Het leukste nummer heeft in ieder geval gewonnen. Alleen jammer van die 7 kutnummers die tussen dat nummer en Nederland in stonden.quote:
je weet toch dat alleen homo's dit wetenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het leukste nummer heeft in ieder geval gewonnen. Alleen jammer van die 7 kutnummers die tussen dat nummer en Nederland in stonden.
En nee, ik heb niet de hele avond gekeken, ik baseer die mening op de compilatie van 2 minuten waarin alle deelnemers voorbij kwamen.
Ja, en die plaatsen die uitslag dus allemaal op Facebook, waardoor ook echte mannen zoals ik ineens de uitslag kennen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je weet toch dat alleen homo's dit weten
Ik heb geen feestboek, ik heb gewoon gekekenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en die plaatsen die uitslag dus allemaal op Facebook, waardoor ook echte mannen zoals ik ineens de uitslag kennen.
Had hij iets onaardigs gezegd tegen je?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vandaag de bril van het hoofd van een van mn beste vrienden geslagending gebroken en alles.
gelukkig heb ik sinds twee weken een WA verzekering
Die compilatie van 2 minuten stond op de achtergrond aan terwijl ik een boek aan het lezen wasquote:Op zondag 19 mei 2013 00:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen feestboek, ik heb gewoon gekeken
En je sloeg 'm 3 weken geleden?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vandaag de bril van het hoofd van een van mn beste vrienden geslagending gebroken en alles.
goed gecoverdquote:Op zondag 19 mei 2013 00:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en die plaatsen die uitslag dus allemaal op Facebook, waardoor ook echte mannen zoals ik ineens de uitslag kennen.
Heeft ie slecht ogen? Ik ben echt genaaid als mijn bril kapot gaat....quote:Op zondag 19 mei 2013 00:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben zo ontzettend hetero dat ik er voor durf uit te komen dat ik bijna de hele uitzending gezien hebquote:Op zondag 19 mei 2013 00:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die compilatie van 2 minuten stond op de achtergrond aan terwijl ik een boek aan het lezen was![]()
.
neuh, ik draaide me gewoon om met ietswat teveel enthousiasme, en hij is niet zo langquote:
Ik gaf toch echt prioriteit aan mijn boek. Nu weer even verder lezenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend hetero dat ik er voor durf uit te komen dat ik bijna de hele uitzending gezien heb
Nouja, gezien, ik zat op Fok en het programma stond aan
wel een beetje, gelukkig was het zeg maar op het scharnierstukje van de poot en hadden ze plakband in de kroegquote:Op zondag 19 mei 2013 00:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft ie slecht ogen? Ik ben echt genaaid als mijn bril kapot gaat....
Ik lees ook, maar enkel posts op foraquote:Op zondag 19 mei 2013 00:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gaf toch echt prioriteit aan mijn boek. Nu weer even verder lezen.
Ik zat een keer in het stadion toen een van mijn glazen er uit floepte. Gelukkig zijn er dan agenten genoeg met gereedschap om hem weer vast te zetten..quote:Op zondag 19 mei 2013 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel een beetje, gelukkig was het zeg maar op het scharnierstukje van de poot en hadden ze plakband in de kroeg, toen kon hij hem weer op, wel beetje balen voor m dat t morgen/overmorgen pinksteren is
TOEKquote:Op zondag 19 mei 2013 00:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, ik draaide me gewoon om met ietswat teveel enthousiasme, en hij is niet zo lang
vaak kun je die idd wel weer terug klikken ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 00:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat een keer in het stadion toen een van mijn glazen er uit floepte. Gelukkig zijn er dan agenten genoeg met gereedschap om hem weer vast te zetten..
Moet toch een verdomd saai boek zijn, dat je tijdens het lezen gaat zappenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die compilatie van 2 minuten stond op de achtergrond aan terwijl ik een boek aan het lezen was![]()
.
Die Deense zangeres ziet er wel lekker uit trouwens... daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten.
Na wat luister je ze??quote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze, ik luister erna
Ik lees ze ook wel, maar dan in bad ofzo
wel een beetje dat formaat jaquote:
De Hongerspelen zijn verre van saai. Maar ik had net een sanitaire tussenstop gemaakt en voordat ik verder ging lezen, zette ik de tv aan en kwam tijdens het zappen langs die compilatie.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Moet toch een verdomd saai boek zijn, dat je tijdens het lezen gaat zappen
Of hebben de kaboutertjes "ineens" het eurovisiesongkanaal opgezet?
Dit riekt naar een volledig gekeken programma, ik adviseer je verdere uitvluchten beter te beargumenteren.
MPG!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel een beetje dat formaat ja
Kijk, dat is beter verzonnenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Hongerspelen zijn verre van saai. Maar ik had net een sanitaire tussenstop gemaakt en voordat ik verder ging lezen, zette ik de tv aan en kwam tijdens het zappen langs die compilatie.
hier in de ksc, en als je niet gestroopt bent zit je in je velquote:
Bedankt! Dat is een hele geruststelling. Waar staat die k voor?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier in de ksc, en als je niet gestroopt bent zit je in je vel
koffiequote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt! Dat is een hele geruststelling. Waar staat die k voor?
wat jij wilt schatje koffiequote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt! Dat is een hele geruststelling. Waar staat die k voor?
Om 1 uur 's nachts? Dan doe ik geen oog dicht vannacht.quote:
Het is ook niet de bedoeling dat je dat drinkt. Het is vies spulquote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om 1 uur 's nachts? Dan doe ik geen oog dicht vannacht.
nee, daar staat de K voor in KSCquote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om 1 uur 's nachts? Dan doe ik geen oog dicht vannacht.
Heb je ESF gekeken? Ik sinds jaren weer eens en het is nog hetzelfde als 20 jaar geleden.quote:
Ik heb gekeken jaquote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ESF gekeken? Ik sinds jaren weer eens en het is nog hetzelfde als 20 jaar geleden.
al jarenlang hetzelfde iddquote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ESF gekeken? Ik sinds jaren weer eens en het is nog hetzelfde als 20 jaar geleden.
aan de zuup?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:06 schreef D. het volgende:
Ik moet steeds mijn posts nalezen om de fouten eruit te halen
Jawel, we doen weer meequote:Op zondag 19 mei 2013 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al jarenlang hetzelfde idd
En het gaat ook niet veranderen
Ik heb mijn koffie inname drastisch terug gebracht, vraag me niet waarom.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, daar staat de K voor in KSC
Alhoewel ik op ieder uur van de dag wel een bakkie lust
Inderdaad, zonder Fok is zoiets niet te doen en zelfs in het reguliere ESF topic is me teveelquote:Op zondag 19 mei 2013 01:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gekeken ja
I.c.m. Fok, anders waarschijnlijk niet, maar bijna alles wat ik kijk kijk ik zo
Betraptquote:
Het zit er weer op gelukkig, dus we kunnen weer over naar de orde van de dag nachtquote:Op zondag 19 mei 2013 01:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zonder Fok is zoiets niet te doen en zelfs in het reguliere ESF topic is me teveel![]()
Ik hoop maandag weer even te lopen. Ben sinds de wedstrijd niet meer gegaan..quote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Betrapt![]()
Denk ik dan, of via D. Want die zag ik ook ineens in een FB-topic. Soms kom je ergens en weet je niet meer hoe.
Loop je nog? Hard?
Huhquote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Betrapt![]()
Denk ik dan, of via D. Want die zag ik ook ineens in een FB-topic. Soms kom je ergens en weet je niet meer hoe.
Loop je nog? Hard?
Ik ook niet meerquote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop maandag weer even te lopen. Ben sinds de wedstrijd niet meer gegaan..![]()
Jammer, moet je weer lekker oppakken.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop maandag weer even te lopen. Ben sinds de wedstrijd niet meer gegaan..![]()
Luie donderquote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet meer
Alleen was mijn wedstrijd 28 maart![]()
5 of 10?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, moet je weer lekker oppakken.
Ik ben bijna toe aan mijn finale met Evy![]()
Ik verbaas mezelf.
da's niet zo moeilijk, met een fles onder de tafel liggenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt Fles onder de tafel gedronken en die ligt nu knock-out?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |