die zit nu goed vastquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
.. wel even het kenteken goed vastzetten![]()
Nog steeds met tie-wrapsquote:
Maar hoe moet de MF sticker er dan op?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neeheb die moeren nu door de kentekenplaat heen gejast
nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar hoe moet de MF sticker er dan op?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar hoe moet de MF fok! sticker er dan op?
Gewoon een fender eliminator erop zetten man, rallystylequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neeheb die moeren nu door de kentekenplaat heen gejast
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:21 schreef Dekatria het volgende:
Gewoon stickers laten drukken van desmiley.
quote:
Pikt jouw bandenboer het als je gewoon met banden aankomt, elders gekocht, en die erop wilt hebben? Hier doen ze dat voor een tientje per wiel meen ik. Klaar terwijl u wacht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef Dekatria het volgende:
Anakee 2 wordt niet meer door m'n bandenboer verkocht. Even zoeken waar'ie nog wel op de lijst staat.
Yeps.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Pikt jouw bandenboer het als je gewoon met banden aankomt, elders gekocht, en die erop wilt hebben? Hier doen ze dat voor een tientje per wiel meen ik. Klaar terwijl u wacht.
Ja, want met zo'n kevlarbroek in de regen rijden wil je echt nietquote:
Met die ielige wieltjes van de TA kun je die achterstevoren ook best wel achterop zettenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Dekatria het volgende:
Lolwut, de Anakee 2 FRONT verkopen ze nog wel
Je moet eigenlijk ook je achterwiel beveiligen in plaats van je voorwiel omdat ze je voorwiel nog wel eens op een skateboard willen zetten en hem zo wegrijden. Dat gaat wat lastiger als je je achterwiel hebt beveiligd in combinatie met het stuurslot.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:51 schreef Dekatria het volgende:
Eventjes de rullevante shizza uit die pagina gehaald:
[..]
[..]
Jajajajaja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Met die ielige wieltjes van de TA kun je die achterstevoren ook best wel achterop zetten![]()
Niet nee?quote:
Nee hoor, als ik op de motor zit overlapt de broek nog zo'n 3-4 cm van de schoenen (die zijn best wel hoog).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef Sloggi het volgende:
Is die broek niet erg kort voor op de motor?
Beide wielen hebben een slot, maar ik wil ze wel eens 250 kilo een skateboard mijn straat uit zoen krijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk ook je achterwiel beveiligen in plaats van je voorwiel omdat ze je voorwiel nog wel eens op een skateboard willen zetten en hem zo wegrijden. Dat gaat wat lastiger als je je achterwiel hebt beveiligd in combinatie met het stuurslot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |