Het hangt ervan af of dat er wel of niet een gedachte achter zit. Als je van mening bent dat dit een woord zou moeten zijn en als statement dit gebruikt dan is dat billijk, als het omwille van luiheid is dan vind ik het slordig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
In principe zingt ze een gedicht en dat hoeft taaltechnisch niet 'goed' te zijn.
Ze heeft een aangename stem, ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:33 schreef iBenny het volgende:
Toen ik het vanochtend voor het eerst hoorde had ik nog niks van alle 'ofhef'/'ophemeling' meegekregen. Toen al vond ik het echt een mooi nummer. Haar stem is ook supertof. Doet ze goed...
Dichterlijke vrijheid. Maar dat telt altijd ineens niet meer als het om muziek gaat bij sommigen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
In principe zingt ze een gedicht en dat hoeft taaltechnisch niet 'goed' te zijn. Daarnaast zitten er wel meer 'fouten' in. Moet kunnen wat mij betreft..
We zullen het nooit te weten komenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
dat er wel of niet een gedachte achter zit. Als je van mening bent dat dit een woord zou moeten zijn en als statement dit gebruikt dan is dat billijk, als het omwille van luiheid is dan vi
Hoe is het met de Sandra van Nieuwland fanclub?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het hangt ervan af of dat er wel of niet een gedachte achter zit. Als je van mening bent dat dit een woord zou moeten zijn en als statement dit gebruikt dan is dat billijk, als het omwille van luiheid is dan vind ik het slordig.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe is het met de Sandra van Nieuwland fanclub?
Ik ben daar nooit lid van geweest. Ik ben niet gevoelig voor hypes dus mijn mening is hetzelfde als dat die een half jaar geleden was. Ze kan goed zingen, ze zou succes kunnen hebben als coverartiest (met de juiste platenmaatschappij etc.), ze moet ook met eigen werk komen. Zij en Tessa waren de twee beste kandidaten van TVoH.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe is het met de Sandra van Nieuwland fanclub?
Prima, ook in mindere tijden achter je idool staan!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit lid van geweest. Ik ben niet gevoelig voor hypes dus mijn mening is hetzelfde als dat die een half jaar geleden was. Ze kan goed zingen, ze zou succes kunnen hebben als coverartiest (met de juiste platenmaatschappij etc.), ze moet ook met eigen werk komen. Zij en Tessa waren de twee beste kandidaten van TVoH.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prima, ook in mindere tijden achter je idool staan!
Keep your heeeeeeeeeeeeead up!
Als hij dit weet door te zetten dan gaat-ie winnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk nu. Wat is Michael ontzettend goed. O wow.
Dat heet dichterlijke vrijheid. Ik vind het mooi: "Je gerust me"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tja, "je gerust me" vind ik ook niets, dat had ze natuurlijk beter kunnen oplossen, bijvoorbeeld door "stelt me gerust" te gebruiken wat eveneens 4 lettergrepen heeft. Ik vond het liedje wel oké, simpel maar effectief, en blijkbaar voert ze het goed uit aangezien ze twee van de juryleden aan het janken krijgt. Oh ja, over taalfouten gesproken...
Je wordt er ook mee doodgegooid op Facebook etc. Ik vind er echt geen klap aan, en de tekst randje (of over het randje) pretentieus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maaike heeft ondertussen een miljoen views op youtube.
En gerust me. Maar dit is een gedicht, dus dan mag het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, ontbang me enzo. Of ben ik met een ander door de war?
En daarmee kwalificeer je ons als niet-taalliefhebbers?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het prachtige taalcreaties, zeg ik als taalliefhebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |