quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben van de ultieme whitezilla
ja tochquote:
Wel een goede tekst om op te zoekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja tochik vroeg me af of er een nummer was dat altijd dronken heette en toen vond ik die
Geloof me, dat is dan het laatste waar je aan denktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:23 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Ik durf nu al niet. Straks krijg ik een stijve of zo.
Ik bedoel bij de huisarts.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Geloof me, dat is dan het laatste waar je aan denkt
Die kijkt 10 sec. en weet genoeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:25 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
[..]
Ik bedoel bij de huisarts.Onder verdoving lijkt het me lastig.
waarom zou je een stijve krijgen van je huisarts?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:25 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
[..]
Ik bedoel bij de huisarts.Onder verdoving lijkt het me lastig.
Dat vraag ik me ook af inderdaadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je een stijve krijgen van je huisarts?
Ja, weet niet, gewoon een scenario in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je een stijve krijgen van je huisarts?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:26 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
[..]
Ja, weet niet, gewoon een scenario in mijn hoofd.En het kan ook nog een wijf zijn hè.
Dan laat je er niks aan doen en dan scheurt het tijdens het neukenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:26 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
[..]
Ja, weet niet, gewoon een scenario in mijn hoofd.En het kan ook nog een wijf zijn hè.
Au. Ik weet het gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan laat je er niks aan doen en dan scheurt het tijdens het neuken
goed planquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |