quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
Echt een mooie videoclip van Birds:quote:
Alsjeblief zeg, hoop wel dat we iets beters kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
TROS Eurovisie Songfestival op het plein.
Ik moet op gaan passen dat ik niet teleurgesteld ga zijn met een 7e plaats... De verwachtingen blijven maar groeien, terwijl realistisch gezien de finale al een hoofdprijs is.quote:
21u dacht ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hoe laat beginnen de tweede dress rehearsals?
8e volgens Unibet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:53 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik moet op gaan passen dat ik niet teleurgesteld ga zijn met een 7e plaats... De verwachtingen blijven maar groeien, terwijl realistisch gezien de finale al een hoofdprijs is.
Dit! We hebben het verdorie ook al over winnen. Gaat toch niet gebeuren, dus laten we gewoon hopen op een top 10! Bottom 10 zou het wel verpesten voor mequote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:53 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik moet op gaan passen dat ik niet teleurgesteld ga zijn met een 7e plaats... De verwachtingen blijven maar groeien, terwijl realistisch gezien de finale al een hoofdprijs is.
Oh nice, maar toch stom dat ze na de break moet.quote:
Ze zingt hem écht perfecter dan perfect hier he?quote:
Onzin! Als je tevreden bent met een 10de plaats ben je net zo goed teleurgesteld als ze 12de word, dit nummer heeft alles van een 'dark horse' in zich, en het is beter om er achter te staan, dan op voorhand al tevreden te zijn met een notering die minstens 5 plaatsen lager ligt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit! We hebben het verdorie ook al over winnen. Gaat toch niet gebeuren, dus laten we gewoon hopen op een top 10! Bottom 10 zou het wel verpesten voor me
met een 12e plek zou ik in elk geval nog blij zijn, zeker na 8 faal-jaren. Maar het nummer verdient eigenlijk minstens top 3. Maar gezien de concurrentie, ik ga er niet van uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onzin, als je tevreden bent met een 10de plaats ben je net zo goed teleurgesteld als ze 12de word, dit nummer heeft alles van een 'dark horse' in zich, en het is beter om er achter te staan, dan op voorhand al tevreden te zijn met een notering die minstens 5 plaatsen lager ligt.
Ik ga er ook niet van uit maar dat is nou niet omdat de concurrentie zo goed isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef grazz het volgende:
[..]
met een 12e plek zou ik in elk geval nog blij zijn, zeker na 8 faal-jaren. Maar het nummer verdient eigenlijk minstens top 3. Maar gezien de concurrentie, ik ga er niet van uit.
Welke concurrentie? Die gejatte nummers? Er zijn 2-3 concurrenten meer niet hoor. Dit jaar is een zwak jaar vind ik, in tegenstelling tot vorig jaar waar er 7 top nummers bij zaten ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef grazz het volgende:
[..]
met een 12e plek zou ik in elk geval nog blij zijn, zeker na 8 faal-jaren. Maar het nummer verdient eigenlijk minstens top 3. Maar gezien de concurrentie, ik ga er niet van uit.
Wow, dit is echt goed gezongen!quote:
Ik hoop op top 3.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:55 schreef grazz het volgende:
Dit! We hebben het verdorie ook al over winnen. Gaat toch niet gebeuren, dus laten we gewoon hopen op een top 10! Bottom 10 zou het wel verpesten voor me
Tsja je kunt het gejat vinden en voorspelbaar maar het scoort wel en kan zeker onterecht boven Anouk eindigen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Welke concurrentie? Die gejatte nummers? Er zijn 2-3 concurrenten meer niet hoor. Dit jaar is een zwak jaar vind ik, in tegenstelling tot vorig jaar waar er 7 top nummers bij zaten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |