PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Bij die meest linkse steekt haar buik verder uit dan haar tietenquote:
Bij PSV zaten er bij de presentatie toendertijd wel een paar bij die beter te doen waren. Weet niet of ze er nog zijn majaquote:
gewoon 20 polen opstellenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een wereld van verschil inderdaad.
Er gaat iets niet goed met de bevruchtingen in Brabant. Als ze niks beters konden vinden dan ditquote:
Voetbalvrouwen zijn over het algemeen niet echt de mooiste plaatjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er gaat iets niet goed met de bevruchtingen in Brabant. Als ze niks beters konden vinden dan dit![]()
En ben bang dat ik eng ga dromen van je inzoom actie
Denk aan je bloeddruk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat mensen elkaar eens gaan undercutten bij TOTS spelers ipv alleen maar voor ongeveer hetzelfde erop zetten![]()
![]()
moet je eens kijken bij TOTS baines, 3 pagina's vol met 200k bins.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat mensen elkaar eens gaan undercutten bij TOTS spelers ipv alleen maar voor ongeveer hetzelfde erop zetten![]()
![]()
Er was een filmpje dat hij een tattoo had met Succesvol op zijn lip. Blijkbaar is dat weer weg ofzo en laat ie dat graag zienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef DePresident. het volgende:
Wat is er mis met Memphis...
[ afbeelding ]
Dat filmpje had ik inderdaad gezien, maar om dan zo'n foto op Twitter te zetten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er was een filmpje dat hij een tattoo had met Succesvol op zijn lip. Blijkbaar is dat weer weg ofzo en laat ie dat graag zien
wat nog meer? Een prijs misschien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef DePresident. het volgende:
Wat is er mis met Memphis...?
[ afbeelding ]
Bekertje heeft ie vorig jaar ook al gewonnenquote:
Hoe staat het met Cazorla? Heb nu 350kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er was een filmpje dat hij een tattoo had met Succesvol op zijn lip. Blijkbaar is dat weer weg ofzo en laat ie dat graag zien
Ik heb Gran Turismo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Speelt iemand Gran Turismo 5?Potje racen?
TR gemacht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bekertje heeft ie vorig jaar ook al gewonnen
heb geen goedkopere meer gezien dan 430k, ik heb niet heel de tijd opgelet, ben op dit moment erg aan het opletten op TOTS Gerrard,quote:
haha ja hier: http://www.telegraaf.nl/p(...)SV_er_Memphis__.htmlquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat had ik zelf niet kunnen verzinnen, dat hij goede FKs heeftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Hmm vind zijn reviews beetje minder. Zeggen dat Cazorla goeie FKs heeft en tegelijk zeggen dat hij maar 1 FK heeft kunnen nemen.. Beetje Djeetje stijl
Hoe die vent iedereen voorbij dribbeltquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Hmm vind zijn reviews beetje minder. Zeggen dat Cazorla goeie FKs heeft en tegelijk zeggen dat hij maar 1 FK heeft kunnen nemen.. Beetje Djeetje stijl
430 bin issie op te halenquote:
Wut?quote:
Ik heb het, maar ik kan niet eens fatsoenlijk een bocht nemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb heel wat goedkopere gezien, maar niet de moeite waard imo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb geen goedkopere meer gezien dan 430k, ik heb niet heel de tijd opgelet, ben op dit moment erg aan het opletten op TOTS Gerrard,
Ah, okee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef DePresident. het volgende:
[..]
TBakkert is 'gedist' en moet dat door middel van een TR verwerken.
Nice!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb Gran Turismo.
Kunnen vanavond wel even racen
Ik had 'm echt 2 jaar geleden gekocht ofzo, paar keer gespeeld, maar voor de rest nooit meer aangeraakt. Net even gespeeld, maar ik ben ook echt vreselijk slecht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het, maar ik kan niet eens fatsoenlijk een bocht nemen
Nope en zilvere ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
Bronze IF's worden bijna nooit gerieviewd toch ?
Kan ik eindelijk mijn red bull x2011 testen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Ik had 'm echt 2 jaar geleden gekocht ofzo, paar keer gespeeld, maar voor de rest nooit meer aangeraakt. Net even gespeeld, maar ik ben ook echt vreselijk slecht.
Ik moest 3x lezen voordat ik gerieviewd begreepquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
Inderdaad, de NIF schoot ook hele goede vrije trappen dusjaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat had ik zelf niet kunnen verzinnen, dat hij goede FKs heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wist niet hoe ik het moest schrijvenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moest 3x lezen voordat ik gerieviewd begreep![]()
![]()
Nou iig niet met Geriequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wist niet hoe ik het moest schrijven
Ik had nog 80 IF's liggen die ik voor 12-13 had gekocht, verkocht ze meestal voor 17/18k maar nu gewoon voor 14-15. Ik handel eigenlijk amper meer sinds 6 weken geleden ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Trade jij als een dolle of verkoop je al die IFs van je?
Die is echt belachelijk duur toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk mijn red bull x2011 testen.
Wut?quote:
quote:
Waarom een TR op die post?quote:
Ik vond het eng.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die is echt belachelijk duur toch?
Forza>GT5quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Had ik maar een abo. Kon ik je tenminste blokkeren. Je bent vervelender dan Molfan, Baje, Marcie en GJE bij elkaar.quote:
yes de gevoelige snaar!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had ik maar een abo. Kon ik je tenminste blokkeren. Je bent vervelender dan Molfan, Baje, Marcie en GJE bij elkaar.
Rojasssquote:
Hup kopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
De Benteke daling zet niet meer door, lijkt te stoppen bij 390K.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik heb ook al die F1 auto's
Steeds nog wel. Heb Fifa nog nooit eerder opnieuw gekochtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:24 schreef Thorb het volgende:
Fuszy is gewoon een soort Maver. Alleen twijfelt Maver of hij een speler moet kopen en Fuszy koopt en verkoopt steeds FIFA.
Cazorla hetzelfde. Zolang mensen hem meteen blijven kopen als hij eronder duikt maakt het niet uit en zal die ook niet dalen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
De Benteke daling zet niet meer door, lijkt te stoppen bij 390K.
Oh ik dacht vorig jaar ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Steeds nog wel. Heb Fifa nog nooit eerder opnieuw gekocht
Waar is yolo ngshot kevinquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zit te maveren of ik TOTS Michu nu zal kopen of maandag/dinsdag pas,
wat zeggen jullie?,
Ik heb toen met een paar maten die endurance races gedaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Hoe kan je zo veel geld bij elkaar krijgen dan? Ik heb bijna heel dat a-spec uitgespeeld behalve endurance en F1 (want geen geld voor zo'n bak) en kan dat echt nog bij lange na niet betalen
Nah, vorig jaar alleen een paar keer gestoptquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik dacht vorig jaar ook
[..]
Waar is yolo ngshot kevin
Je noemt mij niet in dat rijtje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had ik maar een abo. Kon ik je tenminste blokkeren. Je bent vervelender dan Molfan, Baje, Marcie en GJE bij elkaar.
en je kan er mee skillen, rabona voorzetten mee doen. etcquote:
Je hebt maar 1 high defensive workrate. Dat kan lastig worden als je tegen counterploegen speelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dit team maken?
http://wefut.nl/squad/1549
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb toen met een paar maten die endurance races gedaan.
Zelfs de 24 hour
jaweenie man maar heb geen geldjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik dacht vorig jaar ook
[..]
Waar is yolo ngshot kevin
Maakt mij niks uit welke speler.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en je kan er mee skillen, rabona voorzetten mee doen. etc
Ik heb forza 3, heb je die?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Lijkt me wel vet om een keer zo'n endurance race te doen
I know, noem alleen wat bijkomende voordelen bij hemquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit welke speler.
Gaat er meer om dat Bronze IF's reviewen origineel is toch
Kreeg hem net ook goedkoop via biedenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:30 schreef dion_v_k het volgende:
Mvuemba![]()
Die heb ik nog 1 in de aanbieding
Mvuemba, die heb ik dus nog 1 in de aanbiedingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dit team maken?
http://wefut.nl/squad/1549
Hoe duur?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kreeg hem net ook goedkoop via bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |