Pauperchocoladequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij ook voor mij doen, hè?
Oh.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Duh
Ik ben juist zo blij dat je die aan mijn topic geeft
Waarheidquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pauperchocolade
Als je je meid dan chocolade geeft, minimaal Milka. Want Milka.
Bier zuipen zonder mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
where are your queer party friends
Boh nu voel ik me een oude washing bear. Mijn examens heb ik tig jaren geleden gedaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik had vanmiddag economie examen. Ik moest de hele tijd hieraan denken:
[ afbeelding ]
Zullen we elkaar afwisselen? Zonder Moirapoly bloedt de NB dood, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:46 schreef Monopoly het volgende:
k ga zo wel even wat te bikken maken. de baas heeft honger
Let maar niet op mij, ik blijf namelijk maar examen doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Boh nu voel ik me een oude washing bear. Mijn examens heb ik tig jaren geleden gedaan
eens zal je het halenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Let maar niet op mij, ik blijf namelijk maar examen doen.
Vmbo en havo al gehaald, dit jaar vwo. Komt wel goed.quote:
done deal, wij weten!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zullen we elkaar afwisselen? Zonder Moirapoly bloedt de NB dood, natuurlijk.
Als jij nou even op schiet, ga ik daarna wat voor mezelf maken
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder baard geen koning!
[ afbeelding ]
NB in B&H dichttyfen, al die meuk zit daar nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Die tijden zijn al lang voorbij. Matig wel, ik mis die tijden.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vmbo en havo al gehaald, dit jaar vwo. Komt wel goed.
je blijft maar doorgaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vmbo en havo al gehaald, dit jaar vwo. Komt wel goed.
Ik wist niet wat ik precies wilde doen, dus tja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
je blijft maar doorgaan
Ik? Een neger? Omg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Monopoly het volgende:
Nog even en REZ is de slimste neger op FOK!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik precies wilde doen, dus tja.
Je komt er vast nog wel achterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik precies wilde doen, dus tja.
Erg hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:53 schreef Rezania het volgende:
Jezus, wat de neuk is er met NB gebeurd? Normaal zouden er nu al 3 topic vol zijn op dit tijdstip.
Ja, nu weet ik het.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Je komt er vast nog wel achter
dat klinkt wel heel interessantquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik het.Ik ga in september beginnen aan Life Science & Technology aan de Universiteit Leiden en TU Delft.
Cellen manipuleren, genetische manipulatie, dat soort dingen.
Dat kunnen ze dus al hè.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel interessant![]()
Kloon me een leger wasberen!!!!!111!!!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Tijd voor slapie slapie. Morgenvroeg mijn vacht laten knippen.. ga lekker vroeg want dan is het rustig en ik haat wachten
Meh koop een nieuwe.. Is toch een ander beest enzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat kunnen ze dus al hè.Zo'n bedrijf in Korea kloont honden voor eigenaren, ter vervanging als de oude komt te overlijden.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Tijd voor slapie slapie. Morgenvroeg mijn vacht laten knippen.. ga lekker vroeg want dan is het rustig en ik haat wachten
quote:
Ik snap er echt niks van.quote:Sarah's milk is bold, characteristically thick and buttery like melted vanilla ice cream. Collectors tend to enjoy her as a dessert. A little goes a long way, so take your time. Allow her flavors to permeate the mouth slowly. It's not a race.
Ja, maar dat begrepen die investeerders niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meh koop een nieuwe.. Is toch een ander beest enzo.
Ja, die pagina zat ik net te lezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.whitepowermilk.com/pages/process
Wat
Ze laten meiden melk gorgelen en verkopen dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |