PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
De topic van de Levenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist weer eens geen TT dus ik liet iemand anders de topic maar openen.
Nee, je lette niet op.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist weer eens geen TT dus ik liet iemand anders de topic maar openen.
Op de xbox issie al 100k duurder als dat ze woensdagavond gingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond
Prijs van TOTS Cazorla ook weer een tikkie gestegen op PS3 zie ik
Wut?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef ThadCastle het volgende:
Prijzen van BPL IFs zijn wel aardig gestegen dit weekend
Atletico lijkt wat meer gemotiveerd te zijn, maar wedstrijd is redelijk in balans. Kwaliteit van Real gaat wel het verschil alsnog maken denk ik. Özil nog op de paal laat tweede helft, maar verder amper kansen buiten de goals.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef ThadCastle het volgende:
Wie is er beter (deze wedstrijd) Atletico of Real?
Wat is de prijs dan daar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op de xbox issie al 100k duurder als dat ze woensdagavond gingen
Dit weekend? Is nog niet eens begonnenquote:
Bijna 500kquote:
Oh weekend begint bij mij vrijdag alquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit weekend? Is nog niet eens begonnen
Jawel, klokslag 5 uurquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit weekend? Is nog niet eens begonnen
Ja sick iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh weekend begint bij mij vrijdag alMaar bedoel dat ze iig vandaag al gestegen zijn dan
Mijn weekend begint vaak op donderdag. Trainen, en daarna biertjes in de kantine, en soms nog even de stad inquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:35 schreef Bmo89 het volgende:
Zit een van jullie klojos te mass bidden op fitness kaarten op de ps3?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:35 schreef Bmo89 het volgende:
Zit een van jullie klojos te mass bidden op fitness kaarten op de ps3?
quote:
quote:
Geef je spelers af en toe gewoon wat rust manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr gr
Dat was BMO89's goudmijntje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geef je spelers af en toe gewoon wat rust man
Erg goed. Voor hoeveel koop je ze?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr gr
Oquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het ging mij om de term klojo's.
Haha maak je niet druk jongen, ik haal er nog meer dan genoeg binnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat was BMO89's goudmijntje.
Hij was zo vriendelijk om het met ons te delen.
2 en 3 vind ik eerlijk gezegd niet heel bijzonder. Maar wie scoort die eerste?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef pascal08 het volgende:
Een paar goals die ik deze week heb geüpload, maar vergeten ben te posten.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/157089403
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/156979107
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/155415077
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha maak je niet druk jongen, ik haal er nog meer dan genoeg binnen.
Zuniga, echt een heerlijke speler. Erg compleet en altijd gevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 en 3 vind ik eerlijk gezegd niet heel bijzonder. Maar wie scoort die eerste?
Jij kiest je teamquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee maar zeg eerlijk dat ik een heel slecht team had
Ik weet waar je huis woontquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]goed zo
Maar ik ben wel bang dat je de geotag uit mijn foto haalt.
Gast..quote:
quote:
Op 1 gelijkspel na is dat inmiddels jouw streak tegen mij ookquote:
1600 blijkbaar iets te veel van goede.quote:
Het ergste is nog dat hij echt op een klein kutschermpje kijkt. Als ze er nou gewoon een fatsoenlijk scherm neer zouden zettenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Sierd is zo scheel altijd als hij op dat kleine kutschermpje kijkt in zijn bezemkast.
100k voor IF santi? Wtfquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Verkocht binnen 5 minuten
iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Sierd is zo scheel altijd als hij op dat kleine kutschermpje kijkt in zijn bezemkast.
Prijs is aan het dalen. 2 uur geleden waren die van 1400 binnen tien minuten weg nu duurt het ongeveer 40 minuten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1600 blijkbaar iets te veel van goede.
1500 lukt nog wel
Duh zijn normale prijs is normaal 75kquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Duh. Zijn SIF is 150k, TOTS is bijna 400k.
Atletico houdt het niet lang zo volquote:
Xbox zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Duh zijn normale prijs is normaal 75kPlus zijn SIF maar 125k
Zo niet nee, maar daarvoor hadden ze het wel goed voor elkaar. Zelfs iets gevaarlijker na rust.quote:
Ja ik weet niet of je het door had maar ik en Thad spelen op xbox jaquote:
ja ik snap dat ook echt nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hij echt op een klein kutschermpje kijkt. Als ze er nou gewoon een fatsoenlijk scherm neer zouden zetten
YWquote:
Ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of je het door had maar ik en Thad spelen op xbox ja
Anders bewaar ik ze wel gewoonquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Prijs is aan het dalen. 2 uur geleden waren die van 1400 binnen tien minuten weg nu duurt het ongeveer 40 minuten.
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:
Als ze vannacht 140k heeft verdiend kan het me geen reet schelen met watquote:
Heb je al Aliadiere gekocht ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo niet nee, maar daarvoor hadden ze het wel goed voor elkaar. Zelfs iets gevaarlijker na rust.
Bewaar gewoon, prijzen stijgen wel weerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Anders bewaar ik ze wel gewoon![]()
Die worden nog wel duurder dan 1400.
mijn harde batta vergetenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op 1 gelijkspel na is dat inmiddels jouw streak tegen mij ook
Nou ben jij van alle xboxxers wel degene waar ik het minst graag tegen speel (oftewel je bent het beste, en volgens mij heb ik bijna tegen iedereen gespeeld)
Nou is dat niet met FUT. Dan geef ik je batta natuurlijk![]()
Alles wat ik nu op de watchlist heb staan bewaar ik wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:54 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Bewaar gewoon, prijzen stijgen wel weer
Vorige week al ja, speelt wel fijn opzich. Het is net alsof hij 5* wf heeft..echt alles vloog binnen met zijn linker. Alleen jammer van de fucking hoge acceleration en relatief lage sprint speed..hij valt echt stil en dat is zo krom soms..dan denk je een dikke voorsprong te hebben en ben je hem ineens kwijt..Dan heb ik het liever andersom zoals Diego Mauricio.quote:
Ik heb jou ook weleens harde batta gegevenquote:
Niets bewaren, juist nu moet je lekker doorpakken. Als het laatste TOTS is geweest dan moet je bewaren. Zolang er pakjes geopend worden gaat die prijs echt niet veel meer stijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alles wat ik nu op de watchlist heb staan bewaar ik wel.
Zo slecht is hij nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Insidious op tv, ik ga echt spijt krijgen dat ik hem ga kijken denk ik
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Insidious op tv, ik ga echt spijt krijgen dat ik hem ga kijken denk ik
Je bent 6?quote:
Daar hebben wij een woord voor in Brabant..quote:
Zo fucking irritantquote:
Lijkt het wel op ja. Real faalt en Atletico weet niet meer wat aanvallen isquote:
Jij hebt t niet zo op falcao hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef vandermar het volgende:
Falcao niet gescoord. Het verbaast mij ook niet, al sinds december geen bal tegen de touwen geschoten.
Als ze de CL winnen, wordt 'ie onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
NIF Lewandowski is nog aardig aan de prijs.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
NIF Lewandowski is nog aardig aan de prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke zweetneus van je sokken krijg iedereen. En zo is het.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:13 schreef Bmo89 het volgende:
Dit shirt is zo gruwelijk heSmaken verschillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Denk dat jij een shirt met een foto van een bouwwerk in breda ook wel vet zou vinden.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:13 schreef Bmo89 het volgende:
Dit shirt is zo gruwelijk heStandaard zwart shirt en een foto'tje erop laten drukken, 10 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Jij zou een shirt met Joep Schreuder erop ook vet vindenquote:
De Grote Kerk bedoel je? Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Denk dat jij een shirt met een foto van een bouwwerk in breda ook wel vet zou vinden.
Mooi initiatief dat 010 gebeuren in Rotterdam, creëert wel een identiteit waar elke Rotterdammer zich wel in kan vindenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Denk dat jij een shirt met een foto van een bouwwerk in breda ook wel vet zou vinden.
Volg ze al een paar jaar, ze pakken het echt heel goed aan marketingtechnisch gezien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mooi initiatief dat 010 gebeuren in Rotterdam, creëert wel een identiteit waar elke Rotterdammer zich wel in kan vinden
Er komt nog een MOTM van de spaanse beker. Dan wssquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
komt er nog een happy hour, of is er al 1 geweest? of geen van beide?
Vannacht denk ik, nadat de MOTM bekend is gemaakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
komt er nog een happy hour, of is er al 1 geweest? of geen van beide?
En we weten hoe dat is verlopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
In Eindhoven doen we dat veel slimmer. Gaat alle Citymarketing gewoon in spelers voor PSV
Jij denkt toch niet serieus dat ik daar in mijn vrije tijd in zou gaan rondlopen?quote:
Iedereen praat over Eindhoven. Alle reclame is goede reclamequote:
Sinds die ouwe gek daar weg is zijn er niet veel talenten meer binnengekomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Psvproberen ze ajax na te doen alleen psv heeft nou eenmaal niet het netwerk ervoor
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Psvproberen ze ajax na te doen alleen psv heeft nou eenmaal niet het netwerk ervoor
Napratenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
Verlenging dus, Ronaldo had gewoon rood moeten krijgen voor napraten
Jawel Bazoerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Sinds die ouwe gek daar weg is zijn er niet veel talenten meer binnengekomen.
Ik heb hier nog 6000 zwarte t-shirts op zolder en een drukpersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Standaard zwart shirt en een foto'tje erop laten drukken, 10 euro.
Napraten? Je kunt toch alleen rood krijgen voor natrappen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
Verlenging dus, Ronaldo had gewoon rood moeten krijgen voor napraten
En de rest van de B1 en wat er in het eerste staat. Jeugdopleiding my arse. Koopopleiding.quote:
Dacht ik eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet serieus dat ik daar in mijn vrije tijd in zou gaan rondlopen?![]()
Lol, typo, ik bedoel natrappen, lol, hahahahquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Napraten? Zei de scheids verlenging en zei hij dat toen ook ofwat
?
Fokcrew achter en voorop de borst je usernamequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 6000 zwarte t-shirts op zolder en een drukpers![]()
Verzoekjes zijn welkom
Ik heb het gevoel dat dit serieus isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 6000 zwarte t-shirts op zolder en een drukpers![]()
Verzoekjes zijn welkom
Typo? Er missen letters en er zitten een aantal op de verkeerde plaatsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lol, typo, ik bedoel natrappen, lol, hahahah
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Napraten? Je kunt toch alleen rood krijgen voor natrappen?
#TeamFUTquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fokcrew achter en voorop de borst je username
Fok! Knokploegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fokcrew achter en voorop de borst je username
Precies. Kleren maken de manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk wel.
Trainingsbroek, matje in je nek en gaan
Wat voor badge kreeg je nu dan? Gewoon een random badge van een club of iets speciaals?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef fetss het volgende:
3-0
4-1
2-0
3-1
En de BPL cup is binnen, meteen discarden die tyfusbadge
Ik kreeg die van Man Utdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor badge kreeg je nu dan? Gewoon een random badge van een club of iets speciaals?
Ok Darrylquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
En de rest van de B1 en wat er in het eerste staat. Jeugdopleiding my arse. Koopopleiding.
Over wat heb je het nuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
En de rest van de B1 en wat er in het eerste staat. Jeugdopleiding my arse. Koopopleiding.
Mijn vader heeft vroeger een zeefdrukkerij gehad, we drukte toen partijen voor o.a. c&a en h&mquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit serieus is
Waarom de fuck? Zag je een gat in de markt
Nu komt het.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, het valt me nu nog mee met hoe eng hij is
Goeie tip gevenquote:
Oh oke. Haha wel handig voor vrijgezellenfeestjes enzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vroeger een zeefdrukkerij gehad, we drukte toen partijen voor o.a. c&a en h&m![]()
Toen hij overleed zijn we met het bedrijf gestopt maar bleven er een shitload aan onbedrukte t-shirts over. Toen heb ik er een paar dozen tussenuit gepikt en op zolder gezet
Ook handig als je shirts nodig hebt omdat de andere in de was zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh oke. Haha wel handig voor vrijgezellenfeestjes enzo
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ook handig als je shirts nodig hebt omdat de andere in de was zitten
Gescoord?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het begint al creepier te worden
Ja ik weet het niet, ze staan daar al wat jaartjes en ik doe er niks mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh oke. Haha wel handig voor vrijgezellenfeestjes enzo
Dat zei EA niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ea zei dat ronaldo de meeste kans heeft op een motm
Mag ook wel met die zaadverdedigers in de BBVAquote:
Karma.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik ben wel depressief geraakt van mn reeks nederlagen tegen kamikazei
Heb je my name is earl wel eens gezien?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je my name is earl wel eens gezien?
Ronaldo had eigenlijk rood moeten hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ea zei dat ronaldo de meeste kans heeft op een motm
Ook dat is een kant van voetbal. De sport die we toch allemaal erg hoog hebben zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had alles gewonnen vandaag en nu verlies ik 1x en ik heb echt de pest in. De tegenstander heeft 4x geschoten en 4x gescoord. Ik 14 schoten 0 goals. Rot toch op man kut defensieve counterende spelers.
Nee maar ben wel nieuwschierig aan het wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je my name is earl wel eens gezien?
balen manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had alles gewonnen vandaag en nu verlies ik 1x en ik heb echt de pest in. De tegenstander heeft 4x geschoten en 4x gescoord. Ik 14 schoten 0 goals. Rot toch op man kut defensieve counterende spelers.
Nieuwschierigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee maar ben wel nieuwschierig aan het worden
Standaard tegenstanders.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zou ik heel erg leuk vinden.quote:
Hij heeft ook slechte karma en doet er wat aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee maar ben wel nieuwschierig aan het worden
Tegen een 352 champ. team zeker?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is het op tv toevallig?quote:
Niks mis met papa zijn (worden)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
nu sterling niet meegaat op het jeugd ek kan die lekker papa zijn deze zomer
Toch overhyped, net als Maher.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
nu sterling niet meegaat op het jeugd ek kan die lekker papa zijn deze zomer
Nu Ajax interesse heeft is hij ineens overhyped?quote:
Helaasquote:
Ja, gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Goffer, laagste BIN van TOTS Benteke is nu 474k.![]()
Neuh, dat was hij al. Maar als het jou uitkomt dat het door de interesse van Ajax zo is, vind ik dat ook primaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Goffer, laagste BIN van TOTS Benteke is nu 474k.![]()
[..]
Nu Ajax interesse heeft is hij ineens overhyped?
Als je net 18 bent en vader bent van 2 kinderen die 2 verschillende moeders hebben is het wel ergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Die gaat nog wel hard dalen, bij de volgende TOTS is hij nog minder dan helft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, gaat echt nergens over.
Hopelijk volgende week dinsdag toch wel minimaal 75K minder.
Ok deal Darrylquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, dat was hij al. Maar als het jou uitkomt dat het door de interesse van Ajax zo is, vind ik dat ook prima
Jammer man, maar wil je niet schelden in je post?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Supercup en Barça had ook niet veel vorige jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
Madrid staat uiteindelijk met lege handen aan het eind van het seizoen...
PS3?quote:
Omdat Ajax interesse heeft dan is mijn mening, die ik al veel eerder heb gevormd, ineens raar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb zon vermoeden dat je wat tegen (huidige toekomstige of oude) Ajacieden hebt
Xboxquote:
Waarom meteen Barcelona erbij betrekken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Supercup en Barça had ook niet veel vorige jaar
Netjesquote:
Ik scheld nu niet op iemand die hier post maar op de tegenstander.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jammer man, maar wil je niet schelden in je post?
Omdat het relevant is gezien jouw clubquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom meteen Barcelona erbij betrekken?
Real heeft het gewoon erg slecht gedaan over het hele seizoen gezien met zon selectie.
Omdat hij er vanuit gaat dat er hier mensen zijn die Barca een warm hart toedragen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom meteen Barcelona erbij betrekken?
Real heeft het gewoon erg slecht gedaan over het hele seizoen gezien met zon selectie.
Gelukkig ben je heel objectief altijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat Ajax interesse heeft dan is mijn mening, die ik al veel eerder heb gevormd, ineens raar?
Gelukkig had ik die mening al voor de interesse van Ajax in Maher.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gelukkig ben je heel objectief altijd
Ik vind Clasie dan helemaal overschatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig had ik die mening al voor de interesse van Ajax in Maher.
Mag jij vinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind Clasie dan helemaal overschat
Waarom wel? Deed niets fout toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom heeft Molfan eigenlijk geen ban gekregen?
Die kijk ik ook, ik krijg er alleen niet veel van mee.quote:
welke zender? Ga ik even kieken?quote:
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk.quote:
DIE FILM IS KAULO ENG MI PAMPANG BRADAquote:
2-1 voor Athletico, direct rood voor Ronaldo en Courtois keepte de match van zijn leven.quote:
Oh niet gezien.quote:
die maakte wel de winnende...quote:
sinister is niet heel engquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh niet gezien.
Sinister lijkt mij een stuk enger dan Insidious.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2-1 voor Athletico, direct rood voor Ronaldo en Courtois keepte de match van zijn leven.
Hij is niet gebannen andersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het valt me inderdaad op dat Molfan weg is
De schrikmomenten vallen mee, maar het is zo creepyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk.
Ja maar jij bent een bikkel.quote:
Ik hoop niet dat ik dadelijk in me bed pis.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De schrikmomenten vallen mee, maar het is zo creepy
flikkercorners van jou...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja klopt die kerel maakt bij mij echt veel omhaal goals
Geen id, nog niet gesien.quote:
Was wel grappigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
The Shining schijnt de engste te zijn weet niet of jullie dat kunnen bevestigen
dat inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Klopt, hij zal waarschijnlijk ook wel krijgen, maar Courtouis verdiende hem
Ik roep het al een paar dagen, maar The Purge gaat echt vet worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Devil Inside lijkt me ook wel een vette film.
Here's Johnnyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vond hem niet zo eng, had maar een klein beetje in mijn broek en op de bank geplast.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik zal hem in mijn watchlist zetten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik roep het al een paar dagen, maar The Purge gaat echt vet worden.
komt pas in Juni uit in de bios.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal hem in mijn watchlist zetten.
Ik kijk met samengeknepen ogenquote:
En dan wordt het iemand andersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:13 schreef Bmo89 het volgende:
EA vraag op twitter om te stemmen op de MOTM. Keuze tussen miranda, courtois en diego costa.
volgens mij wel niet heel eng is die meer gruwelijke moord vind ik.quote:
The Thing moet ook heel erg eng zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vond vroeger altijd IT eng maar toen ik hem pas geleden zag
En nu niet vmbo Nederlands graagquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
volgens mij wel niet heel eng is die meer gruwelijke moord vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |