quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoera
Laten we dit vieren.
Dansen, dansen!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef Monopoly het volgende:
Mocht er ooit een Koning der negers komen, dan kan het niemand anders zijn dan Carlton Banks.
Einde discussie.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef Oerbeer het volgende:
Over een kwartiertje heb ik wat vrienden over de vloer. Zojuist waren deze personen met hun stalen paarden vertrokken om ergens een fictieve supertuin uit de grond te trekken om thuis bij te planten
Vraag mij niet waarom ik het als (helaas) semi-nuchtere alles overleefd heb
Over een kwartiertje heb ik wat vrienden over de vloer. Zojuist waren deze personen met hun stalen paarden vertrokken om ergens een fictieve supertuin uit de grond te trekken om thuis bij te planten
Idereen aan de geestverruimende middelen ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef Oerbeer het volgende:
Nee, bedankt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
RASECHTE HOMMO IN MIJN TOPIC!
Wie wil mij aanraken nu?
Er was ook nog een kat bij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
Dit topic verdiend één dansende Hitler.
[ afbeelding ]
Ik snap er echt nog steeds geen kut vanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:36 schreef Oerbeer het volgende:
Nou, er was dus een tuin enzo. En die is ubervet om planten van te raiden (omdat planten zijn daar supernice ofzo) schijnbaar, dus zijn ze daar op de fiets heen gegaan. Ik ben lekker naar huis gegaan maar nu komen ze hier even langs.
Op de één of andere manier doet me dit aan Skyrim en quests denken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:36 schreef Oerbeer het volgende:
Nou, er was dus een tuin enzo. En die is ubervet om planten van te raiden (omdat planten zijn daar supernice ofzo) schijnbaar, dus zijn ze daar op de fiets heen gegaan. Ik ben lekker naar huis gegaan maar nu komen ze hier even langs.
Ik zou hem raken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien wil deze wel, hij was stiekem ook hommo
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou hem raken.Die smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiste smiley EVAR
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die smiley
Mooiste smiley EVAR
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik had vanmiddag economie examen. Ik moest de hele tijd hieraan denken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |