Nee niet zelf gebruikt. Ben alleen zelf een vrouw, dus mocht het echt niet in de smaak vallen wat je doet, doe je gewoon alsof het een knullige inschattingsfout was. Dat zou ik een vent namelijk wel vergeven..quote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Goeie smoes! een keer gebruikt als smoes dan?
Vreemd genoeg trek ik wel altijd meiden aan die heel toevallig niets van dat boek moeten weten ....
Het word een geile, beestachtige wereld. Wat verschrikkelijk...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:59 schreef n8n het volgende:
what's next, vinger in de kont, haren trekken, bijten? waar gaat het heen met deze wereld
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:59 schreef n8n het volgende:
what's next, vinger in de kont, haren trekken, bijten? waar gaat het heen met deze wereld
Bah, herkenbaarquote:Op maandag 27 mei 2013 20:11 schreef TamaravdS het volgende:
Ik krijg m'n vriend er niet echt warm voor.. Helaas.
Hij vind het niet geil om mij pijn te doen, zegt 'ie
Rijd z'n auto opzettelijk in de prak.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:52 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Ja.. Hoe zorg ik er dan voor dat ik WORD geslagen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:35 schreef Elfy het volgende:
[..]
Bah, herkenbaar!
Sowieso lastig als iemand graag zelf de controle houdt. Die slurf krimpt gelijk zodra ik bovenop zit.
Da's misschien ook omdat hij het dan gewoon niet zo goed voelt, fysiek?quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:35 schreef Elfy het volgende:
[..]
Bah, herkenbaar!
Sowieso lastig als iemand graag zelf de controle houdt. Die slurf krimpt gelijk zodra ik bovenop zit.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:37 schreef KutKat het volgende:
Een beetje dominantie van een kerel is wel lekker, ja.
Klapje hier, klapje daar.
Kun je geen echte vent noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:35 schreef Elfy het volgende:
[..]
Bah, herkenbaar!
Dit ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
Groot voorstander hiervan moet ik zeggen
haha mee eens, vindt mn vriendin heerlijk, vooral als ik er voorafgaand nog een beetje op dr inpraatquote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit ja.
Af en toe keihard is ook niet erg
zielig voor julliequote:Op woensdag 29 mei 2013 04:35 schreef Elfy het volgende:
[..]
Bah, herkenbaar!
bijt in z'n ballenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:52 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Ja.. Hoe zorg ik er dan voor dat ik WORD geslagen?
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo fijn om dat bij een vrouw te doen. Gewoon knijpen ook. Vooral als ze een beetje kont heeft (babyvet)
*pets*quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |