Dat is jesse harris heb ik ook niet zo veel mee maar het vorige nummer vond ik wel tof eigenlijk. patton zingt beterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:49 schreef Norrage het volgende:
Dze vent zingt wel heeeeeel vals/lelijk trouwens
quote:
En als je dat jazzy gaat noemen moet je eens even al die top 100s uit de het top 100 topic gaan doorlezen en luisterenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dit is wel een beetje standaard 'jazzy' hoop dat ze er nog wat naked city bij door gooien zoals in het begin
maarja later op de avond zit nog veel moonchild etc.
Volgensmij zit er een lag in onze uitzendingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het al weer afgezet
[..]
En als je dat jazzy gaat noemen moet je eens even al die top 100s uit de het top 100 topic gaan doorlezen en luisteren
Knap maar irriteert me mateloosquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen idee dat je met alleen zang nog zulke spannende muziek neer kon zetten...
Yup allemaal johnquote:
troep?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:57 schreef Norrage het volgende:
Ik ga het niet de hele tijd op laten staan met allemaal troep er tussendoor
Nouja troep is een beetje gemeen. Maar ik ga niet vrijwillig luisteren naar 5 vrouwen die staan te zingen of een vent die volstrekt vals zingtquote:
Welke vent bedoel je? En die 5 vrouwen dat was erg mooiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja troep is een beetje gemeen. Maar ik ga niet vrijwillig luisteren naar 5 vrouwen die staan te zingen of een vent die volstrekt vals zingt
Toch zit Jesse Harris wel in jouw hoekjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja troep is een beetje gemeen. Maar ik ga niet vrijwillig luisteren naar 5 vrouwen die staan te zingen of een vent die volstrekt vals zingt
Dat klinkt wel leuk. Maar vooral door Norahquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch zit Jesse Harris wel in jouw hoekje![]()
Maarja hij heeft hier wel een redelijk high profile achtergrond zangeresje
En die heeft dan ook weer een liedje gezongen met mike patton... zo is de cirkel weer rondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk. Maar vooral door Norah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |