abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126668055
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Stier? :?
neem er nog een :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_126668073
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In Amsterdam niet. En blanke potenrammers zijn net zo fout. Ik had het over de zorg die zeer begrijpelijk is.
Als die zorg daadwerkelijk gegrond was had men al eerder op de PVV gestemd. Maar het is kennelijk NIET net zo fout als een blanke een homo neermept. Immers, dan stemt men kennelijk niet op de PVV.. toch..

Ik moet dus altijd een beetje lachen om dit soort voorbeelden. Het geeft namelijk aan hoe bepaalde homo's zelf kennelijk ook iemand anders beoordelen vanwege het feit dat ze mogelijk een andere etnische achtergrond hebben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668079
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verdeeldheid met en heersen over sharia en gewelds/zinlooscriminelen, eh ja, mag het?

De tering, hoeveel camembert moet je vreten om dat IN je land te willen hebben en zo zelfdestructief te denken?

En dan gek staan te kijken dat er idioten als Breivik opstaan... :o de domheid van links is werkelijk grenzeloos
Je moet de opmerkingen van Xa1pt met een stevig korreltje zout nemen. Met andere woorden: het is een trol die dit soort topics opzoekt om te stoken en te rellen. Het knulletje doet de hele dag niets anders.
pi_126668085
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het interesseert me werkelijk niks of vrouwen, homo's en Joden hun rechten straks kwijtraken. Dat zijn ook precies de groepen die altijd Weldenkend Links geweest zijn en de multikul vanaf het begin hebben toegejuicht. Boontje/loontje.
Pim Fortuyn was een homo.
pi_126668087
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze heeft wel een punt. Kijk er staat natuurlijk heel leuk 'Sharia in de Schilderswijk". Maar in hoeverre is daar sprake van? In hoeverre is Shariawetgeving leidend? Of is het feit dat daar mensen rondlopen in gewaden en elkaar aanspraken op bepaalde gedragingen al 'Sharia'.

Afgezien van het bovenstaande is het vreemd dat Salafistische moskeeën zijn toegestaan.
Elk afglijden naar die vorm van zelfbestuur, segregatie, cultureel-religieus racisme en gevaar is fout.

Hell, zelfs de SP waarschuwde daar al jaren voor. Belgie en Frankrijk zijn het voorland van dat soort vreselijke banlieues. En dat in de stad waar de regering zetelt...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_126668108
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verdeeldheid met en heersen over sharia en gewelds/zinlooscriminelen, eh ja, mag het?
Noem het woord sharia, mensen doen het dun in de broek en je hebt de discussie op voorhand al gewonnen. Want de sharia, dat môttuh we met ze alle toch niet willen in dit land mensuh?!

quote:
De tering, hoeveel camembert moet je vreten om dat IN je land te willen hebben en zo zelfdestructief te denken?

[quote]En dan gek staan te kijken dat er idioten als Breivik opstaan... :o de domheid van links is werkelijk grenzeloos
Breivik-godwin. _O_
pi_126668111
quote:
18s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Elk afglijden naar die vorm van zelfbestuur, segregatie, cultureel-religieus racisme en gevaar is fout.

Hell, zelfs de SP waarschuwde daar al jaren voor. Belgie en Frankrijk zijn het voorland van dat soort vreselijke banlieues. En dat in de stad waar de regering zetelt...
Als er sprake is van zelfbestuur ja. Is daar hier sprake van? Dat er moet worden opgetreden om erger te voorkomen, dat ben ik met je eens. Maar de overdrijvingen zijn weer niet van de lucht - en de term Sharia is hier kennelijk al helemaal niet aan de orde.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668122
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als er sprake is van zelfbestuur ja. Is daar hier sprake van? Dat er moet worden opgetreden om erger te voorkomen, dat ben ik met je eens. Maar de overdrijvingen zijn weer niet van de lucht - en de term Sharia is hier kennelijk al helemaal niet aan de orde.
Precies.
pi_126668125
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als die zorg daadwerkelijk gegrond was had men al eerder op de PVV gestemd. Maar het is kennelijk NIET net zo fout als een blanke een homo neermept. Immers, dan stemt men kennelijk niet op de PVV.. toch..
Links en moslims houden zich graag bezig met dit soort onnozele spelletjes die de door kutmocro's in elkaar geslagen homo in -nota bene!- Amsterdam geen steek verder helpt.

Ik zeg niet dat de PVV veel oplossingen biedt, maar ze trekken in ieder geval nog een (grote) bek open. De lethargie van de anderen (en met name "homopartij" D66) is nog het ergste mietjesgedrag.

pi_126668127
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:28 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Je moet de opmerkingen van Xa1pt met een stevig korreltje zout nemen. Met andere woorden: het is een trol die dit soort topics opzoekt om te stoken en te rellen. Het knulletje doet de hele dag niets anders.
Volgens mij ben jij een grote troll.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668166
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Links en moslims houden zich graag bezig met dit soort onnozele spelletjes die de door kutmocro's in elkaar geslagen homo in -nota bene!- Amsterdam geen steek verder helpt.

Ik zeg niet dat de PVV veel oplossingen biedt, maar ze trekken in ieder geval nog een (grote) bek open. De lethargie van de anderen (en met name "homopartij" D66) is nog het ergste mietjesgedrag.
Je gaat volstrekt niet in op mijn post, maar lult er wijselijk omheen. De desbetreffende homo vindt kennelijk de achtergrond van diegene die hem neermept belangrijker dan het feit dat hij neergemept wordt. Immers anders had hij al eerder op een partij gestemd die een zogenaamde 'oplossing' zou bieden. Oftewel, die zielige homo's zijn zo racistisch als het maar kan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668172
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een grote troll.
Want? :?
pi_126668188
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:32 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Want? :?
Mensen die een andere mening er op nahouden meteen als trol bestempelen = trolgedrag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668199
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mensen die een andere mening er op nahouden meteen als trol bestempelen = trolgedrag.
Zijn gewoon feiten: bekijk de postgeschiedenis van Xa1pt maar eens.
pi_126668203
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je gaat volstrekt niet in op mijn post, maar lult er wijselijk omheen. De desbetreffende homo vindt kennelijk de achtergrond van diegene die hem neermept belangrijker dan het feit dat hij neergemept wordt. Immers anders had hij al eerder op een partij gestemd die een zogenaamde 'oplossing' zou bieden. Oftewel, die zielige homo's zijn zo racistisch als het maar kan.
Nee, want de homo op de Veluwe is niet de homo uit Amsterdam. Die laatste wordt met fietskettingen bewerkt en jij vindt het raar als hij het uitschot dat dat doet het land uitgetrapt wil zien? Ik wil hetzelfde als hij en ik zou verwachten dat elke Nederlander die een beetje trots zou zijn op wat er is opgebouwd in al die jaren wil behouden. Homorechten is keihard voor gevochten, maar de eerste de slechtste hersenloze rifaap kan dat teniet doen?

pi_126668238
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, want de homo op de Veluwe is niet de homo uit Amsterdam. Die laatste wordt met fietskettingen bewerkt en jij vindt het raar als hij het uitschot dat dat doet het land uitgetrapt wil zien? Ik wil hetzelfde als hij en ik zou verwachten dat elke Nederlander die een beetje trots zou zijn op wat er is opgebouwd in al die jaren wil behouden. Homorechten is keihard voor gevochten, maar de eerste de slechtste hersenloze rifaap kan dat teniet doen?
De homo die neergemept wordt is een homo die neergemept wordt. Maar de homo die door een Marokkaan neergemept wordt stemt op de PVV, immers het is geen roomblanke die hem neermept. Als een roomblanke hem neermept - dan is dat wel erg, maar dan boeit zijn etnische achtergrond niet en derhalve is de PVV niet de eerste optie die bij hem opkomt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668258
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er misschien mensen die in de Schilderswijk wonen of er vaak komen? Wat vinden jullie van de omstandigheden in je wijk?
Ik woon een paar straten van die 'islamitische driehoek' godzijdank aan de andere kant van het spoor. Zelf heb ik niet veel last van multicultitoestanden waar ik woon bij station hollands spoor. Af en toe moet ik met de tram door de schilderswijk/transvaal en dan kom ik ook langs deze shariabuurt. Helaas wordt er niet overdreven. In zo'n tram ben je op een gegeven moment de enige blanke, niet dat ik dat vervelend vind, maar tussen de lange gewaden voel ik me op zo'n moment toch gewoon de vreemde eend in de bijt en ben ik absoluut niet helemaal op mijn gemak.
pi_126668259
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:34 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

De Marokkanen zijn na de watersnoodramp gekomen. Zij hebben het land daarna opgebouwd inderdaad. Wat meer dankbaarheid naar hun toe is wel op zijn plaats denk ik. Zij hebben nooit iets voor hun prestaties gevraagd, alleen maar vrijheid.
Salaris. Wat moet je nog meer? Als ik werk, krijg ik ook alleen maar salaris. Of moet ik opeens respect krijgen voor mijn andere activiteiten? Moeten pedofielen die de afsluitdijk gebouwd hebben opeens een platform voor hun viezigheid?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_126668283
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:37 schreef Mestras het volgende:

[..]

Ik woon een paar straten van die 'islamitische driehoek' godzijdank aan de andere kant van het spoor. Zelf heb ik niet veel last van multicultitoestanden waar ik woon bij station hollands spoor. Af en toe moet ik met de tram door de schilderswijk/transvaal en dan kom ik ook langs deze shariabuurt. Helaas wordt er niet overdreven. In zo'n tram ben je op een gegeven moment de enige blanke, niet dat ik dat vervelend vind, maar tussen de lange gewaden voel ik me op zo'n moment toch gewoon de vreemde eend in de bijt en ben ik absoluut niet helemaal op mijn gemak.
Wat wordt niet overdreven? Wees eens wat concreter?
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668284
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De homo die neergemept wordt is een homo die neergemept wordt. Maar de homo die door een Marokkaan neergemept wordt stemt op de PVV, immers het is geen roomblanke die hem neermept. Als een roomblanke hem neermept - dan is dat wel erg, maar dan boeit zijn etnische achtergrond niet en derhalve is de PVV niet de eerste optie die bij hem opkomt.
Precies, dat weerspreekt dus niet dat veel (Amsterdamse) homo's of nichten die solidair zijn met hen op de PVV gestemd hebben om dat tuig weg te krijgen, precies wat ik zei.

Overigens is de bewering dat er meer roomblanke homomeppers zouden zijn discutabel. Absoluut wellicht wel, relatief (Marokkanen vormen wat, 5% van de samenleving?) gezien zeker wel.

pi_126668318
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:37 schreef Mestras het volgende:

[..]

u is een xenofoob, racist en minderwaardig mens.

Het standaardcamembertantwoord en "zo heeft Tampert weer een zaak opgelost"

zaterdag 18 mei 2013 @ 10:41:04 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126668322
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:38 schreef Oud_student het volgende:
Discussie omtrent moslims voltrekt zich altijd via de geijkte patronen:
- Er wordt gewezen naar anderen (In Staphorst gebeurt het ook)
- Het wordt gebagatelliseerd, na het eerst ontkent te hebben
- de discriminatie kaart wordt gespeeld
- "er zijn ook goede moslims"

Het trieste van dit alles is dat je het 20 jaar geleden hebt kunnen zien aankomen, net als de vergrijzing.
De politiek, de media en een groot deel van het publiek hier, doet net alsof het een verrassing is.

En natuurlijk het "argument" dat het niet waar is / geen gevaar is omdat Wilders het heeft gezegd.
M.i. is er geen enkele plaats in Nederland voor een op religie gebaseerde wetgeving, dus ook geen sharia. Leden die onder een dergelijke structuur willen leven mogen van mijn part direct hun heil elders zoeken. In dit geval: Saudie Arabië.

Echter, die tendens van sommigen om te doen alsof de sharia ieder moment Nederland gaat overnemen vind ik bespottelijk, en ergens ook wel een affront jegens miljoenen Nederlanders. Alsof die 5000 radicalen hun wil kunnen opleggen aan de 1,6 miljoen Nederlanders die niks van sharia wil weten. Alsof vrouwen in Nederland zo onmondig zijn dat ze het zullen pikken dat ze sluiers en burka's moeten gaan dragen. Alsof mannen per direct alcohol en varkensvlees gaan mijden.

Iedere op religie gebaseerde wetgeving die de huidige grondwet zou vervangen is kansloos in Nederland. En dat is maar goed ook.

Beetje de zaak in perspectief zetten, svp.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126668328
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies, dat weerspreekt dus niet dat veel (Amsterdamse) homo's of nichten die solidair zijn met hen op de PVV gestemd hebben om dat tuig weg te krijgen, precies wat ik zei.

Overigens is de bewering dat er meer roomblanke homomeppers zouden zijn discutabel. Absoluut wellicht wel, relatief (Marokkanen vormen wat, 5% van de samenleving?) gezien zeker wel.
Dat laatste is volledig irrelevant, tenzij je (zoals de PVV homo's) volledig gefocust bent op etniciteit. Dergelijke lieden beschouw ik als minderwaardig, niet vanwege hun homozijn, maar vanwege de focus op etniciteit. En het eerste wat je stelt duidt dus precies op het achterlijke aspect wat ik dus aankaart.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668350
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

u is een xenofoob, racist en minderwaardig mens.

Het standaardcamembertantwoord en "zo heeft Tampert weer een zaak opgelost"
Wat vond jij racistisch / xenofoob aan dit verhaaltje? Waar ik overigens nog niet iets vreemds in heb constateren. "Ik zie mensen met lange gewaden en voel mij niet op mij gemak''.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668356
Tijd voor actie ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')