Oh dat zou kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Marenda het volgende:
[..]
Mijn zoontjes hebben ook een zelfde shirt,misschien is deze van ander broertje.

Of de vader?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de beste brave twitteraar wat in de war is

twitter:pascha_ma twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:24:38Dus de bagage vd kinderen is wel gevonden blijkbaar? Geeft niet hoor, maar we vragen het al meer dan een week. #vermistebroertjes reageer retweet

spetterpoep?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Die kledingstukken heb ik wel antwoord op.
Een van de jongentjes staat op bewakingsbeelden met een ander shirt. Dat shirt is dus niet aangetroffen in de kledingkast, maar het vermiste shirt is er ook niet.
Die boxer.
Het ligt voor de hand dat de man in zijn boxer is gaan zwemmen, maar misschien had hij last van spetterpoep en had hij een ongelukje onderweg en besloot toen maar die boxer weg te gooien. Het kan ook een dwaalspoor van de moordenaar zijn: boxer meenemen en verbranden of weggooien, voor de simpele meute is het een bewijs dat de vader het water in is gegaan.

Ja, en daarom zetten ze in het opsporingsbericht dat hij een camouflage t-shirt droeg..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Die kledingstukken heb ik wel antwoord op.
Een van de jongentjes staat op bewakingsbeelden met een ander shirt. Dat shirt is dus niet aangetroffen in de kledingkast, maar het vermiste shirt is er ook niet.
Die boxer.
Het ligt voor de hand dat de man in zijn boxer is gaan zwemmen, maar misschien had hij last van spetterpoep en had hij een ongelukje onderweg en besloot toen maar die boxer weg te gooien. Het kan ook een dwaalspoor van de moordenaar zijn: boxer meenemen en verbranden of weggooien, voor de simpele meute is het een bewijs dat de vader het water in is gegaan.

diarreequote:

ah okquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
diarree
ik heb ook wel eens een onderbroek doorgespoeld toen ik het net niet redde

nee joh, die kinderen hebben ze (nog) niet, de pers dit er bovenop, dan was het allang bekendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Indien ze de kinderen hebben gevonden zullen ze toch niet zo'n oproep doen? Of ze hebben maar 1 kind gevonden, het kind dat een t-shirt aan zou moeten hebben, maar het niet heeft.

Misschien hebben ze een inval bij Charlie Aproot gedaan en zijn ze in de kelder gevonden, maar houden ze dat stil om eerst meer tips binnen te krijgen, om die later in de rechtszaak te gebruiken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Indien ze de kinderen hebben gevonden zullen ze toch niet zo'n oproep doen? Of ze hebben maar 1 kind gevonden, het kind dat een t-shirt aan zou moeten hebben, maar het niet heeft.

twitter:TakoNOS twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:32:15Dit roept vragen op... RT @PolitieUtrecht: Zoekt rode boxershort van vader en camouflageshirt van #vermistebroertjes http://t.co/7bqy4FKmj8 reageer retweet

........................................................................./twitter:pascha_ma twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:24:38Dus de bagage vd kinderen is wel gevonden blijkbaar? Geeft niet hoor, maar we vragen het al meer dan een week. #vermistebroertjes reageer retweet

Waar. Vreemd dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Rachilda het volgende:
[..]
nee joh, die kinderen hebben ze (nog) niet, de pers dit er bovenop, dan was het allang bekend

zijn niet gevonden, de pers zou dat echt allang weten hoor, dat kunnen ze echt niet lang geheim houden, bovendien zijn het kinderen, de moeder zou er snel betrokken bij worden, dat houd je niet geheimquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een inval bij Charlie Aproot gedaan en zijn ze in de kelder gevonden, maar houden ze dat stil om eerst meer tips binnen te krijgen, om die later in de rechtszaak te gebruiken.

Zowieso word er dan een PD gemaakt etc, dat kun je voor het publiek echt niet geheim houdenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
zijn niet gevonden, de pers zou dat echt allang weten hoor, dat kunnen ze echt niet lang geheim houden, bovendien zijn het kinderen, de moeder zou er snel betrokken bij worden, dat houd je niet geheim

Ja maar ze weten ook precies welke,dus die onderbroek is ook weg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Blaadje11 het volgende:
Als ik vandaag of morgen dood gevonden word, dan gaan ze dus ook op zoek naar een onderbroek.
Ik bedoel, er zijn mensen die ze niet dragen, of niet altijd.

wie is die mevrouw?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Disorder het volgende:
........................................................................./twitter:pascha_ma twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:24:38Dus de bagage vd kinderen is wel gevonden blijkbaar? Geeft niet hoor, maar we vragen het al meer dan een week. #vermistebroertjes reageer retweet
[ afbeelding ]

De twitteraar? Geen ideequote:

Ze neemt verontwaardigd een tweede bokkepootje bij haar Senseo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |