Welk idee?quote:
Afkeurend kijken is niet passief in mijn ogen. Overigens is de sociale druk daar ook vaak erg actief.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van passief naar actief is voor veel mensen een grote stap.
Er worden mensen daar heel actief op aangesproken als de was op zondag buiten hangen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk idee?
Dat iemand iets denkt en het daarbij houd of dat iemand denkt dat hij het recht heeft om jou op je "fouten" aan te spreken en het geloof er bij te halen?
Wat is daar precies hetzelfde aan?
De mening van de persoon.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk idee?
Dat iemand iets denkt en het daarbij houd of dat iemand denkt dat hij het recht heeft om jou op je "fouten" aan te spreken en het geloof er bij te halen?
Wat is daar precies hetzelfde aan?
Als je daar gaan wonen weet je zeer goed waar je gaat wonen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er worden mensen daar heel actief op aangesproken als de was op zondag buiten hangen.
Ik woon in Katwijk en mijn zus is nooit aangesproken op welke kleding ze draagt.quote:
Je komt een beetje sarcastisch over en mensen reageren op jou met nog meer moslimhaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:43 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Ik pas niks toe. Als ik al iets toepas dam is het: opkomen voor de zwakkeren.
Ik woon in Rotterdam en kan precies hetzelfde zeggen over mijn zus. Nou en?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik woon in Katwijk en mijn zus is nooit aangesproken op welke kleding ze draagt.Of mensen in mijn omgeving.
dat komt dan goed uit want dan kan ik dat weer bestrijden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je komt een beetje sarcastisch over en mensen reageren op jou met nog meer moslimhaat.
erop aangesproken. je kinderen mogen nergens spelen. pinautomaat gaat op zondag gewoon uit. afkeurende blikken overal. pestakties van de buren. en idd; de dominee komt langs om "dingen uit te leggen over het dorp". egwel.....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er worden mensen daar heel actief op aangesproken als de was op zondag buiten hangen.
Ik heb het over de biblebelt, ik weet niet waar jij woont in Rotterdam.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam en kan precies hetzelfde zeggen over mijn zus. Nou en?
Dat is net zo goed bullshit en moet worden aangepakt. Regels in het hele land gelijk en zeker niet lokaal ingegeven door het geloof.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jouw mening over de vergelijking die die dame met Staphorst maakt?
Alles binnen de kaders van de Nederlandse wet, uiteraard.
Het past nou eenmaal niet in het plaatje van de mensen hier die vinden dat moslims eng en gevaarlijk zijn en 99% van hen de samenleving verpest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:54 schreef simmu het volgende:
[..]
erop aangesproken. je kinderen mogen nergens spelen. pinautomaat gaat op zondag gewoon uit. afkeurende blikken overal. pestakties van de buren. en idd; de dominee komt langs om "dingen uit te leggen over het dorp". egwel.....
Katwijk is nou niet echt het meest orthodoxe gebied van de biblebelt. Ik ken een paar mensen uit Katwijk trouwens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb het over de biblebelt, ik weet niet waar jij woont in Rotterdam.
Wat een onzin man.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:58 schreef LXIV het volgende:
Als ik moet kiezen tussen een shariawijk, met strenge sociale en religieuze leefregels of de [b]gemiddelde andere multikulturele wijk in Nederland, vol met drugs, criminaliteit, verkrachting en geweld[/b], dan weet ik het wel.
Inderdaad. Al die Telegraaf-lezende provincialen die denken te weten hoe het leven in de Randstad is.quote:
Gaat dit over Staphorst? Nee. Het gaat over moslims in de Haagsche Schilderswijk. Houd je eens aan het onderwerp, "moderator".quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jouw mening over de vergelijking die die dame met Staphorst maakt?
Alles binnen de kaders van de Nederlandse wet, uiteraard.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaat dit over Staphorst? Nee. Het gaat over moslims in de Haagsche Schilderswijk. Houd je eens aan het onderwerp, "moderator".
Altijd weer 'moslims' als uniforme groep willen zien. Anders wordt het te ingewikkeld zeker?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:05 schreef ocho het volgende:
Ja in het Sharia gedeelte zijn ze zo beschaafd, kunnen wij zeker nog een voorbeeld aan nemen.
Alsof alle Nederlanders aan de drugs en alcohol zijn. En moslims drinken zogenaamd niet, nee gebruiken ook geen drugs, en nee ze handelen ook niet in drugs, breek me de bek niet open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |