PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Moet ook nog wat dingen fixen, zal wel negen uur worden ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Eigenlijk nog niet want ik moet nog koffie drinken
?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Ultimate Team Trader van jp flathead is trouwens gratis vandaag
Als je een LW>LM erop gooit welquote:
quote:
Er is altijd al een gratis versie geweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Ultimate Team Trader van jp flathead is trouwens gratis vandaag
Probeer 4-2-2-2 eens!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Maver24 het volgende:
ik zit te denken om mijn team om te gooien naar 352, ik kan geen 4231 spelen ofzo, lukt me gewoon niet
ja dat stuk schijt van ea zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er is altijd al een gratis versie geweest.
Zondequote:
Naja kan niet in het idee wat ik had.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
ZondeKan je beter Bastos nemen of Robinho voor weinig coins
Speel je liever met 3 verdedigers dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, vond ik helemaal kut,
Kan ik wel de 3 leuke CB's daar neerzettenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Speel je liever met 3 verdedigers dan?
Maar je had toch net weer een nieuw team gemaakt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan ik wel de 3 leuke CB's daar neerzetten
TOTS Vertonghen, TOTS Ferdinand, MOTM Ivanovic
neehoor,quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maar je had toch net weer een nieuw team gemaakt?
Waarom?quote:
okquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je moeder is niet vermist, ze is gewoon hier hoor.
Ahh oke, hou ik in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb hem op LM en dat is gewoon heel erg chill.
Niet luisteren naar die noobjes
Dat is mijn teamquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit maar makenHeb ik alleen geen geld meer voor Tots Vidal en Marchisio
Ik ook in een 352 opstellingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hee sorry manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is mijn team(behalve Ben Kramer, en arteta)
ouwe lukkelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Geen Fellainiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:56 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet tie worden,
alleen nu is de vraag wie op CAM, Mata of Cazorla, Cazorla geeft wel de voorkeur maar Mata heeft echt dikke stats
En Bale LM, Podolski vind ik totaal geen LMquote:
Bale is na 1 helft al helemaal op, ik vind die echt kut spelen, Podolski vind ik echt super fijn op LM,quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
En Bale LM, Podolski vind ik totaal geen LM
check deze sick goal net gemaakt op fmquote:
Fellaini TOTS is uber slecht, ik hoor alleen maar slechte verhalen op het EA forum van hem, dat tie sloom en traag is en dat hij een draai cirkel heeft van een vrachtwagen, moeten we niet hebbenquote:
Tim vindt hem wel goed. Vind ik een betere bronquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Fellaini TOTS is uber slecht, ik hoor alleen maar slechte verhalen op het EA forum van hem, dat tie sloom en traag is en dat hij een draai cirkel heeft van een vrachtwagen, moeten we niet hebben
Wtfquote:
op z'n debuut en zijn afstandschoten is 11quote:
ik zie niksquote:
Het moet ook een blok beton zijn, als je een snelle en behendige CDM wil zet je er Hernandez maar neer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Fellaini TOTS is uber slecht, ik hoor alleen maar slechte verhalen op het EA forum van hem, dat tie sloom en traag is en dat hij een draai cirkel heeft van een vrachtwagen, moeten we niet hebben
Ik zie potentiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef quer het volgende:
[..]
op z'n debuut en zijn afstandschoten is 11
Daarom heeft hij toch ook Arteta en Carrick, jij begint te zeikenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het moet ook een blok beton zijn, als je een snelle en behendige CDM wil zet je er Hernandez maar neer.
maar ze luisteren niet naar me aangezien hij moest gaan verdedigen en waarom hij dat in godsnaam nou probeertquote:
ogbonna met corners jonguhquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Fellaini, de normale, al een baas. Vooral met corners
Wat had een penalty moeten zijn?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Rijst het volgende:
inb4 dat had een penalty moeten zijn
maar wel goed gespeeld
Ik trok aan je shirt en je ging neer maar de scheids floot niet. Maar dat maakt niet uit want ik verdeidne het sowieso om te winnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat had een penalty moeten zijn?
Waar heb je het over?
Omdat het te snel voor je dikke klauwen en je trage hersenen gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
Goed gespeeld Rijst
Weet meteen weer waarom ik geen FUT speel
Idd. Zeggen dat Fellaini sloom is terwijl je Carrick in je team hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom heeft hij toch ook Arteta en Carrick, jij begint te zeiken
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat het te snel voor je dikke klauwen en je trage hersenen gaat.
Omdat het puur geluk is ja dat klopt. Het is iets voor mensen die eigenlijk niet goed zijn maar toch zo nu en dan willen winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat het te snel voor je dikke klauwen en je trage hersenen gaat.
O dat was geen penalty nee, ik had gewoon meteen sweaty moeten doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik trok aan je shirt en je ging neer maar de scheids floot niet. Maar dat maakt niet uit want ik verdeidne het sowieso om te winnen
h2h is tig keer kutter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat het puur geluk is ja dat klopt. Het is iets voor mensen die eigenlijk niet goed zijn maar toch zo nu en dan willen winnen.
[..]
O dat was geen penalty nee, ik had gewoon meteen sweaty moeten doen.
Carrick is ook wel sloom maar ik bedoel er mee te zeggen dat Fellaini 79 pace op zn kaart heeft staan maar zo voelt hij totaal niet aan dus is hij die 300k helemaal niet waard, Carrick kost maar 110k en ik weet dat hij sloom is maar je mag ook niet meer verwachtenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd. Zeggen dat Fellaini sloom is terwijl je Carrick in je team hebt.
Dat is juist iets wat ik niet begrijp
Duidelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Carrick is ook wel sloom maar ik bedoel er mee te zeggen dat Fellaini 79 pace op zn kaart heeft staan maar zo voelt hij totaal niet aan dus is hij die 300k helemaal niet waard, Carrick kost maar 110k en ik weet dat hij sloom is maar je mag ook niet meer verwachten
Om even litmanen te citeren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vindt h2h tig keer kutter, dat mag toch? Iedereen zijn mening.
quote:
Jawel maar zo duurquote:
Zit je in de EA aidsfase waarin je niet mag winnen? Daarom cupsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
klopt echt helemaal niks van die matchmaking
Dat had ik straksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je in de EA aidsfase waarin je niet mag winnen? Daarom cups
nja 1 verloren valt nog mee te levenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met seasons. Cups FTW. Net verloor ik ook, maar dat ging wel op een normale manier.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sloom heeft ook te maken met wendbaarheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd. Zeggen dat Fellaini sloom is terwijl je Carrick in je team hebt.
Dat is juist iets wat ik niet begrijp
Waarom danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Toefjes het volgende:
Op het EA forum wordt volgens mij trouwens best wel gehaat op het 3-5-2 systeem
Dat gebeurde mij vaak genoeg vandaag, dan dacht ik dat ik de bal had maar dan kreeg de tegenstander hem toch weer mee. Ondanks alles heb ik toch alles gewonnen vandaagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Net 2 potjes gespeeld en weer zware aids, kutteams vol met pace spelers maar dat is niet de klacht. Ik had het al verwacht. De klacht is ballen die ik onderschep altijd weer bij de tegenstander terecht komen zodat ze kunnen scoren. Laatste potje kwam met 3-1 achter. Torres ingebracht die meteen scoorde
Daarna 3-4 gewonnen.
ok.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sloom heeft ook te maken met wendbaarheid.
Dat is huilen ja gebeurt me gelukkig niet vaak, gewoon de bal al afpakken op een plek waar als zoiets gebeurt je nog steeds niet gelijk de lul bentquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Net 2 potjes gespeeld en weer zware aids, kutteams vol met pace spelers maar dat is niet de klacht. Ik had het al verwacht. De klacht is ballen die ik onderschep altijd weer bij de tegenstander terecht komen zodat ze kunnen scoren. Laatste potje kwam met 3-1 achter. Torres ingebracht die meteen scoorde
Daarna 3-4 gewonnen.
Daar doen ze alsof het erger is dan 5atb ja. Maar ik moet bekennen dat ik er ook een hekel aan begin te krijgen nu ik vaak met andere systemen speel, maar dat is meer door de combinatie met defensive/ultra defensive. Tegen zo iemand is het altijd kut spelen, maar 3-5-2 kom je dan echt amper nog doorheen. We zeggen hier weleens als geintje dat het 7atb is, maar dat is het echt als je op def/ultra def gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Toefjes het volgende:
Op het EA forum wordt volgens mij trouwens best wel gehaat op het 3-5-2 systeem
of die mensen met een rb en lb op rm en lmquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar doen ze alsof het erger is dan 5atb ja. Maar ik moet bekennen dat ik er ook een hekel aan begin te krijgen nu ik vaak met andere systemen speel, maar dat is meer door de combinatie met defensive/ultra defensive. Tegen zo iemand is het altijd kut spelen, maar 3-5-2 kom je dan echt amper nog doorheen.
Dat zijn 5atb spelers die een beetje onzeker en bang voor haat zijn volgens mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
of die mensen met een rb en lb op rm en lm
Weet niet. Iemand die daar klaagde over TOTS Fellaini, die gebruikte m in 3-5-2. Kwamen gelijk reacties van: 3-5-2, then you deserve it. En dat soort dingen.quote:
Bij mij is het echt nooit een 7atb hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar doen ze alsof het erger is dan 5atb ja. Maar ik moet bekennen dat ik er ook een hekel aan begin te krijgen nu ik vaak met andere systemen speel, maar dat is meer door de combinatie met defensive/ultra defensive. Tegen zo iemand is het altijd kut spelen, maar 3-5-2 kom je dan echt amper nog doorheen. We zeggen hier weleens als geintje dat het 7atb is, maar dat is het echt als je op def/ultra def gaat.
Toen ik dat team hier voor het eerst postte kreeg ik geen commentaar. Nu heb ik het 1x gezegd en ik krijg elke keer van dezelfde user hetzelfde te horenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn 5atb spelers die een beetje onzeker en bang voor haat zijn volgens mij
idd, iedereen behalve de laatste 3 diep sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij is het echt nooit een 7atb hoorMeer een 7atf
quote:
Ja, bij mij ook. Op mijn Colombianen team zeiken ook weleens mensen als ik ze heb afgemaakt. Dan bitchen ze eerst dat 3-5-2 zo verdedigend is en dan dat Ibarbo op CDM staat, wat al krom is. En dat terwijl ik dan ruim win en heel dominant speelde. Het is toch nooit goed. Ik speel of met een mega duur team of met silvers en dan ben ik dus of iemand die alleen met dure spelers kan winnen of een handicap abuserquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij is het echt nooit een 7atb hoorMeer een 7atf
Iniesta het gezwel van Spanjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Hey ik kwam hem weer tegen
[ afbeelding ]
oh ging dat over jou?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik dat team hier voor het eerst postte kreeg ik geen commentaar. Nu heb ik het 1x gezegd en ik krijg elke keer van dezelfde user hetzelfde te horen
Iemand zat hem te kietelen denk ik.quote:
Leuke smileyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Op mijn Colombianen team zeiken ook weleens mensen als ik ze heb afgemaakt. Dan bitchen ze eerst dat 3-5-2 zo verdedigend is en dan dat Ibarbo op CDM staat, wat al krom is. En dat terwijl ik dan ruim win en heel dominant speelde. Het is toch nooit goed. Ik speel of met een mega duur team of met silvers en dan ben ik dus of iemand die alleen met dure spelers kan winnen of een handicap abuser [ afbeelding ]
Probeer minder te happen, dan waait het vanzelf over johquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat moet hij elke keer weer herhalen en dat vind ik irritant.
Ja idd. Ik speel eigenlijk altijd met inschuivende CDM's en met buitenspelers die ook mee naar voren komen. Ik krijg dan ook weinig gezeik op mijn opstelling meestalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Op mijn Colombianen team zeiken ook weleens mensen als ik ze heb afgemaakt. Dan bitchen ze eerst dat 3-5-2 zo verdedigend is en dan dat Ibarbo op CDM staat, wat al krom is. En dat terwijl ik dan ruim win en heel dominant speelde. Het is toch nooit goed. Ik speel of met een mega duur team of met silvers en dan ben ik dus of iemand die alleen met dure spelers kan winnen of een handicap abuser [ afbeelding ]
Zit niet zo te janken je bent niet de enige hierquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik dat team hier voor het eerst postte kreeg ik geen commentaar. Nu heb ik het 1x gezegd en ik krijg elke keer van dezelfde user hetzelfde te horen
Ik huil ook iedere keer als jij mij Pace86 noemt idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken je bent niet de enige hier
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Luther begint weer in de zomer![]()
[ afbeelding ]
Bazige serie
Ik vind het gewoon irritant dat je dat elke keer herhaalt dus zou je dat bij deze niet meer kunnen doen? gr gr ds2quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken je bent niet de enige hier
En terecht viespeuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik huil ook iedere keer als jij mij Pace86 noemt idd.
Ik had het niet eens over jou. Nja jij bent een van de mensen die het doet/deed maar ik doelde niet specifiek op jou.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant dat je dat elke keer herhaalt dus zou je dat bij deze niet meer kunnen doen? gr gr ds2
Doe je zelf ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant dat je dat elke keer herhaalt dus zou je dat bij deze niet meer kunnen doen? gr gr ds2
Nee jij doet het om het argument naar een ander onderwerp te halen zodat je dingen waar je ongelijk in hebt niet meer hoeft te verdedigenquote:
Zo iemand komt hier dan als mister bigstar binnen om de amateurpsycholoog uit te hangen, maar eigenlijk is het niets meer dan een gemankeerde rechtsbuiten.quote:
Paste het niet meer in je mondje?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:42 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een ei aan de linkerkant van mijn linker knie en één bovenop
Elk pondje gaat door het mondje. Ik ben dus maar via mijn knie gaan eten.quote:
Oisterwijk uitspreken als Ooijsterwijkquote:
Zo vaak gebeurt dat niet maar genoeg hierover.. tijd voor VI.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee jij doet het om het argument naar een ander onderwerp te halen zodat je dingen waar je ongelijk in hebt niet meer hoeft te verdedigenNog erger imo
Spreek je het dan uit als pauperdorp?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oisterwijk uitspreken als Ooijsterwijk
Even opgezocht:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spreek je het dan uit als pauperdorp?
Ik vind Rotterdam ook maar pauper hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even opgezocht:
Oisterwijk (uitspraak: Rotterdam) is een stad in en hoofdplaats van de gemeente Oisterwijk. Op 1 januari 2008 telde Oisterwijk 19.524 inwoners. De plaats heeft als bijnaam de parel in 't groen. Deze slogan vervangt de oude bijnaam de parel van Brabant, een naam die Oisterwijk moest delen met Heeze en het Belgische Grimbergen.
Ja dus.
Aidsfase, die houden we erin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vandaar dat je er nooit heen gaatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam ook maar pauper hoor
Inderdaadquote:
Typ weer even een paar nulletjes te veel dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:55 schreef Bmo89 het volgende:
Ik ben weer lekker in met de fitnesskaarten in de weer jongens! Dat jullie het maar even weten.
Ik kom uit Oisterwijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even opgezocht:
Oisterwijk (uitspraak: Rotterdam) is een stad in en hoofdplaats van de gemeente Oisterwijk. Op 1 januari 2008 telde Oisterwijk 19.524 inwoners. De plaats heeft als bijnaam de parel in 't groen. Deze slogan vervangt de oude bijnaam de parel van Brabant, een naam die Oisterwijk moest delen met Heeze en het Belgische Grimbergen.
Ja dus.
Gaan we niet doen deze keer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Typ weer even een paar nulletjes te veel dan.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef vandermar het volgende:
Van der Gijp vindt die Virgil van Dijk goed
Net als Derk denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:55 schreef pascal08 het volgende:
Ik vraag me af hoe dit speelt:
[ afbeelding ]
Z|eer zeker. Ik ben nu ook bezig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:04 schreef Bmo89 het volgende:
Blijft wel een hersendode manier van traden, met consumables. Levert wel 28k per uur op, dat wel.
leuk filmpjequote:
Goed gedaan inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
leuk filmpje
Ga je meer van dat soort vids maken?
Misschien leuk om Michu naast Suarez te proberen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Dit lijkt me echt geniaal![]()
[ afbeelding ]
Maar als ik met gold 4-2-2-2 ga spelen zal het wel weer niet lopen itt silvers
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef Matedeor het volgende:
Was nou een goede 433 competitie?? voor 250k. Hybrids vind ik niks kan je hele tijd je team wisselen of fitness kaarten kopen.
Dan koopt hij gewone wisselspelers waarschijnlijk. Ik denk dat hij niet snapt dat je 2 teams bij elkaar op de bank moet zetten ipv alle spelers wisselenquote:
Dan kan je gewoon spelers uit dezelfde comp erin zetten en 9 chem houden. Met een hybrid klopt heel het plaatje meestal niet meer als je 1 speler eruit haalt.quote:
Ja klopt, maar jullie wisselen dan van team als de fitness te laag wordt? Vind ik eigenlijk al te veel moeitequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan koopt hij gewone wisselspelers waarschijnlijk. Ik denk dat hij niet snapt dat je 2 teams bij elkaar op de bank moet zetten ipv alle spelers wisselen
En anders snap ik het niet.
Ik zal hem zelf maar maken: veel te weinig pace johquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien leuk om Michu naast Suarez te proberen?
Thnx Denkt volgend seizoen wel weer. Die Match of the Day afleveringen van maanden terug zijnlastig te downloadenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
leuk filmpje
Ga je meer van dat soort vids maken?
Nee man,TOTS Michu ipv Agueroquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Dit lijkt me echt geniaal![]()
[ afbeelding ]
Maar als ik met gold 4-2-2-2 ga spelen zal het wel weer niet lopen itt silvers
Dat zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan koopt hij gewone wisselspelers waarschijnlijk. Ik denk dat hij niet snapt dat je 2 teams bij elkaar op de bank moet zetten ipv alle spelers wisselen
En anders snap ik het niet.
Opletten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn.
Misschien geeft hij nog uitleg..
Maar voor elke positie een wisselspeler kopen is makkelijker?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:22 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ja klopt, maar jullie wisselen dan van team als de fitness te laag wordt? Vind ik eigenlijk al te veel moeite. Maar misschien toch wel zo handig.
Te veel moeite?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:22 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ja klopt, maar jullie wisselen dan van team als de fitness te laag wordt? Vind ik eigenlijk al te veel moeite. Maar misschien toch wel zo handig.
Ik was er al bang voor. Hij heeft wel mooie statsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zal hem zelf maar maken: veel te weinig pace joh
Denken dat we zomaar in de finale komenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Maak gewoon 2 teams, bij cups speel je dan ronde 1 met je A team, ronde 2 met je B team en dan ronde 3 en de finale met je A team. Of als je seasons speelt gewoon afwisselen met een 2 op 1 of 3 op 1 ratio. Appeltje eitje.
quote:
Verzin je eigen tekst.quote:
78 pace kan prima hoor..dat had mijn NIF Falcao ook. Hij lijkt me gewoon vrij lomp eigenlijk. Speel ook niet graag met linkspoten in de spits...en dan ook nog met 3*/3*..mehh.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Te veel moeite?
Je hebt team A en team B. Team A staat in de basis met B op de bank en in een tweede slot staat team B met A op de bank. Switchen doe je dan door op y te drukken en andere team te selecteren. Dat duurt minder lang dan spelers wisselen.
[..]
Ik was er al bang voor. Hij heeft wel mooie stats
Oh sorry dat ik je interessante vraag heb gemist.quote:
Oke , was ze altijd allemaal één voor één aan het verwisselenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Te veel moeite?
Je hebt team A en team B. Team A staat in de basis met B op de bank en in een tweede slot staat team B met A op de bank. Switchen doe je dan door op y te drukken en andere team te selecteren. Dat duurt minder lang dan spelers wisselen.
[..]
Ik was er al bang voor. Hij heeft wel mooie stats
HEIL TBAKKERTquote:
Toch lijkt 3/3 me prettiger dan 4//2 zoals een Benteke.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
78 pace kan prima hoor..dat had mijn NIF Falcao ook. Hij lijkt me gewoon vrij lomp eigenlijk. Speel ook niet graag met linkspoten in de spits...en dan ook nog met 3*/3*..mehh.
Vergeef hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik je interessante vraag heb gemist.
quote:
quote:
quote:
Hij was gister even 36k.quote:
Je moet ook Orphan Black gaan kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
klopt echt helemaal niks van die matchmaking
Zit je ps3?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:33 schreef vandermar het volgende:
Wat gaat iedereen mij overbieden op fitnesskaartjes
In een tweespitsensysteem wellicht wel, maar in 3-4-2-1 is kracht + afmaken wel echt belangrijk. Heb ook zelden echt de ruimte om te skillen in het centrum moet ik zeggen, dat is wel een nadeel aan de formatie. Met 4-2-2-2 en ook met 3-5-2 gaat dat een stuk beter. Niet dat ik fatsoenlijk kan skillen, maar ik ben efficiënt met de paar moves die ik kanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch lijkt 3/3 me prettiger dan 4//2 zoals een Benteke.
xboxquote:
Jongedame wil de metro pakken, ziet iemand zelfmoord plegen en die blijkt er exact zo uit te zien als haar. Omdat ze wat issues heeft met geld en drugsdealers besluit ze om haar identiteit te stelen, maar dan blijkt dat ze een exacte kloon is en dat er meer aan de hand is.quote:
quote:
hopelijk wel beter dan die andere serie danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jongedame wil de metro pakken, ziet iemand zelfmoord plegen en die blijkt er exact zo uit te zien als haar. Omdat ze wat issues heeft met geld en drugsdealers besluit ze om haar identiteit te stelen, maar dan blijkt dat ze een exacte kloon is en dat er meer aan de hand is.
In het kort is dat het plot
Ik koop de squad fitness voor 1200 verkoop ze direct voor 1400. Die vliegen eruit, binnen 10 minuten verkoop je ze.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:37 schreef vandermar het volgende:
Mooi, iets van 130 fitnesskaartjes voor 150 coins. Zondag maar verkopen voor 300 a 350 coins. EN nog een lading aan Mears'en
Good luck met hem, maar zou je niet beter doorgaan voor Suarez dan?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Good luck met hem, maar zou je niet beter doorgaan voor Suarez dan?
Die squad fitness worden zondag ook veel duurder. Vooral maandagochtend kun je cashen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:39 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik koop de squad fitness voor 1200 verkoop ze direct voor 1400. Die vliegen eruit, binnen 10 minuten verkoop je ze.
ja ik weet het, Suarez is een flikker, maar dat Zuid-Amerikaanse temperament.quote:
Die trailer vond ik toen al zo slecht dat ik het nooit een kans heb gegeven ook. Orphan Black is supertofquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hopelijk wel beter dan die andere serie danringer ofzo
Klopt maar ik wil nu wat meer cash krijgen. Ik kan ze ook voor 1600/1700 verkopen maar dan verkoop ik er maar 15 per uur. Voor 1400 verkoop ik er 40 per tien minuten, dat is 240 per uur. Doe dat keer 100 coins winst, toch lekker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die squad fitness worden zondag ook veel duurder. Vooral maandagochtend kun je cashen.
24k per uur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Klopt maar ik wil nu wat meer cash krijgen. Ik kan ze ook voor 1600/1700 verkopen maar dan verkoop ik er maar 15 per uur. Voor 1400 verkoop ik er 40 per tien minuten, dat is 240 per uur. Doe dat keer 100 coins winst, toch lekker.
Ja dat is best prima. Denk dat ik dat de komende TOTS weken vol ga houden. Na het laatste team van al mijn coins die kaarten inslaan en wachten tot ze weer op 2500 zitten.quote:
Wil ff TOTS Arteta proberen dusjaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee das de zogenaamde G divisie van fifa.
Ach, Sierd had hem nog gemaakt joh.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, Sierd had hem nog gemaakt joh.
Aldus Sierd.
Doe normaal joh. Sierd.quote:
Squad fitness gaan ook voor 1K2, normaal 2k2quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:37 schreef vandermar het volgende:
Mooi, iets van 130 fitnesskaartjes voor 150 coins. Zondag maar verkopen voor 300 a 350 coins. EN nog een lading aan Mears'en
oh srry dacht dat je het op sport1 keek met Engels commentaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Heb je een stream met Sierd dan?
Wtf doet dat spandoek over Kosovo en Servië daar dan weer
22hquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef fetss het volgende:
[..]
Squad fitness gaan ook voor 1K2, normaal 2k2
Tja wel sport1 maar de stream heeft 'm op Engels commentaar staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh srry dacht dat je het op sport1 keek met Engels commentaar
divisie 7quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat is H2H langzaam en kut zeg.Wel 4x gewonnen op rij(divisie 7
) tegen mensen die pas in de 60-80e minuut leven.
komquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
MrRossiHD heeft 10.000 pond op Real to win gezet
Ik moet nog wel ff iets te eten maken ga echt dood van de hongerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als er nog 1 a 2 komen. Kevinho bijvoorbeeld.
Heel raar maar door deze vraag krijg ik het idee dat je 8 acht jaar bent.quote:
Nee, die heeft al sinds december niet meer gescoord heb ik eerder vandaag gelezen hier.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die heeft al sinds december niet meer gescoord heb ik eerder vandaag gelezen hier.
ben red aan het kijken, bijna afgelopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als er nog 1 a 2 komen. Kevinho bijvoorbeeld.
Lekkere actie zeg wel van Falcaoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die heeft al sinds december niet meer gescoord heb ik eerder vandaag gelezen hier.
Clichy?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef detennismaster het volgende:
Ik kocht aan het begin van de avond een TOTS Benteke voor 430K maar ik heb hem direct weer door kunnen verkopen voor in totaal 45K winst na tax.
Nu heb ik even de NIF gekocht tot dat de TOTS volgende week wat goedkoper is.
[ afbeelding ]
Ps3?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bedankt voor de tip:
[ afbeelding ]
gr gr
Waar kun je die app dan downloaden?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef ThadCastle het volgende:
Wel geinig op de app van JP kun je packs openen
Denk gewoon de appstore/ google playquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar kun je die app dan downloaden?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee das de zogenaamde G divisie van fifa.
Vanmiddag had ik en vreselijk team nani en quaresma etc had ik niet tot me beschikkingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inderdaad. Alhoewel als jij h2h speelt het nog erger is dan de G'tjes.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vanmiddag had ik en vreselijk team nani en quaresma etc had ik niet tot me beschikking
Hmmm, ja dat verpest totaal het thema.quote:
Nee maar zeg eerlijk dat ik een heel slecht team hadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Je komt telkens met andere smoesjes lullo
Vannacht jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Nieuw Happy Hour morgen met de nieuwe MOTM?
Ik zie hem anders als CM voor 24k dus zo goed is dat niet. O wacht, het is je eigen kaartquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO'tje hoor, wie pakt hem?
Lulquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie hem anders als CM voor 24k dus zo goed is dat niet. O wacht, het is je eigen kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |