PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Moet ook nog wat dingen fixen, zal wel negen uur worden ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Eigenlijk nog niet want ik moet nog koffie drinken
?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Ultimate Team Trader van jp flathead is trouwens gratis vandaag
Als je een LW>LM erop gooit welquote:
quote:
Er is altijd al een gratis versie geweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Ultimate Team Trader van jp flathead is trouwens gratis vandaag
Probeer 4-2-2-2 eens!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Maver24 het volgende:
ik zit te denken om mijn team om te gooien naar 352, ik kan geen 4231 spelen ofzo, lukt me gewoon niet
ja dat stuk schijt van ea zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er is altijd al een gratis versie geweest.
Zondequote:
Naja kan niet in het idee wat ik had.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
ZondeKan je beter Bastos nemen of Robinho voor weinig coins
Speel je liever met 3 verdedigers dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, vond ik helemaal kut,
Kan ik wel de 3 leuke CB's daar neerzettenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Speel je liever met 3 verdedigers dan?
Maar je had toch net weer een nieuw team gemaakt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan ik wel de 3 leuke CB's daar neerzetten
TOTS Vertonghen, TOTS Ferdinand, MOTM Ivanovic
neehoor,quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maar je had toch net weer een nieuw team gemaakt?
Waarom?quote:
okquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je moeder is niet vermist, ze is gewoon hier hoor.
Ahh oke, hou ik in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb hem op LM en dat is gewoon heel erg chill.
Niet luisteren naar die noobjes
Dat is mijn teamquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit maar makenHeb ik alleen geen geld meer voor Tots Vidal en Marchisio
Ik ook in een 352 opstellingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hee sorry manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is mijn team(behalve Ben Kramer, en arteta)
ouwe lukkelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Geen Fellainiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:56 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet tie worden,
alleen nu is de vraag wie op CAM, Mata of Cazorla, Cazorla geeft wel de voorkeur maar Mata heeft echt dikke stats
En Bale LM, Podolski vind ik totaal geen LMquote:
Bale is na 1 helft al helemaal op, ik vind die echt kut spelen, Podolski vind ik echt super fijn op LM,quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
En Bale LM, Podolski vind ik totaal geen LM
check deze sick goal net gemaakt op fmquote:
Fellaini TOTS is uber slecht, ik hoor alleen maar slechte verhalen op het EA forum van hem, dat tie sloom en traag is en dat hij een draai cirkel heeft van een vrachtwagen, moeten we niet hebbenquote:
Tim vindt hem wel goed. Vind ik een betere bronquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Fellaini TOTS is uber slecht, ik hoor alleen maar slechte verhalen op het EA forum van hem, dat tie sloom en traag is en dat hij een draai cirkel heeft van een vrachtwagen, moeten we niet hebben
Wtfquote:
op z'n debuut en zijn afstandschoten is 11quote:
ik zie niksquote:
Het moet ook een blok beton zijn, als je een snelle en behendige CDM wil zet je er Hernandez maar neer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Fellaini TOTS is uber slecht, ik hoor alleen maar slechte verhalen op het EA forum van hem, dat tie sloom en traag is en dat hij een draai cirkel heeft van een vrachtwagen, moeten we niet hebben
Ik zie potentiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef quer het volgende:
[..]
op z'n debuut en zijn afstandschoten is 11
Daarom heeft hij toch ook Arteta en Carrick, jij begint te zeikenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het moet ook een blok beton zijn, als je een snelle en behendige CDM wil zet je er Hernandez maar neer.
maar ze luisteren niet naar me aangezien hij moest gaan verdedigen en waarom hij dat in godsnaam nou probeertquote:
ogbonna met corners jonguhquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Fellaini, de normale, al een baas. Vooral met corners
Wat had een penalty moeten zijn?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Rijst het volgende:
inb4 dat had een penalty moeten zijn
maar wel goed gespeeld
Ik trok aan je shirt en je ging neer maar de scheids floot niet. Maar dat maakt niet uit want ik verdeidne het sowieso om te winnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat had een penalty moeten zijn?
Waar heb je het over?
Omdat het te snel voor je dikke klauwen en je trage hersenen gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
Goed gespeeld Rijst
Weet meteen weer waarom ik geen FUT speel
Idd. Zeggen dat Fellaini sloom is terwijl je Carrick in je team hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom heeft hij toch ook Arteta en Carrick, jij begint te zeiken
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat het te snel voor je dikke klauwen en je trage hersenen gaat.
Omdat het puur geluk is ja dat klopt. Het is iets voor mensen die eigenlijk niet goed zijn maar toch zo nu en dan willen winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat het te snel voor je dikke klauwen en je trage hersenen gaat.
O dat was geen penalty nee, ik had gewoon meteen sweaty moeten doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik trok aan je shirt en je ging neer maar de scheids floot niet. Maar dat maakt niet uit want ik verdeidne het sowieso om te winnen
h2h is tig keer kutter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat het puur geluk is ja dat klopt. Het is iets voor mensen die eigenlijk niet goed zijn maar toch zo nu en dan willen winnen.
[..]
O dat was geen penalty nee, ik had gewoon meteen sweaty moeten doen.
Carrick is ook wel sloom maar ik bedoel er mee te zeggen dat Fellaini 79 pace op zn kaart heeft staan maar zo voelt hij totaal niet aan dus is hij die 300k helemaal niet waard, Carrick kost maar 110k en ik weet dat hij sloom is maar je mag ook niet meer verwachtenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd. Zeggen dat Fellaini sloom is terwijl je Carrick in je team hebt.
Dat is juist iets wat ik niet begrijp
Duidelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Carrick is ook wel sloom maar ik bedoel er mee te zeggen dat Fellaini 79 pace op zn kaart heeft staan maar zo voelt hij totaal niet aan dus is hij die 300k helemaal niet waard, Carrick kost maar 110k en ik weet dat hij sloom is maar je mag ook niet meer verwachten
Om even litmanen te citeren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vindt h2h tig keer kutter, dat mag toch? Iedereen zijn mening.
quote:
Jawel maar zo duurquote:
Zit je in de EA aidsfase waarin je niet mag winnen? Daarom cupsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
klopt echt helemaal niks van die matchmaking
Dat had ik straksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je in de EA aidsfase waarin je niet mag winnen? Daarom cups
nja 1 verloren valt nog mee te levenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met seasons. Cups FTW. Net verloor ik ook, maar dat ging wel op een normale manier.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sloom heeft ook te maken met wendbaarheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd. Zeggen dat Fellaini sloom is terwijl je Carrick in je team hebt.
Dat is juist iets wat ik niet begrijp
Waarom danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Toefjes het volgende:
Op het EA forum wordt volgens mij trouwens best wel gehaat op het 3-5-2 systeem
Dat gebeurde mij vaak genoeg vandaag, dan dacht ik dat ik de bal had maar dan kreeg de tegenstander hem toch weer mee. Ondanks alles heb ik toch alles gewonnen vandaagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Net 2 potjes gespeeld en weer zware aids, kutteams vol met pace spelers maar dat is niet de klacht. Ik had het al verwacht. De klacht is ballen die ik onderschep altijd weer bij de tegenstander terecht komen zodat ze kunnen scoren. Laatste potje kwam met 3-1 achter. Torres ingebracht die meteen scoorde
Daarna 3-4 gewonnen.
ok.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sloom heeft ook te maken met wendbaarheid.
Dat is huilen ja gebeurt me gelukkig niet vaak, gewoon de bal al afpakken op een plek waar als zoiets gebeurt je nog steeds niet gelijk de lul bentquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Net 2 potjes gespeeld en weer zware aids, kutteams vol met pace spelers maar dat is niet de klacht. Ik had het al verwacht. De klacht is ballen die ik onderschep altijd weer bij de tegenstander terecht komen zodat ze kunnen scoren. Laatste potje kwam met 3-1 achter. Torres ingebracht die meteen scoorde
Daarna 3-4 gewonnen.
Daar doen ze alsof het erger is dan 5atb ja. Maar ik moet bekennen dat ik er ook een hekel aan begin te krijgen nu ik vaak met andere systemen speel, maar dat is meer door de combinatie met defensive/ultra defensive. Tegen zo iemand is het altijd kut spelen, maar 3-5-2 kom je dan echt amper nog doorheen. We zeggen hier weleens als geintje dat het 7atb is, maar dat is het echt als je op def/ultra def gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Toefjes het volgende:
Op het EA forum wordt volgens mij trouwens best wel gehaat op het 3-5-2 systeem
of die mensen met een rb en lb op rm en lmquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar doen ze alsof het erger is dan 5atb ja. Maar ik moet bekennen dat ik er ook een hekel aan begin te krijgen nu ik vaak met andere systemen speel, maar dat is meer door de combinatie met defensive/ultra defensive. Tegen zo iemand is het altijd kut spelen, maar 3-5-2 kom je dan echt amper nog doorheen.
Dat zijn 5atb spelers die een beetje onzeker en bang voor haat zijn volgens mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
of die mensen met een rb en lb op rm en lm
Weet niet. Iemand die daar klaagde over TOTS Fellaini, die gebruikte m in 3-5-2. Kwamen gelijk reacties van: 3-5-2, then you deserve it. En dat soort dingen.quote:
Bij mij is het echt nooit een 7atb hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar doen ze alsof het erger is dan 5atb ja. Maar ik moet bekennen dat ik er ook een hekel aan begin te krijgen nu ik vaak met andere systemen speel, maar dat is meer door de combinatie met defensive/ultra defensive. Tegen zo iemand is het altijd kut spelen, maar 3-5-2 kom je dan echt amper nog doorheen. We zeggen hier weleens als geintje dat het 7atb is, maar dat is het echt als je op def/ultra def gaat.
Toen ik dat team hier voor het eerst postte kreeg ik geen commentaar. Nu heb ik het 1x gezegd en ik krijg elke keer van dezelfde user hetzelfde te horenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn 5atb spelers die een beetje onzeker en bang voor haat zijn volgens mij
idd, iedereen behalve de laatste 3 diep sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij is het echt nooit een 7atb hoorMeer een 7atf
quote:
Ja, bij mij ook. Op mijn Colombianen team zeiken ook weleens mensen als ik ze heb afgemaakt. Dan bitchen ze eerst dat 3-5-2 zo verdedigend is en dan dat Ibarbo op CDM staat, wat al krom is. En dat terwijl ik dan ruim win en heel dominant speelde. Het is toch nooit goed. Ik speel of met een mega duur team of met silvers en dan ben ik dus of iemand die alleen met dure spelers kan winnen of een handicap abuserquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij is het echt nooit een 7atb hoorMeer een 7atf
Iniesta het gezwel van Spanjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Hey ik kwam hem weer tegen
[ afbeelding ]
oh ging dat over jou?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik dat team hier voor het eerst postte kreeg ik geen commentaar. Nu heb ik het 1x gezegd en ik krijg elke keer van dezelfde user hetzelfde te horen
Iemand zat hem te kietelen denk ik.quote:
Leuke smileyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Op mijn Colombianen team zeiken ook weleens mensen als ik ze heb afgemaakt. Dan bitchen ze eerst dat 3-5-2 zo verdedigend is en dan dat Ibarbo op CDM staat, wat al krom is. En dat terwijl ik dan ruim win en heel dominant speelde. Het is toch nooit goed. Ik speel of met een mega duur team of met silvers en dan ben ik dus of iemand die alleen met dure spelers kan winnen of een handicap abuser [ afbeelding ]
Probeer minder te happen, dan waait het vanzelf over johquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat moet hij elke keer weer herhalen en dat vind ik irritant.
Ja idd. Ik speel eigenlijk altijd met inschuivende CDM's en met buitenspelers die ook mee naar voren komen. Ik krijg dan ook weinig gezeik op mijn opstelling meestalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Op mijn Colombianen team zeiken ook weleens mensen als ik ze heb afgemaakt. Dan bitchen ze eerst dat 3-5-2 zo verdedigend is en dan dat Ibarbo op CDM staat, wat al krom is. En dat terwijl ik dan ruim win en heel dominant speelde. Het is toch nooit goed. Ik speel of met een mega duur team of met silvers en dan ben ik dus of iemand die alleen met dure spelers kan winnen of een handicap abuser [ afbeelding ]
Zit niet zo te janken je bent niet de enige hierquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik dat team hier voor het eerst postte kreeg ik geen commentaar. Nu heb ik het 1x gezegd en ik krijg elke keer van dezelfde user hetzelfde te horen
Ik huil ook iedere keer als jij mij Pace86 noemt idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken je bent niet de enige hier
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Luther begint weer in de zomer![]()
[ afbeelding ]
Bazige serie
Ik vind het gewoon irritant dat je dat elke keer herhaalt dus zou je dat bij deze niet meer kunnen doen? gr gr ds2quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken je bent niet de enige hier
En terecht viespeuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik huil ook iedere keer als jij mij Pace86 noemt idd.
Ik had het niet eens over jou. Nja jij bent een van de mensen die het doet/deed maar ik doelde niet specifiek op jou.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant dat je dat elke keer herhaalt dus zou je dat bij deze niet meer kunnen doen? gr gr ds2
Doe je zelf ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant dat je dat elke keer herhaalt dus zou je dat bij deze niet meer kunnen doen? gr gr ds2
Nee jij doet het om het argument naar een ander onderwerp te halen zodat je dingen waar je ongelijk in hebt niet meer hoeft te verdedigenquote:
Zo iemand komt hier dan als mister bigstar binnen om de amateurpsycholoog uit te hangen, maar eigenlijk is het niets meer dan een gemankeerde rechtsbuiten.quote:
Paste het niet meer in je mondje?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:42 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een ei aan de linkerkant van mijn linker knie en één bovenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |