het was daar al uit de hand aan het lopen natuurlijk, stadium gewoon praten was al voorbijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als ik het goed begrijp wilde moeder nadat zoon zei te zijn geslagen aangifte doen.
In de eerste instantie ga je toch met elkaar praten ipv het zo op de spits te drijven?
Maar goed, er waren ook al rechtzaken over inboedel en weet ik veel wat.![]()
Het klinkt allemaal alsof het beiden niet zo'n fijne mensen zijn in ieder geval.
Huisarts (vrouw) heeft niet met MEDIA gesproken maar met de Raad van Kinderbescherming die heeft de uitspraak in een rapport gezet waar de NRC uit citeert.quote:
ja, zou kunnen inderdaad, misschien wordt BJZ ook wel in de afscheidsbrief genoemdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien dat de politie daarom denkt dat het een vooropgezet plan is?
Omdat hij ze (waarschijnlijk) heeft vermoord op de dag van de afspraak?
Of ze heeft zoekgemaakt op de dag van de afspraak?
En niet door de route en andere zaken?
Lijkt mij wel logischer eigenlijk..
Omdat de rechter dat zo uitgesproken heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom heb je dan in godsnaam co-ouderschap met elkaar??
Waarom moet er gezegd worden dat de huisarts vrouw is? Is ze dan meer te beinvloeden? Of minder te vertrouwen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Huisarts (vrouw) heeft niet met MEDIA gesproken maar met de Raad van Kinderbescherming die heeft de uitspraak in een rapport gezet waar de NRC uit citeert.
Moeder is meerdere keren bij de huisarts geweest met sporen van huiselijk geweld. Een keer heeft de politie foto's gemaakt van haar blauwe plekken. Ik denk dat je in zo'n situatie de fase van met elkaar praten allang voorbij bent indien je zoon aangeeft dat hij geslagen, door elkaar geschud en vervolgens met kleren aan onder een koude douche is gezet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als ik het goed begrijp wilde moeder nadat zoon zei te zijn geslagen aangifte doen.
In de eerste instantie ga je toch met elkaar praten ipv het zo op de spits te drijven?
Maar goed, er waren ook al rechtzaken over inboedel en weet ik veel wat.![]()
Het klinkt allemaal alsof het beiden niet zo'n fijne mensen zijn in ieder geval.
Of dat moest zo lijken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien dat de politie daarom denkt dat het een vooropgezet plan is?
Omdat hij ze (waarschijnlijk) heeft vermoord op de dag van de afspraak?
Of ze heeft zoekgemaakt op de dag van de afspraak?
En niet door de route en andere zaken?
Lijkt mij wel logischer eigenlijk..
Ik weet zeker dat ik het ergens gelezen heb. Alleen niet meer waarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Maar verzet naar 7 mei kan ik daar niet lezen.
Volgens mij staat er in die opsomming dat de huisarts geen bewijzen van (fysieke) mishandeling bij de kinderen gezien heeft maar wel blauwe plekken bij de moeder?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies. Dat bedoel ik.
Overigens heeft het zelf praten met Bureau Jeugdzorg, maar dan verder niet willen dat Bureau Jeugdzorg er iets mee doet, weinig te maken met concreet de problemen aanpakken cq oplossen.
Wat mij verder opvalt is dat moeder de vader schijnbaar een keer van kindermishandeling heeft beschuldigd zonder dat dit aangetoond is kunnen worden (zie dezelfde opsomming uit het NRC). Later is er overigens volgens diezelfde opsomming van feiten wel een redelijk vermoeden van kindermishandeling geweest door de vader.
Een rechter kan dat nooit opleggen bij ouders die slecht met elkaar door een deur kunnen. Dat kan alleen als de ouders dit zelf graag willen!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Omdat de rechter dat zo uitgesproken heeft.
En dat zou gaan eindigen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom moet er gezegd worden dat de huisarts vrouw is? Is ze dan meer te beinvloeden? Of minder te vertrouwen?
vond dat ook al opmerkelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom moet er gezegd worden dat de huisarts vrouw is? Is ze dan meer te beinvloeden? Of minder te vertrouwen?
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Mula het volgende:
[..]
Moeder is meerdere keren bij de huisarts geweest met sporen van huiselijk geweld. Een keer heeft de politie foto's gemaakt van haar blauwe plekken. Ik denk dat je in zo'n situatie de fase van met elkaar praten allang voorbij bent indien je zoon aangeeft dat hij geslagen, door elkaar geschud en vervolgens met kleren aan onder een koude douche is gezet.
Omdat dat in principe de nieuwe standaard is waar de overheid op aandringt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kan dat, waarom heeft zij dan geen aangifte van mishandeling gedaan door die ex? Daar lees ik niks over.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in die opsomming dat de huisarts geen bewijzen van (fysieke) mishandeling bij de kinderen gezien heeft maar wel blauwe plekken bij de moeder?
Nee omdat ik huisartsin zo'n raar woord vind, geen bijzondere bijbedoeling mijn huisarts is ook vrouw.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
quote:Er wordt een afspraak gepland op 25 april om het te besproken. de vader laat weten dan niet te kunnen. Op de dag van de nieuwe afspraak, op 7 mei, wordt zijn lichaam gevonden in een recreatiegebied in Doorn.
Wat moest zo lijken?quote:
Dat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat dat in principe de nieuwe standaard is waar de overheid op aandringt.
En als de vader dat graag wil dan moet je behoorlijk sterk staan om hem dat te weigeren of ontnemen.
Wat moest ze anders zeggen ? Opvliegende hufter kan ze ook niet maken toch ? Dus omschrijft ze het maar netjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef Rachilda het volgende:
[..]
vond dat ook al opmerkelijk
vond het woord "temperamentvol" ook opmerkelijk
misschien willen ze een affaire tussen huisarts en vader suggereren, want hoe weet ze anders dat hij temperamentvol is
heb daar ook vraagtekens overquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kan dat, waarom heeft zij dan geen aangifte van mishandeling gedaan door die ex? Daar lees ik niks over.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef rever het volgende:
Dat was de versoberde omgangsregeling die hem volgens zijn omgeving erg dwars zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |