abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126681795

De jongens luisteren naar de namen Ruben (9) en Julian (7). Ruben is 150/160 cm lang, heeft een mager postuur en een litteken in de wenkbrauw boven zijn rechteroog. Hij heeft donkerblond haar met slag erin. Julian is 140/150 cm lang, heeft een normaal postuur, sproeten in het gezicht en een litteken op zijn neus. Hij heeft donkerblond, stijl haar.

Getuigen die de jongens hebben gezien worden verzocht contact op te nemen met de politie via telefoonnummer 0900-8844. De jongens zijn 6 mei rond 20.00 uur voor het laatst gezien. Alle informatie over de jongens vanaf dit tijdstip kan belangrijk zijn om de jongens terug te vinden.

quote:
Sinds maandagavond 6 mei zijn de 9-jarige Ruben en 7-jarige Julian uit Zeist vermist. Na de vondst van het lichaam van de vader in het Doornse Gat op 7 mei, werd een grootscheepse zoekactie gestart. Politie, burgers en media in binnen- en buitenland zoeken onverminderd door. Tot op heden zijn de jongetjes nog niet gevonden.

Ruben en Julian werden maandagavond rond 20.00 uur voor het laatst gezien in Vleuten door een bekende van de familie. In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord. Zijn auto werd ook aangetroffen in het Doornse Gat. Het gaat hier om een zilverblauwe Hyundai Getz, met kenteken 08-NT-BV. Op het moment dat hij gevonden wordt, is nog niet duidelijk dat de man zijn kinderen bij zich zou moeten hebben. Na onderzoek blijkt aan het einde van de middag dat de kinderen bij hun vader zouden moeten zijn.

Start grootscheepse zoekactie
Op dat moment begint de grootscheepse zoekactie. Er volgt een nationaal en Europees Amber Alert. Het hele recreatiegebied van het Doornse Gat wordt in de avond en nacht van 7 op 8 mei uitgekamd door politieagenten, speurhonden en militairen van het Korps Mariniers, ondersteund door een politiehelikopter. Er is tot 02.15 uur gezocht, maar de broertjes zijn hier niet aangetroffen.

Op woensdag 8 mei breidt het onderzoek zich uit naar het Limburgse Beek. Uit onderzoek blijkt dat de vader op maandagavond 22.15 uur in Beek getankt heeft. Later blijkt dat de twee jongens op dat moment nog in de auto zaten.

Een melding op 8 mei was voor de politie aanleiding om in het Bunderbos in Elsloo te gaan zoeken. Vanaf ongeveer 20.00 uur werd met hulp van politie, defensie, speurhonden en sonarapparatuur een zoektocht gestart. Rond 22.00 moest de zoektocht gestaakt worden, vanwege de invallende duisternis en het moeilijk begaanbare terrein. Op donderdag 9 mei werd de zoekactie hervat en afgerond. De jongens zijn niet aangetroffen. Die dag deed de politie een oproep om eventuele camerabeelden van bedrijven en particulieren te delen met de politie.

Op vrijdag 10 mei starten de eerste burgeracties. In overleg met de politie zoeken honderden mensen in Doorn, Leersum en Rhenen. Die dag is bekend geworden, naar aanleiding van ingezonden camerabeelden, dat de auto van de vader op dinsdag 7 mei omstreeks 01.40 uur is gezien op de Rijnbrug bij Rhenen. Vrijdagavond doet de politie live een oproep tijdens de uitzending van Tros Vermist. Hierbij tonen ze een kaartje van de vermoedelijke route die de vader in de nacht van 7 op 8 mei gereden moet zijn.

Er wordt gezocht naar een aantal spullen:

De vader van de kinderen is in het bezit van een identieke soort schoenen. Deze schoenen droeg hij niet, zijn niet meer bij hem thuis, in de auto of op de plek waar hij dood werd aangetroffen. Wie weet waar deze schoenen zijn?

Een deel van een soortgelijke sleepkabel is aangetroffen op de plek waar de vader zich van het leven heeft beroofd. Wie weet waar mogelijk de rest van de sleepkabel is gebleven?

In de nabije omgeving van de plek waar de vader dood werd aangetroffen is deze spanband gevonden. Of de spanband iets met de zaak te maken heeft en waar de spanband vandaan komt, is de politie niet bekend. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de vader deze spanband recent, al dan niet in combinatie met de sleepkabel of andere goederen heeft aangeschaft. De politie wil graag in contact komen met mensen die hier iets over kunnen melden.

Updates:
http://www.nu.nl/binnenla(...)imburgse-elsloo.html
http://nos.nl/artikel/504661-nieuwe-zoektocht-broers-zeist.html

Overzichtkaart waar al gezocht is en waar ze zijn geweest
http://goo.gl/maps/TO2Ew

Amber Alert:
http://www.amberalertnederland.nl/default.aspx?lang=nl
Inmiddels ook internationaal

Tijdlijnen:
http://www.rtl.nl/compone(...)_ruben_en_julian.xml

http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/

Liveblog Utrecht

https://twitter.com/FloortjeHVNL

Overzicht van de Politie over de zaak Julian en Ruben:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html

Laatste nieuws door politie op 14-05-2012:
http://www.politie.nl/nie(...)miste-broertjes.html

Meest gestelde vragen aan de politie:
https://www.politie.nl/mi(...)gestelde-vragen.html

Kleding vermist
http://www.politie.nl/nie(...)ngzaakbroertjes.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_126681871
We nemen hem maar mee ;)

Een reconstructie op basis van het rapport van de Raad voor Kinderbescherming.

Feiten of vermeende feiten kort samengevat:

* Raad van kinderbescherming is door BJZ in januari verzocht een
onderzoek in te stellen naar de broertjes.

* De Kinderbescherming sprak voor het rapport met leerkrachten, hulpverleners, ouders, grootouders van beide kanten de politie en de nieuwe vriendin van de vader.

* Sinds 2008 hebben 10 hulpverleners en instanties zich met hen bezig gehouden.

* Ouders zijn sinds 2008 uit elkaar en hebben co-ouderschap
op 50/50 basis.

* Ouders hebben voortdurend ruzie en rechtszaken gevoerd over
boedelscheiding, alimentatie en zorgafspraken.

* In 2009 stelde het meldpunt kindermishandeling vast dat deze onenigheden leidden tot "psychisch geweld"

* De kinderen worden "ernstig in hun ontwikkeling bedreigd" daarom heeft de Kinderbescherming de kinderrechter verzocht ze een jaar onder toezicht te stellen.

* Volgens de Raad voor de Kinderbescherming lukt het de ouders niet hun strijd te beëindigen en samen te werken.

* De Raad heeft geadviseerd het co-ouderschap te beëindigen en de vader zou de kinderen dan een keer per twee weken een weekend hebben.

* Volgens het rapport zijn beide ouders hoog opgeleid en gaan in 2008 na een relatie van 13 jaar uit elkaar.

* Vanaf 2009 zoekt vooral de moeder hulp.

* De ouders hebben "ouderschapsbegeleiding" gehad.

* De afgelopen 4 jaar maakte de moeder zich grote zorgen over de veiligheid van de kinderen.

* Februari 2009 gaat de moeder naar de politie wegens mishandeling van de oudste zoon door de vader, politie schakelde Bureau Jeugdzorg in.
De moeder wil niet dat BJZ contact opneemt met vader omdat hij wel eens dreigt met een "Familiedrama"

* BJZ doet navraag bij huisarts en school en krijgt geen bevestiging
van een mogelijke mishandeling.

* De huisarts (vrouw) noemt vader in rapport een; bezorgde en liefdevolle vader.
Zij heeft nooit sporen van geweld gezien.

Sporen van geweld, blauwe plekken heeft ze wel eens bij de moeder gezien.

* Moeder meld dat kinderen verhalen vertellen over fysieke en emotionele mishandeling door vader.

* In januari 2013 doet moeder aangifte van mishandeling oudste zoon, hij zou hem geslagen hebben, door elkaar geschud en onder een koude douche hebben gezet.
Vader ontkent het slaan en zegt hem stevig door elkaar te hebben geschud en een warme douche heeft laten nemen om rustig te worden.

* De politie neemt de aangifte van moeder serieus en wilde de vader als verdachte inzake mishandeling verhoren.

* De verschillende hulpverleners schatten de veiligheid van de zoontjes verschillend in, van veilig tot onveilig.

* Er stond een afspraak gepland op 25 april maar vader kan die dag niet en de nieuwe afspraak wordt gepand op 7 mei.

Update

Reactie van de Raad voor de Kinderbescherming op het artikel in NRC

In een reactie zei de Raad de inhoud van het rapport, zoals dat in de krant staat, "in grote lijnen te herkennen''. Het onderzoek naar de broers was in de afsluitende fase, aldus een woordvoerder, en het rapport zou naar de rechter worden gestuurd. Die zou vervolgens een besluit nemen over de jongens.

[NORML]http://www.nu.nl/algemeen ... ezicht-van-jeugdzorg.html[/NORML]
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:08:33 #3
264694 blanket
its human nature
pi_126681899
RobinHB39 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 17:47:15 @JulianRubenNL er zijn ook anti-psygotische pillen aangetroffen #vermistebroertjes reageer retweet
SocMediaGrip twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 18:03:30 @RobinHB39 Waar zijn die pillen gevonden vandaag? reageer retweet
RobinHB39 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 18:05:22 @SocMediaGrip In het Danikerbos bij Geleen reageer retweet
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_126681958
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef blanket het volgende:
RobinHB39 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 17:47:15 @JulianRubenNL er zijn ook anti-psygotische pillen aangetroffen #vermistebroertjes reageer retweet
SocMediaGrip twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 18:03:30 @RobinHB39 Waar zijn die pillen gevonden vandaag? reageer retweet
RobinHB39 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 18:05:22 @SocMediaGrip In het Danikerbos bij Geleen reageer retweet
Okee, allemaal prima. Maar het is toch nog helemaal niet zeker of de spullen die ze vandaag in Geleen hebben gevonden met deze zaak te maken hebben?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:10:29 #5
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126681970
Ja maar als dat wat gevonden is een zwarte onderbroek betreft dan is het gehele setje dat gevonden is toch heel wat anders?
En mensen gooien nu eenmaal heel wat troep zomaar weg. Ook in een bos.
Content creator
pi_126681980
De auto. :P

pi_126682057
Oke er zit schot in de zaak, kleding gevonden en pillekes in het bos in Geleen
pi_126682059
Nog even een antwoord de vraag van eight in t vorige deel. De oudste gaat mee in week-week omdat zij pas 1 jaar was toen ik relatie met hem kreeg...Is dus grotendeels opgevoed door hem. Biologische vader van haar is ook nog in haar leven (om het weekend) en is ook akkoord gegaan met de week-week regeling...
pi_126682109
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Okee, allemaal prima. Maar het is toch nog helemaal niet zeker of de spullen die ze vandaag in Geleen hebben gevonden met deze zaak te maken hebben?
maar andere spullen die ze vonden werd al gelijk gezegd dat het niet de spullen waren, aangezien ze er nu relatief lang over doen om een terugkoppeling te geven vermoed ik dat het toch wel spullen van vader en/of kinderen kunnen zijn
pi_126682115
Ik mag alleen maar hopen voor de broertjes dat de jongens idd bedwelmd of verdoofd waren....
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:14:58 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126682116
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat klopt. Kan er heel goed niks mee te maken hebben.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:15:10 #12
264694 blanket
its human nature
pi_126682127
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maar als dat wat gevonden is een zwarte onderbroek betreft dan is het gehele setje dat gevonden is toch heel wat anders?
Gisteren waren ze vrij vlot in aangeven dat het niet van de kinderen of Pa was. Dus laten we hopen dat, dat nu ook gebeurd.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:15:12 #13
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_126682128
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef mimoma het volgende:
Nog even een antwoord de vraag van eight in t vorige deel. De oudste gaat mee in week-week omdat zij pas 1 jaar was toen ik relatie met hem kreeg...Is dus grotendeels opgevoed door hem. Biologische vader van haar is ook nog in haar leven (om het weekend) en is ook akkoord gegaan met de week-week regeling...
ja heel fijn voor je, lekker boeiend. dit is NIET JOUW TOPIC .

Dankje.
pi_126682170
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
ja, maar gaan spullen toch niet omwoelen en weggooien, dan gooien mensen het gewoon weg
pi_126682176
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:14 schreef Rachilda het volgende:

[..]

maar andere spullen die ze vonden werd al gelijk gezegd dat het niet de spullen waren, aangezien ze er nu relatief lang over doen om een terugkoppeling te geven vermoed ik dat het toch wel spullen van vader en/of kinderen kunnen zijn
Of ze moeten er mee naar moeder / nieuwe partner ter identificatie.
Ze hoeven niet via de media te communiceren natuurlijk.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_126682211
sasje123 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 18:05:22 1vd zoekers Geleen meld: kleding en anti psychotische pillen gevonden en omgewoeld Grond van 1bij 3 meter #vermistebroertjes reageer retweet
de spullen waren wel soort van verstopt
pi_126682220
Ook zoiets:
@JulianRubenNL: @criticalfollow Team van 3 mensen, ik ken moeder via via, maar account is ontstaan om mensen op te roepen naar broertjes uit te kijken.
pi_126682227
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:16 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ja, maar gaan spullen toch niet omwoelen en weggooien, dan gooien mensen het gewoon weg
Je moet eens kijken wat er allemaal weggegooid wordt in de bossen, tot complete koelkasten toe.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:18:03 #19
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_126682233
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef Rachilda het volgende:
sasje123 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 18:05:22 1vd zoekers Geleen meld: kleding en anti psychotische pillen gevonden en omgewoeld Grond van 1bij 3 meter #vermistebroertjes reageer retweet
Nou, we wachten het wel af. Ik zet in op topic #55
pi_126682255
* De huisarts (vrouw) noemt vader in rapport een; bezorgde en liefdevolle vader.

* Moeder meld dat kinderen verhalen vertellen over fysieke en emotionele mishandeling door vader.

Dit vind ik echt ongelooflijk.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:19:39 #21
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126682289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef Rachilda het volgende:
Waar concludeer je dat uit?
pi_126682312
Oh Whisper aub zeg, lees eens goed joh ipv continue die domme vragen te stellen.
Er staat super duidelijk dat een van de bezoekers dat heeft gemeld
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:20:47 #23
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_126682323
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef Loekie1 het volgende:

Moeders hebben altijd gelijk.
En kinderen zijn makkelijk te manipuleren

(als je niet doet wat ik zeg, dan zie je papa/opa/oma nooit meer, oid)
pi_126682382
quote:

Kan er niks aan doen. Maar het komt zo toch een beetje over alsof die moeder hem behoorlijk tot wanhoop heeft gedreven.

edit: Oh wacht. Lees nu net dat stukje over de blauwe plekken bij de moeder.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 18:22:35 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126682396
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik zie ze niet?

[ afbeelding ]
Verder inzoomen, naast de N in de 0 en naast de V
pi_126682421
quote:

Waarom vindt je dat ongelooflijk?

Het kan toch best dat die man en vrouw - zacht uitgedrukt - niet door één deur konden, en dat het na verloop van tijd zelfs zo erg is geworden dat de man een hufter werd voor die vrouw? Maar dat hoeft natuurlijk niet automatisch te betekenen dat het dan geen bezorgde en liefdevolle vader voor de kinderen geweest zou kunnen zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:23:35 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126682437
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef hartloper het volgende:
Oh Whisper aub zeg, lees eens goed joh ipv continue die domme vragen te stellen.
Dat de spullen verstopt zijn? Ik lees dat niet.

Ik lees dat tijdens de zoektocht is aangetroffen:
- Kleding
- Anti-psychotische pillen'
- Een stuk omgewoelde grond van 1 bij 3 meter

Broodtrommeltje wordt om onduidelijke redenen niet vermeld overigens.
pi_126682459
Ik denk dat ze op de eerstkomende mooie dag wel opduiken. Letterlijk. Gevonden door kinderen die bij een meertje spelen :{

Ik verwacht niet dat ze begraven zijn, maar ergens in het water liggen. Niets gelezen over graafgereedschap (schep), en missende schoenen (nat geworden)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:28:22 #29
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_126682618
Dat je 5 jaar na een scheiding nog steeds niet in staat bent om normaal met elkaar te communiceren :N

Ik hoop nooit te scheiden, maar mocht het ooit zo ver komen, dan hoop ik toch dat ik over mijn eigen schaduw kan stappen terwille van de kinderen.

Zo triest dit allemaal.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_126682629
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef hartloper het volgende:

- Kleding

Dat is gemeld door een van de vinders.
Gemeld wat er gevonden is en gemeld dat de spullen omgewoeld lagen.

Denk aub iets verder na dan gelijk te roepen waaruit concludeer je dat, waar staat dat.
Erg vervelend en komt behoorlijk dom over. Sorry!
(daarbij ben jij niet de held van FOK over deze zaak hoor, heb die illusie niet. Dankje)
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 18:28:53 #31
184769 crew  Deisyy
pi_126682637
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef sig000 het volgende:
De schone auto. :P

[ afbeelding ]
;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:30:00 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126682678
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef hartloper het volgende:

[..]

Denk aub iets verder na dan gelijk te roepen waaruit concludeer je dat, waar staat dat.
(daarbij ben jij niet de held van FOK over deze zaak hoor, heb die illusie niet. Dankje)
Nee, dat staat er niet.

Er staat "en", niet "in".
pi_126682752
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Verder inzoomen, naast de N in de 0 en naast de V
Verder inzoomen heb ik al gedaan, naast de N 1 vlak langs de rand, boven de 0 ook vlak langs de rand, verder verdacht schoon.
pi_126682806
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

- Kleding

ja, je hebt gelijk, ik had te snel gelezen

maar de omwoelde grond, is de politie daar nu niet aan het zoeken dan?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 18:33:30 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126682820
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef sig000 het volgende:

[..]

Verder inzoomen heb ik al gedaan, naast de N 1 vlak langs de rand, boven de 0 ook vlak langs de rand, verder verdacht schoon.
Ja, want nogmaals kleinere insectenvlekken kan je ook echt zien op een foto van de kwaliteit als dit. Maar nogmaals... als jij er graag een wasstraat bij wil fantaseren, ga je gang.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:33:52 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126682831
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:32 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ja, je hebt gelijk, ik had te snel gelezen

maar de omwoelde grond, is de politie daar nu niet aan het zoeken dan?
Daar is niets over vermeld.
pi_126682885
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, want nogmaals kleinere insectenvlekken kan je ook echt zien op een foto van de kwaliteit als dit. Maar nogmaals... als jij er graag een wasstraat bij wil fantaseren, ga je gang.
Nogmaals, ik verzin er niets bij.
Die auto is verdacht schoon aan de voorkant voor zover ik het op die foto kan zien.
pi_126682902
Geleen
Zaterdag zoekt een groep van ruim 50 mensen in het Danikerbos en rond visvijver De Driepoel in Geleen. De vader kwam daar naar verluidt weleens vissen met zijn zoons.
stuur door:Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printShare on more
mail de redactie
pi_126683044
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef hartloper het volgende:

[..]

Nee, dat staat er niet.

Er staat "en", niet "in".
Een melder heeft dat zo gezegd tegen het twitteraccount mevrouw
pi_126683052
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Daar is niets over vermeld.
nee he, maar je zou verwachten van wel, eerdere keren dat er iets was gevonden, kwam er meteen iemand van de politie met van die prikstokken aanzetten en werd de grond ook afgezet.
En binnen een kwartier was dan duidelijk hoe of wat, maar nu blijft het stil, of hebben ze alle vrijwilligers en pers weggestuurd en weet/ziet niemand meer iets, dat zou ook nog kunnen natuurlijk
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 18:39:50 #41
388664 crew  Dotteke
pi_126683058
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook de meeste kinderen die na 1-1-1998 geboren en erkend zijn zullen de naam van de vader hebben.
Tot 1-1-1998 kon je niet voor de naam van de moeder kiezen, en hadden alleen kinderen die niet erkend waren de naam van de moeder.
Dit is niet helemaal waar. Mijn kinderen zijn geboren in 1984 en hebben mijn achternaam, de vader heeft de kinderen wel erkend!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:43:20 #42
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_126683190
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die auto is verdacht schoon aan de voorkant voor zover ik het op die foto kan zien.
Als ik mijn auto is de wax zet dan blinkt ie nog als een tiet als ik in Zuid-Frankrijk aankom.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:43:42 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126683203
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:39 schreef Rachilda het volgende:

[..]

nee he, maar je zou verwachten van wel, eerdere keren dat er iets was gevonden, kwam er meteen iemand van de politie met van die prikstokken aanzetten en werd de grond ook afgezet.
En binnen een kwartier was dan duidelijk hoe of wat, maar nu blijft het stil, of hebben ze alle vrijwilligers en pers weggestuurd en weet/ziet niemand meer iets, dat zou ook nog kunnen natuurlijk
Misschien is dat wel ter plekke onderzocht (door de politie). Geen idee.

Overigens kan ik (behalve in die bewuste tweet) verder nergens terugvinden dat er ook omgewoelde grond zou zijn aangetroffen. Ook niet in de "normale" media (niet-twitter).
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 18:44:14 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126683220
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je WIL dat hij schoon is.

1. Het was zeer droog de weken voorafgaand aan deze auto rit
2. De auto is van een kleur waarop je nauwelijks vuil ziet.
3. Als je op een baggerresolutiefoto inzoomt zie je zelfs al vlekken van insecten. Terwijl het nog best vroeg in het seizoen is voor veel insecten.

Het is dus aannemelijker dat er weinig vuil aan de auto is blijven plakken dan wat anders. Continue blijven roepen dat die auto zo verdacht schoon, zonder enige steekhoudende argumentatie behalve dat baseren op een foto van 400 x 250 pixels, is wat... obsessief.
pi_126683238
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:43 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Als ik mijn auto is de wax zet dan blinkt ie nog als een tiet als ik in Zuid-Frankrijk aankom.
Dat kan en dat onderzoek je dan lijkt me.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 18:45:49 #46
184769 crew  Deisyy
pi_126683274
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:39 schreef hartloper het volgende:

[..]

Een melder heeft dat zo gezegd tegen het twitteraccount mevrouw
In die tweet staat dat er psychotische pillen zijn gevonden en omgewoelde grond, niet 'in omgewoelde grond'.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 18:46:04 #47
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126683284
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat kan en dat onderzoek je dan lijkt me.
En wie zegt dat er geen sporenonderzoek op de auto is gedaan?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 18:46:44 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126683308
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef Deisyy het volgende:

psychotische pillen
Dan zijn pillen die denken dat ze drankje zijn?
pi_126683327
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan zijn pillen die denken dat ze drankje zijn?
:D
...
pi_126683330
Dit wordt de klapper denk ik mensen.

De lijkjes zullen daar wel liggen. Nog een bammetje gegeten onder het genot van een nachtvisserij,
lekker drinken met een slaappilletje en toen is Jeroen toegeslagen vrees ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')