Dat was VOOR Vermist, niet ernaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zie twitterberichten boven ons. Die iemand poste.
Nou, ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of hij nog een rommeltje on the side had....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:25 schreef Marenda het volgende:
[..]
Al die vriendinnen ook,raak de draad kwijt.
Dat heb ik niet gehoordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef moeke1 het volgende:
Mogelijk heeft de jongen het nog aan, maar het kan ook zijn verloren, zegt de woordvoerder. Het kan zelfs zo zijn dat de jongen het niet eens droeg toen hij naar zijn vader ging, aldus de politieman.
Moeder wordt ook al in twijfel getrokken?
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wellicht was ze op haar werk, en kan/mag ze daar niet bellen. Weet ik veel. Ze werkt in het ziekenhuis als zuster en had middag/avond dienst. telefoon in locker, dan ben je al snel niet bereikbaar.
quote:
Jiuj quote het van Blanket volgens mij om 22:20quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Belachelijk, onnodig veel verwarring idd
Dat idee heb ik ook, maar ze posten het niet echt handig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef alors het volgende:
In dat bericht op twitter wordt volgens mij door de Politie bedoeld dat er geen kleren zijn gevonden bij zoekacties in bossen e.d. En dat ze daar dus geen complete outfit hebben gevonden waar alleen dat shirt van mist.
Ik werk ook in het ziekenhuis en het merendeel van het personeel heeft gewoon de mobiel in de zak hoor. Staat wel op tril of stil meestal, maar genoeg gelegenheden om dat ding te controleren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wellicht was ze op haar werk, en kan/mag ze daar niet bellen. Weet ik veel. Ze werkt in het ziekenhuis als zuster en had middag/avond dienst. telefoon in locker, dan ben je al snel niet bereikbaar.
Dat weet ik toch helemaal niet.quote:
Politie utrecht verklaard dat er geen kleding is gevonden en op vermist.nl (tv) wordt net verteld dat ze kleding in huis hebben gevonden. Daar sloeg dat twitterbericht op.quote:
Verklaart ook die 170 euroquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Zal die man niet gewoon voor de laatste keer naar de hoeren zijn gegaan en daar zijn onderbroek zijn vergeten?
Die relatie met die vriendin in Neerbeek was tijdens het huwelijk (althans voor de officiële scheiding)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of hij nog een rommeltje on the side had....
Het zou me niet eens verbazen.
Scheiding 2 jaar geleden en inmiddels is er een ex in Neerbeek voorbij gekomen die serieus genoeg was om je kinderen mee naartoe te nemen, en hij woont al samen met de volgende verkering....
Misschien ben ik een beetje ouderwetsch wat dat betreft, maar je kinderen meenemen naar iedere verkering snap ik niet zo, en zo snel gaan samenwonen als je kinderen hebt ook niet.
Ik ben benieuwd of hij z'n relaties deels liet overlappen en of de volgende alweer in the pocket was.
Was precies mijn gedachte,denk dat moeders heel kwaad was na erachter komen van vreemdgaan en het zo vechtscheiding is geworden.En elke keer je kids bij vreemde vrouwen laten komen zou mij ook niet lijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of hij nog een rommeltje on the side had....
Het zou me niet eens verbazen.
Scheiding 2 jaar geleden en inmiddels is er een ex in Neerbeek voorbij gekomen die serieus genoeg was om je kinderen mee naartoe te nemen, en hij woont al samen met de volgende verkering....
Misschien ben ik een beetje ouderwetsch wat dat betreft, maar je kinderen meenemen naar iedere verkering snap ik niet zo, en zo snel gaan samenwonen als je kinderen hebt ook niet.
Ik ben benieuwd of hij z'n relaties deels liet overlappen en of de volgende alweer in the pocket was.
Ik zei maar wat. Of een andere baan waarbij ze niet 24/7 op haar telefoon kan kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik werk ook in het ziekenhuis en het merendeel van het personeel heeft gewoon de mobiel in de zak hoor. Staat wel op tril of stil meestal, maar genoeg gelegenheden om dat ding te controleren.
Ja, maar kijk naar de tijd van de tweet van de politie: 21:26. Dus VOOR Vermistquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
[..]
Jiuj quote het van Blanket volgens mij om 22:20
Als je partner aan een touw bungelt dan komen ze je echt wel opzoeken voor je dienst afgelopen is, en wachten ze niet alleen maar af tot je je mobieltje een keer opneemt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik bedoelde, misschien werkt ze al zuster in het ziekenhuis. Ik weet helemaal niks van die vrouw.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je partner aan een touw bungelt dan komen ze je echt wel opzoeken voor je dienst afgelopen is, en wachten ze niet alleen maar af tot je je mobieltje een keer opneemt.
Overigens vroeg ik me al af of hij aan insuline had kunnen komen... daar hebben we al een ingang.
Ja en daarna meld vermist dat er WEL kleding is gevonden. Dus dat spreekt elkaar tegen. En daar ontstaat verwarring over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar kijk naar de tijd van de tweet van de politie: 21:26. Dus VOOR Vermist
Dat zijn vriendin in een ziekenhuis werkte etc??quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Staat hier:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000951/
Dat weet IK welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Politie utrecht verklaard dat er geen kleding is gevonden en op vermist.nl (tv) wordt net verteld dat ze kleding in huis hebben gevonden. Daar sloeg dat twitterbericht op.
Maar dan hadden ze haar toch wel op haar werk opgezocht? Daar zijn ze snel genoeg achter hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zei maar wat. Of een andere baan waarbij ze niet 24/7 op haar telefoon kan kijken.
Ik sta voor de klas. Dan kan ik ook niet op mijn telefoon kijken, en ben ik dus niet bereikbaar.
Je heb gelijk. Sorry!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar kijk naar de tijd van de tweet van de politie: 21:26. Dus VOOR Vermist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |