Ja ik zat ook al te kijken...waar komt die ex nu weer vandaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ex in Best????twitter:Newscollector1 twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:40:33@deesmvg Indien de kinderen nog levenis de vraag waar. #vermistebroertjes Verhaal ex in Best kan hierin misschien klaarheid brengen. reageer retweet
nog een ex????quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ex in Best????twitter:Newscollector1 twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:40:33@deesmvg Indien de kinderen nog levenis de vraag waar. #vermistebroertjes Verhaal ex in Best kan hierin misschien klaarheid brengen. reageer retweet
Het duurt ook te lang dat kunnen ze niet meer bolwerken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de beste brave twitteraar wat in de war is
Best is al vaker naar voren gekomen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de beste brave twitteraar wat in de war is
Een ex in Best ja?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Best is al vaker naar voren gekomen hoor
Weet ik, maar er werd over gesproken.. Geen idee meer waar..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een ex in Best ja?
Bron?
Dat de auto daar gezien is is iets anders he?
Zo lang dat niet door een officiële/betrouwbare bron is.. Geloof ik er niks van..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Weet ik, maar er werd over gesproken.. Geen idee meer waar..
Net of een officiele betrouwbare bron het naar buiten zou brengen wie of wat zijn ex was?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo lang dat niet door een officiële/betrouwbare bron is.. Geloof ik er niks van..
Wie heeft het over de identiteit van die ex?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:50 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Net of een officiele betrouwbare bron het naar buiten zou brengen wie of wat zijn ex was?
Geen idee, ik zeg enkel wat ik gelezen heb. Ik weet er verder ook niks van af;)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie heeft het over de identiteit van die ex?
We weten toch ook dat hij een ex in Neerbeek had, zonder te (willen) weten wie dat was?
Als hij een ex had in Best, en er was tijd geweest om die te bezoeken, hadden we er wel iets over gehoord toch?
Met al die regen van de afgelopen dagen is het sowieso moeilijker geworden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef kuil het volgende:
Ik snap dat enthousiasme vanuit de politie voor dat landelijk burgerzoeknetwerk echt niet. In zaken zoals deze met zeer weinig aanwijzingen én het vermoeden dat de kinderen heel goed verborgen zijn hebben die burgerzoekacties zo weinig zin. Het spoor loopt al bijna 2 weken dood in Rhenen en er zijn verder geen bruikbare aanknopingspunten.
Ik acht de kans heel aannemelijk dat er intussen al iemand binnen enkele meters van de verdwijnplek heeft gelopen, maar hélemaal niets bijzonders is opgevallen. Als er voldoende tijd is gestoken in een begrafenis is er van bovenaf gewoon niets maar dan ook niets te zien. En met extra voorzorgsmaatregelen is het zeker mogelijk om geen enkel spoor te doen laten leiden naar een precieze begraafplaats. Tenzij je een heel bos gaat omspitten worden de overblijfselen waarschijnlijk nooit gevonden.
Het zou ook logischer zijn dat de kinderen zijn begraven, is toch wat waardiger dan een andere dumpplaats.
Nee, ze sluiten het niet uit. Omdat ze niks uitsluiten op dit moment. Het betekent dan ook helemaal NIKS, al proberen de media het op te blazen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik wist het, nu denkt de politie ook dat ze waarschijnlijk nog leven en geborgen worden gehouden.
Tja zullen jouw kinderen maar zijn he die weg zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
zondag wordt het zonnig en 19 graden
![]()
wie gaat er mee zoeken?
mee eens hoor, wie weet heeft hij van de 170 euro wel een stukje grasmat gekocht bij de intratuin bij wijze van spreken, hij had tijd genoeg, heeft er ook de tijd voor gehad en tja dan zie je er niks meer van, zou zomaar kunnen dat de burgers vlakbij de plek zijn geweest maar niks hebben gezienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef kuil het volgende:
Ik snap dat enthousiasme vanuit de politie voor dat landelijk burgerzoeknetwerk echt niet. In zaken zoals deze met zeer weinig aanwijzingen én het vermoeden dat de kinderen heel goed verborgen zijn hebben die burgerzoekacties zo weinig zin. Het spoor loopt al bijna 2 weken dood in Rhenen en er zijn verder geen bruikbare aanknopingspunten.
Ik acht de kans heel aannemelijk dat er intussen al iemand binnen enkele meters van de verdwijnplek heeft gelopen, maar hélemaal niets bijzonders is opgevallen. Als er voldoende tijd is gestoken in een begrafenis is er van bovenaf gewoon niets maar dan ook niets te zien. En met extra voorzorgsmaatregelen is het zeker mogelijk om geen enkel spoor te doen laten leiden naar een precieze begraafplaats. Tenzij je een heel bos gaat omspitten worden de overblijfselen waarschijnlijk nooit gevonden.
Het zou ook logischer zijn dat de kinderen zijn begraven, is toch wat waardiger dan een andere dumpplaats.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:06 schreef Marenda het volgende:
[..]
Tja zullen jouw kinderen maar zijn he die weg zijn.
Zou je misschien ook blij zijn dat mensen je willen helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |