Hij is ook hier de captainquote:
Want Vaduz is goed?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vroeg om een sattelietclub aan het bestuur en ik mocht zelf kiezen.
Vaduz gekozen en gekregen
De enige Liechtensteinse club van betekenis.quote:
En waarom wil je dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige Liechtensteinse club van betekenis.
Ik hoop dat er nu Liechtensteinse spelers bij mij komen.
Want Liechstensteinquote:
Ik gooi persoonlijk altijd mijn overflow aan transferbudget in extra wagebudget. Om het makkelijker te maken kan je een parent club gaan zoeken, als je er één hebt dan kan je daar misschien wat jeugdspeler vandaan halen op huurbasis. Voor de rest moet je vooral hopen dat je wat leuke free transfers kan halen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ben zojuist begonnen in L2 met Cheltemham, mijn eerste Lower League team sinds FM2011.
Heeft iemand tips voor me waarop ik moet letten en wat ik als eerste moet gaan doen?
Hoe scout ik het beste spelers, hoe krijg ik transferbudget (wat ik nu niet heb) etc.
Ehm, ik ben begonnen in de JL met Cambuur Leeuwarden en na 2 seizoen gepromoveerd naar de ED.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ben zojuist begonnen in L2 met Cheltemham, mijn eerste Lower League team sinds FM2011.
Heeft iemand tips voor me waarop ik moet letten en wat ik als eerste moet gaan doen?
Hoe scout ik het beste spelers, hoe krijg ik transferbudget (wat ik nu niet heb) etc.
DEZE MANquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Colorado Avalanche![]()
Verder heb ik zowel zin om verder te gaan met mijn Heerenveen-game als een nieuwe game te starten ergens in de JL en nu zit ik zwaar in dubio
Ik heb geen transferbudgetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik gooi persoonlijk altijd mijn overflow aan transferbudget in extra wagebudget. Om het makkelijker te maken kan je een parent club gaan zoeken, als je er één hebt dan kan je daar misschien wat jeugdspeler vandaan halen op huurbasis. Voor de rest moet je vooral hopen dat je wat leuke free transfers kan halen.
Ik scout in de lagere divisie's op snelheid en ik probeer altijd wel een oude gast te halen met hoge mentale stats zodat die aanvoerder kan zijn en wat spelers kan tutoren.
2 jaar? Is toch veel te weinig....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef PirE het volgende:
Na Paris FC (CL winst met een team uit Parijs) en Lazio (CL winst met een club uit Rome) is het nu tijd om een CL te winnen met een club uit Berlijn.
[ afbeelding ]
Dit is wel een meerjarenproject omdat ik in de 3. Bundesliga begin (Union is vrij kansloos laatste geworden in de 2. Bundesliga).
Vroeger NHL 2004 helemaal grijs gespeeld. Bazenteam was dat Colorado, met Sakic, Forsberg, Blake....quote:
Ga verder met H 'veen en verover de wereld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Colorado Avalanche![]()
Verder heb ik zowel zin om verder te gaan met mijn Heerenveen-game als een nieuwe game te starten ergens in de JL en nu zit ik zwaar in dubio
Ik wil ook wel ns de 10 halen! Beste uitslag tot nu toe is 6-3 winst.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
10-2 gewonnen van MVV.
6 keer Siem de Jong, de eindbaas.
Ik ook, NHL 2000 tot 2004 helemaal kapot gespeeld en altijd met de Avsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vroeger NHL 2004 helemaal grijs gespeeld. Bazenteam was dat Colorado, met Sakic, Forsberg, Blake....
Volg het nu nog steeds wel een beetje, maar speel geen NHL meer
Ik kan altijd verlengen en zo hou ik Hertha open als optie. Soms heb je een debiele Chairman en dan wil ik niet vastzitten aan een lang contract met een hoge afkoopsom.quote:
Wil je dan naar Hertha?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:07 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kan altijd verlengen en zo hou ik Hertha open als optie. Soms heb je een debiele Chairman en dan wil ik niet vastzitten aan een lang contract met een hoge afkoopsom.
Is ook niet slecht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wil ook wel ns de 10 halen! Beste uitslag tot nu toe is 6-3 winst.
Liever niet, maar ik hou graag zoveel mogelijk optie's open.quote:
Een wijs besluit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Liever niet, maar ik hou graag zoveel mogelijk optie's open.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
4-1 verloren van Leverkusen, uit.
Thuis 5-1 gewonnen, de 5-1 viel in de 92ste minuut
Hele verschillende posities, lekker domme vergelijking. Heb bij mijn nationale Engelse ploeg ook een paar zwak bezette posities waar ik echt matige backup heb. Terwijl de spitspositie echt gigantisch-geweldig-honderddubbel bezet kan wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Selectie Oranje bekend gemaakt. Siem zit er niet bij, ondanks zijn 30 goals in 29 wedstrijden.
Blind zit er wel bij, met zijn 10 wedstrijden als wisselspeler.
Dijks speelt op dezelfde positie als Blind en is basisspeler bij mij. Hij is niet opgeroepen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hele verschillende posities, lekker domme vergelijking. Heb bij mijn nationale Engelse ploeg ook een paar zwak bezette posities waar ik echt matige backup heb. Terwijl de spitspositie echt gigantisch-geweldig-honderddubbel bezet kan worden
Dat is zo heerlijk he, jaren kut en ineens een paar talentjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dijks speelt op dezelfde positie als Blind en is basisspeler bij mij. Hij is niet opgeroepen.
Ik krijg net een enorm goede lichting jeugdspelers, wtf. Echt geweldig.
6 spelers die in het eerste mee kunnen doen na een paar jaar.
Nee, waarom nou net tegen Blackpoolquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De tering, Man U breekt mijn 10-0 record ff door Blackpool met 13-0 te kloppen
[..]
Dat is zo heerlijk he, jaren kut en ineens een paar talentjes
Vaak maar 1 met een PA van 150 ofzo en de rest rond de 100.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De tering, Man U breekt mijn 10-0 record ff door Blackpool met 13-0 te kloppen
[..]
Dat is zo heerlijk he, jaren kut en ineens een paar talentjes
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een seizoen dit. Na League Cup winst heb ik eerst de finale van de FA Cup bereikt en in de laatste 3 wedstrijden nog 2 punten nodig om kampioen te worden. Na een 1-0 nederlaag in Madrid heb ik nu op eigen veld Real helemaal weggespeeld (slechts 1 schot tegen en legio kansen) en met 2-0 verslagen. Op naar de Champions League finale
Wel is mijn beste middenvelder geschorst voor de eindstrijd, waar uiteraard Man U wacht.
Edit: Kutzooi, ik helemaal enthousiast voor mijn kampioenswedstrijd in eigen huis, verlies dat pauper-United een dag eerder. Zonder te spelen kampioen
Watquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En gewoon zelf 1-3 verliezen van West Brom, wat een anti-climax
Het seizoen werd in stijl afgeslotenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En gewoon zelf 1-3 verliezen van West Brom, wat een anti-climax
Nog 2 competitiewedstrijden kans om te herstellenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het seizoen werd in stijl afgesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |