hier in de ksc, en als je niet gestroopt bent zit je in je velquote:
Bedankt! Dat is een hele geruststelling. Waar staat die k voor?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier in de ksc, en als je niet gestroopt bent zit je in je vel
koffiequote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt! Dat is een hele geruststelling. Waar staat die k voor?
wat jij wilt schatje koffiequote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt! Dat is een hele geruststelling. Waar staat die k voor?
Om 1 uur 's nachts? Dan doe ik geen oog dicht vannacht.quote:
Het is ook niet de bedoeling dat je dat drinkt. Het is vies spulquote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om 1 uur 's nachts? Dan doe ik geen oog dicht vannacht.
nee, daar staat de K voor in KSCquote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om 1 uur 's nachts? Dan doe ik geen oog dicht vannacht.
Heb je ESF gekeken? Ik sinds jaren weer eens en het is nog hetzelfde als 20 jaar geleden.quote:
Ik heb gekeken jaquote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ESF gekeken? Ik sinds jaren weer eens en het is nog hetzelfde als 20 jaar geleden.
al jarenlang hetzelfde iddquote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ESF gekeken? Ik sinds jaren weer eens en het is nog hetzelfde als 20 jaar geleden.
aan de zuup?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:06 schreef D. het volgende:
Ik moet steeds mijn posts nalezen om de fouten eruit te halen
Jawel, we doen weer meequote:Op zondag 19 mei 2013 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al jarenlang hetzelfde idd
En het gaat ook niet veranderen
Ik heb mijn koffie inname drastisch terug gebracht, vraag me niet waarom.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, daar staat de K voor in KSC
Alhoewel ik op ieder uur van de dag wel een bakkie lust
Inderdaad, zonder Fok is zoiets niet te doen en zelfs in het reguliere ESF topic is me teveelquote:Op zondag 19 mei 2013 01:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gekeken ja
I.c.m. Fok, anders waarschijnlijk niet, maar bijna alles wat ik kijk kijk ik zo
Betraptquote:
Het zit er weer op gelukkig, dus we kunnen weer over naar de orde van de dag nachtquote:Op zondag 19 mei 2013 01:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zonder Fok is zoiets niet te doen en zelfs in het reguliere ESF topic is me teveel![]()
Ik hoop maandag weer even te lopen. Ben sinds de wedstrijd niet meer gegaan..quote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Betrapt![]()
Denk ik dan, of via D. Want die zag ik ook ineens in een FB-topic. Soms kom je ergens en weet je niet meer hoe.
Loop je nog? Hard?
Huhquote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Betrapt![]()
Denk ik dan, of via D. Want die zag ik ook ineens in een FB-topic. Soms kom je ergens en weet je niet meer hoe.
Loop je nog? Hard?
Ik ook niet meerquote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop maandag weer even te lopen. Ben sinds de wedstrijd niet meer gegaan..![]()
Jammer, moet je weer lekker oppakken.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop maandag weer even te lopen. Ben sinds de wedstrijd niet meer gegaan..![]()
Luie donderquote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet meer
Alleen was mijn wedstrijd 28 maart![]()
5 of 10?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, moet je weer lekker oppakken.
Ik ben bijna toe aan mijn finale met Evy![]()
Ik verbaas mezelf.
da's niet zo moeilijk, met een fles onder de tafel liggenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt Fles onder de tafel gedronken en die ligt nu knock-out?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |