abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126463957
Heel raar klinkt dit, weet ik.

Ik zat 2j op voetbal van mijn 12e tot 14e. Toen deed ik het omdat ik het leuk vond samen met 2 vrienden in een team spelen, maar ik had geen ambities en was niet de beste.

Ik voetbal sindsdien tijdens de zomer/lente zo af en toe met vrienden,
De afgelopen 1-2j ben ik heel erg fan geworden van voetbal als fan, ik ben altijd een fan geweest van Italie + alle Italiaanse clubs, tijdens het ek vorig jaar leefde ik echt mee en ik keek met passie en emotie naar de wedstrijden van Italie.

Wanneer ik droom over iets (op sex,geld enz na) dan is het wel een prof zijn.. tussen mijn favoriete spelers van Juventus, MIlan enz.
Ik ben er ook achter gekomen dat ik een heel goeie verdediger ben, op het veld met mijn vrienden sta ik altijd achterin en ik vind het ook erg leuk. Ik heb met een vriend gespeeld die voor Jong Feyenoord speelt en een andere die voor het nationale elftal van Iran heeft gespeeld (jong talent, pas 1 wedstrijd) Ik kan hun niveau aan, misschien spelen ze niet op hun best maar ik vraag me wel af :

Ik speel alleen tijdens lente/zomer 1x per week of 1x per maand , 2u lang 6 tegen 6. Ik heb geen conditie en ben niet gewend om vaak te spelen, maar toch kan ik het goed.
Stel dat ik 4x per week train en me echt met voetbal bezig ga houden, ik weet haast zeker dat ik het Eredevisie niveau aankan. (Roda JC ofzo) En misschien wel meer..

Ik ben geobsedeerd door verdedigers die niet zo bekend zijn bij de meeste, zoals Astori, Barzagli, Chiellini, Ranocchia, Varane, Mascherano. Ik herken mezelf erg veel in hun spel en ik wil echt weten hoe hoog de niveau van de Eredevisie nou echt is, als ik nou een wedstrijd mocht meedoen (met 2 maanden voorbereiding) dan zou ik het gelijk weten. Maar dat is niet realistisch.

Mijn vrienden geven me altijd complimenten op het veld als verdediger, alleen weet ik niet wat mijn potentie is.

Op dit moment ben ik ietsje minder ambitieus, maar 2 maanden geleden besloot ik om dit zomer mezelf in te schrijven bij een amateurclub en een poging te wagen, als ik echt potentie heb en goed ben dan merken de trainers dat wel toch?

Dus.. 20jaar en jaren lang niet gevoetbald (bij een club) maar toch ben ik zo hoopvol.

Kan iemand me misschien helpen met ervaringen, of kan iemand in woorden uitleggen hoe het niveau is in de eredivise? Want pas als je een wedstrijd meedoet kan je het echt weten.

En nee, het is geen grap, ik word vaak uitgelachen als ik bij mijn vrienden zeg dat ik nog steeds prof kan worden maarja, mijn mening

---------------

EDIT

Heeft iemand ervaring met het spelen met een prof (als is het voor de lol) want ik heb tegen een prof gespeeld (een nr 10) en met een beetje roulatie zou ik zij niveau wel aankunnen

[ Bericht 4% gewijzigd door bendtner op 14-05-2013 02:21:25 ]
pi_126463980
Je bent 20, hebt 9 jaar niet gevoetbald, hebt geen conditie en je zegt dat je op moment ietsjes minder ambitieus bent?

Sorry jongen, gaat hem niet worden.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 14 mei 2013 @ 01:59:12 #3
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_126464019
Je plaatst je zelf wel in obscuur rijtje hoor met een Varane, Chiellini of een Mascherano. Je doet je naam eer aan
pi_126464064
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent 20, hebt 9 jaar niet gevoetbald, hebt geen conditie en je zegt dat je op moment ietsjes minder ambitieus bent?

Sorry jongen, gaat hem niet worden.
Hmm ik hoor dit vaker maar toch, ik denk dat als ik 4x per week train ik het prof niveau wel aankan.
pi_126464071
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:01 schreef Plantagehouder het volgende:
Je plaatst je zelf wel in obscuur rijtje hoor met een Varane, Chiellini of een Mascherano. Je doet je naam eer aan
Hahah ik bedoel als in, hun tackles, onderscheppingen, slidings, zijn precies zoals ik ze zou doen en ik doe ook zulke dingen op het veld, dus ik ben geen baltovenaar maar wel een tacticus achterin, deze spelers zijn de top van wat ik kan bereiken.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 02:11:56 #7
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_126464072
Niet geschoten altijd mis. Moet je vanaf nu wel elke dag trainen en er helemaal voor gaan. En dan nog is de kans heel erg klein.

Als ik met vrienden voetbal ben ik ook de beste, maar Eredivisie is echt wel wat anders.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 14 mei 2013 @ 02:12:58 #8
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_126464084
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:11 schreef bendtner het volgende:

[..]

Hahah ik bedoel als in, hun tackles, onderscheppingen, slidings, zijn precies zoals ik ze zou doen en ik doe ook zulke dingen op het veld, dus ik ben geen baltovenaar maar wel een tacticus achterin, deze spelers zijn de top van wat ik kan bereiken.
Ga je eerst maar eens inschrijven dan. Ben benieuwd of je het eerste van de plaatselijke amateurclub gaat halen.
Overigens, 4 x per week? Als je zolang niet gevoetbald heb zou ik maar beginnen met 7 x per week :)
pi_126464092
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:12 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ga je eerst maar eens inschrijven dan. Ben benieuwd of je het eerste van de plaatselijke amateurclub gaat halen.
Dat bedoel ik, miss kan ik dat niet eens? (denk sws van wel) Maar dat is niet genoeg, ik wil naast Chiellini staan op een WK :o Dat is mijn vraag dus, is het de moeite waard om te proberen, want ik kan het wel maar is het te laat
pi_126464099
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:15 schreef bendtner het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, miss kan ik dat niet eens? (denk sws van wel) Maar dat is niet genoeg, ik wil naast Chiellini staan op een WK :o Dat is mijn vraag dus, is het de moeite waard om te proberen, want ik kan het wel maar is het te laat
Ben je Italiaan?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 02:16:21 #11
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_126464100
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:15 schreef bendtner het volgende:

[..]

Het proberen is altijd de moeite waard toch?
pi_126464106
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ben je Italiaan?
Nee, wel groot van Italiaans voetbal. En als ik moest kiezen tussen spelen voor Oranje of Italie zou ik Italie kiezen, want voor Oranje zou ik geen 100% kunnen geven..
pi_126464114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:16 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Het proberen is altijd de moeite waard toch?
Juist ja, ik wil niet mijn leven lang afvragen of ik het zou hebben gekund of niet. Ik vind het leuker om erachter te komen dat ik gewoon een nerd ben op het veld en er niks van bak dan dat ik het niet probeer.
pi_126464116
Ik zou stoppen met scheel en/of werk. Stop al je tijd in het voetbal, iemand met de kwaliteiten van jou mag niet verloren gaan voor het voetbal. Ik weet 100% zeker dat je het haalt.
pi_126464124
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:18 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik zou stoppen met scheel en/of werk. Stop al je tijd in het voetbal, iemand met de kwaliteiten van jou mag niet verloren gaan voor het voetbal. Ik weet 100% zeker dat je het haalt.
zet je sarcasme nu uit en geef me je echte mening..
pi_126464153
Nuja, de kans lijkt mij nihil. Aangezien je wel denderend goed moet zijn om je te onderscheiden van talentjes van 16-17 (hoezo zou een club een 21 jarige amateur nemen ipv een jochie met talent die nog te kneden is).

Maar ja zoals gezegd, niet geschoten is altijd mis.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 02:27:46 #17
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_126464157
Eeen scout van NAC heeft lang geleden eens mijn naam gevraagd.
(en oja, daar bleef het verder bij) Daar ging mijn prof carierre. :+

Maar joh, ga gewoon lekker voetballen als je dat leuk vindt. Ambitie is altijd goed. Wellicht kun je nog een mooie amateurcarierre tegemoet zien. Kan je icm gewoon werk leuk mee bijverdienen.
pi_126464177
Misschien PSV
pi_126464179
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:33 schreef Doublepain het volgende:
Misschien PSV
Daarna door naar Barcelona toch.
pi_126464182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Daarna door naar Barcelona toch.
Jij weet, Romario, Afellay

jwz gewoon doen TS, baas dat je bent
  dinsdag 14 mei 2013 @ 02:36:05 #21
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_126464191
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Jij weet, Romario, Afellay

jwz gewoon doen TS, baas dat je bent
Je vergeet Marcello
pi_126464198
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:36 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Je vergeet Marcello
Marcelo voor jou :{w
pi_126464234
Ik denk dat je het niveau van betaald voetbal onderschat, ik wens je veel succes
  dinsdag 14 mei 2013 @ 02:54:27 #24
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_126464244
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Marcelo voor jou :{w
Ik was in de war met de dj (die een stuk beter is dan de voetballer)
pi_126464264
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:49 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Ik denk dat je het niveau van betaald voetbal onderschat, ik wens je veel succes
Maar hoe weet jij dat ik geen talent heb? Miss overschat ik het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')