4x een aanklacht en steeds weer zonder resultaat zet aan het denken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Stond in de opsomming van punten uit het rapport van BjZ in het NRC:
[..]
Maar waarom ZIJ hen mee heeft gegeven?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom HIJ het deed is wel duidelijk he.
Retoriek... you're doing it wrong.
Eh ja, ik ben het met je eens he.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:22 schreef hartloper het volgende:
[..]
Maar waarom ZIJ hen mee heeft gegeven?
Dan heb je serieus je verstand niet gebruikt mijn inziens
Juist dat, dat is van haar denk ik een harde manier geweest om hem te pakken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:22 schreef sig000 het volgende:
4x een aanklacht en steeds weer zonder resultaat zet aan het denken.
Als dat het geval is geweest wel ja, maar ik weet dan weer niet waar jij die 4 keer vandaan haalt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
En waar lees je dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft normaal quoten, dit begint storend te worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef rever het volgende:
[..]
Goh waar heb ik dit eerder gelezen...Oh wacht dit schreef ik zelf in het vorige draadje. Ja zinnige dingen. (sorry kan het niet laten).
Uit de kringen rond de vader kwamen al zulke geluiden, de informatie die nu naar buiten komt, lijkt dat te bevestigen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:21 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad, die familie van die vrouw inclusief haar zelf hebben behoorlijk met olie bij het vuur gespeeld. Al jarenlang.
Wat er dan gebeurd is zeer triest, zeer fout en zou nooit hebben mogen gebeuren.
Anderzijds had ze het anders moeten aanpakken vrees ik, dan hadden de kids misschien nog geleefd
Onzin. die "4x aanklacht" is nergens officieel en objectief bevestigd. Is hearsay.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:23 schreef hartloper het volgende:
[..]
Juist dat, dat is van haar denk ik een harde manier geweest om hem te pakken.
Hij pakte het anders (zeer fout, laat ik dat voorop stellen) aan. Wraak!
Gewoon tellen in het BJZ rapportquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
En waar lees je dat?
Volgens mij is dat niet objectief bevestigd.
4 lees ik idd. ook nergens. Bovendien had zijn vrouw wel blauwe plekken, iets wat wellicht 'past' bij de term temperamentvol.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dat het geval is geweest wel ja, maar ik weet dan weer niet waar jij die 4 keer vandaan haalt?
Dit is toch allemaal speculatie?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:23 schreef hartloper het volgende:
[..]
Juist dat, dat is van haar denk ik een harde manier geweest om hem te pakken.
Hij pakte het anders (zeer fout, laat ik dat voorop stellen) aan. Wraak!
Het kan ook gewoon waar zijn dat hij ze mishandelde. Niet alles levert zichtbare sporen op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uit de kringen rond de vader kwamen al zulke geluiden, de informatie die nu naar buiten komt, lijkt dat te bevestigen.
Stond in Twitterbericht ergens in 1 van de 2 vorige delen, bron NRC journaliste.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dat het geval is geweest wel ja, maar ik weet dan weer niet waar jij die 4 keer vandaan haalt?
Misschien was het gewoon zijn week en hij heeft hij tegen moeder niet gezegd dat hij op korte vakantie ging en is dat alleen tegen vriendin gezegd? (roep ook maar wat)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:22 schreef hartloper het volgende:
[..]
Maar waarom ZIJ hen mee heeft gegeven?
Dan heb je serieus je verstand niet gebruikt mijn inziens
Die beschuldigingen kunnen waar zijn. En Bureau Jeugdzorg stelde die versobering voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet hebben ze alle twee de kinderen als wraakmiddel ingezet.
Zij in eerste instantie door hem van mishandeling te beschuldigen en aan te sturen op een versobering van de omgangsregeling. Hij door ze ultiem van haar af te pakken.
Typische vrouwen (subtiel en zuigerig) en mannen (rauw en recht voor z'n raap) manieren. Slachtoffers zijn, in beide gevallen, de kinderen.
Jij hebt dat rapport niet.quote:
Hier denk ik net zo over.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet hebben ze alle twee de kinderen als wraakmiddel ingezet.
Zij in eerste instantie door hem van mishandeling te beschuldigen en aan te sturen op een versobering van de omgangsregeling. Hij door ze ultiem van haar af te pakken.
Typische vrouwen (subtiel en zuigerig) en mannen (rauw en recht voor z'n raap) manieren. Slachtoffers zijn, in beide gevallen, de kinderen.
Inderdaad. Die jongetjes hebben de laatste vier jaar een verschrikkelijk leven gehad vrees ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Stond in Twitterbericht ergens in 1 van de 2 vorige delen, bron NRC journaliste.
Kan bestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:27 schreef blanket het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon zijn week en hij heeft hij tegen moeder niet gezegd dat hij op korte vakantie ging en is dat alleen tegen vriendin gezegd? (roep ook maar wat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |