Je zal maar zo in de war zijn als pil zijnde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zijn pillen die denken dat ze drankje zijn?
Ik vraag me gewoon iets af, over die auto zijn verder weinig dingen bekend en na de flater met de Leersum beelden heb ik wat twijfels gekregen over de grondigheid van het onderzoek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je WIL dat hij schoon is.
1. Het was zeer droog de weken voorafgaand aan deze auto rit
2. De auto is van een kleur waarop je nauwelijks vuil ziet.
3. Als je op een baggerresolutiefoto inzoomt zie je zelfs al vlekken van insecten. Terwijl het nog best vroeg in het seizoen is voor veel insecten.
Het is dus aannemelijker dat er weinig vuil aan de auto is blijven plakken dan wat anders. Continue blijven roepen dat die auto zo verdacht schoon, zonder enige steekhoudende argumentatie behalve dat baseren op een foto van 400 x 250 pixels, is wat... obsessief.
Yep denk het ook. Kleine dosering is al voldoende om een klein kind plat te leggenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik neem aan dat ze anti-psychotische pillen bedoelen.
psychotische pillen?? wat zijn dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In die tweet staat dat er psychotische pillen zijn gevonden en omgewoelde grond, niet 'in omgewoelde grond'.
Snap ik. Is ook niet relevant. Het is een feit dat die auto schoon is, en meer niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef sig000 het volgende:
Ik vraag me gewoon iets af, over die auto zijn verder weinig dingen bekend en na de flater met de Leersum beelden heb ik wat twijfels gekregen over de grondigheid van het onderzoek.
Je zit je al te verkneukelen zo te lezenquote:
Ik ook. Dat is het nadeel van die burgeracties.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:49 schreef Rachilda het volgende:
ik kan me trouwens voorstellen als vrijwilligers iets zien liggen dat ze meteen de politie informeren en meteen op 50 m afstand gaan staan n en niet uitgebreid gaan checken of het psychotische pillen zijn of niet, dus vraag me af of het hele bericht wel betrouwbaar is, misschien is er wel een doosje gespot maar zal me niet verbazen als het achteraf blijkt gewoon paracetamol te zijn
Yep ik hoop dat die heertjes gevonden worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:50 schreef Waaghals het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 18:47 schreef hartloper het volgende:
Dit wordt de klapper denk ik mensen.
Je zit je al te verkneukelen zo te lezen
sms "lijkjes aan" naar 4242.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:50 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Je zit je al te verkneukelen zo te lezen
en dan wordt hier een heel topic gevuld met mensen die zeggen dat ze het al van het begin roepen als een van hun 100 theorietjes blijkt te kloppen.quote:
Kijk normaal gesproken ga je er vanuit dat er grondig onderzoek gedaan is.quote:
Dat moet je die vrouw van die tweet vragenquote:[b]Op zaterdag 18 mei 2013 18:49 schreef Rachilda het volgende:
psychotische pillen?? wat zijn dat?[/unquote]
ik kan me trouwens voorstellen als vrijwilligers iets zien liggen dat ze meteen de politie informeren en meteen op 50 m afstand gaan staan n en niet uitgebreid gaan checken of het psychotische pillen zijn of niet, dus vraag me af of het hele bericht wel betrouwbaar is, misschien is er wel een doosje gespot maar zal me niet verbazen als het achteraf blijkt gewoon paracetamol te zijn
Inderdaad van die huisvrouwkes speurdersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:52 schreef Waaghals het volgende:
en dan wordt hier een heel topic gevuld met mensen die zeggen dat ze het al van het begin roepen als een van hun 100 theorietjes blijkt te kloppen.
"Het gaat onder meer om T-shirts, een zwarte onderbroek en een geelrood boterhamtrommeltje. Dat maakte een van de vrijwilligers na afloop bekend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:32 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, je hebt gelijk, ik had te snel gelezen
maar de omwoelde grond, is de politie daar nu niet aan het zoeken dan?
Journalisten zitten ook niet stil.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef poemojn het volgende:
Door wie is dat jeugdzorgrapport eigenlk gelekt? Jeugdzorg zelf, moeder, ander familielid, ?
Ik denk niet dat die journalist zomaar zijn bron zal vrijgevenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef poemojn het volgende:
Door wie is dat jeugdzorgrapport eigenlk gelekt? Jeugdzorg zelf, moeder, ander familielid, ?
de politie had toch ook eerder meerdere nepgraven gevonden, kan ook dat iemand"voor de lol" nu nepkleding neergooit en een beetje grond gaat omwoelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Het gaat onder meer om T-shirts, een zwarte onderbroek en een geelrood boterhamtrommeltje. Dat maakte een van de vrijwilligers na afloop bekend.
De politie heeft de spullen meegenomen voor onderzoek. Ook onderzochten agenten op aanwijzing van de vrijwilligers twee plekken in het bos."
http://www.nu.nl/algemeen(...)miste-broertjes.html
De omgewoelde grond is dus wel onderzocht en er is niets gevonden.
Er is straks een stiekeme zwemmer die in z'n blootje naar huis moet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maar als dat wat gevonden is een zwarte onderbroek betreft dan is het gehele setje dat gevonden is toch heel wat anders?
En mensen gooien nu eenmaal heel wat troep zomaar weg. Ook in een bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |