Die had hij niet bij zich. En autistisch als hij was, dacht hij, dan maar geen onderbroek, want de rode is van maandagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:49 schreef Burdie het volgende:
Maar hij heeft zichzelf dinsdag verhangen... Wordt de geruite boxer nu ook gezocht
Meteen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even "ranzige"vraag trouwens.. Iemand hier die in de zorg werkt?
Want ik was bij mijn oma toen ze overleed, en kan me niet herinneren dat ze het meteen liet lopen.. Hoe lang duurt zoiets?
Helemaal niet. Hij had gewoon kleding en schoenen aan, alleen geen onderbroek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:50 schreef hijweer het volgende:
Maar het feit dat zijn boxer kwijt is, wil dat zeggen dat meneer naakt is gevonden en de rest van de kleding er bij lag, behalve de boxer. Of had ie gewoon geen boxer aan toen ie gevonden is. Dat is wat raar, die vergeet je niet lijkt mij. Tenzij je haast hebt....... ja ik geloof dat nog steeds wat ik 20 topics terug typte
Logischquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die had hij niet bij zich. En autistisch als hij was, dacht hij, dan maar geen onderbroek, want de rode is van maandag
?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn moeder hield ook alles binnen, maar misschien heeft de zwaartekracht er ook mee te maken in geval van ophanging?
Sommige mensen hebben voor hun overlijden, omdat ze zo ziek zijn of op sterven liggen natuurlijk geen volle darmen of blaas meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn moeder hield ook alles binnen, maar misschien heeft de zwaartekracht er ook mee te maken in geval van ophanging?
Ze hangen... mijn moeder lag plat? (ja geen idee hoor, ik bazel ook maar wat..)quote:
Dan zou ik eerder een sok gebruiken dan een onderbroek....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef Rachilda het volgende:
over de vermiste onderbroek :
- kan dat hij in zijn broek had gepoept vanwege het gevoel tijdens lugubere bezigheden
- kan zijn dat hij het gebruik heeft om bepaalde dingen schoon te vegen, vb misschien zat er iets van sporen op zijn auto, had verder niks meer bij zich dus dacht ik gebruik wel de onderbroek
Besef me net dat mijn moeder idd een catheter had en alleen nog vocht kreeg toegediend...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben voor hun overlijden, omdat ze zo ziek zijn of op sterven liggen natuurlijk geen volle darmen of blaas meer.
Oh ja!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef maily het volgende:
Ben blij dat hier een mod meeleest...
o... o... o...
Maar het feit dat oma al dagen aan het sterven was, niet meer at, niet meer aanspreekbaar/bij was en alleen lippen bevochtigd kreeg via nat wattenstaafje kan dus verklaren dat ik bij oma verder niks gemerkt heb?quote:
Daar heb je er dan nog twee van....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef hijweer het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder een sok gebruiken dan een onderbroek....
Klopt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het feit dat oma al dagen aan het sterven was, niet meer at, niet meer aanspreekbaar/bij was en alleen lippen bevochtigd kreeg via nat wattenstaafje kan dus verklaren dat ik bij oma verder niks gemerkt heb?
Dus hij trekt zijn schoenen, zijn broek en zijn onderbroek uit om met zijn onderbroek iets schoon te vegen en dan weer zijn broek en schoenen aan...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef Rachilda het volgende:
- kan dat hij in zijn broek had gepoept vanwege het gevoel tijdens lugubere bezigheden
- kan zijn dat hij het gebruik heeft om bepaalde dingen schoon te vegen, vb misschien zat er iets van sporen op zijn auto, had verder niks meer bij zich dus dacht ik gebruik wel de onderbroek
Als je in je broek poept of plast zit het ook op je bovenkleding (als je die aan had)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef Rachilda het volgende:
Oh zo, ik dacht dat jij misschien dacht dat hij ondersteboven hingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hangen... mijn moeder lag plat? (ja geen idee hoor, ik bazel ook maar wat..)
Morgen komt er een opsporingsbericht voor de sokken.quote:
Ik zag ze net op rtvu.nl staan...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt!
Dus... Heeft iemand die jochies toevallig gezien?
Ik weet dat als ze overleden mensen afleggen dat ze dan watten in de aars stoppen zodat er geen ontlasting meer kan ontsnappenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even "ranzige"vraag trouwens.. Iemand hier die in de zorg werkt?
Want ik was bij mijn oma toen ze overleed, en kan me niet herinneren dat ze het meteen liet lopen.. Hoe lang duurt zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |