Insecten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik rij ook veel 's avonds en 's nachts waarom zou hij smeriger worden dan overdag?
quote:Kleding gevonden bij zoektocht vermiste broertjes
Ongeveer 50 vrijwilligers hebben zaterdagmiddag in de bossen bij Geleen kledingstukken en enkele andere spullen gevonden bij een zoektocht naar de twee vermiste broertjes in het Danikerbos bij Geleen.
Foto: ANP
Het gaat daarbij onder meer om T-shirts, een zwarte onderbroek en een geelrood boterhammentrommeltje. Dat maakte een van de vrijwilligers na afloop bekend.
De politie heeft de spullen meegenomen voor onderzoek. Ook onderzochten agenten op aanwijzing van de vrijwilligers twee plekken in het bos.
De zoektocht werd in het bos en rond een vijver gehouden, omdat de vader met de kinderen hier eens in de twee maanden kwam vissen, aldus organisator Sander van Dijk.
's nachts is het dampigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik rij ook veel 's avonds en 's nachts waarom zou hij smeriger worden dan overdag?
Hoho, de MOEDER beweert dat het kind geklaagd heeft dat het werd geslagen. Wie zegt dat dat zo is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ging het kind daarna bij moeder klagen dat je geslagen had en dat het een koude douche was?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik bedoel, het was al op FOK! geplaatst xDquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal geen oud nieuws! Het staat toch nog nergens?
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pssst, wasda met het NRC? Moet ik 'm kopen?
Nope, ik mis Gerard Hulscher nog.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij worden nu zo'n beetje alle vermisten teruggevonden maar de broertjes niet?
Neuh, waarschijnlijk wel ook bezig geweest met de kinderen als wraakmiddel inzetten, met waarschijnlijk iets minder schadelijke gevolgen voor de kinderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
Maar ik let even niet op en nu is de moeder vermoedelijk de daderes?
Is die onderbroek nog belangrijk?
Het is pas een week aan de gang ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij worden nu zo'n beetje alle vermisten teruggevonden maar de broertjes niet?
Voorlopig alleen maar een trommeltje en wat kleren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef yvonne het volgende:
Kun je dit inscannen en posten?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja!
Dan heb je tenminste het hele artikel en niet de stukjes die her en der (naar goeddunken) geplaatst worden.
De moeder weet iig dat het kind onder de douche gezet is.... als dat niets bijzonders was dan had het kind het niet gemeld, ik neem aan dat ze immers regelmatig douchen bij vader.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoho, de MOEDER beweert dat het kind geklaagd heeft dat het werd geslagen. Wie zegt dat dat zo is.
In mijn geval vertelde mijn kind inderdaad wel aan mama dat ze heel erg moest huilen en papa d'r toen onder de douche heeft gezet. Als mijn vrouw bij een eventuele scheiding daar nu eens van maakt dat het kind gezegd heb dat ik 'r onder een koude douche gezet heb na een pak slaag?
Het is allemaal 'hear say'.
Nee er zijn kleren gevonden, kan van iedereen zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even weggeweest: maar er zijn spullen gevonden van de jongens in een bos bij Geleen? Ik denk dat het niet lang meer zal duren voor ze worden gevonden.
Met de boodschap: zodra jullie boven komen moeten jullie weer naar school.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is pas een week aan de gang ofzoMisschien heeft ie ze wel in een kelder vol vreetwerk en computerspellen gestopt
Als het eten op is komen ze vanzelf wel naar buiten
Whehehe, dan is hij van ultieme klootzak opeens eindbaas die Jeroen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is pas een week aan de gang ofzoMisschien heeft ie ze wel in een kelder vol vreetwerk en computerspellen gestopt
Als het eten op is komen ze vanzelf wel naar buiten
Hoezo van die jongens?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even weggeweest: maar er zijn spullen gevonden van de jongens in een bos bij Geleen? Ik denk dat het niet lang meer zal duren voor ze worden gevonden.
Anno 2013 heeft toch iedereen een mobieltje? Maak ff een fotoquote:
En een zwarte onderbroek,helaas geen rode.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voorlopig alleen maar een trommeltje en wat kleren.
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whehehe, dan is hij van ultieme klootzak opeens eindbaas die Jeroen.
Nogmaals mijn kind vertelde dat ook aan mijn vrouw. Omdat het inderdaad 'buiten het normale' was in de zin dat ze hysterisch was en ik er om te kalmeren onder de douche hebt gezet. Is dat mishandeling?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
De moeder weet iig dat het kind onder de douche gezet is.... als dat niets bijzonders was dan had het kind het niet gemeld, ik neem aan dat ze immers regelmatig douchen bij vader.
Je leest teveel in KLB.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whehehe, dan is hij van ultieme klootzak opeens eindbaas die Jeroen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |