Je zit er nu vooral meer bovenop. De wereld is een stuk kleiner geworden.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Was dat maar waar dat het alleen de laatste 5 gebeurd.
Alleen gebeurd het volgens mij nu veel vaker dan 300 jaar geleden!
Nee, dat lijkt maar zo, dat komt gewoon omdat het internet nu een stuk sneller is dan toen ....quote:Op maandag 27 mei 2013 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat maar waar dat het alleen de laatste 5 gebeurd.
Alleen gebeurd het volgens mij nu veel vaker dan 300 jaar geleden!
Ghehequote:Op maandag 27 mei 2013 10:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt maar zo, dat komt gewoon omdat het internet nu een stuk sneller is dan toen ....
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt maar zo, dat komt gewoon omdat het internet nu een stuk sneller is dan toen ....
Met de auto geparkeerd in de stad?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:35 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik heb de hele tijd gedacht dat ze verdwaald waren o.i.d.
Soms weet je gewoon niet meer waar je 'm neer hebt gezet op vakantie.quote:
Wij zijn ook wel eens een flinke wandeling gaan maken buiten de stad terwijl de auto daar gewoon nog geparkeerd stond.quote:
Dat kan ook nog jaquote:Op maandag 27 mei 2013 10:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Soms weet je gewoon niet meer waar je 'm neer hebt gezet op vakantie.
Zijn ze niet gewoon begraven? Dan is er gewoon sprake van ontbinding. gaat vrij snel, en zeker in een warmer klimaat.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ze zijn zodanig toegetakeld dat ze niet meer te herkennen zijnWTH
Dat verwacht je niet.
Kan..maar niet het meest waarschijnlijke imo met een afspraak gepland later op de dag.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wij zijn ook wel eens een flinke wandeling gaan maken buiten de stad terwijl de auto daar gewoon nog geparkeerd stond.
Of het hoofd ontbreekt.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon begraven? Dan is er gewoon sprake van ontbinding. gaat vrij snel, en zeker in een warmer klimaat.
Op het nieuws was zojuist dat ze zodanig zijn toegetakeld dat ze niet te herkennen zijn, daarna zullen ze inderdaad begraven zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon begraven? Dan is er gewoon sprake van ontbinding. gaat vrij snel, en zeker in een warmer klimaat.
Die lichamen zullen wel in een zuurbad hebben gelegen als alleen de lengte nog kon worden vastgesteld.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het nieuws was zojuist dat ze zodanig zijn toegetakeld dat ze niet te herkennen zijn, daarna zullen ze inderdaad begraven zijn.
Wat een afschuwelijk nieuws!
Mijn eerste gedacht was verbrand. Beide niet prettig in ieder gevalquote:Op maandag 27 mei 2013 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die lichamen zullen wel in een zuurbad hebben gelegen als alleen de lengte nog kon worden vastgesteld.
Ik denk dat dat toetakelen na de dood is gebeurd... Puur om herkenning te voorkomen en niet als gevolg van heftig verzet. Georganiseerde misdaad was het toch...quote:Op maandag 27 mei 2013 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het nieuws was zojuist dat ze zodanig zijn toegetakeld dat ze niet te herkennen zijn, daarna zullen ze inderdaad begraven zijn.
Wat een afschuwelijk nieuws!
Dat ligt er natuurlijk aan of ze eerst de verdachte op het spoor waren en vonden en daarna de lichamen pas vonden of dat ze eerst de lichamen vonden.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:15 schreef Marrije het volgende:
Het verbaasd mij dat ze al een verdachte hebben. Want je zou toch denken dat die citroenboomgaard niet bij de tuin van de dader hoort.
Ok maar dan nog, je begraaft iemand toch niet in je eigen tuin als je in zo'n gebied woont?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan of ze eerst de verdachte op het spoor waren en vonden en daarna de lichamen pas vonden of dat ze eerst de lichamen vonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |