Nooit op gelet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar dan wel camera's hebben?
Las gisteren een artikel in NRC dat ze problemen ondervinden met filmbeelden, camera's die door achterstallig onderhoud niet meer werken, beelden die gewist zijn na tig uur enz.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar dan wel camera's hebben?
Waarop baseren we dat hij brandschoon was?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:02 schreef Doodloper het volgende:
maarja, als die auto brandschoon is dan mag ik toch aannemen dat ze direct alle carwashes die die nacht open waren even hebben gecontacteerd en gevraagd de beelden te bewaren
Na die beelden in Leersum twijfel ik aan alles.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:02 schreef Doodloper het volgende:
maarja, als die auto brandschoon is dan mag ik toch aannemen dat ze direct alle carwashes die die nacht open waren even hebben gecontacteerd en gevraagd de beelden te bewaren
Precies, bovendien is het een kleur waar je lastig vuil op ziet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:04 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Waarop baseren we dat hij brandschoon was?
Blijft altijd moeilijk zichtbaar als je alleen een foto van schuin achter ziet.
merk ook het woordje 'als' op in mijn postquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:04 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Oke, heb die foto bekeken, je kan er niets van maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
merk ook het woordje 'als' op in mijn post
Hier staat ook weliswaar kleine foto van de voorkant. http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000639/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:04 schreef Buster24 het volgende:
[..]
hier in soest ook een paar die 24 uur per dag open zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja zijn van die boxen waar je zo in kan rijden.
In Elsloo is een wasstraat naast het station, met muntjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hier in de buurt ( Rotterdam ) weet ik er zo minimaal 3 te vinden.
ff opletten! je moet natuurlijk niet je forummutsen door elkaar gaan halen hèquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoi Yvonne, je bent net te laat, ze is nu boodschappen doen.
Yvonne weet precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef rever het volgende:
[..]
ff opletten! je moet natuurlijk niet je forummutsen door elkaar gaan halen hè
Je geeft je kinderen toch ook niet mee aan de vader die verdacht wordt van kindermishandeling.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef Leandra het volgende:
Misschien is het ook een gevoelskwestie; moord - smerige daad.... dat rijmt niet met een schone auto.
Sporen wegwerken wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef Leandra het volgende:
Misschien is het ook een gevoelskwestie; moord - smerige daad.... dat rijmt niet met een schone auto.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef rever het volgende:
[..]
ff opletten! je moet natuurlijk niet je forummutsen door elkaar gaan halen hè
Hij is niet in de war hoor....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:23 schreef rever het volgende:
Boodschappen doen, straks verder lezen. Tja huisvrouwtje hè...
Kinderen stonden niet op het punt uit huis geplaatst te worden. Ze stonden op het punt om onder toezicht gesteld te worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je geeft je kinderen toch ook niet mee aan de vader die verdacht wordt van kindermishandeling.
Rijmt ook voor geen meter.
En dan, staan de kinderen op punt uit huis geplaatst te worden.
Moeder weet vast wel waar de kinderen zijn.
Nee, die kinderen staan niet op punt uit huis geplaatst te worden er zou een onder toezicht stelling komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je geeft je kinderen toch ook niet mee aan de vader die verdacht wordt van kindermishandeling.
Rijmt ook voor geen meter.
En dan, staan de kinderen op punt uit huis geplaatst te worden.
Moeder weet vast wel waar de kinderen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |