SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 18-05-2013 11:55:34 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het Bogotaanse Spaans is de duidelijkste vorm van de taal en wordt overal in Latijns-Amerika gebruikt voor films en tv-programma's. Niets onduidelijks aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil best met hen praten, maar ik versta ze niet - met dat rare accent van ze.
Ben je wel eens in Staphorst geweest? Ken je een Staphorster? Dat is dag en nacht verschil met de situatie in DenHagistan. Een vergelijking gaat in de verste verte niet op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Binnen de gemeenschap toch zeker wel. Op de reformatorische scholen moeten de vrouwen en meisjes verplicht in een rok tot over de knieën lopen. Daar worden ze ook op aangesproken.
Het gaat natuurlijk om de gedragsregels binnen de gemeenschap, zo groot is dat verschil niet.
De dagelijkse stroom aan berichten over mishandelingen, treiteringen en berovingen in Staphorst doen het beeld wat men over Staphorst heeft natuurlijk niet veel goeds.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:52 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Staphorst geweest? Ken je een Staphorster? Dat is dag en nacht verschil met de situatie in DenHagistan. Een vergelijking gaat in de verste verte niet op.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dagelijkse stroom aan berichten over mishandelingen, treiteringen en berovingen in Staphorst doen het beeld wat men over Staphorst heeft natuurlijk niet veel goeds.
Wanneer ik in Rijssen of Staphorst met mijn Opel Manta Slayer door de straten verspreid, vallen mij afkeurende en boze blikken ten deel. Wanneer ik dat in de Schilderswijk doe, word ik mogelijkerwijs gedwongen mij aan te passen. Misschien zelfs met fysieke dwang.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:52 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Staphorst geweest? Ken je een Staphorster? Dat is dag en nacht verschil met de situatie in DenHagistan. Een vergelijking gaat in de verste verte niet op.
Wat zou jij er van denken als Canada allerlei tuig dat daar geboren is met Nederlandse roots bij ons over de grens zou kieperen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom jezelf problemen op de hals halen? Heeft Europa geen geldtekort? Liggen de bejaarden niet stinkend in bed omdat er geen geld is voor hen? Maar wel om een heel "zorg-en-begeleidingstraject" op te zetten voor het meest zinloze, agressieve, respectloze, vrouw-, homo-, mensonvriendelijke tuig wat maar mogelijk is?
Die gasten die die meid in Amersfoort (waar ik 6 jaar naar school ging) met een gebroken bierfles in het gezicht stampten? Dat verzin je toch niet? Dat WIL je toch niet?
Nationaliteit afnemen, opdonderen, weg. Geen geld, aandacht, zorg, heropvoeding of wat dan ook aan besteden.
Laat du_ke/9999 even 10 recente artikelen erover boven water halen. Hij weet er alles van.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dagelijkse stroom aan berichten over mishandelingen, treiteringen en berovingen in Staphorst doen het beeld wat men over Staphorst heeft natuurlijk niet veel goeds.
ja, een afkeurende blik, zoals je die in elke Nederlandse wijk zult krijgen.. en daar blijft het ook bij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:55 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wanneer ik in Rijssen of Staphorst met mijn Opel Manta Slayer door de straten verspreid, vallen mij afkeurende en boze blikken ten deel. Wanneer ik dat in de Schilderswijk doe, word ik mogelijkerwijs gedwongen mij aan te passen. Misschien zelfs met fysieke dwang.
Ik maak er nu een geintje van. Maar het fysieke aspect is waar de vergelijking met dorpen als Rijssen en Staphorst ophoudt te bestaan.
PS HAIL SLAYER!!!
Je vind het dus rotzooi. Dat is al heel wat vergeleken met een tijdje terug.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat zou jij er van denken als Canada allerlei tuig dat daar geboren is met Nederlandse roots bij ons over de grens zou kieperen?
Ieder land moet zijn eigen rotzooi opruimen.
Wat heeft de criminaliteit er mee te maken? Het gaat 'm toch om de gemeenschapszin?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan lastig, vervelend en terreurgevend? Met familie en al de grens over. Opdonderen uit onze hard opgebouwde rijkdom.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat zou jij er van denken als Canada allerlei tuig dat daar geboren is met Nederlandse roots bij ons over de grens zou kieperen?
Nederland moet opkomen voor het NEDERLANDS belang.quote:Ieder land moet zijn eigen rotzooi opruimen.
Dit is toch wel 1 van je slechtste troll. Wat dacht je voor je hem postte?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat heeft de criminaliteit er mee te maken? Het gaat 'm toch om de gemeenschapszin?
IK ben nooit een knuffelaar geweest van criminele bontkraagjes of moslimfundamentalisten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je vind het dus rotzooi. Dat is al heel wat vergeleken met een tijdje terug.
Vanwaar die ommezwaai?
Er is geen sprake van een ommezwaai. Er is wel sprake van niet goed lezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je vind het dus rotzooi. Dat is al heel wat vergeleken met een tijdje terug.
Vanwaar die ommezwaai?
De status quo-fetisjist. En dat voor een "progressieve" partij... In "vrijdenkend" Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
IK ben nooit een knuffelaar geweest van criminele bontkraagjes of moslimfundamentalisten.
Ik ben alleen niet zo van de onrealistische oplossingen en ook niet zo van de buitensporige angst voor de sharia.
Buitensporige angst is er niet. Recht in eigen handen op basis van een sprookje past hier niet. Op geen enkele manier. Als je daar ook maar 1 cm aan toe geeft ben je je eigen ontwikkeling van je land de zee aan het inschuiven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
IK ben nooit een knuffelaar geweest van criminele bontkraagjes of moslimfundamentalisten.
Ik ben alleen niet zo van de onrealistische oplossingen en ook niet zo van de buitensporige angst voor de sharia.
Volgens mij heeft niemand wat anders gezegd hier.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Buitensporige angst is er niet. Recht in eigen handen op basis van een sprookje past hier niet. Op geen enkele manier. Als je daar ook maar 1 cm aan toe geeft ben je je eigen ontwikkeling van je land de zee aan het inschuiven.
Je beantwoord de vraag niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan lastig, vervelend en terreurgevend? Met familie en al de grens over. Opdonderen uit onze hard opgebouwde rijkdom.
[..]
Nederland moet opkomen voor het NEDERLANDS belang.
Wel of niet, om het even.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand wat anders gezegd hier.
Daar geef je dan ook niet aan toe. Op het moment dat het recht in eigen handen wordt genomen op basis van de sharia wetgeving doe je aangifte.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Buitensporige angst is er niet. Recht in eigen handen op basis van een sprookje past hier niet. Op geen enkele manier. Als je daar ook maar 1 cm aan toe geeft ben je je eigen ontwikkeling van je land de zee aan het inschuiven.
Aandoenlijk, die naïviteit van je.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:05 schreef Montagui het volgende:
[..]
Daar geef je dan ook niet aan toe. Op het moment dat het recht in eigen handen wordt genomen op basis van de sharia wetgeving doe je aangifte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |