Staat in die uitspraken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:25 schreef hartloper het volgende:
[..]
Gewoon tellen in het BJZ rapport
Jij hebt dat rapport niet.
De psychische mishandeling van zowel van vader als moeder is vrijwel zeker het geval geweest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon waar zijn dat hij ze mishandelde. Niet alles levert zichtbare sporen op.
Zijn die dat niet altijd in een vechtscheiding?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet hebben ze alle twee de kinderen als wraakmiddel ingezet.
Zij in eerste instantie door hem van mishandeling te beschuldigen en aan te sturen op een versobering van de omgangsregeling. Hij door ze ultiem van haar af te pakken.
Typische vrouwen (subtiel en zuigerig) en mannen (rauw en recht voor z'n raap) manieren. Slachtoffers zijn, in beide gevallen, de kinderen.
Ik dacht gelezen te hebben dat de rechter dat bepaald heeft, bjz gaat niet over die uitspraken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die beschuldigingen kunnen waar zijn. En Bureau Jeugdzorg stelde die versobering voor.
Zet maar neer dan. Ik zie het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:29 schreef hartloper het volgende:
[..]
Staat in die uitspraken.
Gewoon kijken en tellen
Ik doelde op lichamelijke. Er zijn manieren om geen sporen achter te laten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:29 schreef eight het volgende:
[..]
De psychische mishandeling van zowel van vader als moeder is vrijwel zeker het geval geweest.
Ik zei niet dat ze het bepaald hebben. Ik zei dat ze het voorstelden. Dat is hun advies aan de rechter. En zoals ik het las is die rechtszaak nog niet geweest, maar moest die nog komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:29 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat de rechter dat bepaald heeft, bjz gaat niet over die uitspraken.
Het valt me wel op in deze reeks dat jij er iedere keer als de kippen bij bent om speculaties rondom het aandeel in de vechtscheiding van de moeder, in de kiem te smoren. Speculaties over het karakter, gedrag en eventuele psychische stoornissen, die (nog) nergens op zijn gebaseerd over de vader, daar heb je dan weer geen problemen mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat postte iemand die zei een vriend van de vader te kennen. Hearsay.
Ah dus jij bent ook temperamentvol? (Obstinaat)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:27 schreef rever het volgende:
Haha ik vind het eigenlijk wel grappig die achterdocht op dit forum. Heel bijzonder, ik meldde me juist vandaag hier aan voor speciaal dit onderwerp en heb waarschijnlijk meerdere usersnamen. Spooky ik ruik een complot theorie.![]()
Nogmaals ik ben een haar, heb geen meerdere users en kan nogal obstinaat reageren op dit soort topics. Ik dacht dat dit juist zou kunnen op FOK?
Erger nog: iemand die een bekende van vader kende.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, was een verhaal van een bekende van vader.
Aan wie richt je dit bericht? Je komt nl. een beetje narcistisch over.. (no offense)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:27 schreef rever het volgende:
Haha ik vind het eigenlijk wel grappig die achterdocht op dit forum. Heel bijzonder, ik meldde me juist vandaag hier aan voor speciaal dit onderwerp en heb waarschijnlijk meerdere usersnamen. Spooky ik ruik een complot theorie.![]()
Nogmaals ik ben een haar, heb geen meerdere users en kan nogal obstinaat reageren op dit soort topics. Ik dacht dat dit juist zou kunnen op FOK?
Dat het niet bewezen is wil niet noodzakelijkerwijs zeggen dat het niet gebeurd is. Zoals ik al zei: er hoeven geen sporen achtergelaten te worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het valt me wel op in deze reeks dat jij er iedere keer als de kippen bij bent om speculaties rondom het aandeel in de vechtscheiding van de moeder, in de kiem te smoren. Speculaties over het karakter, gedrag en eventuele psychische stoornissen, die (nog) nergens op zijn gebaseerd over de vader, daar heb je dan weer geen problemen mee.
Vind ik opmerkelijk.
Overigens, is het zeker geen speculatie dat tenminste 1 keer de vader - objectief meetbaar gezien - de vader waarschijnlijk ten onrechte van mishandeling is beschuldigt door de moeder, afgaande op de punten uit het BjZ rapport.
Bijna, ik kan obstinaat reageren. Maar ik zal niet ontkennen dat ik waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis hebquote:Ah dus jij bent ook temperamentvol? (Obstinaat
Da's dan jouw probleem. Vermoorden van kinderen staat er wat mij betreft ff los van. Ik heb al eerder gezegd wat ik daar over denk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:12 schreef rever het volgende:
Kinderen tussen ruziënde ouders zijn beter af dan kinderen die vermoord worden door hun eigen vader. Als je dood bent ben je, bijna, altijd slechter af. De kinderen waren gezond, gingen naar school hadden een dak boven hun hoofd. Weet je hoeveel kinderen er tussen ruziënde ouders in zitten? Dat wordt erg druk met kinderbegrafenissen als ze nu beter af zijn. Excuus maar ik word altijd erg fel als het over het vemoorden van kinderen gaat.
in het ADquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:29 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat de rechter dat bepaald heeft, bjz gaat niet over die uitspraken.
quote:In een reactie zei de Raad tegen het ANP de inhoud van het rapport, zoals dat in de krant staat, 'in grote lijnen te herkennen'. Het onderzoek naar de broers was in de afsluitende fase, aldus een woordvoerder, en het rapport zou naar de rechter worden gestuurd. Die zou vervolgens een besluit nemen over de jongens.
Het ging wel opvallen ja!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het valt me wel op in deze reeks dat jij er iedere keer als de kippen bij bent om speculaties rondom het aandeel in de vechtscheiding van de moeder, in de kiem te smoren. Speculaties over het karakter, gedrag en eventuele psychische stoornissen, die (nog) nergens op zijn gebaseerd over de vader, daar heb je dan weer geen problemen mee.
Vind ik opmerkelijk.
Overigens, is het zeker geen speculatie dat tenminste 1 keer de vader - objectief meetbaar gezien - de vader waarschijnlijk ten onrechte van mishandeling is beschuldigt door de moeder, afgaande op de punten uit het BjZ rapport.
Inderdaad, ik heb al een poosje het vermoeden dat Whiskers2009 een bekende van de moeder is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Vind ik opmerkelijk.
- En dat jij een wijsneus bent die alle open deuren intrapt en lekker doorgaat met speculeren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:34 schreef hartloper het volgende:
Mensen laten we toch gewoon accepteren dat:
- vader de kids heeft vermoord uit wraak tegen zijn ex schoonfamilie en zijn ex vrouw
- de kinderen hadden mijn inziens een vreselijk leven vanaf 2008, of eerder
- de vrouw wilde vader een hak zetten door hem te beschuldigen bij de politie en BJZ dmv leugens
- de vader kon dit niet verkroppen en is geknapt en heeft uit wraak iets vreselijks (fouts) gedaan
- vader en moeder zijn beide mijn inziens geen goeie ouders geweest ivm strijd om kinderen
- gewoon een triest gezinsdrama, waar buiten de kids, iedereen schuldig aan is
- de politie het in onderzoek heeft en wij als burgers hier niet in thuis zijn
- je in deze zaak niet meer weet wat waar is en wat niet want de media blaast alles op
- dat burgerzoekacties nutteloos zijn
Je quote raarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:34 schreef rever het volgende:
[..]
Bijna, ik kan obstinaat reageren. Maar ik zal niet ontkennen dat ik waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |