hoe post je dit dan? per postduif?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef Ynske het volgende:
Lol, ik kan niet kijken.
Storing, krijg geen signaal binnen.
Geen tv, inet of foon handig
Balen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef Ynske het volgende:
Lol, ik kan niet kijken.
mobiel internet schatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hoe post je dit dan? per postduif?
echte timingquote:
kun je je telefoon niet koppelen aan je tv via een app, en dan een stream zoeken?quote:
toch niet de schuls van mijn baas hé...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef Ynske het volgende:
Lol, ik kan niet kijken.
ja dag, zonde van mn databundelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kun je je telefoon niet koppelen aan je tv via een app, en dan een stream zoeken?
zo doe ik het altijd als ziggo storing heeft bij mij
wie is je baas?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
toch niet de schuls van mijn baas hé...
MBtje ik weet wie je bent nu hoor schatje
Hopelijk is het op tijd weer in de lucht en anders moeten we maar een liveverslag voor je makenquote:
Durf je dat niet tegen haar te zeggen? Ze bijt niet hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
toch niet de schuls van mijn baas hé...
MBtje ik weet wie je bent nu hoor schatje
k kijk geen schaatsenquote:
aah nee die is t nietquote:
ze weet het al hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Durf je dat niet tegen haar te zeggen? Ze bijt niet hoor
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:23 schreef Takaiki het volgende:
Hmm, Cat in het rwb....dan neem ik mn vlaggetje wel mee
tis mijn oudwerkgever de jouwequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze weet het al hoor
Omdat ik die 2 dingen ( toek + baas) niet in post wil. Maar als ik mensen kan helpen dan doe ik het graag.
Heb je straks een infuus voor mijn tabje?quote:
Als jij de lijn meeneemt wel ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heb je straks een infuus voor mijn tabje?
utrecht, is over gegaan naar leidschendam en later zaten we in voorburgquote:
de nachten/weekenden zit ik in TP7quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
utrecht, is over gegaan naar leidschendam en later zaten we in voorburg
lol ik zat in 4quote:
al enorm gegeten ook!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:52 schreef RenRen- het volgende:
Zijn jullie er al? Smeagol en ik zitten klaar
Zit je ook al klaarrrr?quote:
Nou als er vanavond net zoals de vorige keer hier meer mensen meepraten wel, want dat was de lol van de vorige keerquote:
heb hamburgert met patat en nog bitterballen en patat met frikandel op....en vorklepelkoffie toe.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat stond er op het menu? (Als ik er niet bij kan zijn...:P)
lekker!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb hamburgert met patat en nog bitterballen en patat met frikandel op....en vorklepelkoffie toe.
Er zijn nu minder mensen in de kroeg dus dat zou goed moeten komen. En anders is er het live topic.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou als er vanavond net zoals de vorige keer hier meer mensen meepraten wel, want dat was de lol van de vorige keerAnders is er niets aan, vind ik
Gearriveerd?quote:
Ik zit over 15 minuten startklaar, ik moet de katten even instrueren dat ik niet gestoord wens te wordenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou als er vanavond net zoals de vorige keer hier meer mensen meepraten wel, want dat was de lol van de vorige keerAnders is er niets aan, vind ik
Het live topic is niet bij te houden hier is het beterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zijn nu minder mensen in de kroeg dus dat zou goed moeten komen. En anders is er het live topic.
Takke en ik zitten in ieder geval braaf te fokken.
*gooit koekjes naar de dames*quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zijn nu minder mensen in de kroeg dus dat zou goed moeten komen. En anders is er het live topic.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zit over 15 minuten startklaar, ik moet de katten even instrueren dat ik niet gestoord wens te worden
Gezellig!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn netwerk laat Takke niet erop!quote:
Heb je het goede wachtwoord....*the obvious vraagt*quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn netwerk laat Take niet erop!![]()
*tablet aangeeft*
Ja, ze beschuldigde me ervan dat ik de wifi voor haar had afgesloten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je het goede wachtwoord....*the obvious vraagt*
vrouwen en techniekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ze beschuldigde me ervan dat ik de wifi voor haar had afgesloten.
Maar ze komt eraan... op mijn tablet.
Lees verder... we falen nog harder.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
vrouwen en techniek
*Toek vlucht de kroeg in*
kruumele?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees verder... we falen nog harder.![]()
Maar de vlaai staat op te warmen in de oven dus njeh!
wat geeft die aan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees verder... we falen nog harder.![]()
Maar de vlaai staat op te warmen in de oven dus njeh!
Mijn netwerk is afgesloten voor haar tablet (ik heb gewoon verbinding) en op mijn tablet kan ze niet inloggen terwijl ze bijna zeker het goede wachtwoord heeft ingegeven.quote:
Linze.quote:
quote:
strange. Maargoed veel plezier en tot laterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn netwerk is afgesloten voor haar tablet (ik heb gewoon verbinding) en op mijn tablet kan ze niet inloggen terwijl ze bijna zeker het goede wachtwoord heeft ingegeven.
Ze is nu een nieuwe aan het aanvragen.
Jullie ook!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
strange. Maargoed veel plezier en tot later
neequote:
oh. nou ja, je kunt het slechter treffen dan een irish pubquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neenaar een verjaardag van een vriendin. In een irish pub.. dus vast geen scherm ofzo
das waarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh. nou ja, je kunt het slechter treffen dan een irish pub
Jullie ook daar in het Rotterdamse!quote:
ik ben het ook aan het kijken, voor het eerst in mijn levenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das waar
maar weet je wat stom isik heb dat hele verdomde festival nog nooit boeiend gevonden en door die hysterie hier wil ik zowaar kijken
peterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jullie ook daar in het Rotterdamse!
Doe Henk en Peter een knuffel
we're doomedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben het ook aan het kijken, voor het eerst in mijn leven
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef indaha het volgende:
Mijn man is echt erghij heeft een scoreformulier gedownload en kan alles beoordelen , zang ,optreden maar ook kleding en zo
![]()
Hij is gek geworden
Mijn man is echt erghij heeft een scoreformulier gedownload en kan alles beoordelen , zang ,optreden maar ook kleding en zo
![]()
Hij is gek geworden
![]()
Hij is gek geworden
![]()
Hij is gek geworden
Weet je zeker dat ze alleen zijn voet hebben geopereerd?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef indaha het volgende:
![]()
Hij is gek geworden
kan allemaal tegenwoordigquote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze alleen zijn voet hebben geopereerd?
26quote:
al sla je me dood!quote:
Ik zou een second opinion vragen.quote:
meesterlijkquote:
Uh huhquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef Laysa het volgende:
Iets zegt me dat ik dat vaker ga zeggen vanavond
Phehequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het haar zit wel precies hetzelfde als de vorige keer. Zou ze geslapen hebben?
Kabel stoorde ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:24 schreef wizarddragon het volgende:
Dam kut digitale tv. Terug naar kabel.
heeft ze geen tijd voor, ze moet vlammen en bliksemen!quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft ze geen tijd voor, ze moet vlammen en bliksemen!
jij ook al geen signaal?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:24 schreef wizarddragon het volgende:
Dam kut digitale tv. Terug naar kabel.
ik wilde het al niet zeggenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat het afzien is
En vieze snorretjes!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
korte pittige kapsels gesingaleerd!
waar!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
korte pittige kapsels gesingaleerd!
Maar geen HD en de Tros welquote:
die achtergrondzingheidi'squote:
Lesbisch zijn is ook stout en ondeugendquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
wat lachen ze lekker ondeugend en stout
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik wilde het al niet zeggen![]()
ik ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden
keihitsig en allesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lesbisch zijn is ook stout en ondeugend
Ja,ik moest koffie uitkiezen...daarom beetje vertragingquote:
Eensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ze heeft wel een leuk koppie vind ik
Doeiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
nou ik moet gaan![]()
fijne avond guys, geniet ervan, thuis en bij henk![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
nou ik moet gaan![]()
Ik laat haar werken voor de koffie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja,ik moest koffie uitkiezen...daarom beetje vertraging
Jij ook een fijne avondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
nou ik moet gaan![]()
Wij zagen wel verschil maar die stem van Jan Smit is ook geen pretjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het er prima genoeg uitzien, en dit is een vrij groot scherm.
Als je begint bij niet-hd is het makkelijker denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wij zagen wel verschil maar die stem van Jan Smit is ook geen pretje
Huppel!quote:
Kat op je toetsenbord?quote:
Graham is geen fan.quote:
Ik meende zijn taalgebruik al te herkennen.quote:
DAt is ook niet heel moeilijk..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef indaha het volgende:
Ik vind hem beter dan de vorige , maar winnen zal hij niet
ik dacht dat toek in rotterdam zat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Hier is men vooral druk met zeuren om voedsel.
Ja jij kunt met hem lezen en schrijven natuurlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik meende zijn taalgebruik al te herkennen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik dacht dat toek in rotterdam zat?
Wie Takkequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Hier is men vooral druk met zeuren om voedsel.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik dacht dat toek in rotterdam zat?
Die moet haast maken met eten voor de rood/grijs/witte brigade over haar heen valt.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij stond de microfoon nog open
Haiquote:
ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:40 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb gelukkig de BBC opstaan met Graham Norton als commentator
Dat is niet waarquote:
VAn mij mag hij aan de hendel van de red chair trekkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:40 schreef Burner82 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is niet waar, die lullen kutten er doorheen
Jammer dat ze net geen schunnige opmerkingen maaktenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij stond de microfoon nog open
BYE!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef afvalzak het volgende:
[..]
VAn mij mag hij aan de hendel van de red chair trekken
ah, goeie tipquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:40 schreef Burner82 het volgende:
Gaat het nog een beetje met je?quote:
jb?quote:
hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jb?
waarom is het eerste wat dan in mij opkomt jailbait
quote:
So if you are experiencing a medical emergency tonight in malta... sorry, they are one down ...:+quote:
oh ja, die bazensmiley was ik al weer vergetenquote:
In welke taal?quote:
alsof je aan je moeder naar haar onderbroek vraagt.....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:44 schreef indaha het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Greys en Elies, welke onderbroekjes zijn het geworden , vraag eens even na Toek
twitter:Koning_NL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 21:44:51Is dat Engels? Wij kunnen Elizabeth in Londen hier horen lachen, Landgenoten. #esf #songfestival reageer retweet
Dan vraag je het toch aan Greysquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof je aan je moeder naar haar onderbroek vraagt.....
Met een erg bekend liedjequote:
Begin klinkt me erg bekend in de oren.... refreintje ook...quote:
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]maar is er een fout op de glasvezelcentrale of zo?
ja schijnt. Zit een collega te hieperen op appquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]maar is er een fout op de glasvezelcentrale of zo?
Niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof je aan je moeder naar haar onderbroek vraagt.....
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:55 schreef indaha het volgende:
Het scorebord van mijn man doet het ook niet meer
Je juicht alleen maar omdat hij je nu niet achterna kan komen he?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:55 schreef indaha het volgende:
Oh nooeeeeesssss !quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:55 schreef indaha het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je juicht alleen maar omdat hij je nu niet achterna kan komen he?
Ik heb mijn Takke al tijdens de optredens van van alles van vreterij voorzien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak hem in de pauze ook een kop koffie dus ik ben wel lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |