Dat zou kunnen, maar het is in ieder geval niet waar het hoort te zijn. Blijkbaar is het kind met een ander shirt van huis weggegaan..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar dat shirt kan het kind wel aan hebben nog.
In het opsporingbericht stond toch gewoon dat één van beide jongens een camouflageshirt aanhad??quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar het is in ieder geval niet waar het hoort te zijn. Blijkbaar is het kind met een ander shirt van huis weggegaan..
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het opsporingbericht stond toch gewoon dat één van beide jongens een camouflageshirt aanhad??
ik snap er niks van, geen onderbroek aan, maar wel gewoon die spijkerbroek en shirt enz...raar weer dit en de kleur onderbroek vind ik ook wel typisch maar goedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar dat shirt kan het kind wel aan hebben nog.
Dus of dit shirt is weg of die die aan had dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar het is in ieder geval niet waar het hoort te zijn. Blijkbaar is het kind met een ander shirt van huis weggegaan..
idd..quote:Julian heeft een normaal postuur, sproeten in zijn gezicht, donkerblond haar en een litteken op zijn neus. Hij droeg een bruin vest, een blauwe spijkerbroek, een T-shirt met camouflageprint, een zwart lederen jas en zwarte Nike sportschoenen.
ja, daarom, ik snap dat bericht niet, ik denk dat ze wat duidelijker moeten zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Serieus, hoe weten ze nou dat er een shirt mist van een van de jongens? Ze zijn die hele jongen toch nog kwijt?
Het was wel midden in de nacht, of in ieder geval laat op de avond, donker dus, zeker in een bos.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef kuil het volgende:
Ik snap dat enthousiasme vanuit de politie voor dat landelijk burgerzoeknetwerk echt niet. In zaken zoals deze met zeer weinig aanwijzingen én het vermoeden dat de kinderen heel goed verborgen zijn hebben die burgerzoekacties zo weinig zin. Het spoor loopt al bijna 2 weken dood in Rhenen en er zijn verder geen bruikbare aanknopingspunten.
Ik acht de kans heel aannemelijk dat er intussen al iemand binnen enkele meters van de verdwijnplek heeft gelopen, maar hélemaal niets bijzonders is opgevallen. Als er voldoende tijd is gestoken in een begrafenis is er van bovenaf gewoon niets maar dan ook niets te zien. En met extra voorzorgsmaatregelen is het zeker mogelijk om geen enkel spoor te doen laten leiden naar een precieze begraafplaats. Tenzij je een heel bos gaat omspitten worden de overblijfselen waarschijnlijk nooit gevonden.
Het zou ook logischer zijn dat de kinderen zijn begraven, is toch wat waardiger dan een andere dumpplaats.
Juist, dat zei ik. Stond gewoon in het opsporingsbericht.quote:
Bekruipt mij ineens dat ze gevonden zijn. Maar ik zal het wel mis hebben. Dat ze kind hebben gevonden zonder dat shirt aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:23 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, daarom, ik snap dat bericht niet, ik denk dat ze wat duidelijker moeten zijn
De kinderen zijn zoek maar van 1 ontbreekt een T-shirt?quote:Daarnaast blijkt dat van een van de kinderen een T-shirt ontbreekt.
Ze gingen op vakantie en de jongens hadden beiden een sporttasje bij zich. Die zijn dus wel gevonden? Aangezien ze slechts 1 (extra) kledingsstuk missen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het opsporingbericht stond toch gewoon dat één van beide jongens een camouflageshirt aanhad??
Zo'n eng gevoel kreeg ik ook even jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Bekruipt mij ineens dat ze gevonden zijn. Maar ik zal het wel mis hebben. Dat ze kind hebben gevonden zonder dat shirt aan.
zeer vage oproepquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist, dat zei ik. Stond gewoon in het opsporingsbericht.
Dus wat is dit voor vage oproep??
tja, maar ja, wat maakt zo een shirt nog uit als dat het geval is, we gaan toch geen burgerzoekacties houden voor alleen een shirtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Bekruipt mij ineens dat ze gevonden zijn. Maar ik zal het wel mis hebben. Dat ze kind hebben gevonden zonder dat shirt aan.
Ze vragen er bijna om dat je zo'n conclusie gaat trekken idd, door te vragen naar het t-shirt dat in het opsporingsbericht stondquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef blanket het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja, maar ja, waarom vertellen ze dat niet gewoon, dit is wel een vaag bericht op zo een manierquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef portie het volgende:
[..]
Ze gingen op vakantie en de jongens hadden beiden een sporttasje bij zich. Die zijn dus wel gevonden? Aangezien ze slechts 1 (extra) kledingsstuk missen?
inderdaad, ze blijven maar lekker vaagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het lukt de politie wonderwel om iedere keer meer vragen op te roepen
twitter:VermistNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:23:57@PolitieUtrecht Hoe weten ze dat het camouflageshirt weg is dan? http://t.co/oslQboDGm6 Die had Julian toch aan? #vermistebroertjes reageer retweet
Mijn zoontjes hebben ook een zelfde shirt,misschien is deze van ander broertje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
tja, maar ja, wat maakt zo een shirt nog uit als dat het geval is, we gaan toch geen burgerzoekacties houden voor alleen een shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |