Ach, veel mensen stellen zich snel aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi liedje voor tijdens de operatie.
Wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ach, veel mensen stellen zich snel aan natuurlijk.
Zit je daar in de wachtkamer, gaat een man je voor (die daar met de vrouw en kinderen is gekomen).. komt hij na 2 minuten huilend naar buiten.. hij durfde niet![]()
Ik bedoel wtf
Waarna papa huilend naar buiten komt en niet durftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:35 schreef Rezania het volgende:
Ook een mooi verhaal voor je kinderen 'Ja, papa moet even in zijn lul laten knippen en snijden.'
Wat een vent, ballen van staal die gozer!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarna papa huilend naar buiten komt en niet durft
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is er geen plaat over ingescheurde mannelijkheid?
Ja ik moest gewoon keihard lachen en ben toen met mijn pokerface naar binnen gegaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een vent, ballen van staal die gozer!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:41 schreef deadprez het volgende:
ik snap dat wel, ik zou ook wegrennen als ze in mijn pik willen gaan snijden
niks mis met je pik beschermenquote:
wat ben je dan voor mislukkeling, als je toompje te kort isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je door naar de dokter te gaan als je toompje tekort is.
Niet, dan is je pik gewoon langquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat ben je dan voor mislukkeling, als je toompje te kort is
Dan heb je dus gewoon een grote leuter. Weinig mislukts aan lijkt mequote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:05 schreef deadprez het volgende:
wat ben je dan voor mislukkeling, als je toompje te kort is
maar wel een misvormde, want normaal gesproken hoort je shit gewoon te passen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan heb je dus gewoon een grote leuter. Weinig mislukts aan lijkt me
Je hebt zelf een kromme lulquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:07 schreef deadprez het volgende:
maar wel een misvormde, want normaal gesproken hoort je shit gewoon te passen.
Als hij afscheurt kan hij niet meer scheuren, nu gaat het gewoon steeds een beetje inscheurenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:09 schreef jogy het volgende:
Nu heb je een Iron Man Penis. Wees blij. Dat wat gescheurd is kan niet nog een keer scheuren dus kan je het er ook gewoon droog insteken zonder glijmiddel.
Nee hoor, nu is ie gestroomlijnd! No problemo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als hij afscheurt kan hij niet meer scheuren, nu gaat het gewoon steeds een beetje inscheuren
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, nu is ie gestroomlijnd! No problemo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |