het schijnt dat ze iedere wedstrijd opslag kreeg.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:46 schreef Marrije het volgende:
Het gaat om twee jaarsalarissen toch?
Ze heeft daar nooit uitbetaald gekregen toen ze voor die club volleybalde.
Ook vaag trouwens.
Wie blijft er nou 2 jaar ergens werken zonder uitbetaald te krijgen?
Misschien dat ze met iets anders werd zoet gehouden?
too soonquote:Op maandag 27 mei 2013 13:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
het schijnt dat ze iedere wedstrijd opslag kreeg.
Seedorf speelt bij een club die niet betaald. Zelfs voor ie er ging spelen waren er al betalingsproblemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:46 schreef Marrije het volgende:
Ook vaag trouwens.
Daar heb je weinig aan als het niet uitbetaald wordt.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
het schijnt dat ze iedere wedstrijd opslag kreeg.
Was hij daar toen geen trainer? Misschien dat hij wel uitbetaald werd en ze daarom dat "komt wel goed" wel geloofde of geloofden?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:46 schreef Marrije het volgende:
Ook vaag trouwens.
vooroordeel bevestigd: vrouwen snappen geen grappen:pquote:Op maandag 27 mei 2013 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan als het niet uitbetaald wordt.
Volgens mij was hij 'alleen' de sponsor van die club die hij beschouwde als zijn baby.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was hij daar toen geen trainer? Misschien dat hij wel uitbetaald werd en ze daarom dat "komt wel goed" wel geloofde of geloofden?
Nee, ik bedoel dat Severein, de partner van Visser, daar toen de trainer was en hij wel gewoon betaald kreegquote:Op maandag 27 mei 2013 14:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was hij 'alleen' de sponsor van die club die hij beschouwde als zijn baby.
De kracht van een grap zit hem in de timing, en die is in dit geval behoorlijk misplaatstquote:Op maandag 27 mei 2013 14:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
vooroordeel bevestigd: vrouwen snappen geen grappen:p
rot op je begreep er gewoon geen reet van.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kracht van een grap zit hem in de timing, en die is in dit geval behoorlijk misplaatst
Volgens mij hebben ze er 3 opgepakt ; 2 Roemenen en 1 Spanjaardquote:Op maandag 27 mei 2013 08:31 schreef JohnDDD het volgende:
http://m.laverdad.es/murc(...)es-201305270759.html
Twee verdachten opgepakt in Valencia, die te maken hebben met de georganiseerde misdaad. Op aanwijzingen van de verdachten zijn de begraven lichamen opgegraven.
Volgens nu.nl wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er 3 opgepakt ; 2 Roemenen en 1 Spanjaard
quote:Drie arrestaties in zaak-Visser
De Spaanse politie heeft een Spanjaard en twee Roemenen gearresteerd die worden verdacht van betrokkenheid bij de dood van Ingrid Visser (35) en Lodewijk Severein (57).
Het gaat om een 36-jarige Spanjaard die zaterdag werd opgepakt in Valencia en die de politie naar de lichamen van Visser en Severein leidde.
Voorts zijn twee Roemenen van 47 en 60 jaar oud in Valencia opgepakt, meldden Spaanse media maandag.
Interpol
De Nationale Politie bevestigde via Interpol de vondst van twee lichamen in de buurt van Murcia die voldoen aan het profiel van de vermiste Visser en Severein. De lichamen zijn laat op zondag deels begraven gevonden langs een pad naar een tuinderij ten oosten van Alquerías.
"Het heeft er alle schijn van dat zij het zijn", zei een woordvoerster van de Nationale Politie maandag.
Het onderzoek naar de verdwijning en dood van Visser en Severein is geheim. Justitie in de Spaanse stad wil naar eigen zeggen in het belang van het onderzoek niets loslaten.
Wel zei een zegsman van de regionale regering van Murcia, Joaquín Bascuñana, maandag dat de twee waarschijnlijk ten noordwesten van Murcia, in Molina de Segura, door geweld om het leven zijn gekomen.
Vruchtbaarheidskliniek
Visser en Severein kwamen vaker in Murcia waar Visser heeft gewoond en gevolleybald in de jaren 2010-2012. Ze hadden 14 mei een afspraak in een vruchtbaarheidskliniek.
Ze waren daar eerder en stonden bekend als punctueel. Toen ze niet kwamen opdagen groeide de vrees voor een misdrijf. De politie in Murcia bestempelde de verdwijning al snel als ''verontrustend''.
Advocaat
De politie heeft ook een advocaat in Murcia vragen gesteld, omdat Visser en Severein op hun laatste reis naar Murcia mogelijk een afspraak met hem wilden maken. De advocaat zou eerder al voor het paar hebben gewerkt.
Ze zouden in de streek ook zaken hebben gedaan en geld hebben geleend, suggereren media in Spanje, waar de belangstelling voor de zaak groot is.
Conflict
De manier waarop de slachtoffers half onder de grond zouden zijn begraven, kan wijzen op een fataal conflict met drugsbendes, speculeerde een Spaans dagblad.
Journalisten in Murcia blogten maandag dat justitie heel voorzichtig te werk gaat omdat de georganiseerde misdaad achter de moorden zou zitten. "Hier zitten geen gelegenheidscriminelen achter en de keuze van de slachtoffers is niet toevallig en geen gevolg van een misgelopen overval", aldus een inschatting van misdaadjournalist Ricardo Fernández van La Verdad de Murcia.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens nu.nl wel.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-zaak-visser.html
[..]
Half onder de grond? Als een soort waarschuwing of zo?quote:De manier waarop de slachtoffers half onder de grond zouden zijn begraven, kan wijzen op een fataal conflict met drugsbendes, speculeerde een Spaans dagblad.
Dat kan ik me ook niet voorstellen. Afleidingsmanoeuvre mislukt.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:40 schreef TLC het volgende:
[..]tsja als je geld leent van louche figuren en het niet meer terug kunt betalen....
ik kan me niet voorstellen dat iemand zo stom is om daar ook maar überhaupt geld van te lenen
Ik las vanmorgen in een ander artikel dat ze zo'n 50 cm onder de grond lagen, dat is in ieder geval niet diep.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Half onder de grond? Als een soort waarschuwing of zo?
Creepy.
Oeps... Jammer dat het zo moest lopen. Roemenen, ook daar natuurlijk. Het zal niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 05:37 schreef El_Matador het volgende:
Vreemd verhaal.
Murcia ken ik niet, maar ze zouden ontvoerd kunnen zijn door een (drugs)bende. 2 boomlange Nederlanders vallen enorm op daar. Als de auto netjes geparkeerd staat, lijken ze te voet geweest te zijn.
Als bekende sporter ben je wel een aantrekkelijk doelwit voor ontvoeringen.
Al hoop ik gewoon dat ze een hele lange nacht hebben gehad en hun welverdiende roes liggen uit te slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |