abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 mei 2013 @ 19:15:21 #276
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_127076128
Ze werden niet ontvoerd, dus ze verbleven 2 dagen vrijwillig in een flat met die Roemenen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_127076413
quote:
5s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze werden niet ontvoerd, dus ze verbleven 2 dagen vrijwillig in een flat met die Roemenen?
Ik snap geen volley bal ervan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 27 mei 2013 @ 19:22:31 #278
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127076461
quote:
5s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet non stop in elk geval want ze zijn nog in het hotel gezien tussendoor.
  maandag 27 mei 2013 @ 19:29:46 #279
54593 Olga
Cheese
pi_127076838
-O-

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

Niet non stop in elk geval want ze zijn nog in het hotel gezien tussendoor.
En ze hadden de 14e een afspraak met die kliniek. Ik weet bijna zeker dat ze die niet zouden willen skippen omdat ze graag een kind wilden.....
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_127076993
Is die achterstallig salarissen kwestie niet een beetje ongeloofwaardig? Zoiets regel je toch eerder via een rechtbank ipv zelfs langs te gaan, zeker met de slechte reputatie van de sponsor en dat zogenaamde verhaal dat ze al een keer van de weg gereden waren
pi_127077732
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:13 schreef tong80 het volgende:
...De politie bevestigt dat dit de daders zijn.
Knappe politie. Zo zonder rechtszaak. :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 27 mei 2013 @ 19:48:33 #282
58711 soapie
Zeeperd
pi_127077750
Vind het maar een raar verhaal, maar neemt niet weg dat het verdrietig is voor de familie!!
pi_127080869
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:13 schreef tong80 het volgende:
De vermiste volleybalster Ingrid Visser en haar partner Lodewijk Severein zijn mogelijk vermoord door oude bekenden van het stel. De twee werden niet ontvoerd maar verbleven twee dagen met de daders in een flat. De moord zou gepleegd zijn vanwege een zakenconflict. Dat zei de Spaanse politie vanavond op een persconferentie, zo melden verschillende bronnen.

De twee gevonden lichamen moeten vanavond nog worden geïdentificeerd aan de hand van dna uit Nederland, maar de Spaanse politie twijfelt niet meer aan de identiteit van de lichamen.

Eerder vandaag werd bekend dat de politie een Spanjaard en twee Roemenen hadden gearresteerd. De politie bevestigt dat dit de daders zijn.

:{
als je nou eens de bron erbij geeft, fopspeen die je bent
pi_127080889
Wat een triest einde zeg.
pi_127080990
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
Is die achterstallig salarissen kwestie niet een beetje ongeloofwaardig? Zoiets regel je toch eerder via een rechtbank ipv zelfs langs te gaan, zeker met de slechte reputatie van de sponsor en dat zogenaamde verhaal dat ze al een keer van de weg gereden waren
het zou kunnen dat er een voorbeeld gesteld moest worden zodat andere volleyballers die ook nog geld kregen niet meer moeilijk gaan doen, zo zou ik het doen als ik meerdere mensen moest uitbetalen maar ik had het geld niet
pi_127086943
Was die man al eens in elkaar geslagen ofzo als je deze foto ziet (van nu.nl) ? :

http://bin.snmmd.nl/m/m1nxfvda0ubk_std1024.jpg
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2013 @ 23:34:29 #287
163650 Greys
pi_127091768
quote:
15s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Knappe politie. Zo zonder rechtszaak. :o
Misschien hebben ze wel bekend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_127091948
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien hebben ze wel bekend.
De eerste die opgepakt is heb toch de plek aan gewezen waar ze lagen.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_127092102
De volleybalster en haar partner zijn vrijwillig naar het appartement gegaan. Ze zouden daar 'een onderhoud' hebben gehad met de drie mannen die verdacht worden van de moord; een Spanjaard van 36 en twee Roemenen van 47 en 60.

De drie mannen zitten momenteel vast voor de dubbele moord. De politie denkt dat de Roemenen de moorden daadwerkelijk hebben gepleegd.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ef-moord-visser.html

Drugs + vastgoed + Zuid-Spanje = contacten in de bovenwereld en een zeer moeilijke rechtsgang. De Roemenen zullen vast wel vooroordeeld worden (de Spaanse justitie is niet zo laf als de onze), maar de opdrachtgevers uit het drugs/vastgoed/sport/gokken (zeeeer groot in Spanje!)-milieu zullen de dans ontspringen. Dat wordt zelfs nu al gevreesd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 27 mei 2013 @ 23:49:23 #290
3542 Gia
User under construction
pi_127092463
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:02 schreef Arcee het volgende:
Wat een drama, zeg. :{

Blijft een vreemde zaak. De dood van de twee lijkt gewoon als een gegeven te worden bekend gemaakt en ook zo te worden aangenomen. Ik mis geschokte reacties, nationale verontwaardiging en collectieve rouw. Maar misschien komt dat allemaal nog.
Denk dat men bij volwassenen toch eerder denkt dat het ergens toch een beetje 'eigen schuld' is. Volwassenen maken verkeerde keuzes...?

Kinderen zijn wat dat betreft volledig onschuldig.
  Trouwste user 2022 maandag 27 mei 2013 @ 23:59:30 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_127092890
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

als je nou eens de bron erbij geeft, fopspeen die je bent
:?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127093032
Hoor net op het nieuws, op de radio. De spanjaard was directeur van een volleybal club en de Roemenen heb hij ingezet om het paar te doden :(
Loslaten, is het ultieme houden van.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 mei 2013 @ 00:03:44 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_127093073
De Spaanse verdachte van de moord op volleybalster Ingrid Visser en haar partner Lodewijk Severein was in het verleden technisch directeur van de volleybalclub Atlético Voleibol Murcia. Dat meldt het Spaanse dagblad El Pais. Visser speelde daar tussen 2009 en 2011.

De club, opgericht in 2005, werd financieel ondersteund door een lokale vastgoedondernemer en groeide snel uit tot een van de topclubs in Spanje. De economische crisis leidde echter tot het faillissement van de club in 2011. Hierdoor zouden sommige speelsters nooit zijn uitbetaald.

Het is niet duidelijk of dat iets met de zaak te maken heeft. Severein had ook zakenbelangen in de omgeving. De politie liet maandag weten uit te gaan van een 'zakelijk conflict' dat ten grondslag ligt aan de moord.

Naast de Spaanse verdachte zijn er ook twee Roemenen aangehouden op verdenking van de moord op Visser en haar partner Severein

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 mei 2013 @ 00:45:32 #294
117098 Hathor
Effe niet
pi_127094296
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:43 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

En zij had nog (veel) geld van hem tegoed kennelijk.
Motief gevonden dan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_127094484
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 00:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Motief gevonden dan.
Wel vrij domme actie, want de politie was er best snel achter. Waarschijnlijk hebben ze hem ondervraagd, heeft ie gelijk bekend en zijn ze de lijken op het spoor gekomen. Anders kan ik me niet voorstellen dat ze in Valencia zijn geweest als de lijken in de buurt van Murcia lagen.

Iemand vermoorden omdat diegene nog geld van je krijgt lijkt me een vrij domme actie. Zeker als je ze gewoon Spaanse stijl aan het lijntje kan houden.

pi_127094550
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 00:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel vrij domme actie, want de politie was er best snel achter.
Hij stond op camerabeelden die ze van de geparkeerde huurauto hadden.
pi_127094674
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 00:55 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hij stond op camerabeelden die ze van de geparkeerde huurauto hadden.
Ah dank je. Dat verklaart een hoop. Dus ze hadden een afspraak, ontmoetten elkaar in Murcia, Visser en Severein parkeren netjes hun auto, gaan mee in de wagen van de technisch directeur, rijden naar zijn appartement in Valencia. Daar hebben ze een ontmoeting met de Roemeense moordenaars, die vermoorden ze, ze rijden terug vanaf Valencia en de lijken worden gedumpt vlakbij Murcia.

Dat laatste is alleen onlogisch. Als je niet gevonden wil worden, dan ga je toch geen lijken dumpen vlakbij Murcia?

pi_127094711
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 01:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah dank je. Dat verklaart een hoop. Dus ze hadden een afspraak, ontmoetten elkaar in Murcia, Visser en Severein parkeren netjes hun auto, gaan mee in de wagen van de technisch directeur, rijden naar zijn appartement in Valencia. Daar hebben ze een ontmoeting met de Roemeense moordenaars, die vermoorden ze, ze rijden terug vanaf Valencia en de lijken worden gedumpt vlakbij Murcia.

Dat laatste is alleen onlogisch. Als je niet gevonden wil worden, dan ga je toch geen lijken dumpen vlakbij Murcia?
Appartement was weer ergens anders dacht ik en ze zijn daar blijkbaar 2 dagen geweest.
pi_127096291
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:02 schreef Arcee het volgende:
Blijft een vreemde zaak. De dood van de twee lijkt gewoon als een gegeven te worden bekend gemaakt en ook zo te worden aangenomen. Ik mis geschokte reacties, nationale verontwaardiging en collectieve rouw. Maar misschien komt dat allemaal nog.
Rouw en geschokte reacties om personen die je niet eens kent vind ik eigenlijk wel een beetje raar.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 02:24:10 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_127096337
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 01:01 schreef sig000 het volgende:

[..]

Appartement was weer ergens anders dacht ik en ze zijn daar blijkbaar 2 dagen geweest.
Dat appartement was idd vlak bij Murcia ( Molina de Segura)
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)-zakenconflict.dhtml
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')