quote:Sinds maandagavond 6 mei zijn de 9-jarige Ruben en 7-jarige Julian uit Zeist vermist. Na de vondst van het lichaam van de vader in het Doornse Gat op 7 mei, werd een grootscheepse zoekactie gestart. Politie, burgers en media in binnen- en buitenland zoeken onverminderd door. Tot op heden zijn de jongetjes nog niet gevonden.
Ruben en Julian werden maandagavond rond 20.00 uur voor het laatst gezien in Vleuten door een bekende van de familie. In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord. Zijn auto werd ook aangetroffen in het Doornse Gat. Het gaat hier om een zilverblauwe Hyundai Getz, met kenteken 08-NT-BV. Op het moment dat hij gevonden wordt, is nog niet duidelijk dat de man zijn kinderen bij zich zou moeten hebben. Na onderzoek blijkt aan het einde van de middag dat de kinderen bij hun vader zouden moeten zijn.
Start grootscheepse zoekactie
Op dat moment begint de grootscheepse zoekactie. Er volgt een nationaal en Europees Amber Alert. Het hele recreatiegebied van het Doornse Gat wordt in de avond en nacht van 7 op 8 mei uitgekamd door politieagenten, speurhonden en militairen van het Korps Mariniers, ondersteund door een politiehelikopter. Er is tot 02.15 uur gezocht, maar de broertjes zijn hier niet aangetroffen.
Op woensdag 8 mei breidt het onderzoek zich uit naar het Limburgse Beek. Uit onderzoek blijkt dat de vader op maandagavond 22.15 uur in Beek getankt heeft. Later blijkt dat de twee jongens op dat moment nog in de auto zaten.
Een melding op 8 mei was voor de politie aanleiding om in het Bunderbos in Elsloo te gaan zoeken. Vanaf ongeveer 20.00 uur werd met hulp van politie, defensie, speurhonden en sonarapparatuur een zoektocht gestart. Rond 22.00 moest de zoektocht gestaakt worden, vanwege de invallende duisternis en het moeilijk begaanbare terrein. Op donderdag 9 mei werd de zoekactie hervat en afgerond. De jongens zijn niet aangetroffen. Die dag deed de politie een oproep om eventuele camerabeelden van bedrijven en particulieren te delen met de politie.
Op vrijdag 10 mei starten de eerste burgeracties. In overleg met de politie zoeken honderden mensen in Doorn, Leersum en Rhenen. Die dag is bekend geworden, naar aanleiding van ingezonden camerabeelden, dat de auto van de vader op dinsdag 7 mei omstreeks 01.40 uur is gezien op de Rijnbrug bij Rhenen. Vrijdagavond doet de politie live een oproep tijdens de uitzending van Tros Vermist. Hierbij tonen ze een kaartje van de vermoedelijke route die de vader in de nacht van 7 op 8 mei gereden moet zijn.
aangepast, en jij was blijkbaar niet snel genoegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is "meest gestelde vragen"![]()
En je bent een kaper
Owh, dan is het morgen natuurlijk opgelostquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij is onderweg naar huis
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 17:06:03Het was top om weer met het 'old boys network' op pad te zijn: Kees van der Spek, Marco Hoogenboom en Ron Vermeulen. On our way home now... reageer retweet
Ik was die link er aan het inzetten en was 2 sec later dan jijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
aangepast, en jij was blijkbaar niet snel genoeg
Ben je nog een beetje naïef?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:05 schreef Poederman1 het volgende:
Vind het nog steeds raar... die vent ziet er heel normaal uit, had zo'n vieze oude kerel verwacht ofzo
Ja, mensen die er normaal uitzien doen dit soort dingen in de regel niet. Meestal zie je het wel aan iemand ...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:05 schreef Poederman1 het volgende:
Vind het nog steeds raar... die vent ziet er heel normaal uit, had zo'n vieze oude kerel verwacht ofzo
*grinnik*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, mensen die er normaal uitzien doen dit soort dingen in de regel niet. Meestal zie je het wel aan iemand ...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:05 schreef Poederman1 het volgende:
Echt nie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, mensen die er normaal uitzien doen dit soort dingen in de regel niet. Meestal zie je het wel aan iemand ...
Dat wil ik niet zeggen, maar ja, tis een beetje vreemd. had mn vader kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
1quote:
0quote:
ow, hoe oud ben je dan? als je <18 jaar dan mag je helemaal niet op dit forum zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:07 schreef Poederman1 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, maar ja, tis een beetje vreemd. had mn vader kunnen zijn
34quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ow, hoe oud ben je dan? als je <18 jaar dan mag je helemaal niet op dit forum zijn
De mijne nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:07 schreef Poederman1 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, maar ja, tis een beetje vreemd. had mn vader kunnen zijn
Zijn acties zijn vreemd, zijn normale uiterlijk staat daar totaal los van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:07 schreef Poederman1 het volgende:
Knap dat je op die leeftijd nog zo kunt denken.quote:
maar je schreef dat de vader je vader had kunnen zijn, hij is was 37 of 38 zoiets dacht ik, dus kan dan nie je vader zijn geweestquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Knap dat je op die leeftijd nog zo kunt denken.![]()
Ook erg knap dat je een vader van 38 zou kunnen hebben
3&4=7quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar je schreef dat de vader je vader had kunnen zijn, hij is was 37 of 38 zoiets dacht ik, dus kan dan nie je vader zijn geweest
ja, ga nu maar weer gauw figuurzagenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar je schreef dat de vader je vader had kunnen zijn, hij is was 37 of 38 zoiets dacht ik, dus kan dan nie je vader zijn geweest
Heh joh trek het je niet aan. We zijn gefrustreerd en jij maakt ons weer even vrolijk...heus!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef Poederman1 het volgende:
echt weer typisch fok. je post 1 comment je krijgt er meteen 10000 autistische kut reacties op
Dus ...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef Poederman1 het volgende:
echt weer typisch fok. je post 1 comment je krijgt er meteen 10000 autistische kut reacties op
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef Poederman1 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
En ik loop te kaloten...whats new...etenstijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Heh joh trek het je niet aan. We zijn gefrustreerd en jij maakt ons weer even vrolijk...heus!
En daarna hoor je er helemaal bij
huilie huiliequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef Poederman1 het volgende:
Welkom op Fokquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef Poederman1 het volgende:
Hahaha maar je hoort er helemaal bij nuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:16 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dit is nog niets hoor. Ze kunnen nog veel erger. Ik kan het weten.![]()
Fok is actie = reactiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:16 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dit is nog niets hoor. Ze kunnen nog veel erger. Ik kan het weten.![]()
Dan moet je zorgen dat je comments hout snijden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef Poederman1 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:18 schreef blanket het volgende:
[..]
Hahaha maar je hoort er helemaal bij nu
Ach, ik heb een klein hartje, een grote mond en een kruisje rechts bovenin als het me niet zintquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:25 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Zie je dat bedoel ik, en toch heb ik een groot hart en geen haatgevoelens jegens hen.
![]()
![]()
Je hebt hem huillie genoemd, natuurlijk is die er niet meerquote:
Is 18.30 uur niet de verzameltijd, en 19:00 uur de start van de zoektocht?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:35 schreef Rachilda het volgende:
Het is 18.30 uur, het snorkelen kan beginnen
D'r zal inmiddels toch wel iemand zijn die de diepte heeft opgezocht?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is 18.30 uur niet de verzameltijd, en 19:00 uur de start van de zoektocht?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
D'r zal inmiddels toch wel iemand zijn die de diepte heeft opgezocht?
Zomertijd of wintertijd?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is 18.30 uur niet de verzameltijd, en 19:00 uur de start van de zoektocht?
Ik hoop dat die onderzoeker ook iets ontwikkeld waar hij de fouten op de telegraaf pagina kan ontdekken. Of hoopt die onderzoeker echt pas volgend jaar mei te promoveren?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:49 schreef Leandra het volgende:
Aan het bijlezen en in het vorige topic bijna hardop in de lach geschoten toen ik las over duikers in het Henschotermeer, maar er is al gemeld dat het daar niet diep is.
twitter:DeStroet twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 18:30:09@JulianRubenNL even een losse opmerking. Hij zegt we gaan naar Luxemburg. Staat ook bekend als klein Zwitserland. 1/2 reageer retweet
twitter:DeStroet twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 18:30:50@JulianRubenNL in driebergen gedacht aan de bossen tegenover restaurant klein Zwitserland? 2/2 reageer retweet
Zou het weer uitmaken denk je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef Bayswater het volgende:
Zijn ze weer aan het zoeken met dit weer?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef Bayswater het volgende:
Zijn ze weer aan het zoeken met dit weer?
twitter:KempesHVNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:30:35Vandaag heeft team nav een vd 1800 tips nog een water en oever afgezocht. (Lokatie niet bekend gemaakt) maar geen nieuws #vermistebroertjes reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef Rachilda het volgende:
in de tussentijd op twitter :twitter:DeStroet twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 18:30:09@JulianRubenNL even een losse opmerking. Hij zegt we gaan naar Luxemburg. Staat ook bekend als klein Zwitserland. 1/2 reageer retweet
twitter:DeStroet twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 18:30:50@JulianRubenNL in driebergen gedacht aan de bossen tegenover restaurant klein Zwitserland? 2/2 reageer retweet
De "beste" man heeft zijn bedrijf Sined genoemd en nu denkt iedereen dat het een raadseltje cq speurtocht is?quote:
Allemaal zo vergezocht ook hé.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:56 schreef blanket het volgende:
[..]
De "beste" man heeft zijn bedrijf Sined genoemd en nu denkt iedereen dat het een raadseltje cq speurtocht is?
Ships, mislukt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:00 schreef moeke1 het volgende:
[ [url=http://http://www.google.nl/url?(...)372978582]afbeelding[/url] ]
Die Letzte Brücke?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:00 schreef Bayswater het volgende:
Vond die Letzeburg beter gevonden al zeg ik het zelf.
Waarom wil je een smurf met een eendenzwemband plaatsen??quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom wil je een smurf met een eendenzwemband plaatsen??
ja idd..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ipv snorkelen in het waterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Probeer in hemelsnaam of je een plaatje al los op een pagina kunt krijgen, want dit is behoorlijke topicvervuiling.quote:
Misschien is het een clue!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:06 schreef moeke1 het volgende:
Smurf, zwemband?...................................nee?
Heb jij dan al nieuws? Het is heel stil op twitter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Probeer in hemelsnaam of je een plaatje al los op een pagina kunt krijgen, want dit is behoorlijke topicvervuiling.
Popcorn en een cola derbij?quote:
Cupcakes !quote:
Hoe kon ik die nou vergetenquote:
Werkelijk waar...twitter:marczelfhier twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:24:54Zijn er autobeelden van de handlanger van de vermiste broertjes? reageer retweet
Tsja de meeste mensen lezen alleen wat ze willen lezen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Werkelijk waar...twitter:marczelfhier twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:24:54Zijn er autobeelden van de handlanger van de vermiste broertjes? reageer retweet
ja hoor, kan zo maar, verder nieeeemand die dat ziet 2 jongetjes in de trein, ook geen conducteur in de trein, kan zoooomaartwitter:woordlicht twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:25:41@JulianRubenNL #vermistebroertjes houden me bezig! Mogelijk handlanger? Contant geld? Op trein gezet richting Duitsland, België of Frankr? reageer retweet
Ik niet. Lees er niks over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:36 schreef Rachilda het volgende:
Wie heeft een laatste update van de duikers?
Het zijn recreanten dus ik hoop dat ze geteld zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:36 schreef Rachilda het volgende:
Wie heeft een laatste update van de duikers?
twitter:KempesHVNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:39:33@Netkup1976 duikers nu aan t werk! reageer retweet
Edit: spuit elftwitter:KempesHVNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:39:33@Netkup1976 duikers nu aan t werk! reageer retweet
Ex in Best????twitter:Newscollector1 twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:40:33@deesmvg Indien de kinderen nog levenis de vraag waar. #vermistebroertjes Verhaal ex in Best kan hierin misschien klaarheid brengen. reageer retweet
aha ze zijn dus net te water gegaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Edit: spuit elftwitter:KempesHVNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:39:33@Netkup1976 duikers nu aan t werk! reageer retweet
![]()
Ja ik zat ook al te kijken...waar komt die ex nu weer vandaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ex in Best????twitter:Newscollector1 twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:40:33@deesmvg Indien de kinderen nog levenis de vraag waar. #vermistebroertjes Verhaal ex in Best kan hierin misschien klaarheid brengen. reageer retweet
nog een ex????quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het duurt ook te lang dat kunnen ze niet meer bolwerken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de beste brave twitteraar wat in de war is
Best is al vaker naar voren gekomen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een ex in Best ja?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Best is al vaker naar voren gekomen hoor
Weet ik, maar er werd over gesproken.. Geen idee meer waar..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een ex in Best ja?
Bron?
Dat de auto daar gezien is is iets anders he?
Zo lang dat niet door een officiële/betrouwbare bron is.. Geloof ik er niks van..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Weet ik, maar er werd over gesproken.. Geen idee meer waar..
Net of een officiele betrouwbare bron het naar buiten zou brengen wie of wat zijn ex was?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo lang dat niet door een officiële/betrouwbare bron is.. Geloof ik er niks van..
Wie heeft het over de identiteit van die ex?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:50 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Net of een officiele betrouwbare bron het naar buiten zou brengen wie of wat zijn ex was?
Geen idee, ik zeg enkel wat ik gelezen heb. Ik weet er verder ook niks van af;)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie heeft het over de identiteit van die ex?
We weten toch ook dat hij een ex in Neerbeek had, zonder te (willen) weten wie dat was?
Als hij een ex had in Best, en er was tijd geweest om die te bezoeken, hadden we er wel iets over gehoord toch?
Met al die regen van de afgelopen dagen is het sowieso moeilijker geworden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef kuil het volgende:
Ik snap dat enthousiasme vanuit de politie voor dat landelijk burgerzoeknetwerk echt niet. In zaken zoals deze met zeer weinig aanwijzingen én het vermoeden dat de kinderen heel goed verborgen zijn hebben die burgerzoekacties zo weinig zin. Het spoor loopt al bijna 2 weken dood in Rhenen en er zijn verder geen bruikbare aanknopingspunten.
Ik acht de kans heel aannemelijk dat er intussen al iemand binnen enkele meters van de verdwijnplek heeft gelopen, maar hélemaal niets bijzonders is opgevallen. Als er voldoende tijd is gestoken in een begrafenis is er van bovenaf gewoon niets maar dan ook niets te zien. En met extra voorzorgsmaatregelen is het zeker mogelijk om geen enkel spoor te doen laten leiden naar een precieze begraafplaats. Tenzij je een heel bos gaat omspitten worden de overblijfselen waarschijnlijk nooit gevonden.
Het zou ook logischer zijn dat de kinderen zijn begraven, is toch wat waardiger dan een andere dumpplaats.
Nee, ze sluiten het niet uit. Omdat ze niks uitsluiten op dit moment. Het betekent dan ook helemaal NIKS, al proberen de media het op te blazen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik wist het, nu denkt de politie ook dat ze waarschijnlijk nog leven en geborgen worden gehouden.
Tja zullen jouw kinderen maar zijn he die weg zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
zondag wordt het zonnig en 19 graden
![]()
wie gaat er mee zoeken?
mee eens hoor, wie weet heeft hij van de 170 euro wel een stukje grasmat gekocht bij de intratuin bij wijze van spreken, hij had tijd genoeg, heeft er ook de tijd voor gehad en tja dan zie je er niks meer van, zou zomaar kunnen dat de burgers vlakbij de plek zijn geweest maar niks hebben gezienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef kuil het volgende:
Ik snap dat enthousiasme vanuit de politie voor dat landelijk burgerzoeknetwerk echt niet. In zaken zoals deze met zeer weinig aanwijzingen én het vermoeden dat de kinderen heel goed verborgen zijn hebben die burgerzoekacties zo weinig zin. Het spoor loopt al bijna 2 weken dood in Rhenen en er zijn verder geen bruikbare aanknopingspunten.
Ik acht de kans heel aannemelijk dat er intussen al iemand binnen enkele meters van de verdwijnplek heeft gelopen, maar hélemaal niets bijzonders is opgevallen. Als er voldoende tijd is gestoken in een begrafenis is er van bovenaf gewoon niets maar dan ook niets te zien. En met extra voorzorgsmaatregelen is het zeker mogelijk om geen enkel spoor te doen laten leiden naar een precieze begraafplaats. Tenzij je een heel bos gaat omspitten worden de overblijfselen waarschijnlijk nooit gevonden.
Het zou ook logischer zijn dat de kinderen zijn begraven, is toch wat waardiger dan een andere dumpplaats.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:06 schreef Marenda het volgende:
[..]
Tja zullen jouw kinderen maar zijn he die weg zijn.
Zou je misschien ook blij zijn dat mensen je willen helpen.
Picknickmandje mee en we maken er een leuke dag van !quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
zondag wordt het zonnig en 19 graden
![]()
wie gaat er mee zoeken?
Kijk, tenminste iemand hier die meeleeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:07 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Picknickmandje mee en we maken er een leuke dag van !
ja hoor, heb je helemaal gelijk in meis, dat kan je heel goed van de foto af zien, als ik jou was zou ik maar bij de politie gaan solliciteren, je hebt er goede kijk opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik wist het, nu denkt de politie ook dat ze waarschijnlijk nog leven en geborgen worden gehouden.
Die vader lijkt mij niet iemand die zn kinderen wat aan wil doen, kijkend naar die foto van hem.
Maak er een feestje van joh,gaat nog wel steeds om twee onschuldige kinderen die zoek zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik ben blij dat ik mag helpen
Wat zeggen jullie ervan? Een FOK!Meet in Doorn, lekker centraal in Nederland. Zoeken en na afloop een gezellige BBQ
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Zijn dat de duikers in het water? Ik kan het niet zo goed zien op de foto...
Ik heb gelezen dat het in Duitsland ook gebeurt en nog een paar landen ...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef kuil het volgende:
Burgerzoektocht: Op zoek naar een prettig gevoel
In dit artikel wordt door een massapsycholoog gesteld dat burgerzoektochten een normaal verschijnsel zijn, maar het lijkt mij persoonlijk toch weer iets typisch Nederlands. Dit doen ze in andere landen echt niet.
En waar kun je immers beter op af gaan dan op iemands foto?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
Die vader lijkt mij niet iemand die zn kinderen wat aan wil doen, kijkend naar die foto van hem.
Beter een feestje combineren met een zoekactie dan 43 topics achter elkaar vanachter je toetsenbordje iedereen te laten weten hoe erg je het allemaal vind.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maak er een feestje van joh,gaat nog wel steeds om twee onschuldige kinderen die zoek zijn.
twitter:ricie1995 twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:59:49#duikers bij #zoektocht #vermistebroertjes @JulianRubenNL en een 2e foto http://t.co/HnKahNs7Rn reageer retweet
Zou jij ze willen vinden dan,laat dat liever aan de politie over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Beter een feestje combineren met een zoekactie dan 43 topics achter elkaar vanachter je toetsenbordje iedereen te laten weten hoe erg je het allemaal vind.
twitter:VermistNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:17:20Politie zoekt boxershort van de vader en T-shirt van een van de #vermistebroertjes Julian en Ruben van der Schuit. http://t.co/QBicvoeuTN … reageer retweet
twitter:Politie twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:16:57Politie zoekt boxershort van de vader en T-shirt van een van de #vermiste broertjes Julian en Ruben van der Schuit. http://t.co/7i6hSFh2B1 reageer retweet
Hij droeg geen onderbroek??quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef webb2012 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:17:20Politie zoekt boxershort van de vader en T-shirt van een van de #vermistebroertjes Julian en Ruben van der Schuit. http://t.co/QBicvoeuTN … reageer retweet
Haha, ik ik werd uitgelachen toen ik alleen maar naar zijn t-shirt vroegquote:
Ja dat had ik al gedaan...ik was en ben in verbazing.quote:
of wat andersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dan zou je toch denken dat hij het water in is geweest.
Maar dat shirt kan het kind wel aan hebben nog.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef webb2012 het volgende:
Dat zou kunnen, maar het is in ieder geval niet waar het hoort te zijn. Blijkbaar is het kind met een ander shirt van huis weggegaan..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar dat shirt kan het kind wel aan hebben nog.
In het opsporingbericht stond toch gewoon dat één van beide jongens een camouflageshirt aanhad??quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar het is in ieder geval niet waar het hoort te zijn. Blijkbaar is het kind met een ander shirt van huis weggegaan..
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het opsporingbericht stond toch gewoon dat één van beide jongens een camouflageshirt aanhad??
ik snap er niks van, geen onderbroek aan, maar wel gewoon die spijkerbroek en shirt enz...raar weer dit en de kleur onderbroek vind ik ook wel typisch maar goedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar dat shirt kan het kind wel aan hebben nog.
Dus of dit shirt is weg of die die aan had dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar het is in ieder geval niet waar het hoort te zijn. Blijkbaar is het kind met een ander shirt van huis weggegaan..
idd..quote:Julian heeft een normaal postuur, sproeten in zijn gezicht, donkerblond haar en een litteken op zijn neus. Hij droeg een bruin vest, een blauwe spijkerbroek, een T-shirt met camouflageprint, een zwart lederen jas en zwarte Nike sportschoenen.
ja, daarom, ik snap dat bericht niet, ik denk dat ze wat duidelijker moeten zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Serieus, hoe weten ze nou dat er een shirt mist van een van de jongens? Ze zijn die hele jongen toch nog kwijt?
Het was wel midden in de nacht, of in ieder geval laat op de avond, donker dus, zeker in een bos.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef kuil het volgende:
Juist, dat zei ik. Stond gewoon in het opsporingsbericht.quote:
Bekruipt mij ineens dat ze gevonden zijn. Maar ik zal het wel mis hebben. Dat ze kind hebben gevonden zonder dat shirt aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, daarom, ik snap dat bericht niet, ik denk dat ze wat duidelijker moeten zijn
De kinderen zijn zoek maar van 1 ontbreekt een T-shirt?quote:Daarnaast blijkt dat van een van de kinderen een T-shirt ontbreekt.
Ze gingen op vakantie en de jongens hadden beiden een sporttasje bij zich. Die zijn dus wel gevonden? Aangezien ze slechts 1 (extra) kledingsstuk missen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het opsporingbericht stond toch gewoon dat één van beide jongens een camouflageshirt aanhad??
Zo'n eng gevoel kreeg ik ook even jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Bekruipt mij ineens dat ze gevonden zijn. Maar ik zal het wel mis hebben. Dat ze kind hebben gevonden zonder dat shirt aan.
zeer vage oproepquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist, dat zei ik. Stond gewoon in het opsporingsbericht.
Dus wat is dit voor vage oproep??
tja, maar ja, wat maakt zo een shirt nog uit als dat het geval is, we gaan toch geen burgerzoekacties houden voor alleen een shirtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Bekruipt mij ineens dat ze gevonden zijn. Maar ik zal het wel mis hebben. Dat ze kind hebben gevonden zonder dat shirt aan.
Ze vragen er bijna om dat je zo'n conclusie gaat trekken idd, door te vragen naar het t-shirt dat in het opsporingsbericht stondquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef blanket het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja, maar ja, waarom vertellen ze dat niet gewoon, dit is wel een vaag bericht op zo een manierquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef portie het volgende:
[..]
Ze gingen op vakantie en de jongens hadden beiden een sporttasje bij zich. Die zijn dus wel gevonden? Aangezien ze slechts 1 (extra) kledingsstuk missen?
inderdaad, ze blijven maar lekker vaagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het lukt de politie wonderwel om iedere keer meer vragen op te roepen
twitter:VermistNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:23:57@PolitieUtrecht Hoe weten ze dat het camouflageshirt weg is dan? http://t.co/oslQboDGm6 Die had Julian toch aan? #vermistebroertjes reageer retweet
Mijn zoontjes hebben ook een zelfde shirt,misschien is deze van ander broertje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
tja, maar ja, wat maakt zo een shirt nog uit als dat het geval is, we gaan toch geen burgerzoekacties houden voor alleen een shirt
Oh dat zou kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Marenda het volgende:
[..]
Mijn zoontjes hebben ook een zelfde shirt,misschien is deze van ander broertje.
Of de vader?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:pascha_ma twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:24:38Dus de bagage vd kinderen is wel gevonden blijkbaar? Geeft niet hoor, maar we vragen het al meer dan een week. #vermistebroertjes reageer retweet
spetterpoep?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Die kledingstukken heb ik wel antwoord op.
Een van de jongentjes staat op bewakingsbeelden met een ander shirt. Dat shirt is dus niet aangetroffen in de kledingkast, maar het vermiste shirt is er ook niet.
Die boxer.
Het ligt voor de hand dat de man in zijn boxer is gaan zwemmen, maar misschien had hij last van spetterpoep en had hij een ongelukje onderweg en besloot toen maar die boxer weg te gooien. Het kan ook een dwaalspoor van de moordenaar zijn: boxer meenemen en verbranden of weggooien, voor de simpele meute is het een bewijs dat de vader het water in is gegaan.
Ja, en daarom zetten ze in het opsporingsbericht dat hij een camouflage t-shirt droeg..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Die kledingstukken heb ik wel antwoord op.
Een van de jongentjes staat op bewakingsbeelden met een ander shirt. Dat shirt is dus niet aangetroffen in de kledingkast, maar het vermiste shirt is er ook niet.
Die boxer.
Het ligt voor de hand dat de man in zijn boxer is gaan zwemmen, maar misschien had hij last van spetterpoep en had hij een ongelukje onderweg en besloot toen maar die boxer weg te gooien. Het kan ook een dwaalspoor van de moordenaar zijn: boxer meenemen en verbranden of weggooien, voor de simpele meute is het een bewijs dat de vader het water in is gegaan.
diarreequote:
ah okquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
diarree
ik heb ook wel eens een onderbroek doorgespoeld toen ik het net niet redde
nee joh, die kinderen hebben ze (nog) niet, de pers dit er bovenop, dan was het allang bekendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Indien ze de kinderen hebben gevonden zullen ze toch niet zo'n oproep doen? Of ze hebben maar 1 kind gevonden, het kind dat een t-shirt aan zou moeten hebben, maar het niet heeft.
Misschien hebben ze een inval bij Charlie Aproot gedaan en zijn ze in de kelder gevonden, maar houden ze dat stil om eerst meer tips binnen te krijgen, om die later in de rechtszaak te gebruiken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Indien ze de kinderen hebben gevonden zullen ze toch niet zo'n oproep doen? Of ze hebben maar 1 kind gevonden, het kind dat een t-shirt aan zou moeten hebben, maar het niet heeft.
twitter:TakoNOS twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:32:15Dit roept vragen op... RT @PolitieUtrecht: Zoekt rode boxershort van vader en camouflageshirt van #vermistebroertjes http://t.co/7bqy4FKmj8 reageer retweet
........................................................................./twitter:pascha_ma twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:24:38Dus de bagage vd kinderen is wel gevonden blijkbaar? Geeft niet hoor, maar we vragen het al meer dan een week. #vermistebroertjes reageer retweet
Waar. Vreemd dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Rachilda het volgende:
[..]
nee joh, die kinderen hebben ze (nog) niet, de pers dit er bovenop, dan was het allang bekend
zijn niet gevonden, de pers zou dat echt allang weten hoor, dat kunnen ze echt niet lang geheim houden, bovendien zijn het kinderen, de moeder zou er snel betrokken bij worden, dat houd je niet geheimquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een inval bij Charlie Aproot gedaan en zijn ze in de kelder gevonden, maar houden ze dat stil om eerst meer tips binnen te krijgen, om die later in de rechtszaak te gebruiken.
Zowieso word er dan een PD gemaakt etc, dat kun je voor het publiek echt niet geheim houdenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
zijn niet gevonden, de pers zou dat echt allang weten hoor, dat kunnen ze echt niet lang geheim houden, bovendien zijn het kinderen, de moeder zou er snel betrokken bij worden, dat houd je niet geheim
Ja maar ze weten ook precies welke,dus die onderbroek is ook weg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Blaadje11 het volgende:
Als ik vandaag of morgen dood gevonden word, dan gaan ze dus ook op zoek naar een onderbroek.
Ik bedoel, er zijn mensen die ze niet dragen, of niet altijd.
wie is die mevrouw?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Disorder het volgende:
........................................................................./twitter:pascha_ma twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:24:38Dus de bagage vd kinderen is wel gevonden blijkbaar? Geeft niet hoor, maar we vragen het al meer dan een week. #vermistebroertjes reageer retweet
[ afbeelding ]
De twitteraar? Geen ideequote:
Ze neemt verontwaardigd een tweede bokkepootje bij haar Senseo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ah, eentje in de bijstandquote:En een boxershort? Dit begint steeds belachelijkere vormen aan te nemen. Ik voel me als burger zwaar in de maling genomen door politie.
Alsof we uberhaupt wat te eisen hebben en recht hebben op informatie, als buitenstaanders.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Vermi(...)184805265409/photo/1quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze neemt verontwaardigd een tweede bokkepootje bij haar Senseo.
Om te janken, die arrogantie. Twee boeken van Nicci French gelezen, waarschijnlijk.quote:
Ik gok op een bouquetreeksjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om te janken, die arrogantie. Twee boeken van Nicci French gelezen, waarschijnlijk.
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:36:49@avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL dan heeft hij die onderbroek uitgedaan en zich afgedroogd met dat T shirt jmo #vermistebroertjes reageer retweet
Op twitter wordt al gesuggereerd dat hij heeft gezwommen in zijn onderbroek en zich heeft afgedroogt met het t-shirtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:39 schreef Leandra het volgende:
Apart van dat shirt, dan had de een al een camouflageshirt aan en de ander heeft een camouflageshirt bij zich gehad en na het tanken nog aangetrokken?
Al dan niet over het shirt wat hij al aanhad?
Of heeft vader dat shirt gebruikt om de plek waar de jongens liggen af te dekken, met daar nog takken enz. overheen?
Schijnbaar toch wel, want je weet het je nog te herinneren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:40 schreef sig000 het volgende:
Komen ze nu met die onderbroek.Zag 2 dagen geleden op de Veluwe zoiets liggen maar heb er verder geen acht op geslagen.
ow... dat is de dochter van een ex-collega... gadver...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
https://twitter.com/Vermi(...)184805265409/photo/1
Deze is ook vermist volgens haar. Daar kijk ik dan wel naar uit
Zou ook verklaren waarom hij geen schoenen aanhad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op twitter wordt al gesuggereerd dat hij heeft gezwommen in zijn onderbroek en zich heeft afgedroogt met het t-shirt
Ze vindt het ook jammer dat Martin Vrijland / Martijn Alberda met zijn blog is gestopt. Nuf said.quote:
Maar inderdaad vaag dat ze er na anderhlave week mee aankomen niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnbaar toch wel, want je weet het je nog te herinneren.
Sorry.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
ow... dat is de dochter van een ex-collega... gadver...
Maar hij had wel schoenen aanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou ook verklaren waarom hij geen schoenen aanhad.
Zeker nuff said danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze vindt het ook jammer dat Martin Vrijland / Martijn Alberda met zijn blog is gestopt. Nuf said.
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij was toch gevonden zonder schoenen aan?
Maar dat weet je toch meteen dan? Niet pas na anderhalve week?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:44 schreef blanket het volgende:
Camouflage shirt -
- De bagage is gevonden of was er al alleen wij wisten het nog niet
- Het kind had op de camera's bij Tinq het shirt niet (meer) aan
- Moeder heeft gezegd dat shirt had hij aan en vriendin heeft gezegd dat hij was anders aan had.
welnee, kan jij toch niet weten? heb die collega al in geen 20 jaar meer gezien... maar de naam en de foto zeggen genoeg.quote:
Ik denk dat ze uiteraard al langer wisten dat het boxershort vermist is maar het (nog) niet relevant genoeg achtten om het openbaar te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar inderdaad vaag dat ze er na anderhlave week mee aankomen niet?
" Inmiddels is duidelijk geworden"
Dat van die onderbroek zeker toch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch meteen dan? Niet pas na anderhalve week?
Ik denk dat ze wat gevonden hebben. Waarom nu pas dit naar buiten brengen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch meteen dan? Niet pas na anderhalve week?
Tuurlijk, ze hebben zijn kleding toch ook. Logisch dat ze de onderbroek ook gelijk al misten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uiteraard al langer wisten dat het boxershort vermist is maar het (nog) niet relevant genoeg achtten om het openbaar te maken.
In dat geval komen ze vanzelf weer bovendrijven. Tenzij ze vastgemaakt zijn met kettingen onder water of iets.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef SteelDogg het volgende:
Het meest voor de hand liggende scenario is nu dus dat hij het water in is gegaan. Verklaart gelijk de missende schoenen en onderbroek..
Ik vrees dat ze nu dus vooral in het water moeten gaan zoeken
Jeeh, wat heeft hij nog meer in petto?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef SteelDogg het volgende:
Het meest voor de hand liggende scenario is nu dus dat hij het water in is gegaan. Verklaart gelijk de missende schoenen en onderbroek..
Ik vrees dat ze nu dus vooral in het water moeten gaan zoeken
Die is nu inmiddels wel opgeruimd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uiteraard al langer wisten dat het boxershort vermist is maar het (nog) niet relevant genoeg achtten om het openbaar te maken.
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:47:05@avannooten @VermistNL hij kan ook het Tshirt gevuld hebben met stenenals verzwaring #vermistebroertjes reageer retweet
Maar als je onderbroek in bos ziet liggen, onthoud je dat wel.quote:
Er miste nog een stuk touw en spandbandquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:48 schreef Messina het volgende:
[..]
In dat geval komen ze vanzelf weer bovendrijven. Tenzij ze vastgemaakt zijn met kettingen onder water of iets.
twitter:omolientje twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:46:39@DanEurope @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL daar dacht ik ook gelijk aan. Is er in de buurt soms ergens een eilandje in een water? reageer retweet
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:48:28#vermistebroertjes @omolientje @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL ja eilandje is er http://t.co/ZvYVzHJj43 reageer retweet
die bergschoenen kunnen ook aardig wat stenen herbergen....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:51 schreef moeke1 het volgende:
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:47:05@avannooten @VermistNL hij kan ook het Tshirt gevuld hebben met stenenals verzwaring #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:45:49@avannooten @VermistNL ja en er liggen daar veel stenen #vermistebroertjes reageer retweet
Een eilandje waar je ook gewoon heen kan lopen zonder nat te wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef moeke1 het volgende:
twitter:omolientje twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:46:39@DanEurope @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL daar dacht ik ook gelijk aan. Is er in de buurt soms ergens een eilandje in een water? reageer retweet
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:48:28#vermistebroertjes @omolientje @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL ja eilandje is er http://t.co/ZvYVzHJj43 reageer retweet
Misschien heeft de (ex-)vriendin hem nog bij hem áángezien...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Nies het volgende:
Hoe in hemelsnaam weten ze welke onderbroek er kwijt is?
Als mij wordt gevraagd welke onderbroek ik van mijn vriend mis zou ik het echt niet weten...
De vriendin zal wel geweten hebben welke onderbroek hij aan had. Ze hebben hem dus gevonden zonder onderbroek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Nies het volgende:
Als mij wordt gevraagd welke onderbroek ik van mijn vriend mis zou ik het echt niet weten...
En misschien heeft hij alleen maar van die rooie....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft de (ex-)vriendin hem nog bij hem áángezien...
Toen de vader op dinsdagochtend 7 mei dood aangetroffen werd, droeg hij onder zijn bovenkleding geen onderbroek. Inmiddels is duidelijk geworden dat een onderbroek vermist wordt. Het gaat om een rode boxershort met een witte tailleband van het merk G-star RAW. Daarnaast blijkt dat van een van de kinderen een T-shirt ontbreekt. Dit betreft een T-shirt met camouflageprint. De politie is op zoek naar beide kledingstukken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Nies het volgende:
Nee, daarom zal ook wel die kleding missen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een eilandje waar je ook gewoon heen kan lopen zonder nat te worden
Hoe kan dat t-shirt kwijt zijn als hij zelf nog vermist is?? Dat is hetgeen vragen oproept.quote:
twitter:avannooten twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:44:49@DanEurope @VermistNL alles samengebonden met stuk sleeptouw en afgezonken in diep water. reageer retweet
Huh?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:58 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, daarom zal ook wel die kleding missen.
Staat in de telegraaf nu of de telegraaf verzint er weer zelf de rest bij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kan dat t-shirt kwijt zijn als hij zelf nog vermist is?? Dat is hetgeen vragen oproept.
Aangetrokken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kan dat t-shirt kwijt zijn als hij zelf nog vermist is?? Dat is hetgeen vragen oproept.
Dan is het geen eiland.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een eilandje waar je ook gewoon heen kan lopen zonder nat te worden
Er staat in het opsporingsbericht dat Julian het aan heeft. Hoe kan het dan nu vermist zijn?quote:
Waarschijnlijk is hun bagage aangetroffen, maar ontbreekt dat ene t-shirt ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk mist dat uit de bagage als hij het aan heeft.. Duh!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hun bagage aangetroffen, maar ontbreekt dat ene t-shirt ofzo?
Het is voor mij uiteraard ook maar gissen, maar dat lijkt mij dan het meest aannemelijke.
Zegt wie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:01 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ze weten niet meer zeker of hij dat bij vertrek uit huis nog aanhad.
Dat klopt toch dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat in het opsporingsbericht dat Julian het aan heeft. Hoe kan het dan nu vermist zijn?
Nee, ik bedoel dat hij dan waarschijnlijk 2 van dergelijke shirts moet hebben gehad, en dat er 1 uit de bagage ontbreekt natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk mist dat uit de bagage als hij het aan heeft.. Duh!!
Julian (7) droeg het T-shirt toen zijn vader hem vorige week maandag ophaalde bij zijn moeder in Zeist. Maar het is niet duidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond het huis van zijn vader in Vleuten verliet.quote:
Wellicht een tegenstrijdige verklaring over de kleding van de jongen tussen de moeder en de nieuwe vriendin?quote:De politie is op zoek naar een T-shirt met camouflageprint van de vermiste Julian (7) uit Zeist en de rode onderbroek van zijn vader. De man verhing zichzelf vorige week dinsdag in de bossen bij Doorn, maar droeg toen geen boxershort onder zijn broek. Het kledingstuk is nog niet gevonden.
Dat meldde de politie vrijdagavond. Dat de man geen onderbroek droeg, betekent absoluut niet dat er sprake kan zijn van een zedenmisdrijf, benadrukt een woordvoerder.
Julian (7) droeg het T-shirt toen zijn vader hem vorige week maandag ophaalde bij zijn moeder in Zeist. Maar het is niet duidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond het huis van zijn vader in Vleuten verliet. De vader nam Julian en zijn 9-jarige broer Ruben die avond mee naar Limburg. Daar zijn ze gefilmd door de bewakingscamera van een tankstation. Sindsdien zijn ze spoorloos. De vader werd de volgende ochtend dood gevonden.
De afgelopen week hebben agenten, militairen en burgers in de provincies Limburg en Utrecht gezocht naar Ruben en Julian, maar zonder resultaat. In het lange pinksterweekeinde willen burgers weer gaan zoeken naar de broertjes. De politie vraagt ze om ook uit te kijken naar het T-shirt en de boxershort.
Politie blijft ook vaag. Wat komt er nog meer naar buiten over een week?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat in het opsporingsbericht dat Julian het aan heeft. Hoe kan het dan nu vermist zijn?
Link dat artikel eens aub? Want ik zie het niet staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:02 schreef Marenda het volgende:
[..]
Julian (7) droeg het T-shirt toen zijn vader hem vorige week maandag ophaalde bij zijn moeder in Zeist. Maar het is niet duidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond het huis van zijn vader in Vleuten verliet.
Bron de telegraaf
Link?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wellicht een tegenstrijdige verklaring over de kleding van de jongen tussen de moeder en de nieuwe vriendin?
Staat hierboven nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Link dat artikel eens aub? Want ik zie het niet staan
Thanksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ermiste-Julian.dhtml
Bij mij niet. En de link die ik kreeg is van de Volkskrant hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef Marenda het volgende:
[..]
Staat hierboven nu.
Staat wel gewoon bij de telegraaf nu.
"Maar het is onduidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond vertrok.."quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wellicht een tegenstrijdige verklaring over de kleding van de jongen tussen de moeder en de nieuwe vriendin?
Maakt toch niet uit daar staat hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij niet. En de link die ik kreeg is van de Volkskrant hoor
Maar dan is dus helemaal niet zeker dat het ding vermist is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
"Maar het is onduidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond vertrok.."
Dat zal het zijn dus.
Die beelden zullen we echt niet krijgen en kan ik snappen ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef sig000 het volgende:
Als ze nou ff de beelden uit Neerbeek online gooien dan kijken wij wel of zoontje het t-shirt daar aanhad.
Ik vind het gewoon raar dat ik niets zie bij de Telegraaf, dus ik had toch heel graag die link als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit daar staat hetzelfde.
http://www.telegraaf.nl/b(...)-shirt_Julian__.htmlquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat ik niets zie bij de Telegraaf, dus ik had toch heel graag die link als je het niet erg vindt.
Nou, als die kinderen half zo zijn als de mijne gok ik op een beker ranja en de wasmachine.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
"Maar het is onduidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond vertrok.."
Dat zal het zijn dus.
Weet niet hoe dat moet ,maar staat er echt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat ik niets zie bij de Telegraaf, dus ik had toch heel graag die link als je het niet erg vindt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)-shirt_Julian__.htmlquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:09 schreef Marenda het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat moet ,maar staat er echt.
Dan hadden ze het shirt al wel aangetroffen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, als die kinderen half zo zijn als de mijne gok ik op een beker ranja en de wasmachine.
Dankquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef blanket het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)-shirt_Julian__.html
Had het door hoe het moest was heel simpelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Link Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/b(...)-shirt_Julian__.html
Dan zou de vriendin waarmee hij samenwoonde hem toch wel gevonden hebben?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, als die kinderen half zo zijn als de mijne gok ik op een beker ranja en de wasmachine.
Dan gaat het hier over de camerabeelden?twitter:FMCnl twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:10:28"Mogelijk heeft de jongen het nog aan, maar het kan ook zijn verloren, zegt de woordvoerder" @rtvutrecht is wel duidelijk #vermistebroertjes reageer retweet
Nee, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Dan gaat het hier over de camerabeelden?twitter:FMCnl twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:10:28"Mogelijk heeft de jongen het nog aan, maar het kan ook zijn verloren, zegt de woordvoerder" @rtvutrecht is wel duidelijk #vermistebroertjes reageer retweet
Ja zo kunnen we nog wel doorgaan,misschien zijn hun schoenen ook uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Van de boxer weten ze dat die zoek is. Van het t-shirt weten ze dat niet zeker. Alleen dat hij het aan had toen hij bij moeder vertrok. Waarom ze twijfelen is niet bekend voor zover ik weet.quote:
Precies. Het enige dat de politie doet is verwarring zaaien zo..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:14 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we nog wel doorgaan,misschien zijn hun schoenen ook uit.
De kleren waren toch bekend,dus als iemand die vind bellen ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |