PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:
dank.quote:
Ze hebben toch ook een remake gemaakt van the Thing?quote:
Ja, die draait regelmatig op film 1.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook een remake gemaakt van the Thing?
http://wefut.nl/squad/1511quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef vandermar het volgende:
Die ene kerel leek op Marylin Manson, zonet in die film.
Want er bestaat een normale manier van vermoorden?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
Nou BDIL ik vind dat er niet echt schrik momenten etc in zitten alleen meer dat je zie hoe mensen worden vermoord op een andere ergere manier dan normaal
jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1511
is het goed gekeurd baas ?
onder normaal zie ik gewoon iemand dood schieten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Want er bestaat een normale manier van vermoorden?
quote:
https://www.nifpnet.nl/ni(...)heobservatiepbc.aspxquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
onder normaal zie ik gewoon iemand dood schieten.
En dit is mensen opsluiten in een auto en in die auto in de fik steken.
Jij bent 010 zuid gewend, daar is dit idd niets bij vergeleken.quote:
die is echt slechtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook een remake gemaakt van the Thing?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:21 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Jij bent 010 zuid gewend, daar is dit idd niets bij vergeleken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Daaromquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Dit is niks vergeleken met een avondje op Slinge.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
*bloedtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ligt er aan welke kant van de slingequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Dit is niks vergeleken met een avondje op Slinge.
Als je er een spijker in slaat dan is het normaal jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Het is pas abnormaal als die niet bloedt. Zon jonge stier als jij moet zijn gelukstaaf de hele dag zo diep mogelijk in die zure sloot van mokkeltjes teken.quote:
quote:
Moet je is in Kralingen komen. Hier slaan we elke pauper die niet in een Audi van zijn vadur rijdt helemaal de vernieling in.quote:
nee hij bloed wel echtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Nou blijkt weer dat je een klein kind bent
Avondje Excelsior, LEKKER GEAK, GODVERDOMME SNUIVEN GODVERquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:26 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Moet je is in Kralingen komen. Hier slaan we elke pauper die niet in een Audi van zijn vadur rijdt helemaal de vernieling in.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:26 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Moet je is in Kralingen komen. Hier slaan we elke pauper die niet in een Audi van zijn vadur rijdt helemaal de vernieling in.
En 49 en 48, 47 ....quote:
EX-CEL-SI-OR!! WE DEGRADEREN TOCH NIET AANGEZIEN WE NIET FAILLIET GAAN. eerst naar de uni en dan een witte neus halen op woudesteinquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Avondje Excelsior, LEKKER GEAK, GODVERDOMME SNUIVEN GODVER
Ik voel me eigenlijk nooit echt onveilig in Rotterdam.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:26 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Zal vast een lekker gevoel zijn, elke wedstrijd 0,0 zenuwen omdat je toch niet kan degraderenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
EX-CEL-SI-OR!! WE DEGRADEREN TOCH NIET AANGEZIEN WE NIET FAILLIET GAAN. eerst naar de uni en dan een witte neus halen op woudestein
ik wel, maar dat komt vanwege de ginger haat daarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk nooit echt onveilig in Rotterdam.
Het is volgens mij maar net hoe je over straat loopt.
Pas maar op met dat voetbaltoernooi.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wel, maar dat komt vanwege de ginger haat daar
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas maar op met dat voetbaltoernooi.
Klopt. Al moet ik zeggen dat toen ik laatst wat dieper in Zuid was op mijn fietsje ik me niet helemaal op mijn gemak voelde. Voor de rest moet je gewoon een beetje om je heen kijken en niet te debiel doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk nooit echt onveilig in Rotterdam.
Het is volgens mij maar net hoe je over straat loopt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee hij bloed wel echt
Maar dat komt denk ik door het beugel draadje van mijn vriendin kan dat ?
HAHAHAHAHA DAT ZIJDEN WE OOK ALTIJT OP SCHOOL WANNEER IEMAND EEN PLENS DRINKEN OVER ZICH HEENGREEG HAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee hij bloed wel echt
Maar dat komt denk ik door het beugel draadje van mijn vriendin kan dat ?
JAAA DIE ALIE"N MET DIE VADER LOL XD WEGGEZAPT XDquote:
HAHA ik nie ben vol an mu pik an ut trekke vink eg geilquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
JAAA DIE ALIE"N MET DIE VADER LOL XD WEGGEZAPT XD
WEGGEZAPT NAAR ZAP ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
JAAA DIE ALIE"N MET DIE VADER LOL XD WEGGEZAPT XD
ik denk ut nie.... dah beest kom eg wel terug die zijn eg tu sterruk or!!:P:P:Pquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:36 schreef vandermar het volgende:
HAHAHAHA EIND GOET AL GOEDT DE KAT KOMT WEER OP SEIN SPREECKWOORDELEIKE POOTEN TEREGT
XD
Einde bericht
IK WAGT NUAF TOT HEI KOMDTquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:37 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
ik denk ut nie.... dah beest kom eg wel terug die zijn eg tu sterruk or!!:P:P:P
w8 mar af!!!!!!11!!
NU KOMT UT! KIJK DAN OP DIE CAMRE KUTquote:
Ik speelde gisteren tegen compleet IF BPL team. Hij gaf mij 4-1 battaquote:
Dan mag jij juist posten...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Thorb het volgende:
Mag ik hier nog posten of is het debielen vrijdag.
Ja dat is hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Thorb het volgende:
Mag ik hier nog posten of is het debielen vrijdag.
ik speel met silver in silver cup, maar ik heb die pellinatorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren tegen compleet IF BPL team. Hij gaf mij 4-1 batta
OOOOOWWWWWH BRAAAA BRAAA POOOOW POOOWWWWquote:
Daarom ben jij ook de verbeterde versie, die mag tot half 2 !quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
beetje lullig om te zeggen terwijl 17 minuten geleden mijn internet uitviel
kan ik dan ook met zilveren spelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook de verbeterde versie, die mag tot half 2 !
Hoe weet jij dat nou weerquote:
Kut voor hem.quote:
Die bracht hij in, en die was behoorlijk wat sneller en beter dan de normale variant.quote:
Misschien had ie er wel een training opgezetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:54 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Die bracht hij in, en die was behoorlijk wat sneller en beter dan de normale variant.
Dat zou kunnen. Maar aangezien hij de andere 10 TOTY spelers ook had denk ik eerder dat hij ook TOTY Alonso had.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien had ie er wel een training opgezet
Mascheranoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo, mijn team is af:
[ afbeelding ]
Waar is Benteke..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo, mijn team is af:
[ afbeelding ]
Verkocht met 100k winst, hij zakt wel weer na het weekendquote:
Ze zijn er mooi de hele dag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oeh nice, laat maar zakken die prijs van de TOTS
glitch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:01 schreef Djeetje het volgende:
ik krijg dit bericht: ultradefensive pacewhote. is it even fun playing such antifootball? longballs only.
Maar bij ultradefensive kan je dat zien door die glitch en hij speelde dat juist toewel ik met Pelle in de spits speel die wel even 2 keer scoorde
Massceranorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo, mijn team is af:
[ afbeelding ]
ja dan gaat zijn links of rechts back helemaal bij zijn eigen 16 staan bij een uittrap van jou.quote:
oh ik zie het altijd aan zijn corners en goalkicks..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja dan gaat zijn links of rechts back helemaal bij zijn eigen 16 staan bij een uittrap van jou.
Kwam ik ook pas laatst achter zei iemand op YT
Ja, verzin een alternatief dan waarbij ik TOTS Javi Martinez kan houden zonder Mascheranoquote:
o naja zo kan je het dus ook zienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh ik zie het altijd aan zijn corners en goalkicks..
Ronaldoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, verzin een alternatief dan waarbij ik TOTS Javi Martinez kan houden zonder Mascherano
Ik heb die van mij al verkocht voor 190kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van Tots ArtetaIk twijfel of ik hem nu moet verkopen of nog moet wachten
Hij kan nu nog duurderquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al verkocht voor 190k, had em voor 144k , wel leuk winst
Hmm, weet je of IF Pedro lekker speelt? Daar twijfel ik namelijk over, die had ik ook in overweging genomen namelijk.quote:
Hoeveel is hij nu waard dan? Ga hem denk ik niet verkopen al zou het een tijdelijke stijging kunnen zijn door BPL TOTS natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van Tots ArtetaIk twijfel of ik hem nu moet verkopen of nog moet wachten
Ja, ik heb hem gehad en is een prima spelerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hmm, weet je of IF Pedro lekker speelt? Daar twijfel ik namelijk over, die had ik ook in overweging genomen namelijk.
210k kan ik cdm 352 nu wel voor verkopenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoeveel is hij nu waard dan? Ga hem denk ik niet verkopen al zou het een tijdelijke stijging kunnen zijn door BPL TOTS natuurlijk.
Nou je speel met 2 dramatisch slome cdm's dus een snelle speler die mee verdedigd lijkt me wel handigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hmm, weet je of IF Pedro lekker speelt? Daar twijfel ik namelijk over, die had ik ook in overweging genomen namelijk.
Ja ik wilde IF Busquets proberen, maar kan altijd Fabregas als alternatief doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou je speel met 2 dramatisch slome cdm's dus een snelle speler die mee verdedigd lijkt me wel handig
Ik vind die dode link tussen Messi en je spitsen zo lelijk. Ookal haal je 9 chem met ze.quote:
If busquets die is echt slechtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja ik wilde IF Busquets proberen, maar kan altijd Fabregas als alternatief doen
60/70k stijging al dus, dat is wel netjes. Zal wel komen door BPL Tots dus als je hem toch kwijt wil... maar misschien is hij morgen/zondag nog wel duurder danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
210k kan ik cdm 352 nu wel voor verkopen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik vind die dode link tussen Messi en je spitsen zo lelijk. Ookal haal je 9 chem met ze.
Ik denk sowieso niet dat hij snel nog dropt. Dit is toch de TOTS. Waarom zou die nou nog zakken? En bpl TOTS is er ookalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
60/70k stijging al dus, dat is wel netjes. Zal wel komen door BPL Tots dus als je hem toch kwijt wil... maar misschien is hij morgen/zondag nog wel duurder dan
Nicequote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
SMLENOOOOOOOOOOO
is dit weer een slechte grapquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:27 schreef ThadCastle het volgende:
Ik speel tegen Thorben zijn tweede account.
Nederlandse GT, Arsenal shirt en de goal die hij net scoorde tegen mij. Zal hem zo even uploadenquote:
Eens even gluren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:48 schreef Djeetje het volgende:
http://www.twitch.tv/bateson87hd
voor de liefhebbers.
vrij logisch tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:51 schreef Nystiq het volgende:
Wat is dit dan, klote TOTS rised alleen maar.
8 miljoen coinsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hij is echt de rijkste speler van FUT
ja hij "won" het TOTY team van KSI, dan schiet het wel opquote:
je weet dat hij Barton heeft gekocht voor 15m ?quote:
Ja dan schiet het zeker op maar hoezo "won" ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja hij "won" het TOTY team van KSI, dan schiet het wel op
O is hij datquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je weet dat hij Barton heeft gekocht voor 15m ?
en dat hij elke speler kan kopen etc.
jaa die bekende youtubers kennen elkaar, ik denk dat het gewoon een set-up was...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dan schiet het zeker op maar hoezo "won" ?
ja. En stijgen.quote:
Hoe weet je dat hij een pedo was?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:56 schreef Topiek het volgende:
Maar waarom ik net de politie belde: er stond een pedo voor m'n deur.
Dat gaat echt veel te verquote:
Wat zei je?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Omdat hij vroeg (man van +/- 50 met homo accent), of ik buiten kwam spelen..
Waarheid doet soms pijn, laat hun gewoon. Je hebt gelijk man.quote:
Is wel zo klein tering jong, donder gewoon op als je dit soort misselijke reacties gaat plaatsen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarheid doet soms pijn, laat hun gewoon. Je hebt gelijk man.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is wel zo klein tering jong, donder gewoon op als je dit soort misselijke reacties gaat plaatsen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is wel zo klein tering jong, donder gewoon op als je dit soort misselijke reacties gaat plaatsen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Omdat hij vroeg (man van +/- 50 met homo accent), of ik buiten kwam spelen..
Ik heb de deur dicht gedaan. Had geen zin ertegenin te gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat zei je?
'Mensen die buiten spelen'
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb de deur dicht gedaan. Had geen zin ertegenin te gaan.
Geen idee maar het is best saai om naar te kijkenquote:
player ben je ookquote:
Dan mag het van de wet. Niks pedoquote:
Ja? Mag het vanaf 16? Alsnogquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan mag het van de wet. Niks pedo
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee maar het is best saai om naar te kijken
konko saai is het in ieder geval jaquote:
Hoe heet het?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Op discovery channel is wel een kick programma.
You have been warned.quote:
quote:
Had je toevallig op Facebook (of iets dergelijks) gepost dat je alleen thuis was?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ze hebben even in de wijk gereden en zijn 3x door mn straat gekomen. Verder niets denk ik.
Nee. Nergens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had je toevallig op Facebook (of iets dergelijks) gepost dat je alleen thuis was?
Efebofiliequote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan mag het van de wet. Niks pedo
Ik miste het filmpje niet echt bepaald.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:06 schreef Rijst het volgende:
Voor degene die mijn filmpje hebben gemist.
Vage mensen bestaan er.quote:
Wtf, dat is echt niet normaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vage mensen bestaan er.
Mijn buurmeisje had ook last van rare figuren aan de deur.
Er stond er wel eens snachts iemand door de brievenbus te praten tegen haar en ze had 's nachts haar raampje open bij haar slaapkamer en dan kwam er een hand naar binnen om de gordijnen op zij te doen.
Ze is ook verhuisd maar nu heeft het overbuurmeisje er last van.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:06 schreef Rijst het volgende:
Voor degene die mijn filmpje hebben gemist.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vage mensen bestaan er.
Er stond er wel eens snachts iemand door de brievenbus te praten tegen haar en ze had 's nachts haar raampje open bij haar slaapkamer en dan kwam er een hand naar binnen om de gordijnen op zij te doen.
ja welke RM/RW heeft het beter gedaan ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:07 schreef vandermar het volgende:
Zou Lamela een TOTS krijgen? Wel een aardig goed seizoen gehad.
Pak eens aan die vent danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze is ook verhuisd maar nu heeft het overbuurmeisje er last van.
Ik moet hierbij denken aan Insidiousquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vage mensen bestaan er.
Eigenlijk zou je dan een herder ofzo naast het raam moeten zetten. Hand naar binnen, hapquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vage mensen bestaan er.
Wtfquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja vorige keer had ze me 's nachts gebeld en ging ik snel naar buiten maar toen was er niemand.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pak eens aan die vent danDe politie kan daar toch makkelijk iets aan doen wtf
die gozer zet dus een ladder tegen het huis aan of wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vage mensen bestaan er.
Het is een gelijkvloerse woning.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:11 schreef Djeetje het volgende:
rare mensen op de wereld.
Alleen zat haar slaapkamer dan beneden ofzo ?
Jij bent echt een kasthomoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:12 schreef Topiek het volgende:
Trapz... Jij kan wel helpen. Wacht op die hand, en dan snel je penis erin leggen. Kun je 1 kijken of hij homo is en als hij dat is.. Kijken hoe snel hij wegrent
Er valt weinig vast te houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:12 schreef Topiek het volgende:
Trapz... Jij kan wel helpen. Wacht op die hand, en dan snel je penis erin leggen. Kun je 1 kijken of hij homo is en als hij dat is.. Kijken hoe snel hij wegrent
Je nodigde die kerel van 50 zelf uit hé viespeukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:12 schreef Topiek het volgende:
Ik denk dat hij die man eerst had uitgenodigd maar op het laatste moment heeft bedacht.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je nodigde die kerel van 50 zelf uit hé viespeuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn dan ook alleen maar koeien in Andijk City.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:15 schreef Djeetje het volgende:
gelukkig zijn er niet zulke mensen in Andijk City
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:15 schreef ThadCastle het volgende:
Hij riep gewoon: HEEE MENEER WIL JE MET MIJN PIEMEL SPELEN.
Toen ging Topiek naar zijn andere persoonlijkheid.
Vervolgens kwam die meneer later aan de deur: kom je anders buiten spelen?
Topiek in paniekMijn zusje heeft ook altijd verhalen zonder clou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trek dan altijd dit gezicht
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Haha dat is leukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook altijd verhalen zonder clou.
Ik trek dan altijd dit gezicht
Er staan schapen aan de andere kant van de rivier bij ons jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Er zijn dan ook alleen maar koeien in Andijk City.
jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:17 schreef Bmo89 het volgende:
TOTS gerard gekocht. Zal ik hem een nachtje houden en kijken of de prijzen nog wat stijgen?
Heb er 380 voor betaald. Laagste bin is nu 400.quote:
Pukki?quote:
Joling?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:17 schreef Bmo89 het volgende:
TOTS gerard gekocht. Zal ik hem een nachtje houden en kijken of de prijzen nog wat stijgen?
Depardieuquote:
quote:
HAHA JA GERARD JOLING IDD HAHAHA IK LIG NU NAAST HEM IN BED IK KON OOK GORDON KOPEN MAAR HAD TU WEINUG KOINS!!!!!!!quote:
tijdens Over de vloer ja..met Gordonquote:
En dan zeggen dat ik een kasthomo ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:20 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
HAHA JA GERARD JOLING IDD HAHAHA IK LIG NU NAAST HEM IN BED IK KON OOK GORDON KOPEN MAAR HAD TU WEINUG KOINS!!!!!!!
Ben jij het niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij is al uit de kast.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:21 schreef Topiek het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik een kasthomo ben..
slaap-pedo'enquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:18 schreef Topiek het volgende:
Ooit toen ik 5 was ofzo heb ik wel te maken gehad met een echte pedo.
Ja nu ben je 11 jaar te laat om er iets aan te doenquote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja nu ben je 11 jaar te laat om er iets aan te doen
Wat deed die vent dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:32 schreef Topiek het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Schiedammer_parkmoord
Die dus.
Vragen of ik ook wilde. Dan moest ik waarschijnlijk even mee. Was toen op een handbalveremiging waar mn zus toen was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat deed die vent dan?
Belletjes voor je blazen?
LOLOLOL die krijgtie sowiesoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Als Miranda dadelijk een MOTM kaart krijgt word ik gek.
quote:
Subs kopen? Je kan ook likes en followers kopen dus subs moet ook mogelijk zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die uniqueriggers heeft 92k subs, maar niet heel veel views
hoe dan ?
Lekker heb je net je pack eruitquote:
Wat heb je aan gekochte subs ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:41 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Subs kopen? Je kan ook likes en followers kopen dus subs moet ook mogelijk zijn
Nooit dat je dan partner krijgt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:41 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Subs kopen? Je kan ook likes en followers kopen dus subs moet ook mogelijk zijn
Als mensen zien dat je veel volgers of subs hebt zullen ze eerder volgend.quote:
Ja maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:44 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Als mensen zien dat je veel volgers of subs hebt zullen ze eerder volgend.
Begin van de avond TOTS Begovic en nu nog een IF.quote:
NOG EEN PACK!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Begin van de avond TOTS Begovic en nu nog een IF.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Begin van de avond TOTS Begovic en nu nog een IF.
Haha nee ik heb genoeg geluk gehadquote:
1tjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haha nee ik heb genoeg geluk gehad
ik wacht op de TOTSquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:48 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Die stats en 1,98, moet toch een beest zijn.
Ook meteen 5quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:51 schreef Bmo89 het volgende:
Leuk, even 5 packs geopend, 125k weg. Helemaal niets erin. Laatste keer dat ik het doe, period
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |