Ik snap geen volley bal ervanquote:Op maandag 27 mei 2013 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze werden niet ontvoerd, dus ze verbleven 2 dagen vrijwillig in een flat met die Roemenen?
Niet non stop in elk geval want ze zijn nog in het hotel gezien tussendoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze werden niet ontvoerd, dus ze verbleven 2 dagen vrijwillig in een flat met die Roemenen?
En ze hadden de 14e een afspraak met die kliniek. Ik weet bijna zeker dat ze die niet zouden willen skippen omdat ze graag een kind wilden.....quote:Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet non stop in elk geval want ze zijn nog in het hotel gezien tussendoor.
Knappe politie. Zo zonder rechtszaak.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:13 schreef tong80 het volgende:
...De politie bevestigt dat dit de daders zijn.
als je nou eens de bron erbij geeft, fopspeen die je bentquote:Op maandag 27 mei 2013 19:13 schreef tong80 het volgende:
De vermiste volleybalster Ingrid Visser en haar partner Lodewijk Severein zijn mogelijk vermoord door oude bekenden van het stel. De twee werden niet ontvoerd maar verbleven twee dagen met de daders in een flat. De moord zou gepleegd zijn vanwege een zakenconflict. Dat zei de Spaanse politie vanavond op een persconferentie, zo melden verschillende bronnen.
De twee gevonden lichamen moeten vanavond nog worden geïdentificeerd aan de hand van dna uit Nederland, maar de Spaanse politie twijfelt niet meer aan de identiteit van de lichamen.
Eerder vandaag werd bekend dat de politie een Spanjaard en twee Roemenen hadden gearresteerd. De politie bevestigt dat dit de daders zijn.
het zou kunnen dat er een voorbeeld gesteld moest worden zodat andere volleyballers die ook nog geld kregen niet meer moeilijk gaan doen, zo zou ik het doen als ik meerdere mensen moest uitbetalen maar ik had het geld nietquote:Op maandag 27 mei 2013 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
Is die achterstallig salarissen kwestie niet een beetje ongeloofwaardig? Zoiets regel je toch eerder via een rechtbank ipv zelfs langs te gaan, zeker met de slechte reputatie van de sponsor en dat zogenaamde verhaal dat ze al een keer van de weg gereden waren
Misschien hebben ze wel bekend.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knappe politie. Zo zonder rechtszaak.
De eerste die opgepakt is heb toch de plek aan gewezen waar ze lagen.quote:
Denk dat men bij volwassenen toch eerder denkt dat het ergens toch een beetje 'eigen schuld' is. Volwassenen maken verkeerde keuzes...?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:02 schreef Arcee het volgende:
Wat een drama, zeg.
Blijft een vreemde zaak. De dood van de twee lijkt gewoon als een gegeven te worden bekend gemaakt en ook zo te worden aangenomen. Ik mis geschokte reacties, nationale verontwaardiging en collectieve rouw. Maar misschien komt dat allemaal nog.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
als je nou eens de bron erbij geeft, fopspeen die je bent
Motief gevonden dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En zij had nog (veel) geld van hem tegoed kennelijk.
Wel vrij domme actie, want de politie was er best snel achter. Waarschijnlijk hebben ze hem ondervraagd, heeft ie gelijk bekend en zijn ze de lijken op het spoor gekomen. Anders kan ik me niet voorstellen dat ze in Valencia zijn geweest als de lijken in de buurt van Murcia lagen.quote:
Hij stond op camerabeelden die ze van de geparkeerde huurauto hadden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel vrij domme actie, want de politie was er best snel achter.
Ah dank je. Dat verklaart een hoop. Dus ze hadden een afspraak, ontmoetten elkaar in Murcia, Visser en Severein parkeren netjes hun auto, gaan mee in de wagen van de technisch directeur, rijden naar zijn appartement in Valencia. Daar hebben ze een ontmoeting met de Roemeense moordenaars, die vermoorden ze, ze rijden terug vanaf Valencia en de lijken worden gedumpt vlakbij Murcia.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij stond op camerabeelden die ze van de geparkeerde huurauto hadden.
Appartement was weer ergens anders dacht ik en ze zijn daar blijkbaar 2 dagen geweest.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank je. Dat verklaart een hoop. Dus ze hadden een afspraak, ontmoetten elkaar in Murcia, Visser en Severein parkeren netjes hun auto, gaan mee in de wagen van de technisch directeur, rijden naar zijn appartement in Valencia. Daar hebben ze een ontmoeting met de Roemeense moordenaars, die vermoorden ze, ze rijden terug vanaf Valencia en de lijken worden gedumpt vlakbij Murcia.
Dat laatste is alleen onlogisch. Als je niet gevonden wil worden, dan ga je toch geen lijken dumpen vlakbij Murcia?
Rouw en geschokte reacties om personen die je niet eens kent vind ik eigenlijk wel een beetje raar.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:02 schreef Arcee het volgende:
Blijft een vreemde zaak. De dood van de twee lijkt gewoon als een gegeven te worden bekend gemaakt en ook zo te worden aangenomen. Ik mis geschokte reacties, nationale verontwaardiging en collectieve rouw. Maar misschien komt dat allemaal nog.
Dat appartement was idd vlak bij Murcia ( Molina de Segura)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Appartement was weer ergens anders dacht ik en ze zijn daar blijkbaar 2 dagen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |