abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:20:36 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667199
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Als jij weet dat die afspraak staat, en de vader komt ze ophalen voor een vakantie dan kun je er vrij zeker van zijn dat hij die afspraak vergeten is?
Nee, niet automatisch.
Die afspraak staat voor maandagmiddag of dinsdagmorgen, vader komt ze maandag halen voor een vakantie... weet jij dan al dat ze maandag weggaan?
Kan toch ook na het gesprek op maandag of dinsdag zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:21:47 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126667212
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik dacht dat het ergens was gemeld door de politie? dat de vader zijn omgeving heeft verteld met de jongens naar Lxemburg te gaan?
De moeder is volgens mij niet zijn omgeving.... en het kan dus prima waar zijn (dat hij dat zijn omgeving verteld heeft).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126667216
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Kinderen mogen al met 12 kiezen toch?
Kinderen moet niet hoeven kiezen, als ouders nu eens normaal met elkaar omgaan na een scheiding is er weinig aan de hand.
Laten ze daar maar eens een oplossing voor zoeken, is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het.
Maar je hebt er meestal beide voor gekozen om kinderen te krijgen, zorg dan ook beide dat ze een veilige en gelukkige jeugd hebben.
Nee, ze mogen niet kiezen. Ze mogen hun mening kenbaar maken. De rechter kan dit meenemen in zijn beslissing, maar wil niet zeggen dat dit ook gebeurd. Vaak gaan rechters er wel in mee.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:23:47 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126667233
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ga inmiddels uit van jouw scenario dat ze in het water liggen.
En gezien de vermiste onderbroek verwacht ik dat hij dat ook gepland had en extra schoenen en kleren meegenomen had, en daarbij simpelweg vergeten is een extra onderbroek te pakken.

Hoewel, het er misschien juist op duidt dat hij ze niet te water heeft gelaten, en wel de schone kleren had bedacht, maar dat na de daad bleek dat z'n kleren tot op z'n lijf nat/vies waren, en hij daarom niet toe kon met alleen schone bovenkleding en schoenen.

Die onderbroek is of een gevalletje vergeten, omdat je daar bij "schone kleren aantrekken" niet altijd aan denkt, of die onderbroek is vies/nat geworden terwijl hij dat niet ingecalculeerd had.

Overigens zou een tewaterlating ook weer mee matchen bij iemand die wraak boven de liefde voor z'n kinderen laat prevaleren :{
Ik denk inderdaad nog steeds dat hij ze heeft verdronken en ook heeft verborgen in water. Wat Gia zei vind ik ook niet gek, de grote peel waar het moerassig is.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:24:38 #205
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126667238
Tsjonge na dat artikel in het NRC, zit nu naar mijn dochtertje te kijken en denk wat bestaan er toch een egoïstische klootzakken op deze aardbol. Rillingen lopen toch over je rug bij de gedachte dat mensen dit hun kinderen aandoen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_126667240
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, niet automatisch.
Die afspraak staat voor maandagmiddag of dinsdagmorgen, vader komt ze maandag halen voor een vakantie... weet jij dan al dat ze maandag weggaan?
Kan toch ook na het gesprek op maandag of dinsdag zijn?
Zo'n vakantie staat wel al een hele tijd gepland en is ook overleg over gevoerd. Bij een eventueel prikken van een datum wordt dat wel meegenomen, denkelijk... Dus in die week niet, want dan gaan de jongens weg, op vakantie met... de vader...
I´m back.
pi_126667268
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo'n vakantie staat wel al een hele tijd gepland en is ook overleg over gevoerd. Bij een eventueel prikken van een datum wordt dat wel meegenomen, denkelijk... Dus in die week niet, want dan gaan de jongens weg, op vakantie met... de vader...
Daarom heeft de moeder waarschijnlijk een gesprek gehad en de vader niet. (die dag) Vader ging toch voor een korte vakantie. Wat is kort?
pi_126667276
Hoe kan de krant citeren uit een rapport van de Raad? Heeft familie of politie dit vrijgegeven?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:29:11 #209
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126667277
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:27 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Daarom heeft de moeder waarschijnlijk een gesprek gehad en de vader niet. (die dag) Vader ging toch voor een korte vakantie. Wat is kort?
tegenovergestelde van lang
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:29:31 #210
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126667279
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:29 schreef moeke1 het volgende:
Hoe kan de krant citeren uit een rapport van de Raad? Heeft familie of politie dit vrijgegeven?
onderzoeksjournalistiek
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_126667283
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:27 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Laatste week van de meivakantie?
Of iig maandag t/m vrijdag?
Ook daarover is niets bekend, waar gingen ze naar toe in Luxemburg, ik neem aan niet kamperen, dus Hotel, huisje? Al betaald?
Of was het toch een spur of the moment thing van die vader?
Waarom laat die moeder dat dan toe?
I´m back.
pi_126667284
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:29 schreef Waaghals het volgende:

[..]

onderzoeksjournalistiek
Oh wat erg. Zou ik niet prettig vinden. Maar schijnbaar niet te voorkomen.
pi_126667292
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laatste week van de meivakantie?
Of iig maandag t/m vrijdag?
Ook daarover is niets bekend, waar gingen ze naar toe in Luxemburg, ik neem aan niet kamperen, dus Hotel, huisje? Al betaald?
Of was het toch een spur of the moment thing van die vader?
Waarom laat die moeder dat dan toe?
Waarschijnlijk lag er een omgangsregeling, uitvoerbaar bij voorraad. Dan moet je ze meegeven.
pi_126667299
JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 09:28:54 Gesprek zou dinsdag plaats vinden. Dit alles schrijft de Raad van Kinderbescherming in rapport over gezin meld NRC. #vermistebroertjes reageer retweet
pi_126667308
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:32 schreef moeke1 het volgende:
JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 09:28:54 Gesprek zou dinsdag plaats vinden. Dit alles schrijft de Raad van Kinderbescherming in rapport over gezin meld NRC. #vermistebroertjes reageer retweet
Is dan wel een hele korte vakantie :?
pi_126667310
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:31 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk lag er een omgangsregeling, uitvoerbaar bij voorraad. Dan moet je ze meegeven.
Uitvoerbaar bij voorraad? Ook lullig als het je twee zoons hun leven kost...
Hoe dan ook zo erg slecht was die relatie niet tussen de twee exen, denk ik.
Toch.
Dus gek die OTS.
I´m back.
pi_126667344
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:35 schreef TLC het volgende:
De vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist zouden onder toezicht van Bureau Jeugdzorg worden geplaatst. Dat schrijft NRC Handelsblad op basis van een rapport van de Raad voor de Kinderbescherming.

Ook zou de vader zijn zoons minder vaak mogen zien en zou hij door de politie worden gehoord als verdachte van kindermishandeling.
Waarbij de opmerking hoort dat dit psychische mishandeling was zoals het nu geschreven is.
Wat bij een vechtscheiding niet vreemd is.
Wat wel vreemd is dat bij de vechtscheiding en de daaruit voortvloeiende phychische mishandeling van de kinderen geheel aan de vader toebedeeld worden.

Waar twee kijven twee schuld, ze hadden beter kunnen beslissen om de kinderen tijdelijk in een pleeggezin te stoppen totdat de ouders weer door een deur konden gaan, dan was de kans groter geweest dat de kinderen niet vermost waren geweest.
quote:
Sinds de scheiding van de ouders in 2008 zouden meer dan tien instanties zich hebben bemoeid met het gezin, maar dat zou nauwelijks effect hebben gehad. De Raad voor de Kinderbescherming schrijft volgens NRC in het rapport over het gezin zeer kritisch over die gang van zaken.

Zoekactie

De vader van Ruben en Julian werd op 7 mei gevonden in de bossen bij Doorn. Hij pleegde zelfmoord. De broertjes zijn sindsdien vermist.

De politie en vrijwilligers zoeken intensief naar de jongens. Ook vandaag staat er weer een zoekactie van burgers gepland, in Sittard.

(nos.nl)
pi_126667351
Kan zijn dat vader of moeder de afspraak heeft verplaatst ivm vakantie?
pi_126667366
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:35 schreef klipper het volgende:

[..]

Waarbij de opmerking hoort dat dit psychische mishandeling was zoals het nu geschreven is.
Wat bij een vechtscheiding niet vreemd is.
Wat wel vreemd is dat bij de vechtscheiding en de daaruit voortvloeiende phychische mishandeling van de kinderen geheel aan de vader toebedeeld worden.

Waar twee kijven twee schuld, ze hadden beter kunnen beslissen om de kinderen tijdelijk in een pleeggezin te stoppen totdat de ouders weer door een deur konden gaan, dan was de kans groter geweest dat de kinderen niet vermost waren geweest.

[..]

Wat denk je wat een uhp met de kinderen doet? Daar al eens over nagedacht?
pi_126667382
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:16 schreef moeke1 het volgende:
Ik zit zelf na 3,5 jaar nog steeds in een vechtscheiding, ook ots. Het is idd afwachten tot er iets gebeurd. ( daar wil ik niet aan denken)
Als jeeen vechtscheiding hebt, heb je er zelf ook schuld aan.
pi_126667395
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:37 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Wat denk je dat ouders doen die alleen maar ruzie zoeken.
pi_126667396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:38 schreef klipper het volgende:

[..]

Als jeeen vechtscheiding hebt, heb je er zelf ook schuld aan.
Dat zeg jij. Nooit in een vechtscheiding gezeten zeker? Ik heb ook geen zin dit uit te leggen. Dat is heel ingewikkeld.
pi_126667398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:37 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Dat is een heel zwaar middel toch?
I´m back.
pi_126667402
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:40 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat denk je dat ouders doen die alleen maar ruzie zoeken.
En dan de kinderen uhp? Terwijl ze het goed hebben bij de moeder? Je denkt er wel licht over. Zat andere mogelijkheden waarbij je de kinderen minder schaadt.
pi_126667416
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:40 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Dat zeg jij. Nooit in een vechtscheiding gezeten zeker? Ik heb ook geen zin dit uit te leggen. Dat is heel ingewikkeld.
Niet van mezelf, wel van anderen.
En een vrouw die zich bedrogen voelt kan keihard en zeer gemeen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')