SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
Dit topic staat niet in de reeks?
Edit: ow, nu wel.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Na die 7,5km loop van gisteravond werd ik met een grote glimlach wakker vanmorgen tot ik me opeens bedacht dat ik gisteravond verstijfde achillespezen had. Dus met spanning uit bed gestapt en met moeite naar de keuken geschuifeld (lopen ging echt niet). Na een paar rondjes door huis is het inmiddels weggetrokken en kan ik weer pijnloos normaal lopen.
Iemand enig idee wat dit nou is?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Verzuring?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat zou het ergste niet zijn inderdaadquote:, maar omdat het echt mijn achillespees is en niet mijn kuiten vind ik het wel een beetje eng. Ik heb tot 2,5 maand geleden nooit gesport dus ik kom echt van -10 en wil niet mijn lichaam slopen met iets waarvan ik het gaan doen ben omdat het goed voor me is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Bewezen, van 0 naar 5 km kan binnen drie maanden. Wel drie korte pauzes tussendoor, mede door ruzie met mn schoenen. Ze zaten niet lekker, wat ik ook deed. Verder ging het matig en het laatste stuk was zwaar.
Maar goed, ik slaap slecht en zit niet lekker in mn vel, dus met prachtig weer, pantoffels aan en de wind in de rug vond ik het waarschijnlijk nog steeds kut.
Dus. Ga ik nu even het zweet afspoelen, want dat bijt enorm in mn gezicht, en daarna fijn zielig op de bank hangen en doen of de wereld niet bestaat, ja?
Bah. En mn rozijntjes voor door de havermout waren ook al op.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Vandaag voor eerst 5km aangetikt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:06 schreef LadyOracle het volgende:
Bewezen, van 0 naar 5 km kan binnen drie maanden. Wel drie korte pauzes tussendoor, mede door ruzie met mn schoenen. Ze zaten niet lekker, wat ik ook deed. Verder ging het matig en het laatste stuk was zwaar.
Maar goed, ik slaap slecht en zit niet lekker in mn vel, dus met prachtig weer, pantoffels aan en de wind in de rug vond ik het waarschijnlijk nog steeds kut.
Dus. Ga ik nu even het zweet afspoelen, want dat bijt enorm in mn gezicht, en daarna fijn zielig op de bank hangen en doen of de wereld niet bestaat, ja?
Bah. En mn rozijntjes voor door de havermout waren ook al op.
Gefeliciteerd
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Lastig om er nu iets zinnigs over te zeggen. Voor de zekerheid een beetje extra rust, en daarna verder zien. Toen ik extra ging letten op midden- voorvoetlanding reageerden m'n achillespezen ook een beetje, misschien dat je gisteren (ongemerkt) ook wat anders bent gaan lopen dan je gewend bent?![]()
Ik wil niet zeuren hoor, maar iedereen zegt altijd dat je je lekkerder voelt na sport, en ik wil eigenlijk gewoon een deken over mn hoofd trekken en een zak snoep leeg vreten. :-(“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Tju, wat een oneerlijke winkel in Den Bosch.
Voor vrouwen hebben ze genoeg ( leuke) spullen. Maar voor de mannen bar weinig![]()
Dus nu maar richting Run2day in EindhovenSPOILER: startnummerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het moeilijk om te zeggen hoe ik zelf land, maar ik probeer er wel eens op te letten en volgens mij heb ik een flinke hak landing, maar dat moet ik nog eens een keer goed uitzoeken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:08 schreef hatsaflats het volgende:
Lastig om er nu iets zinnigs over te zeggen. Voor de zekerheid een beetje extra rust, en daarna verder zien. Toen ik extra ging letten op midden- voorvoetlanding reageerden m'n achillespezen ook een beetje, misschien dat je gisteren (ongemerkt) ook wat anders bent gaan lopen dan je gewend bent?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef streamnl het volgende:
Voor vrouwen hebben ze genoeg (en leuke) spullen. Maar voor de mannen bar weinig![]()
Dus nu maar richting Run2day in EindhovenStart nummer met naam! dat lijkt mij zo tof.SPOILER: startnummerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd paar weken geleden aangemoedigd met "kom op nummer 614!!!!"Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ja, met de gewéldige tijd van 35 minuten ex pauzes, dus zeg maar rond de 40 eigenlijk. Als jullie me nu aan willen raken, kan ik me dat goed voorstellen. (Nou ja, na het douchen).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:08 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Vandaag voor eerst 5km aangetikt?
Gefeliciteerd“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:13 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja, met de gewéldige tijd van 35 minuten ex pauzes, dus zeg maar rond de 40 eigenlijk. Als jullie me nu aan willen raken, kan ik me dat goed voorstellen. (Nou ja, na het douchen).gezegevierd, lekker he?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef streamnl het volgende:
Voor vrouwen hebben ze genoeg ( leuke) spullen. Maar voor de mannen bar weinig![]()
Dus nu maar richting Run2day in EindhovenGisteren geweest en Hertzog tubes besteld omdat in mijn kuitmaat de schoenmaat te groot wordt en ik toch geen compressie op mijn voet nodig heb.SPOILER: startnummerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag 2 kortigsrekken, maar verder niet gekeken wat ze hadden want moest nog boodschappen doen en de kleine moest op tijd in bed liggen
Nu even mezelf uit bed dwingen en wat eten en drinken. Heb hoofdpijn omdat ik altijd weinig drink tijdens een horecadienst.. Anders moet ik iedere keer naar het bureau om naar het toilet te gaan en ik ben geen agent dus omslachtig ...![]()
Vandaag ergens wat energie vandaan halen om te lopen, gisteren begonnen met het verbouwen in huis en zo'n keuken eruit slopen vreet toch energie zeg.![]()
![]()
Trots op jezelf zijn! 5KM gehaald, knap hoor!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef LadyOracle het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, maar iedereen zegt altijd dat je je lekkerder voelt na sport, en ik wil eigenlijk gewoon een deken over mn hoofd trekken en een zak snoep leeg vreten. :-(![]()
![]()
Ik heb altijd last van het tegendeel. Ik heb hoofdpijn omdat ik altijd te veel drink tijdens werk in horeca.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heb hoofdpijn omdat ik altijd weinig drink tijdens een horecadienst..Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Mijn hartslagmeter heeft me een verwonding gegeven![]()
(Klein krasje onder mijn borst)
@LadyOracle: Gefeliciteerd met je eerste 5KM!![]()
![]()
Soms voel ik me ook wel zo na het hardlopen, helemaal "leeg" ofzo, maar dat gaat bij mij altijd vanzelf weer over dus gewoon trots op jezelf zijn!
![]()
Thanks. Jullie zijn best lief.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Whaha, als ik drink tijdens mijn werk is mijn beoordelingsvermogen niet meer goed.. En aangezien er "straffen" kunnen volgen uit mijn constateringen blijf ik naar braaf nuchterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van het tegendeel. Ik heb hoofdpijn omdat ik altijd te veel drink tijdens werk in horeca.![]()
![]()
Nachtrustje heeft me goed gedaanscheen doet ook geen pijn meer. Toch écht zoveel mogelijk offroad rennen en asap nieuwe schoenen halen; ze lopen niet meer zo lekker, verre van zelfs, als in het begin.
Dagje essayschrijven nu... al had ik met wat fellrunners meegekund *kras* be strong!Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: