of ze er nog zijn majaquote:
gewoon 20 polen opstellenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een wereld van verschil inderdaad.
Er gaat iets niet goed met de bevruchtingen in Brabant. Als ze niks beters konden vinden dan ditquote:
Voetbalvrouwen zijn over het algemeen niet echt de mooiste plaatjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er gaat iets niet goed met de bevruchtingen in Brabant. Als ze niks beters konden vinden dan dit![]()
En ben bang dat ik eng ga dromen van je inzoom actie
Denk aan je bloeddruk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat mensen elkaar eens gaan undercutten bij TOTS spelers ipv alleen maar voor ongeveer hetzelfde erop zetten![]()
![]()
moet je eens kijken bij TOTS baines, 3 pagina's vol met 200k bins.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat mensen elkaar eens gaan undercutten bij TOTS spelers ipv alleen maar voor ongeveer hetzelfde erop zetten![]()
![]()
Er was een filmpje dat hij een tattoo had met Succesvol op zijn lip. Blijkbaar is dat weer weg ofzo en laat ie dat graag zienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef DePresident. het volgende:
Wat is er mis met Memphis...
[ afbeelding ]
Dat filmpje had ik inderdaad gezien, maar om dan zo'n foto op Twitter te zetten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er was een filmpje dat hij een tattoo had met Succesvol op zijn lip. Blijkbaar is dat weer weg ofzo en laat ie dat graag zien
wat nog meer? Een prijs misschien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef DePresident. het volgende:
Wat is er mis met Memphis...?
[ afbeelding ]
Bekertje heeft ie vorig jaar ook al gewonnenquote:
Hoe staat het met Cazorla? Heb nu 350kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er was een filmpje dat hij een tattoo had met Succesvol op zijn lip. Blijkbaar is dat weer weg ofzo en laat ie dat graag zien
Ik heb Gran Turismo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Speelt iemand Gran Turismo 5?Potje racen?
TR gemacht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bekertje heeft ie vorig jaar ook al gewonnen
heb geen goedkopere meer gezien dan 430k, ik heb niet heel de tijd opgelet, ben op dit moment erg aan het opletten op TOTS Gerrard,quote:
haha ja hier: http://www.telegraaf.nl/p(...)SV_er_Memphis__.htmlquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat had ik zelf niet kunnen verzinnen, dat hij goede FKs heeftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Hmm vind zijn reviews beetje minder. Zeggen dat Cazorla goeie FKs heeft en tegelijk zeggen dat hij maar 1 FK heeft kunnen nemen.. Beetje Djeetje stijl
Hoe die vent iedereen voorbij dribbeltquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Hmm vind zijn reviews beetje minder. Zeggen dat Cazorla goeie FKs heeft en tegelijk zeggen dat hij maar 1 FK heeft kunnen nemen.. Beetje Djeetje stijl
430 bin issie op te halenquote:
Wut?quote:
Ik heb het, maar ik kan niet eens fatsoenlijk een bocht nemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb heel wat goedkopere gezien, maar niet de moeite waard imo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb geen goedkopere meer gezien dan 430k, ik heb niet heel de tijd opgelet, ben op dit moment erg aan het opletten op TOTS Gerrard,
Ah, okee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef DePresident. het volgende:
[..]
TBakkert is 'gedist' en moet dat door middel van een TR verwerken.
Nice!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb Gran Turismo.
Kunnen vanavond wel even racen
Ik had 'm echt 2 jaar geleden gekocht ofzo, paar keer gespeeld, maar voor de rest nooit meer aangeraakt. Net even gespeeld, maar ik ben ook echt vreselijk slecht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het, maar ik kan niet eens fatsoenlijk een bocht nemen
Nope en zilvere ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
Bronze IF's worden bijna nooit gerieviewd toch ?
Kan ik eindelijk mijn red bull x2011 testen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Ik had 'm echt 2 jaar geleden gekocht ofzo, paar keer gespeeld, maar voor de rest nooit meer aangeraakt. Net even gespeeld, maar ik ben ook echt vreselijk slecht.
Ik moest 3x lezen voordat ik gerieviewd begreepquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
Inderdaad, de NIF schoot ook hele goede vrije trappen dusjaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat had ik zelf niet kunnen verzinnen, dat hij goede FKs heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wist niet hoe ik het moest schrijvenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moest 3x lezen voordat ik gerieviewd begreep![]()
![]()
Nou iig niet met Geriequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wist niet hoe ik het moest schrijven
Ik had nog 80 IF's liggen die ik voor 12-13 had gekocht, verkocht ze meestal voor 17/18k maar nu gewoon voor 14-15. Ik handel eigenlijk amper meer sinds 6 weken geleden ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Trade jij als een dolle of verkoop je al die IFs van je?
Die is echt belachelijk duur toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk mijn red bull x2011 testen.
Wut?quote:
quote:
Waarom een TR op die post?quote:
Ik vond het eng.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die is echt belachelijk duur toch?
Forza>GT5quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Had ik maar een abo. Kon ik je tenminste blokkeren. Je bent vervelender dan Molfan, Baje, Marcie en GJE bij elkaar.quote:
yes de gevoelige snaar!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had ik maar een abo. Kon ik je tenminste blokkeren. Je bent vervelender dan Molfan, Baje, Marcie en GJE bij elkaar.
Rojasssquote:
Hup kopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
De Benteke daling zet niet meer door, lijkt te stoppen bij 390K.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik heb ook al die F1 auto's
Steeds nog wel. Heb Fifa nog nooit eerder opnieuw gekochtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:24 schreef Thorb het volgende:
Fuszy is gewoon een soort Maver. Alleen twijfelt Maver of hij een speler moet kopen en Fuszy koopt en verkoopt steeds FIFA.
Cazorla hetzelfde. Zolang mensen hem meteen blijven kopen als hij eronder duikt maakt het niet uit en zal die ook niet dalen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
De Benteke daling zet niet meer door, lijkt te stoppen bij 390K.
Oh ik dacht vorig jaar ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Steeds nog wel. Heb Fifa nog nooit eerder opnieuw gekocht
Waar is yolo ngshot kevinquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zit te maveren of ik TOTS Michu nu zal kopen of maandag/dinsdag pas,
wat zeggen jullie?,
Ik heb toen met een paar maten die endurance races gedaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Hoe kan je zo veel geld bij elkaar krijgen dan? Ik heb bijna heel dat a-spec uitgespeeld behalve endurance en F1 (want geen geld voor zo'n bak) en kan dat echt nog bij lange na niet betalen
Nah, vorig jaar alleen een paar keer gestoptquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik dacht vorig jaar ook
[..]
Waar is yolo ngshot kevin
Je noemt mij niet in dat rijtje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had ik maar een abo. Kon ik je tenminste blokkeren. Je bent vervelender dan Molfan, Baje, Marcie en GJE bij elkaar.
en je kan er mee skillen, rabona voorzetten mee doen. etcquote:
Je hebt maar 1 high defensive workrate. Dat kan lastig worden als je tegen counterploegen speelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dit team maken?
http://wefut.nl/squad/1549
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb toen met een paar maten die endurance races gedaan.
Zelfs de 24 hour
jaweenie man maar heb geen geldjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik dacht vorig jaar ook
[..]
Waar is yolo ngshot kevin
Maakt mij niks uit welke speler.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en je kan er mee skillen, rabona voorzetten mee doen. etc
Ik heb forza 3, heb je die?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Lijkt me wel vet om een keer zo'n endurance race te doen
I know, noem alleen wat bijkomende voordelen bij hemquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit welke speler.
Gaat er meer om dat Bronze IF's reviewen origineel is toch
Kreeg hem net ook goedkoop via biedenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:30 schreef dion_v_k het volgende:
Mvuemba![]()
Die heb ik nog 1 in de aanbieding
Mvuemba, die heb ik dus nog 1 in de aanbiedingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dit team maken?
http://wefut.nl/squad/1549
Hoe duur?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kreeg hem net ook goedkoop via bieden
Dat is een 1 uur toch? Heb op Forza 2 of 3 wel eens die 24 uur van le mans gedaan ( die duurt dan 1 uur ofzo) Fucking saaiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Lijkt me wel vet om een keer zo'n endurance race te doen
Kan je nog steeds auto's weg geven?quote:
ja klopt alleen hij is wel fakking duurquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
I know, noem alleen wat bijkomende voordelen bij hem
De 24h van Le Mans bij GT5 duurt ook echt 24 uur :pquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is een 1 uur toch? Heb op Forza 2 of 3 wel eens die 24 uur van le mans gedaan ( die duurt dan 1 uur ofzo) Fucking saai
Mijn xbox is na 5 uur al vastgelopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De 24h van Le Mans bij GT5 duurt ook echt 24 uur :p
Denk het wel, zie dat je cadeaus aan een vriend kan sturen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je nog steeds auto's weg geven?
Dan stuur ik je wel een auto
Knap lullig als je bezig bent met een 6 uur endurance race:'(quote:
Als de TV beschikbaar komt voeg ik je toe.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Denk het wel, zie dat je cadeaus aan een vriend kan sturen.Ik DM je anders wel even mijn PSN waar ik GT5 op heb.
haha er staat geen punt achter. geloof hem niet.quote:
waar komt dat plaatje vandaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
De beste man moest eens weten hoeveel, wij FUT-spelers, van die spelers afweten
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als de TV beschikbaar komt voeg ik je toe.
dit inderdaad ook.quote:
Uit dat topiquequote:
ja haha.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha hij noemt ze onbekend terwijl ze juist bekend zijn. Dat is de grap natuurlijk.
haha LOLOLOL wat een grapquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha hij noemt ze onbekend terwijl ze juist bekend zijn. Dat is de grap natuurlijk.
hihhi ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Dit collectieve gegrinnik creeert toch wel een band.
Het ging meer om het feit dat hij er al zo lang op stond. Je moet gewoon elke winst pakken die je kan pakken.quote:
Studeer jij aan de Erasmus?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Bmo89 het volgende:
ik had gister 540k en nu 330 haha LOLOL heb verlies gemaakt op TOTS gerrard en heb packs geopend en voor de rest weet ik het niet meer gr gr #yolo #swag #tagsforlikes
Dat zijn meer dan 140 tekens. Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Bmo89 het volgende:
ik had gister 540k en nu 330 haha LOLOL heb verlies gemaakt op TOTS gerrard en heb packs geopend en voor de rest weet ik het niet meer gr gr #yolo #swag #tagsforlikes
Bedrijfskunde. Maar ik zeg liever Business Administration aangezien dat engels is en dus veel vetter klinkt.quote:
Niet als sommige mensen hier het uitspreken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Bedrijfskunde. Maar ik zeg liever Business Administration aangezien dat engels is en dus veel vetter klinkt.
Niemand?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef gazhims3lv het volgende:
Nog mensen met Rabo die coins verkopen?
Vind het wel mooi als mensen hbo vrijetijdsmanagement doen. Noemen ze meestal International Leisure management ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet als sommige mensen hier het uitspreken.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
yes hello i study bissness iekonomiks and i say boy low sell hiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Google het.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:50 schreef Djeetje het volgende:
is het handig op Youtube partner te worden ? wel toch ?
Paypal duurt lang aangezien ik er maar 1,80 op heb staanquote:
Welk jaar zit je nu danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Bedrijfskunde. Maar ik zeg liever Business Administration aangezien dat engels is en dus veel vetter klinkt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
yes hello i study bissness iekonomiks and i say boy low sell hi
Ga dit jaar mijn bachelor halen, maar zit er al wat langer.quote:
Macklemore sowiesoquote:
Same, even een baalmoment nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Macklemore sowieso
Ik vind het vrij jammer dat een heleboel mensen hem pas kennen sinds Thrift Shopping...
Oke, bevalt het wel daarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ga dit jaar mijn bachelor halen, maar zit er al wat langer.
Vind het ook vrij jammer dat mensen Obama pas kennen sinds hij president werd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Macklemore sowieso
Ik vind het vrij jammer dat een heleboel mensen hem pas kennen sinds Thrift Shopping...
Jawel hoor. Vooral het cafe in het T gebouw is wel prima toeven altijd.quote:
Ja. Of hem in ieder geval alleen kennen van dat nummer. Juist zijn wat minder bekende nummers zijn geniaal. Zoals Otherside dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Macklemore sowieso
hipsterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Macklemore sowieso
Haha dat is niet zo moeilijk die vind ik zelf welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is goed thorbie!, ik ga je alle hoeken van het circuit laten zien
Leuk team daar heb ik de Eredivisie mee gewonnen laatstquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga weer eens beginnen met FM. Sparta it is.
Oh ja. Bedankt dat je me er aan herinnertquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga weer eens beginnen met FM. Sparta it is.
Pas? Eerder zou die binnen 20 sec weg zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik maver erg of ik deze moet kopen. En hij staat er pas 2 minuten op hoor.
Had deze post nog niet gelezen .... sorry!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik maver erg of ik deze moet kopen. En hij staat er pas 2 minuten op hoor.
Hij gaat toch nog meer omlaagquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had deze post nog niet gelezen .... sorry!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt dat je me er op attent maakte. Ik zat weer te maveren over de 380K Benteke die Ajacied weer paktequote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neuquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:09 schreef gazhims3lv het volgende:
Worden jullie ook zo gek van die 8 pagina's vol met IF Walcott
Nee, ik zoek niet op Walcottquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:09 schreef gazhims3lv het volgende:
Ja, het bewijs dat er heel veel pace abusers zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:09 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik ook niet, maar wel op BPL.. dan kom ik hem altijd tegen, is zon gast die heeft er ziekveelquote:
welke finale dan, klink iig al spannend!! gr grquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef poker4lifee het volgende:
Het is bijna tijd voor de finale jongens, zit iedereen al klaar
Ik weet niet of ik de puntentelling ga halenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef poker4lifee het volgende:
Het is bijna tijd voor de finale jongens, zit iedereen al klaar
http://www.tvgids.nl/arti(...)en_spannende_finale/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
welke finale dan, klink iig al spannend!! gr gr
Je zorgt er maar voor!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de puntentelling ga halen
O naturluk ut songfestievfal ben beniewt hoe Anoek het doedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
welke finale dan, klink iig al spannend!! gr gr
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Reemi het volgende:
Godverdomme in een bidbumper getrapt. Huilen.
Zuur, hoeveel ben je kwijtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Reemi het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Reemi het volgende:
But how much did you lose?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Reemi het volgende:
Er zitten ook konkoveel bidbumpers op de TOTS-spelers.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Reemi het volgende:
Waarom nietquote:
van der struik van vitessequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand goedkope leuke silvers? Max 3k
Palladino.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Daarom doe ik ook geen open bids. Toch typisch dat dit al 2 jaar aan de gang is, en EA er niet echt tegen optreedtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er zitten ook konkoveel bidbumpers op de TOTS-spelers.
Vertel hoeveel je kwijt bent dan, anders heb ik ook geen medelijden jongemanquote:
Daar klopt geen zak vanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Niet erg weinig zo te zien!
[ afbeelding ]
godver. Reemi stond altijd op meer dan anderhalf miljoen ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Niet erg weinig zo te zien!
[ afbeelding ]
HOEVEEL DAN VERDOMME IK STERF VAN DE SPANNING MAN VERLOS MEquote:
Stokes, Reyna, Ayovi, Luis Garcia (beide), Fabianquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef SV-Spakenburg het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
godver. Reemi stond altijd op meer dan anderhalf miljoen ofzo
150k toch zondequote:
Luis Garcia (de ST)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Stokes, Reyna, Ayovi, Luis Garcia (beide), Fabian
quote:
Ach jij hebt toch geld zat en gaat toch niet met dure golds spelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die IF Johansen ging ook nog voor 105k, hij was dan wel CM 4-3-3 maar er zijn zo weinig van hem waardoor mensen steeds meer gaan betalen
Je gaat de marktwerking steeds beter doorkrijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die IF Johansen ging ook nog voor 105k, hij was dan wel CM 4-3-3 maar er zijn zo weinig van hem waardoor mensen steeds meer gaan betalen
Maar wel met dure bronzes en silvers die de komende weken uit gaan komenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach jij hebt toch geld zat en gaat toch niet met dure golds spelen
Heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel met dure bronzes en silvers die de komende weken uit gaan komenWie had de CM TOTS Cazorla voor 399k?
Ik zou ook voor een snelle/behendige gaan dan, idd Aguero ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef Toefjes het volgende:
Wie is de ideale man naast TOTS Benteke, en met TOTS Cazorla op CAM? Voor mij zijn Aguero en IF Sturridge de voornaamste kandidaten.
Ik ga voor IF Sturridgequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef Toefjes het volgende:
Wie is de ideale man naast TOTS Benteke, en met TOTS Cazorla op CAM? Voor mij zijn Aguero en IF Sturridge de voornaamste kandidaten.
Ik heb IF Lukaku naast TOTS Benteke staan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef Toefjes het volgende:
Een snelle spits of een skiller. Ik ga voor Taarabt omdat hij de scoop turn altijd kanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef Toefjes het volgende:
Haha, ja, en dan neem je een hap, en dan ontploft je etenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef poker4lifee het volgende:
Turkse buren die weer avondeten komen brengen![]()
Niks sharia onzin in schilderswijk, bazenburen in schilderswijk.
Erbij ook, Benteke heeft 86 tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga voor IF SturridgeBeetje pees erbij
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, en dan neem je een hap, en dan ontploft je eten
wtf doe ik daar nou weer tussenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het niet zo slecht met kleine profits
Wie is BrewDog77?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het niet zo slecht met kleine profits
Jaquote:
Ik ken de markt goed genoeg. Door dat TOTS opent bijna niemand bronze packs en zelf open ik ook niet veel omdat ik geen geluk heb.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat de marktwerking steeds beter doorkrijgen
Hij was vast heel snel weg. Ik heb hem niet gekocht omdat ik na tax toch geen winst erop zou maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien?
Maver had er een cam voor 400k
Had je vorige maand toegevoegd voor een potje maar is er niet van gekomenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf doe ik daar nou weer tussenen nice hoor
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik zou ook voor een snelle/behendige gaan dan, idd Aguero ofzo.
Dit zijn inderdaad de overwegingen. Sturridge is ook langer, en kan beter koppen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga voor IF SturridgeBeetje pees erbij
Geen idee, iemand waar ik tegen gespeeld heb ooitquote:
Want alle negers zijn hetzelfdequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn inderdaad de overwegingen. Sturridge is ook langer, en kan beter koppen.
Alleen kan 2 negers voorin wel verwarrend zijn. Sturridge is linksbenig, en Benteke rechtsbenig. Moet je eerst kijken met welke neger je schiet beneden, voordat je besluit met welk been te schieten
Scoop turn Thorbquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een snelle spits of een skiller. Ik ga voor Taarabt omdat hij de scoop turn altijd kan
Vriend van mij heeft IF Sturridge, hij vond hem redelijk kut, voelde veel trager aan dan zijn NIF. Aan de andere kant is hij ook vet slecht in FIFA dus hoe betrouwbaar zijn oordeel iszijn kan ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef Toefjes het volgende:
Die 2 zijn wel uit elkaar te halen volgens mij hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn inderdaad de overwegingen. Sturridge is ook langer, en kan beter koppen.
Alleen kan 2 negers voorin wel verwarrend zijn. Sturridge is linksbenig, en Benteke rechtsbenig. Moet je eerst kijken met welke neger je schiet beneden, voordat je besluit met welk been te schieten
Ja, nou, het is zo op het eerste gezicht toch makkelijker om Aguero en Benteke te onderscheiden dan om Sturridge en Benteke te onderscheiden lijkt me.quote:
Dat zeiden mensen ook van IF Muriel en dat is ook niet waarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft IF Sturridge, hij vond hem redelijk kut, voelde veel trager aan dan zijn NIF. Aan de andere kant is hij ook vet slecht in FIFA dus hoe betrouwbaar zijn oordeel iszijn kan ik niet zeggen.
Haha, ik ben ook slecht. Ik ga het vanavond niet redden het team af te krijgen denk ik. Dus ik bewaar deze kwestie wel eventjes tot morgenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft IF Sturridge, hij vond hem redelijk kut, voelde veel trager aan dan zijn NIF. Aan de andere kant is hij ook vet slecht in FIFA dus hoe betrouwbaar zijn oordeel iszijn kan ik niet zeggen.
Grote beslissingen kun je altijd beter nemen als je er een nachtje over hebt kunnen slapenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook slecht. Ik ga het vanavond niet redden het team af te krijgen denk ik. Dus ik bewaar deze kwestie wel eventjes tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een NIF in zo'n ziek team zal wel soepeler spelen dan nog een dure
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef poker4lifee het volgende:
Hier Toef, niks mis mee hoorik ga even je gps uitmetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een NIF in zo'n ziek team zal wel soepeler spelen dan nog een dure
gr gr
En dan m'n telefoonnummer achterhalenquote:
thorb stuurt het zo het hele team van de tegenstander het bos in hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Twee man het bos in sturen in de 16 met een scoop :p
vast gestolenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En dan m'n telefoonnummer achterhalen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef poker4lifee het volgende:
Hier Toef, niks mis mee hoorEet smakelijk dan, wel toffe burenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een NIF in zo'n ziek team zal wel soepeler spelen dan nog een dureIk denk dat ik voor Aguero ga trouwens. Ook de hele aanvallende linie dan rechtsbenig en minimaal 4 WF. Scheelt weer nadenken.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je derde repost vandaag. Je kan beter wat actiever worden hier.
Speelt thorb op de xbox?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
thorb stuurt het zo het hele team van de tegenstander het bos in hoor
Beter ook, anders lijken onze teams teveel op elkaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eet smakelijk dan, wel toffe burenIk denk dat ik voor Aguero ga trouwens. Ook de hele aanvallende linie dan rechtsbenig en minimaal 4 WF. Scheelt weer nadenken.
had ik vanochtendquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:36 schreef Fuszy het volgende:
Avast-antivirus blokkeert per ongeluk Outlook.com
Een false positive van de veelgebruikte anti-virusscanner Avast zorgt ervoor dat gebruikers Outlook.com, het voormalige Hotmail, niet meer kunnen bereiken. Avast heeft het probleem toegegeven, na klachten van gebruikers over de onterechte blokkade
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:38 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/player/12995
Khelifa heeft 73 rating
Veel minder toch? Benteke 380, Cazorla 420?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Cazorla en Benteke 850k samen nu. Gaat de goede kant op
Waarom zou ik h2h doen als ik om FUT Coins speel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:41 schreef Santello het volgende:
H2H toernooitie? 20k inleg? Winner takes all?
thx, idd. sounds goodquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eet smakelijk dan, wel toffe burenIk denk dat ik voor Aguero ga trouwens. Ook de hele aanvallende linie dan rechtsbenig en minimaal 4 WF. Scheelt weer nadenken.
Xbox is beide 425quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:41 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Veel minder toch? Benteke 380, Cazorla 420?
Voordeel voor mijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zou ik h2h doen als ik om FUT Coins speel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |