Hoe kan dat niet? Dat kan iedereen toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:35 schreef Bosuil24 het volgende:
Ik heb daar niet teveel moeite mee, echter ben ik hier nog geen 7 dagen actief en kan ik nog geen pm's ontvangen en versturen.
Oh, dat heb is dan blijkbaar nieuw... Nooit geweten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:48 schreef Bosuil24 het volgende:
Quote van wat ik krijg als ik een pm wil versturen: MeldingJe moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK! voordat je gebruik kunt maken van het PM-systeem. Je bent nog maar 0,5 dagen lid.
FOK! Private Messaging
Maar nu weer on-topic
Het mag natuurlijk ook gewoon hier neer gezet worden hé, dat is geen probleem, heb je trouwens wel lego?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef kwiwi het volgende:
Als het nog teveel moeite is voor je om elke dag dit topic even te bekijken dan krijg je m'n lego dus niet
ik constateer alleen. Daarnaast kom ik tot deze opmerking door het feit dat je het per kilo wilt kopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:48 schreef Bosuil24 het volgende:
Oké 007, denk jij echt te zien aan mijn mailadres of ik een legohandelaar ben of niet? Overigs verkoop ik wel af en toe het een en ander, maar dit is niet om er geld mee te verdienen. Puur om af en toe financieel of op de zolder een beetje ruimte te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |