Zegt ie dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet.
Ik heb ook geen kinderen.
Ik ben ook niet gescheiden.
En waarom je zoiets post ontgaat me ook.
Is het ook.... Dit hoort niet! Maar dit komt omdat al die sbs6 speurneuzen zich er mee bemoeien...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:27 schreef Marrije het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het eigenlijk maar raar dat deze prive info nu gewoon op straat ligt.
twitter:ENEC0 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 16:26:33Kleding gevonden bij zoektocht vermiste broertjes: Ongeveer 50 vrijwilligers hebben zaterdagmiddag in de bossen... http://t.co/eOz5dmTOw0 reageer retweet
Ik heb een hysterisch kind ook wel eens onder de douche gezet. Blijkbaar ben ik nu potentiele kindermoordenaar?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:22 schreef Leandra het volgende:
Wat overigens wel typerend is, is dat dat douche-incident door de vader ook niet ontkend is, maar afgezwakt wordt.
Kind zei volgens moeder dat er geslagen was en met kleren aan onder de koude douche, en vader zegt dat er vastgepakt is en onder de warme douche (zonder kleren).
Blijft over dat vader het kennelijk een prima manier vind om een kind onder de douche te zetten, en ik heb dan het vermoeden dat die koude douche eerder waar is dan die warme douche.
Ging het kind daarna bij moeder klagen dat je geslagen had en dat het een koude douche was?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een hysterisch kind ook wel eens onder de douche gezet. Blijkbaar ben ik nu potentiele kindermoordenaar?
quote:
Oud nieuws!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Er is kleding gevonden door vrijwilligers.
http://www.nu.nl/binnenla(...)miste-broertjes.html
NRC... SBS6.... één pot nat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Is het ook.... Dit hoort niet! Maar dit komt omdat al die sbs6 speurneuzen zich er mee bemoeien...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee da's Yvonne. Die komt vast nog wel langs in dit topic.
Jaquote:
Gepubliceerd:quote:
Met of zonder kleren? Warm of koud? Blauwe plekken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een hysterisch kind ook wel eens onder de douche gezet. Blijkbaar ben ik nu potentiele kindermoordenaar?
Ik weet het niet, Tico heeft hem in de OP van # 40 voor het eerst gebruikt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welke soort kaart hier is gebruikt? Erg overzichtelijke kaart.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Jezus, wat gaan jullie snel! Ik had de laatste pagina nagekeken en dit niet gezien.
Ik rij ook veel 's avonds en 's nachts waarom zou hij smeriger worden dan overdag?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef sig000 het volgende:
Is er nog ergens een grote foto van de voorkant van de auto, kleine heb ik gevonden en die is verdacht schoon na zo'n nachtelijke rit?
Pssst, wasda met het NRC? Moet ik 'm kopen?quote:
Nee, ze gaf alleen de aanzet..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
Maar ik let even niet op en nu is de moeder vermoedelijk de daderes?
Is die onderbroek nog belangrijk?
In dat geval waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
Maar ik let even niet op en nu is de moeder vermoedelijk de daderes?
Is die onderbroek nog belangrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |