abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 juni 2013 @ 22:34:35 #51
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_127339195
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:30 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wordt uiteindelijk 4-3 USA.
Shit ... Winnen ze ook nog... Ik had op gelijk gebet .... ;(
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 3 juni 2013 @ 07:41:57 #52
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_127348048
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:24 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Mooie club.
hoezo dan?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_127371258
quote:
19s.gif Op maandag 3 juni 2013 07:41 schreef XL het volgende:

[..]

hoezo dan?
Trouwe fans, prachtige historie en mooie traditie. Schitterende club hoor dat RB Leipzig, echt een Traditionsverein. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:58:29 #54
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_127372636
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:32 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Trouwe fans, prachtige historie en mooie traditie. Schitterende club hoor dat RB Leipzig, echt een Traditionsverein. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toeschouwer record in de Regional Liga van Fortuna Düsseldorf afgepakt. 30.104 toeschouwers!

In het blok van "RB-Ultra's" zaten ook honderden fans van Lokomotiv Leipzig en andere falende ossi's die zich gedurende de wedstrijd kenbaar maakte als Sportfreunde Lotte fans om te voorkomen dat RB Leipzig de 3. Bundeliga zou halen. :')

In ieder geval over 3 jaar een mooi stadion erbij in de BL, als ze het zonder vertraging redden!

Mooi dat wat vreemd kapitaal eindelijk wat probeert op te bouwen in het kansloze sachsen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_127379429
Holstein Kiel kan als kampioen van 1912 wel de goedkeuring wegdragen als promovendus van de Tradition-keurders?
pi_127380476
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef Kingstown het volgende:
Holstein Kiel kan als kampioen van 1912 wel de goedkeuring wegdragen als promovendus van de Tradition-keurders?
Ja.
U MAD?
pi_127380607
Büskens volgend jaar coach Dusseldorf.
Veel werk aan de winkel daar.

Prachtigste verhaal van Dusseldorf vind ik van Axel Bellinghausen. Speelde vroeger met Fortuna in de Regionalliga en reisde als speler van Augsburg wanneer het mogelijk was toch mee naar uitwedstrijden van Dusseldorf. Sinds afgelopen seizoen terug en inmiddels een cultheld.
U MAD?
pi_127380828
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja.
Afgezien van mijn eigen clubje (wat wrs. nooit uit de Landesliga zal komen ;( ) zal het me eigenlijk worst zijn wie er wel of niet promoveert. Elversberg, Lotte,Leipzig, Kiel, Kassel .... who cares?

Dat je voor bepaalde clubs sympathie hebt is logisch, maar de grote massa aan clubs doet me helemaal niets....ook niet in negatieve zin overigens.
pi_127382054
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Afgezien van mijn eigen clubje (wat wrs. nooit uit de Landesliga zal komen ;( ) zal het me eigenlijk worst zijn wie er wel of niet promoveert. Elversberg, Lotte,Leipzig, Kiel, Kassel .... who cares?

Dat je voor bepaalde clubs sympathie hebt is logisch, maar de grote massa aan clubs doet me helemaal niets....ook niet in negatieve zin overigens.
Wat is je eigen cluppie dan?

Neuh, mij doet het ook weinig, alleen heeft iedereen voorkeuren zoals je al aangeeft. Ik heb een club als Kiel liever in de 3. Liga als dat pofferige RB Leipzig, het nieuwe Hoffenheim. Ook die tweede teams mogen wat mij betreft weg uit de 3. Liga en Regionalliga. Dat ze daar een aparte competitie voor oprichten.... Sta je wat voor 150 man te ballen op het 4e niveau van Duitsland. Geen ambiance, niks.

Voor de liefhebbers van de lagere divisies; a.s. woensdag kan Wattenscheid promoveren naar de Regionalliga ! Wat een prachtige RL West krijgen we dan zeg; Oberhausen, Aachen, Wuppertaler SV, RW Essen, KFC Uerdingen, de clubs uit Köln _O_
Elk weekend prachtige affiches met de nodige lading. Zal de Polizei blij mee zijn :')
U MAD?
  maandag 3 juni 2013 @ 22:36:30 #60
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_127382467
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat is je eigen cluppie dan?

Neuh, mij doet het ook weinig, alleen heeft iedereen voorkeuren zoals je al aangeeft. Ik heb een club als Kiel liever in de 3. Liga als dat pofferige RB Leipzig, het nieuwe Hoffenheim. Ook die tweede teams mogen wat mij betreft weg uit de 3. Liga en Regionalliga. Dat ze daar een aparte competitie voor oprichten.... Sta je wat voor 150 man te ballen op het 4e niveau van Duitsland. Geen ambiance, niks.

Voor de liefhebbers van de lagere divisies; a.s. woensdag kan Wattenscheid promoveren naar de Regionalliga ! Wat een prachtige RL West krijgen we dan zeg; Oberhausen, Aachen, Wuppertaler SV, RW Essen, KFC Uerdingen, de clubs uit Köln _O_
Elk weekend prachtige affiches met de nodige lading. Zal de Polizei blij mee zijn :')
MSV Duisburg!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_127382538
quote:
99s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:36 schreef XL het volgende:

[..]

MSV Duisburg!
Is nog niet definitief he. Zijn in beroep gegaan. Maar degradatie naar RL zou doodsteek zijn, net als wat bij Aachen gebeurd.
U MAD?
pi_127382600
ps. het is toch veel leuker om te laten over de RL als over de BL :P

Zijn er ook users hier die wedstrijden in de lagere divisies hebben bezocht ? Hoogtepunten ?

Mijn hoogtepunt was Wuppertaler SV - RW Essen uit 2012.
U MAD?
  maandag 3 juni 2013 @ 22:40:01 #63
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_127382668
Ik kan altijd over het hek van de tennis naar de Verbandsliga kijken :')
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_127383886
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat is je eigen cluppie dan?

Neuh, mij doet het ook weinig, alleen heeft iedereen voorkeuren zoals je al aangeeft. Ik heb een club als Kiel liever in de 3. Liga als dat pofferige RB Leipzig, het nieuwe Hoffenheim. Ook die tweede teams mogen wat mij betreft weg uit de 3. Liga en Regionalliga. Dat ze daar een aparte competitie voor oprichten.... Sta je wat voor 150 man te ballen op het 4e niveau van Duitsland. Geen ambiance, niks.

Voor de liefhebbers van de lagere divisies; a.s. woensdag kan Wattenscheid promoveren naar de Regionalliga ! Wat een prachtige RL West krijgen we dan zeg; Oberhausen, Aachen, Wuppertaler SV, RW Essen, KFC Uerdingen, de clubs uit Köln _O_
Elk weekend prachtige affiches met de nodige lading. Zal de Polizei blij mee zijn :')
Plattling...lang geleden hebben ze het jouw geliefde Düsseldorf nog eens lastig gemaakt in de DFB-Pokal. Mooie wedstrijd was dat die zelfs in de verlenging ging, maar goed....af en toe een optreden in de DFB-Pokal en daar houdt het wel mee op.

Ik ben niet zo thuis in West (ben meer van Beieren), maar was Wuppertal niet de club waar ooit de eerste vrouwelijke president in het Duitse voetbal was....een redelijk jonge vrouw?
  maandag 3 juni 2013 @ 23:04:14 #65
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_127384128
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Plattling...lang geleden hebben ze het jouw geliefde Düsseldorf nog eens lastig gemaakt in de DFB-Pokal. Mooie wedstrijd was dat die zelfs in de verlenging ging, maar goed....af en toe een optreden in de DFB-Pokal en daar houdt het wel mee op.

Ik ben niet zo thuis in West (ben meer van Beieren), maar was Wuppertal niet de club waar ooit de eerste vrouwelijke president in het Duitse voetbal was....een redelijk jonge vrouw?
Ligt het veld daar niet blank?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_127384324
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Plattling...lang geleden hebben ze het jouw geliefde Düsseldorf nog eens lastig gemaakt in de DFB-Pokal. Mooie wedstrijd was dat die zelfs in de verlenging ging, maar goed....af en toe een optreden in de DFB-Pokal en daar houdt het wel mee op.

Ik ben niet zo thuis in West (ben meer van Beieren), maar was Wuppertal niet de club waar ooit de eerste vrouwelijke president in het Duitse voetbal was....een redelijk jonge vrouw?
Die hebben wel een vrouwelijke president gehad als ik me niet vergis ja.... of het de eerste was geen idee.

Niet schelden he. Ik ben BMG supporter. Maar eigenlijk veel sympathie voor de clubs in die regio. Dus ook Dusseldorf. Beiden op respectabele rijafstand van mijn woonadres, resp. 30 en 60 minuten.
U MAD?
pi_127384498
quote:
99s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:04 schreef XL het volgende:

[..]

Ligt het veld daar niet blank?
Neuh....ligt ver genoeg van de Donau vandaan. Overigens hebben ze in Plattling met Südzucker best een groot bedrijf wat financiëel een hoop zou kunnen doen.

Zit te twijfelen over die vrouwelijke voorzitter of dat mss toch Wattenscheid was....even googelen. :P
pi_127387140
Gevonden!

http://de.wikipedia.org/wiki/Britta_Steilmann

quote:
Als erste Frau war sie darüber hinaus mit der SG Wattenscheid 09 Managerin eines Fußballbundesligisten
pi_127435393
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef de_boswachter het volgende:

Niet schelden he. Ik ben BMG supporter. Maar eigenlijk veel sympathie voor de clubs in die regio. Dus ook Dusseldorf. Beiden op respectabele rijafstand van mijn woonadres, resp. 30 en 60 minuten.
Excusez moi. :o
Heb BMG zelf maar 1 keer zien spelen en dat was ook in de beker tegen Plattling. Beieren is erg ver van de regio waar jij op gericht ben en zelf heb ik dus vooral in Beieren (en Oostenrijk) wedstrijden bekeken, hoewel ik amper in een BL stadion ben geweest....veel meer RL en lager waar ik heen ging.

Een collega van me had een seizoenskaart van SSV Ulm en met hem geregeld meegeweest toen ze nog in de 2. BL speelden.

Overigens is Plattling zo ongeveer de enige plek waar het nu nog relatief droog is momenteel....alle dorpen en steden er omheen is het behoorlijk mis aan het gaan.
pi_127436186
Kickers Offenbach ook naar de Regionalliga i.v.m. schuldenlast. Toevallig in augustus 2012 nog geweest tijdens de overwinning op Greuther Fürth in de eerste rond van de DFB Pokal.
Darmstadt blijft in de 3. Liga hierdoor.
U MAD?
pi_127436214
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:37 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Excusez moi. :o
Heb BMG zelf maar 1 keer zien spelen en dat was ook in de beker tegen Plattling. Beieren is erg ver van de regio waar jij op gericht ben en zelf heb ik dus vooral in Beieren (en Oostenrijk) wedstrijden bekeken, hoewel ik amper in een BL stadion ben geweest....veel meer RL en lager waar ik heen ging.

Een collega van me had een seizoenskaart van SSV Ulm en met hem geregeld meegeweest toen ze nog in de 2. BL speelden.

Overigens is Plattling zo ongeveer de enige plek waar het nu nog relatief droog is momenteel....alle dorpen en steden er omheen is het behoorlijk mis aan het gaan.
Ben je geboren of werk je daar?
U MAD?
pi_127436275
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ben je geboren of werk je daar?
Ik heb daar in de buurt een jaar of 15 gewoond en gewerkt en heb er nog steeds een appartement, hoewel ik alweer een paar jaar terug ben in NL.
pi_127436433
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:28 schreef de_boswachter het volgende:

Voor de liefhebbers van de lagere divisies; a.s. woensdag kan Wattenscheid promoveren naar de Regionalliga ! Wat een prachtige RL West krijgen we dan zeg; Oberhausen, Aachen, Wuppertaler SV, RW Essen, KFC Uerdingen, de clubs uit Köln _O_
Elk weekend prachtige affiches met de nodige lading. Zal de Polizei blij mee zijn :')
Wuppertal is ook failliet en speelt volgend seizoen wrs in de Oberliga.
http://www.kicker.de/news(...)et-insolvenz-an.html
pi_127437645
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wuppertal is ook failliet en speelt volgend seizoen wrs in de Oberliga.
http://www.kicker.de/news(...)et-insolvenz-an.html
Damn....... Jammer hoor. Mooie club en een nog mooier stadion.
U MAD?
pi_127600644
BVB laat Lewandowski niet naar Bayern vertrekken....ipv 25-30 miljoen te incasseren houden ze hem aan zijn contract en kan hij volgende zomer gratis de deur uit lopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')