Knap maar irriteert me mateloosquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen idee dat je met alleen zang nog zulke spannende muziek neer kon zetten...
Yup allemaal johnquote:
troep?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:57 schreef Norrage het volgende:
Ik ga het niet de hele tijd op laten staan met allemaal troep er tussendoor
Nouja troep is een beetje gemeen. Maar ik ga niet vrijwillig luisteren naar 5 vrouwen die staan te zingen of een vent die volstrekt vals zingtquote:
Welke vent bedoel je? En die 5 vrouwen dat was erg mooiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja troep is een beetje gemeen. Maar ik ga niet vrijwillig luisteren naar 5 vrouwen die staan te zingen of een vent die volstrekt vals zingt
Toch zit Jesse Harris wel in jouw hoekjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja troep is een beetje gemeen. Maar ik ga niet vrijwillig luisteren naar 5 vrouwen die staan te zingen of een vent die volstrekt vals zingt
Dat klinkt wel leuk. Maar vooral door Norahquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch zit Jesse Harris wel in jouw hoekje![]()
Maarja hij heeft hier wel een redelijk high profile achtergrond zangeresje
En die heeft dan ook weer een liedje gezongen met mike patton... zo is de cirkel weer rondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk. Maar vooral door Norah
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |